تاریخ انتشار
دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۶:۱۵
کد مطلب : ۱۴۱۲۸۶

نیمکت ذخیره سیدباقر در ال کلاسیکوی بویراحمد

۷۵
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛مخاطب کبنا
DSC_0199
اول همین هفته دیدار دوتیم مطرح اسپانیا بود. یک دیدار تماشایی و درآخر برد قاطع بارسلونا. دیروز هم یک نشست سیاسی در یاسوج برگزار شد. اینکه این دو چه ربطی به هم داشته‌اند تا حدی شاید در متن پاسخ داده شود.
امشب که بارسا در اوج اقتدار بود، اما سال‌ها پیش که رئال، مادرید در این اوج قرار داشت، گزارشگر حرف جالبی زد؛
«درحال حاضر ذخیره‌های نیمکت ریال مادرید قادر هستند هر تیمی را شکست دهند».
در خلال جلسه دیروز که از سوی جمعی از جوانان اصلاح طلب استان برگزار شده بود، سیدباقر موسوی، که این روز‌ها، با وجودی رسما اعلام نکرده در انتخابات شرکت می‌کند، از محبوبیت زیادی برخوردار است، می‌ه‌مان ویژه بود.
چند تن از جوانان دوستدار اصلاحات، که وجه مشترکشان شاید خون دل‌های انباشت شده یک دهه گذشته است بوده، تک تک به ایراد سخن پرداختند. وآنگاه موسوی ساعتی با هوادارانش سخن گفت.
در گزارش‌های متعدد این نشست که در سایت‌های مختلف درج شد، یک تی‌تر نظرم را بخود جلب کرد: «کاندیدا ی بی‌رقیب شهرستان بویراحمد».
گویا سخنی به گزافه هم نیست، به اول یادداشت اگر برگردیم، موسوی با این وصف می‌شود تیم بارسلون، که واقعآ مدتهاست رقیبی در فوتبال جهان ندارد و بی‌شک نیمکت قدرتمندی هم دارد. حین نشست، سمت چپ موسوی در ردیف اول، جوانی نشسته بود که این سال‌ها در میان خواص و و خصوصا جوانان اصلاح طلب نامی آشناست.
هجیر تشکری را نگارنده این متن نمی‌تواند آنطور که باید معرفی کند، شاید حسب قاعده‌ای که می‌گوید (معرف، به کسر راء، باید اجلی از معرف، به فتح راء باشد). یعنی که آنکه کسی را معرفی می‌کند، باید از آنکه معرفی می‌شود شناخته‌تر باشد.
اما آنچه از این جوان نیم کت نشین امروز را متفاوتی کند، اینکه نه تاکنون در میدان عمل آنطور که بعضی‌ها شده‌اند، (پا به توپ) شده است، نه مثل آن دیگری‌ها پول را عصا ی موسی پیروزی کرده است. اما اعجاز او بی‌شک قدرت او در اندیشیدن، گفتن و نوشتن است. برای ما که شاهد مجلسی بودیم که ظریفان، جامعه بار‌ها به خاطر خونابه‌هایی که به دل خسته دلان می‌ریخت، یاد لیاخوف روسی را گرامی می‌داشته‌اند، حضور فردی که هم عالم علم حقوق باشد، با تخصص در شاخه عمومی آن، بی‌شک رویایی است شیرین. خاصه که آن فرد ادیب، کتابخوان و کتاب دار حرفه‌ای هم باشد.
آه که جای چنین نیروهای فکری در مجلس چه قدر خالی است. قصد بت سازی و ثنا گویی نیست، امثال این فرد هم در جامعه کم نداریم، اما مگر مابا کدام سرمایه‌های ملیمان برخورد خوبی داشته‌ایم که نوبت به سرمایه‌های اجتماعی و انسانیمان رسیده باشد.؟
باری، سید باقر موسوی، از خلوت هشت ساله خود هنوز کامل به در نیامده، اگر به درآید، باید نشست و دید (تا که قبول افتد و که در نظر آید). تیغ بران رد صلاحیت که روزی اعتراض مردمان گوشه کنار ایران را بر می‌انگیخت، بنظر می‌رسد دیگر با سازگاری عمومی مواجه شده و دیگر تا حدی جامعه با آن، مانند صد‌ها موضوع غیر عادی دیگر کنار آمده‌اند.
و اگر این چهره محبوب از این گردنه به سلامت نگذرد، قطعا نوبت به نیمکت نشینان می‌رسد، چندنفر را بعنوان جایگزین ایشان یاد می‌کنند، کاری که در اکثر شهرهای ایران هم تصمیمی مشابه آن اتخاذ خواهد شد.
هرچند تا نیمه دی ماه که تکلیف نامزدهای نهایی مشخص می‌شود، هر تحلیلی با کلی اگر و اما همراه است، اما ازمیان نیمکت نشینان تیم اصلاحات شهرستان بویراحمد، که خوشبختانه کم هم نیستند، دکتر هجیر تشکری از آن نیروهایی است که قوه قانونگذار ی واقعا به امثال ایشان نیازمند است. حتی اگر یک روز هم مدیریت کلان درسابقه ایشان نبوده یا توده مردم شناخت چندانی از ایشان نداشته باشند. بهرحال سرمایه انسانی امروزه درتمام جوامع از چنان اهمیتی برخوردار است که‌گاه آنرا با سرمایه طبیعی برابر می‌دانند، و اگر ما ملت، در نگهداری و استفاده از این سرمایه آنچنان که شایسته است عمل نکنیم، می‌شویم مصداق آن سخن شیخ اجل سعدی که فرمود:
دو کس رنج بیهوده بردند و سعی بیفایده کردند، یکی آنکه اندوخت و نخورد، دیگر آنکه آموخت و نکرد!!
چنین مباد
نام شما

آدرس ايميل شما

سلام
Iran, Islamic Republic of
اولا سید باقر گزینه بعد از خودش فروزان است و این را بارها به افراد گفته. دوما گزینه زاپاس واسه سید باقر کسی خواهد بود که ارتباطات و قدرت ملی داشته باشد.
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اگه تحلیل شما بر این است که کنارش نشسته و از آقای تشکری تعریف میکنید فردا دوباره یکی میاد و میگه اولین حضور سید باقر در منزل دکتر شریعتی بود و با توجه به حضور بزرگان اصلاحات در این دیدار که بیش از سیصد نفر بودن، با اینکه یک دیدار کاملا دوستانه بود پس ایشون را معرفی میکنه هر چند هر دو هم آقای دکتر شریعتی و هم تشکری از چهره های با سواد در اصلاحات هستند .
ولی تحلیل بدی نبود .قلم شما باعث شد تشکری را هم به مردم معرفی کنی..
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
به نظر من به عنوان یک اصلاحاتی اگه سید باقر اعتقادی به تداوم راه اصلاحات دارد دکتر شریعتی بهترین گزینه این دوره برای انتخابات بویراحمد است در صورتی که ایشان رد صلاحیت شوند.برای من خیلی عجیبه که ااقای فروزان که حضوری در بویراحمد ندارد به عنوان گزینه مورد نظر مطرح باشد.اگه می خواهیم مجددا شکست اصلاحات را بپذیریم با این افراد گمنام قطعا انتخابات را باخته ایم. چرا که اشخاصی که می خواهند نماینده شوند و شانس پیروزی برای جریان داشته باشند باید در بین مردم باشند و هزینه داده باشند.
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
گپ .. مزن
تشکری تشکری سیم نکن
سيد باقر
Iran, Islamic Republic of
یه کم از .. هم بگید تا ما که از اوایل انقلاب خبر نداریم بیشتر بشناسیمش
چه بود چه شد چه کرد و چه میکند؟؟؟؟
ایا خودشون سالهای دورانتخابات باطل نمیکرد ؟
مدتی جهادی بود
دوم خردادی شد چون توده ی مردم تغییر کردند
.............تا ..
سال ٨٨ کجا بود؟ نبودش اینگار!!!
یه نامه امضا کرد و صدبار توبه کرد
هر چهار سال دوماه سر وکله اش پیدا میشه و دست وپا میزنه واسه صلاحیت.
ول کنید تورو خدا. مردم از فقر و بیکاری دارن میمیرن.
نمیخواد سید بزرگوارتونو با امثال خاتمی مقایسه کنید. سیدتون جزء افراد... هست که از احساسات مردم جهت نیل به اهدافش... ه میکنه
بره به همون کارخونه ی سیمانش بچسبه
خدا پدر اصولگوایان رو بیامرزه که لااقل مثل مرد رو حرفشو وایسادن
ما که این بنده ی خدا تشکری رو نمیشناسیم ولی بهش بگید مواظب خودش باشه ، خودش اگه توانایی داشته باشه میتونه جایی بین مردم واسه خودش باز کنه ، مردم ما
سيد باقر
Iran, Islamic Republic of
گزینه ی بعد از سید باقر خود سید باقر، مطمئن باشید اگر... انسان لایقی باشه سید باقر نمیزارتش ذخیره خودش
تشبیه کردی به بارسا
منم تشبیهش میکنم به رضا زاده وزنه بردار که دست به هر کاری میزد که کسی رکوردش رو نزنه.
اینم جواب شعرتون:
تربیت نا اهل را چون گردکان بر گنبد است
اصل بد نیکو نگردد انکه بنیادش کج است
بزرگان اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
چنتا از بزرگان اصلاحات بویراحمد را نام ببرید بشناسیم اما خداییش بزرگ باشن
لوداب
Iran, Islamic Republic of
اولا سید باقر عزیز "یکی به نعل میزنه یکی به میخ" اگه مطمئته که خودش حتما آمدنی است پس این گزینه های آویزون به کت و کولش دیگه چه صیغه ای است ؟!
اگه هم امکان آمدنش نیست ،(که البته حتما نیست ) پس این شبگردی ومهمانپذیری هایش به چیست ؟!! سید نباید اگه بهر دلیل نیامدنی است ، با این میام و میام هاش مارا بدنبال خود بکشاند ، اونوقت ده روز قبل از انتخابات بگویند: "ای داد و بیداد که سید رد شد!! "
اونوقت و در اون زمان کوتاه و سردرگمی ، غیراز اینه که دوستان باز باتصمیمی عجولانه و بی حساب و کتاب بالاجبار پشت سر کسی قرارمیگیرند که ازعاقبت کار خود بی اطلاعند و نتیجه اش پشیمانی ؟!! سید اگه مطمئنه که امکان آمدنش قطعی است ، پس صاف و حسینی بیاد و کاندیدا تراشی هم نکنند . اگه هم نیامدنی است بگذارد مردم خودشان تصمیم بگیرند !!!
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام.
خدمتتان عرض نمایم آقای موسوی قطعا تایید صلاحیت خواهد گردید و با آرای قاطع نماینده مجلس خواهد شد و برای استان خدمات شایانی خواهد نمود.آقای هدایتخواه به احترام ایشان در انتخابات شرکت نخواهد نمود .آقای هدایتخواه احساس مسولیت نمودند که بویراحمد در این دوره بایست دارای یک نماینده توانمند و همسو با دولت باشد.ضمنا تا افرادی مثل مهندس غریبپور هستند که واقعا لایق هستند جریان اصلاحات بعد از موسوی به سمت و سوی هر کسی نخواهد رفت.
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اگر اینجوریه و بر اساس عکس گرفتن در کنار کسی باعث جانشینیه خوب خیلی ها با خیلی از مقامات عکس دارند.جریان اصلاحات اینقدر پویا است که انتخاب جانشین در آن بر اساس توانمندی و شایستگی است .و نه بر اساس عکس گرفتن با موسوی
بیدار باش
Iran, Islamic Republic of
اگر سید باقر تایید نشد هر اصلاح طلبی خودش می دونه چکار کند!!!!!!!!!!!!!!!
آخی وه بختم
Iran, Islamic Republic of
این موضوع توسط آقایان حامد و، سجاد خ، داریوش ا، جمال ا، امین ج مطرح شده و کاملا . می باشد
سروک
Iran, Islamic Republic of
فقط زارعی باتعصب
عجب!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
جناب نویسنده!
یعنی در این جبهه تحصیلکرده تر وجود ندارد؟؟؟
چرا جبهه را دست کم میگیرید؟
هر کسی که دو تا مطلب تو برخی سایت ها زد که اندیشمند نیست!
ایشان فارغ التحصیل دانشگاه آزاد لار است.
در این دیار بسیار داریم که جهانی باشند بنشسته در گوشه ای ......
بگرد و بگردیم....
بیاب و بیابیم.....
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
بعد از سید باقر فقط و فقط زارعی
حقیقت تلخ تلخ
Iran, Islamic Republic of
از نتایج شهرستانی فکر کردن سید باقر و دیگر نمایندگان بویراحمد :
درصد نیروهای شاغل در ادارات دولتی مرکز استان ک.ب :
بویراحمدی ها ۷۰ درصد
دهدشتی ها ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
لطفا از خدا بترسید . اینهمه ظلم در حق گچسارانی ها در دوران سید باقر و هدایت خواه رقم خورد و متاسفانه در دوران زارعی نیز ادامه پیدا کرد
جلیل
Iran, Islamic Republic of
فقط سیدباقر
ااحمد
Iran, Islamic Republic of
بابا خدایی خودتو .... یا مردم را ... کردی
... دنبال اینه که یک رد صلاحت دیگه تو پرونده اش ثبت بشه و فردا اونو به پیراهن ...
رها
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید با موسوی
درود درود درود
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای سید باقر موسوی لطفا با اقای دکتر هدایت خواه نشستی داشته باشید وبر سر حضور در انتخابات به توافق برسید که بویراحمد ودنا در این چهار سال به تاراج رفت
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اقای زارعی هم در این تیم استان به مشابه اقای هوشیار دروازه بان تیم شهرداری یاسوج بود که در بازیهای داخلی خوب درخشید وباعث جلب توجه عوام شد تا جایی که مربی پرسپولیس وی را برای حراثت از دروازه این تیم استخدام نمود اما دیری نپایید که چهاچوب این دروازه به هم ریخت . شالوده شهرستانهای بویراحمد ودنا هم دراین غایله سیاسی توسط نماینده حاکم ان به هم ریخته است ونیازمند همتی دیگر است . درگذرگاه تاریخ به این اندازه این دو شهرستان تحقیر نشده بودند
همشهری
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج روشنفکر از ایل بزرگ بویراحمد
محمود
Iran, Islamic Republic of
سید باقر پیروز انتخابات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بابا هر مطلبی که نوشته شه نباید که حتما به مرحله ی نشر برسه؛ متاسفانه نویسنده ی متن حتی اینقدر آگاهی از وضع موجود نداشته که بدونه " سید باقر" به صورت کاملا رسمی اعلام کرده که می آید ( حالا فارغ از تایید صلاحیت یا عدم تایید صلاحیتشون). بیچاره اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد...
Iran, Islamic Republic of
شریعتی در حد واندازه نمایندگی مجلس نیست خودش هم اینو میدونه
United States
احتمالا به قلم هجیر تشکری خودشه..... واقعا ابکی بود تحلیلتون.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
آگه عالم به علم حقوق بودن مهمه که دکتر شریعتی لیسانس حقوق از دانشگاه شیراز با رتبه ۳۴ کشوری رو دارد. با اینکه ارشد و دوره دکترا را در دو دانشگاه برتر کشور (تهران،اصفهان )گذرانده اند آگه هم بحث کتاب و نوشتن و سخنرانی باشد که این هم میزاریم بر عهده خوانندگان با انصاف که پای علم و سخن و اخلاق دکتر شریعتی نشستن.
تازه از اخلاق و ادب و حرمت دکتر شریعتی من چیزی نمیگم چون میدانم خوانندگان خود بی انصاف نیستند.
ولی در اینجا اگر اسمی از دکتر شریعتی آورده ام نه به منظور معرفی ایشان بوده ام و نه اینکه خدای ناکرده از ارزشهای آقا تشکری خواسته ام کم کنم.خواستم به عنوان نمونه بیان بدارم که جریان اصلاحات کم نخبه ندارد.
بحث ما در مورد اصلاحات است اصلاحات بزرگ!!!
چرا با نوشتن چنین مطالبی باید ذهن خود را درگیر و چند قطبی کنیم ما همه اصلاحاتی ها میدانیم که اگر اینبار نتوانیم انسجامی از کل نیروها تشکیل دهیم و به خاطر جریان قدمی برداریم حتی اگر باب میل هم نباشد ضربه بدی به جریان وارد میکنیم که جبرانی سنگین برای جریان اصلا حات دارد به عنوان عضوی کوچک از شما خواهش دارم با زدن اینگونه مطالب چالشی در جریان اصلاحات به وجود نیاورید و بگذاریم با فراغ بال به این جریان یک سمت وسو هدفمند دهیم.
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت انسانی توانمند ، شجاع ، لایق وشایستگی بویراحمد در مجلس شورایی اسلامی
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
سلام ،خدایی چرابه همه لقب دکتر میدید،این هجیر تشکری رو برای اولین بار اسمش به گوش مردم خورده و کسی ایشونو نمیشناسه،پش عاقل باشید وروی فرد دیگه ای سرمایه گذاری کنید
زنده دل
Iran, Islamic Republic of
بنظرم پتانسیل آقای روشنفکر از این ناشناس آقای تشکری خیلی بهتره و این مهره سازی سی باقر آب در حاون کوبیدنه
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
ما اصلاح طلبان سیسخت از زارعی حمایت میکنیم. یا زهرا
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
موسوی تایید صلاحیت نمیشه ؟؟؟!! چرا ؟؟ چون اگه بخاد تایید صلاحیت بشه باید تمامی .. زیر سوال بره !!! دوما اقای هدایتخواه و جریان اصولگرا همسو با دولت نیستند و قبول شدنشون دردی رو دوا نمیکنه ''''' بهترین گزینه اقای زارعی هست که واقعا اهل اعتدال می باشد و رابطه خوبی با دولت دارد ... زارعی کارهای عمرانی زیادی کرده و جو در تمام ادارات هم به نفع ایشون هست ..... احتمال قبولی زارع از همه بیشتر هست
Iran, Islamic Republic of
با عرض ادب.بنده از کسانی بودم که مخالف حضور سید در جلسه روز جمعه بودم و اگر شک میکردیم که اقای تشکری و برگزار کننده گان برنامه چه هدفه کثیفی دارند اجازه نمی دادیم هجیر کنار سید بشینه تا الان از کنار سید نشستن برای خودش نام و نشانی بدست اورد.ضمنا جناب تشکری اصلاح طلبان به مراتب قوی تری از شما بودند که ندانسته وارد بازی شدند و اعتبار و نام خود را در جهت نابودی اصلاحات هزینه کردند و الان منفور جامعه هستند.
لاری
Iran, Islamic Republic of
سلام، هجیر تشکری ،همیشه در اوهام و توهمات سیر کرده ومی کند، اگر قرار بر رد صلاحیت باشید به حکم عقل هجیر و امثال هجیر خیلی قبل از سید باقر را صلاحیت خواهد شد. این متین هم از قلم خودشه، همون قافیه بندی همیشگی،همون حرف های دهن پر کن.......انصافا ظلم بالاتر از این نیست که هجیر تشکری را با بهرامی قیاس می کنیم.
در ضمن این همه دکتر دکتر به ناف ایشون می بندید ،این بنده خدا همون ارشد را هم با زورکی از مرودشت گرفت، حالا دکتر شده، الکی ، می شه بفرمایید کدوم دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ی مطلب خود تشکری هست!چی فرض کردیدملتو...هر کی چارتا مقاله نوشت می شه نیروی بالقوه برای مجلس؟به اعتبار سایتتون با این مطالب ضربه نزنید...
ف
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ی مطلب خود تشکری هست!چی فرض کردیدملتو...هر کی چارتا مقاله نوشت می شه نیروی بالقوه برای مجلس؟به اعتبار سایتتون با این مطالب ضربه نزنید...
فففففف
Iran, Islamic Republic of
نویسنده ی مطلب خود تشکری هست!چی فرض کردیدملتو...هر کی چارتا مقاله نوشت می شه نیروی بالقوه برای مجلس؟به اعتبار سایتتون با این مطالب ضربه نزنید...
ایران
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترروشنفکر
احسان
Iran, Islamic Republic of
دروجواب بی طرف اولا برادر عزیز معلوم که بی طرف نیستی ثانیا جو انتخابات مردم مشخص می کنند تبلیغات در ادارات ممنوع است وشاید کارمندان ار مدیران که طرفداد زارع هستنند بترسند ثالثا زارع اعتدال گرا نیست وهمسو با دولت نیست چون طرفدار اقای ولایتی بود .
Iran, Islamic Republic of
با با شریعتی نتونست آموزش وپرورش یاسوج را اداره کنه میخاد کاندید مجلس بشه -مسخره بازی در نیاورید
تقوی
Iran, Islamic Republic of
دوست محترم و ناشناسی که در چند خط بالاتر فرموده اید شریعتی در حد و اندازه های مجلس نیست. از کجا به این زودی به ارزش های دکتر شریعتی و مجلس اشراف پیدا کردی که این گونه قضاوت میکنی. ایا شایسته تر ان نیست که در یک تحلیل درست و منطقی به این نتیجه برسی.. شک نکن که در جریان اصلاحات دکتر شریعتی یکی از بهترین هاست و اگر بخواهد به مجلس فکر کند می تواند وکیل خوبی برای مردم باشد چرا که از درک حقوق مدنی و جامعه شناسی مدنی بی بهره نیست. کلام زیبا شیوا و رسا در کنار سنجیده سخن گفتن برای کسی که می خواهد حق مردم را احقاق کند ثروت کمی نیست.
نویسنده اصلی
Iran, Islamic Republic of
گمان قوی بر این است که این مطلب به قلم آقای تشکری است و به کسی داده که برای سایت ارسال کنه.
برخی از کلمات و عبارات، یقین این امر را زیاد میکند چون که عینا عبارات پرکاربرد ایشان در صحبت و نوشتن هستند.
به عنوان مثال قسمتی که از معرِف و معرَف سخن می گوید.
عباس
Iran, Islamic Republic of
زنده باد اصلاحات، زنده باد سید باقر و درود بر دکتر دانا امیر کبیر بویراحمد، دکتر هحیر تشکری. بی شک با اندیشه و توانمندی های شما با توجه به شناخت اینجانب بویراحمد که هیچ ایران و جهان نیز متحول می شود. " سخن کز دل برآید لاجرم بر دل نشیند."
رامين
Iran, Islamic Republic of
یا حضرت عباس یو د کیه !!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
کسی که از لحاظ علمی وشجاعت اقتدار همسطح موسوی باشه دکتر نیک بخت می باشه انسانی معتقد به شایسته سالاری معتدل دوستدار کل مردم نه دوست یکی ودشمن دیگری
ذره بین
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که اطلاع داریم از قدیم گفته اند دختری که مادرش ازش تعریف میکنه برا پسر دایی اش خوبه.حالا در قیاس مناقشه نیست ولی آقای تشکری را برا یه معلم عادی تایید نکردند چطور برا مجلس تایید میکنند .خواهشا جایگاه مجلس را با این کاندیدا تراشی پایین نیاید .تشکری! شریعتی! اگه سید باقر خودش اظهار ندامت نوشته بیاد در غیر این صورت جریان اصلاحات را مسخره نکنید.بذارید در غیاب هدایت خواه و ...همین بهرامی مظلوم بره.زارع که گل کاشت.
رک رک
Iran, Islamic Republic of
این حرفها همه دور باطل است چون مردم شریف بویراحمد ودنا تصمیم خودشونو برای فرستادن دادستان سابق استال جناب حاج آقا رجایی نسب گرفته اند وبیاری الله اورا میفرستند.
Iran, Islamic Republic of
تشکری کیه..
حق
Iran, Islamic Republic of
سید جان کسی را معرفی نمیکند.
سفلی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیزم جناب هجیر بهرامی (تشکری) نظرات و کامنت ها را بخون و تجدید نظر بفرما... این اصلاحات و اصول گرا برای دیار و منطقه ایلی و عشیره ای ما جواب نداده و نمی دهد. هر کسی کو دور ماند از اصل خویش... بعد از انقلاب تا حالا تمام فرمانداران بویراحمد از روستای دشت روم بوده و اگر اصلاحات سر کار بوده سفلی را اصول گرا نامیدند و اگر اصول گرا ها سکان در دست داشتند سفلی را اصلاحات خواندند و شمردند و دیدند. حال خود دانی و ضرب زونی ککایلت وارد میدان بشو نه با سیاست سیاسون و باند و خط . که اینها القابی برای کسانی هست که فاقد شناسنامه اند . اما شناسنامه ایل و تبار سفلی و تامردادی به بلندای تاریخ فراز و نشیب دارد و در عین حال می درخشد و به خود می بالد که فرزندانی چون شما را دارد. صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
آرش
Iran, Islamic Republic of
یکی از ایراداتی که به جریان اصلاحات در بویراحمد وارد میباشد اینه که افرادی که سکاندار اصلاحات این حوزه شده اند نوعی تفکر انحصارطلبی دارند واجازه رشد به دیگر نیروهای اصلاح طلب نمیدهند.بنده شخصا به خاطر توانمندی ونفوذ خوب سیدباقر در تهران موافق نمایندگی ایشون در منطقه هستند اما اصلاح طلبان باید از همین الان برنامه دومی در صورت رد صلاحیت ایشون داشته باشند.شایعاتی پیچیده که سیدبه دوستان وهمفکرانشون گفته که در انتخابات ثبت نام نکنند که به نظرم این اشتباهی استراتژیکی خواهد بود.چون در صورت رد صلاحیت ونبود کاندید قوی باز شاهد خواهیم بود افراد حزب بادی که مرام ومسلک فکری این افراد برای مردم مشخص نیست با موج اصلاح طلبی وهمسویی با دولت رای اصلاح طلبان را خواهد گرفت وبویراحمد شاهد تکرار دوره ۱۲ ساله رخوت خواهند شد.پس دوستان به نظرات بقیه احترام بگذارند وازتمام ابزارها جهت حضور در انتخابات استفاده کنند چون قبلا ضربه نبودن در انتخابات را خورده ایم واین تفکر یا من یا هیچ را بگذارید کنار
محمود علوی
United States
دانشجوی دانشگاه آزاد لار هم شد اندیشمند؟؟؟؟برای سید باقر کسر شان است که تشکری کنارش بنشیند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر آقای تشکری واقعا که اگه سید تشریف نیارن آقای تشکری گزینه خوبی برا اصلاحات است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر آقای تشکری عزیز
آشنا
Iran, Islamic Republic of
خیلیمضحکه ستکه خودتشکری اینگونه درسایتهابرای خودش وبه نامدیگران قلم میزند
شماکه زورکی از دانشگاه آزادلارمدرک لیسانسی گرفتی که یک کلمه از اون رشته هم یادنگرفتی. بازور والتماس خودت رو به صندلی کنارسیدباقررسوندی تا در عکسهادیده بشی.
شماکه اصالتاتامرادی نیستی
سجادخلیلیان برای زارع کارمیکند
داریوش ارجمندبرایبهرامی
جمال برای همه
حامدوکیلی از دق رد شدن عمکوش در بویراحمد توسط سید
اینا باندی شدن و هجیر روابزاری کردندبرای این کارخودش هم متاسفانهئ دیرمیفهمه
هیچکدام اینا به حب علی نیست به بغض معاویه است
البته مسایل تشکری وفرارشبانه اوازیاسوج داستان بلندی است که بزودی منتشرمیشود
گچساران
Iran, Islamic Republic of
هجیر تشکری جوانی آگاه وباسواد هستند وفرصت برای پیشرفت دارند ازنظربنده هنوز زود است که نامزدی انتخابات مجلس شوند .کامنتها هم از روی نا آگاهی و تعصبات کذب درج شده .کمی عقلانی تر کامنت بذارید
تاس
Iran, Islamic Republic of
هیچکس تشکری رو نشناسه من میشناسمش
فقط دوست داره اسمش باشه حتی اگر لازم شذ درچشمه...کنه
البته به نهایت ارزوش رسیدچون خیلی دوست داشت سیدباقرتحویلش بگیره
البته اگه به عکس هانگاه کنید سیدهیچگاه تحویلش نگرفت
ب
Iran, Islamic Republic of
یا باقر یا باطله .تمام
ماهانیان
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر مرد عمل دکتر نیکبخت بویراحمدی
مانی
Iran, Islamic Republic of
دکتر نیکبخت بویراحمدی حمایتت میکنیم
شرف آباد
Iran, Islamic Republic of
یا زارع یا باقر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی مغز تو سرتون نیست ،آدم با یه چند مطلب نوشتن تو روزنامه ها بشه نماینده بابا جمع کنید ...
دوستدار اصلاحات و هژیر
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات غلط و نادرست شما(دانشگاه محل تحصیل، اندیشه و تفکر، سطح علمی و...) از جناب تشکری نشان دهنده غرض ورزی و تخریب این شخصیت بزرگ می باشد. کر شیر همیشه مخالف داره.
بعد از سید باقر ختی هژیر
نقل از مینیاتور
Iran, Islamic Republic of
بی شک جبهه اصلاحات این روزها بسیار دلگرم و امیدوار و پرشور روزگار می گذراند. صرف حضور سید باقرموسوی به عنوان نماد اصلاحات در این استان در کنار جوانانی پراحساس و اندیشمند و آینده دار نوید روزهای روشن و سرشاری را به این جبهه ی فکری و سیاسی می دهد. هجیر تشکری نیز بیشتر از آنکه در مسندی اجرایی باشد در میان اهالی فکر و اندیشه و نظر و کتاب شناخته شده است. جوانی خوشفکر و بسیار مقبول و دوستداشتنی با پشتوانه محکم فکری و مطالعاتی و توانایی سخنوری و نفوذ کلام بی نظیر. امیدواریم این جوان رعنا بتواند ذخیره خوبی برای این سرزمین باشد.
رها
Iran, Islamic Republic of
من مطمئن هستم اینایی که تخریب میکنن اصلاحاتی نیستن، چون اصلاحاتی ها بلند نظر تر از این حرفها هستن.
من از تصمیم آقای تشکری خبری ندارم ولی تا جایی که میدانم دکتر شریعتی چند مدت پیش در تهران با سید باقر نشستن و کسب تکلیف کردن حتی سید باقر موسوی از دو سه هفته قبل نظر داشتن بیاد یاسوج و بعد دو هفته به محض ورود یک راست به خانه دکتر شریعتی رفتن و این نوشته من به این منظور است که آقای دکتر شریعتی تا آخر پشت سید باقر میماند و از اصلاحات حمایت میکند. همه هم میدانند که در همه محافل و مراسمات حرف سید باقر و دکتر شریعتی یکیست. پس آقای دکتر شریعتی تا آخر از سید باقر حمایت میکنند.
آیا سخنان دکتر شریعتی را در روز تودیع خودشان نشنیدید، دکتر شریعتی اولین استارت این حرکت رو زد و باز هم با گرفتن اولین جلسه سید باقر در یاسوج در منزل خود اعلام کردن که از سید باقر حمایت میکنند.هر چند با اینکه تا جایی که من اطلاع دارم این جلسه شلوغ تر از آنچه بود که گفتن،
پس الکی تو سر و کول همدیگر نزنین چون اینها از قبل برنامه های خودشون رو ریختن و طبق برنامه جلو میرن.
اینکه بگین تشکری میاد یه عده هم بیان بگن شریعتی میاد و بعد گروه تخریبی دیگری بیاد همه کانت ها رو مخالف بزنه خیلی مسخره است.
چون مطمئن باشید سید باقر خودش میاد ،با شناختی که از ایشان دارم و تحرکات اصلاح طلبان کاملا معلوم هست که نزدیک به نود درصد سید باقر تایید میشود چون سید اگر چراغ سبزی نداشتن یاسوج نمی آمد .
حالا شما بیاین اینجا هیچ بگین هجیر ایطور هجیر اوطور! !!!!!!
اریوبرزن
Europe
به نظر من دکتر شریعتی گزینه بسیار مناسبی است که در صورتی که سید باقر تایید نشود.چون انسان شجاع و باغیرت و توانمند و داری شعور سیاسی بالا و انسان پاک و توانمندی است...
طاهر(پارسا) روشناس
Europe
ﻣﺎ ﻧﮕﻮﯾﯿﻢ ﺑﺪ ﻭ ﻣﯿﻞ ﺑﻪ
ﻧﺎﺣﻖ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﺟﺎﻣﻪٔ ﮐﺲ ﺳﯿﻪ ﻭ ﺩﻟﻖ
ﺧﻮﺩ ﺍﺯﺭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﻋﯿﺐ ﺩﺭﻭﯾﺶ ﻭ ﺗﻮﺍﻧﮕﺮ ﺑﻪ
ﮐﻢ ﻭ ﺑﯿﺶ ﺑﺪ ﺍﺳﺖ
ﮐﺎﺭ ﺑﺪ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﺁﻥ ﺍﺳﺖ
ﮐﻪ ﻣﻄﻠﻖ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﺭﻗﻢ ﻣﻐﻠﻄﻪ ﺑﺮ ﺩﻓﺘﺮ ﺩﺍﻧﺶ
ﻧﺰﻧﯿﻢ
ﺳِﺮّ ﺣﻖ ﺑﺮ ﻭﺭﻕ ﺷﻌﺒﺪﻩ
ﻣﻠﺤﻖ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﺷﺎﻩ ﺍﮔﺮ ﺟﺮﻋﻪٔ ﺭﻧﺪﺍﻥ ﻧﻪ
ﺑﻪ ﺣﺮﻣﺖ ﻧﻮﺷﺪ
ﺍﻟﺘﻔﺎﺗﺶ ﺑﻪ ﻣﯽ ﺻﺎﻑ
ﻣﺮﻭﻕ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﺧﻮﺵ ﺑِﺮﺍﻧﯿﻢ ﺟﻬﺎﻥ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ
ﺭﺍﻫﺮُﻭﺍﻥ
ﻓﮑﺮ ﺍﺳﺐِ ﺳﯿﻪ ﻭ ﺯﯾﻦ
ﻣُﻐَﺮَّﻕ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﺸﺘﯽ ﺍﺭﺑﺎﺏ ﻫﻨﺮ
ﻣﯽﺷﮑﻨﺪ
ﺗﮑﯿﻪ ﺁﻥ ﺑﻪ ﮐﻪ ﺑﺮ ﺍﯾﻦ ﺑﺤﺮِ
ﻣﻌﻠﻖ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﮔﺮ ﺑﺪﯼ ﮔﻔﺖ ﺣﺴﻮﺩﯼ ﻭ
ﺭﻓﯿﻘﯽ ﺭﻧﺠﯿﺪ
ﮔﻮ ﺗﻮ ﺧﻮﺵ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﻣﺎ
ﮔﻮﺵ ﺑﻪ ﺍﺣﻤﻖ ﻧﮑﻨﯿﻢ
ﺣﺎﻓﻆ ! ﺍﺭ ﺧﺼﻢ ﺧﻄﺎ ﮔﻔﺖ
ﻧﮕﯿﺮﯾﻢ ﺑﺮ ﺍﻭ
ﻭﺭ ﺑﻪ ﺣﻖ ﮔﻔﺖ ﺟﺪﻝ ﺑﺎ
ﺳﺨﻦ ﺣﻖ ﻧﮑﻨﯿﻢ
درود بر بزرگان و جوانان اصلاحات.درود بر موسوی کار کشته و درود بر تشکری تازه نفس
Iran, Islamic Republic of
بعد سید بهرامی شایسته مجلسه...
شورم
Iran, Islamic Republic of
تشکری کنار سید باقر عکس گرفته که بگه ما هم هستیم....ایا شما درجایی استخدام هستی یا مستمیازاد هستی تشکری ...
Iran, Islamic Republic of
دکترنیکبخت مرد عمل
رها
Iran, Islamic Republic of
کبنا من دیروز کامنت گذاشتم ولی نزدیش الان هم یادم نمیاد چی بود.
عقده ای?
محسن
Iran, Islamic Republic of
نویسنده مطلب آقای محمد............ است
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترنیکبخت شجاع ونترس
رهگذر
Iran, Islamic Republic of
اقای تشکری فردی فرهیخته و باسواد هستن و گزینه خوبی هستن و هیچ مشکلی ندارن بنده نیز فقط اوازه ایشون رو شنیدم و درباره ایشون تحقیق کردم حالا یه عده میان نظر میدن که نمیدونن جمع ۱و۲ میشه چند و همیشه از این وجود داره
Iran, Islamic Republic of
تاریخی باید بگذره تا مانند ملاهجیر پیدا شود.

این بد و بیراه گفتن ها یا از ندانستن است یا حماقت و حقارت.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1