تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۱۴۰۸۰۸

بیانیه انجمن اسلامی دانشگاه یاسوج در آستانه انتخابات

۰
کبنا ؛

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در بیانیه‌ای از حرکت‌ مرموز برخی احزاب در دانشگاه‌ها در آستانه انتخابات خبر داد.


انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در بیانیه‌ای به مناسبت ۲۹ آبان آورده است: در طی چند ماه اخیر، مقام معظم رهبری، بیش از ۷۰ بار کلمه نفوذ را در بیاناتشان به کار بردند. شرایط فعلی جامعه و دانشگاه مقارن با شرایط اوایل انقلاب؛ با نفوذ برخی احزاب در پست‌های حساس و مختلف می‌شود.

در این بیانیه آمده است: اصلی‌ترین کاری که توده‌ای‌ها انجام می‌دادند، نفوذ آرام و بی‌صدا بود. در صورت عدم آگاهی عامه از نفوذی‌ها علی‌الخصوص مسئولین نفوذپذیر، راه انقلاب بسیار دشوار خواهد شد و مصداق «نوش دارو پس از مرگ سهراب» خواهیم شد.

این انجمن تصریح کرده است: احزاب و تشکل‌های یکبار مصرف شکل گرفته در سطح دانشگاه و جامعه، بی‌محابا به عنوان خواص بی‌خواص اذهان ناآگاه را به سمت و سوی ناکجاآباد هدایت می‌کنند، هدف اصلی اینها چیزی جز انتخابات مجلس نخواهد بود، مردم بدانند که مجلس شورای اسلامی اولین هدف اینها خواهد بود و این احزاب و تشکل‌های بی‌خاصیت، از قانون فتح سنگر به سنگر استفاده کرده و کم کم به فکر کناره‌گیری «انقلاب» هم خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: هشدار ما به ملت است، شرایط فعلی کشور از شرایط سال ۸۸ هم مهم‌تر و حساس‌تر است، اسیر وعده‌های کشنده کاندیداهای مجلس نباشید، ملاک‌ها باید تغییر کند، اینجا قومیت مطرح نیست، اینجا تعصب‌های نژادی و طایفه‌ای مطرح نیست، ملاکتان را وجدان آگاه و سرشت پاک و مهم‌تر از اینها، «تقوا» قرار دهید، مردم آگاه باشند که قومیت‌ها فقط برای شناخت است «و قبائل لتعارفوا/ سوره احزاب»، ملاک اصلی شناخت، تقواست «إن أکرمکم عندالله أتقاکم/ سوره احزاب».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: مردم عامه و خواص آگاه باشند که جامعه امروزی آماج حمله ضدانقلاب است، ملاک شناخت اینها، دامن زدن به دین است، استفاده ابزاری از دین، از ۲۵۰۰ سال پیش تا اکنون وجود داشته و برای جذب کاذب و موقتی عامه از این ترفند استفاده می‌شده است.

در این بیانیه آمده است: باز هم تأکید می‌کنیم که شرایط فعلی کشور، به مراتب از سال ۸۸ هم حساس‌تر است.

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه یاسوج در پایان این بیانیه تصریح کرده است: خاص و عام مثل همیشه کوتاه نیایند، ما دانشجویان ولایی و انقلابی از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد، منتظر روشن‌گری واضح‌تر ما باشید، خودتان را مجهز کنید به منطق مستحکم انقلاب، ضد انقلاب‌ها همچون موش دارند ازدیاد پیدا می‌کنند، هر جا که نیاز باشد با سند و مدرک، اسامی را آشکارا اعلام می‌کنیم، این یک هشدار است، شکی نیست که با توکل بر خدا و به برکت حضور مولایمان امام زمان (عج)، این انقلاب با مشایعت مردم، تا ظهور مولا پا برجا و زنده خواهد ماند و تا ما هستیم، اجازه جولان غیرخودی را نخواهیم داد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1