تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۳۲
کد مطلب : ۱۴۱۴۳۹

نادریان: از بازیکنانم راضی ام

۲
۰
کبنا ؛.
یوسف نادریان درباره بازی تیمش در برابر نفت نوین آبادان گفت: مسابقه ای که برگزار کردیم بازی زیبا و خوبی بود، تیم نفت نوین آبادان یکی از تیم های خوب گروه سوم است و البته همه  تیم های گروه ما خوبند و نزدیک به هم هستند ولی باید اذعان کرد که تیم نفت نوین از ۸ بازی که انجام داده ۵ بازی را در آبادان و فقط ۳ بازی را در بیرون از خانه انجام داده در حالی که ما فقط ۳ بازی در خانه انجام داده ایم و ۵ بازی را در بیرون از گچساران انجام داده ایم و همین عاملی بود تا تیم نفت نوین شرایط بهتری نسبت به سایر تیم ها داشته باشد.
سرمربی با تجربه تیم نفت گچساران ادامه داد: با توجه به اینکه شناخت خوبی از تیم آبادان داشتیم تمامی فضاها را بسته بودیم و فرصت زیادی به مهاجمین تیم نفت نوین ندادیم و فقط در دقایق پایانی یک توپ به تیر ما زدند.
نادریان تصریح کرد: در این بازی ما به یک گل رسیدیم که به اعتقاد کمک داور بازی آفساید بود، ولی  از زاویه ای که ما می دیدیم این آفساید اشتباه بود. در ضدحمله ها ما می توانستیم به گل برسیم ولی شرایط طوری پیش رفت که بازی با نتیجه بدون گل به پایان رسید، در هرصورت از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم چون تمامی تاکتیک های کادر فنی را  اجرا کردند.
سرمربی نفت و گاز گچساران در خصوص میزبانی آبادانی ها نیز گفت: آبادانی ها شرایط خوبی را برای ما فراهم کردند و اتفاق خاصی  رخ نداد و هیچگونه بی حرمتی به ما نکردند و از آنها رضایت کامل داریم.
نادریان در پایان گفت: حیفم می آید که که از تیم خوب نفت نوین سخن نگویم چون واقعا تیم خوب، جوان و منظمی دارند و امیدوارم همیشه موفق باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر غیرت وشرافت نادریان عزیز وهمکاران خوبش و درود بر غیرت و جوانمردی تک تک بازیکنان نفت وگاز گچساران همواره سربلند و دل شاد باشید زیراکه با هر بردی مایه دل خوشی و شادمانی مردم فهیم گچساران بخصوص جوانان هستید.
تماشاگر22
Iran, Islamic Republic of
ضمن خسته نباشی ب کادر فنی و بازیکنان.امیدواریم تیم روند رو ب رشدشو ادامه بده.ما هوادارا تیم رو تنها نمیذاریم.ب امید سربلندی گچساران
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1