تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۵۵
کد مطلب : ۱۴۰۴۶۶

از «زارعی» دوست داریم تا به وسط آمدن پای هیئت دولت

۰
کبنا ؛سفر وزیر کار به یاسوج با حواشی زیادی همراه شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی در یکی از روزهای پنجشنبه کهگیلویه و بویراحمد وارد گچساران شد، طبق برنامه‌ای که برای او برنامه‌ریزی شده بود در جمع کارگران گچسارانی حاضر و دردهای آنها را شنید. وزیر در معیت رئیس کمیسیون پروژه پلی‌کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی گچساران را کلنگ‌زنی کرد.
همایش بزرگ کارگران گچسارانی و برنامه‌های وزیر در این شهرستان به اتمام رسید و ربیعی با همراهی غلام‍رضا تاجگردون به یاسوج آمد. وزیر کار روز گذشته قول داده بود در گچساران به کتابخانه‌ای برود و در آنجا برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی کتابی خریداری کند.
«ربیعی» و «تاجگردون» به کتابخانه مرکزی یاسوج آمدند، تاجگردون به زینب قربانی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمدگفت؛ آقای دکتر تحویل شما و از وزیر کار و معاونین وی خداحافظی کرد.
*تاجگردون با احترام ویژه وزیر کار را تا یاسوج مشایعت و برای نشست با سادات تکیه به گچساران برگشت.
*«ربیعی» با همراهی قربانی از نمایشگاه کتاب و بخش‌های مختلف کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید و کتابی هم هدیه گرفت و هم خرید کرد.
*وزیر دولت یازدهم بهمن بیگی را از بزرگان عشایر دانست و بیان کرد: خدمات بزرگی مرحوم بهمن‎‌بیگی به فرهنگ و ترویج علم و دانش کرده است، آن مرحوم کاری کرد تا عشایر در جامعه شناخته شوند.
او به سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد رفت و در همایش تشکل‌های کارگری و کارفرمایی بویراحمد نشست و سخن نمایندگان تشکل‌ها را شنید.
بی‌نظمی در این جلسه به وضوح دیده می‌‍شد. سالن این همایش مملو از جمعیت و حتی راهروها جای قدم گذاشتن به زحمت پیدا می‌شد، وزیر کار می‌دانست شاید برخی حرف‌ها را در این مراسم بشنود. «زارعی» با وزیر کار حرف می‌زد البته در گوشی، «زارعی» حرف‌های را می‌زد و ناراحتی در چهره او به خوب حس می‌شد. در حین پذیرایی صداهای درهم و برهم به گوش می‌رسید. خانمی هم با صدای بلند با تلفن صحبت می‌کرد به طوری که پشت سری‌های او مست خنده شدند. وزیر همچنان آرام نشسته بود. فتاح محمدی چیزی نمی‌گفت. آنطرف تر موسوی‌امجد مثل همیشه لبخند داشت. نورمحمدی هم آرام‌تر از وزیر در ردیف دوم سالن همایش جلوس کرده بود.
*عکاسان زیادی و در رفت و آمد بودند. «داریوش بهنیازاده» مثل همیشه در حال نوشتن، «فتحی» و «جهان» همچنین می‌نوشتند.
* همهمه ردیف آخری‌ها را ردیف جلوی‌ها هم می‌شنیدند ولی وزیر آرام داشت یادداشت‌های خود را تکمیل‌تر می‌کرد. برنامه با ۴۰ دقیقه تآخیر شروع شد و مجری از همان ابتدا به سخنران مرتب این را تذکر می‌داد و او از سخنرانان خواست که از مقدمه عبور و به حاشیه نروند و حرف‌هایشان را بزنند و زود بیایند، پایین.
*یکی از این سخنرانان گفت؛ اینقدر عجله کردم که خودم هم نفهمیدم، چه گفتم.
* سفر وزیر به یاسوج از قبل نیز حاشیه‌های داشت، حرف‌های که شب گذشته و روز پنجشنبه کهگیلویه و بویراحمد در فضای مجازی رد و بدل می‌شد به گوش «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا رسید. صحبت‌های مبنی بر اینکه چرا اول باید وزیر کار و یا هر دولتمرد دیگری قبل از اینکه به مرکز استان بیاید به شهرستان گچساران برود. همین مسئله سبب شد تا قبل از آمدن «ربیعی»، زارعی بگوید من هم معترض هستم.
جلسه این روز متفاوت برگزار شد، «زارعی» نماینده بویراحمد و دنا در این همایش خطاب به وزیر گفت: برخلاف رسم معمول وزیر و یا دولتمردان به شهرستان دیگری می‌روند و از آنجا به مرکز استان می‌آیند. او از وزیر خواست تا این موضوع را به هیئت دولت بکشد.
«زارعی» بیان کرد: اینگونه کارها سبب تنش و تشتت در سطح جامعه می‌شود و در بین شهرستان‌ها دو دستگی به وجود می‌آورد. او گفت: مش من اعتدالی است و همواره در تمام مراحل؛ رأی اعتماد، استیضاح‌ها و طرح‌ها حامی دولت اعتدالی بود. نماینده بویراحمد افزود: باید با تدبیر فکری برای این مسئله شود. نباید برای خوشحالی عده‌ای موجبات نگرانی اکثریتی را فراهم کنیم.
*همزمان با صحبت‌های «زارعی» تعدادی از هواداران نماینده او را تشویق کردند و احسنت احسنت برای او می‌فرستاند. «زارعی» دوست داریم، هم شنیده شد. فتاح محمدی و علی ربیعی وزیر کار و نورمحمدی رئیس سازمان تامین اجتماعی در نهایت آرامش نشسته بودند.
*برخی در انتها صحبت‌های «زارعی» را بی‌فایده می‌دانستند و بیان می‌کردند اگر هزار حرف اینجوری هم زده شود دیگر فایده ندارد و آقای تاجگردون کار خودش را می‌کند. آنها می‌گفتند؛ «زارعی» از ابتدا باید این حرف‌ها را می‌زد نه الان، البته بعضی هم با بشاشت می‌گفتند خیلی خوب شد که این حرف‌ها را زد، باید بیشتر از اینها می‌زد.
* وزیر کار به حرف‌های «زارعی» پاسخ داد و گفت: آقای «زارعی» مردمی معتدل و همیشه آرام هستند و خوش‌ بحال شما مردم که همچنین نماینده‌ای دارید، او کمک کار ما است.

وی افزود: هر ساله به مناسبت تصویب قانون کار در شهرهای کارگری حاضر می‌شوم.

وی گفت: دلیل حضور من در گچساران در این روز قبل از حضور در یاسوج به دلیل سابقه ۶۰ ساله کارگری در این شهر بود که بر اساس رویه معمول هر ساله، امسال هم مقصد سفر خود را یک شهر کارگری برگزیدم.

* برنامه با صحبت‌های وزیر کار به اتمام رسید.

DSC_0172 DSC_0325 DSC_0337 DSC_0362 DSC_0366 DSC_0371 DSC_0377 DSC_0387 DSC_0388 DSC_0405 DSC_0414 DSC_0417 DSC_0421 DSC_0430 DSC_0431 DSC_0432 DSC_0435 DSC_0440 DSC_0442 DSC_0445 DSC_0446 DSC_0447 DSC_0449 DSC_0479 DSC_0493 DSC_0503 DSC_0514 DSC_0517 DSC_0523 DSC_0530 DSC_0532 DSC_0536 DSC_0537 DSC_0543 DSC_0545 DSC_0550 DSC_0564 DSC_0599 DSC_0616

 
نام شما

آدرس ايميل شما

دشتمور
Iran, Islamic Republic of
با سلام ودرود خدمت دکتر تاجگردون خداوند... را شکر میکنم به خاطر اینکه همچین مرد بزرگ و غیرتمند را به شهرستانم گچساران هدیه نمود و همیشه به وجودش میبالم ودعا میکنم که همیشه سایه اش بالای سر مردم محروم شهرستان گچساران باشد...به امید موفقیت در کارهای بزرگتر..
Iran, Islamic Republic of
ببخشید‌آقای‌زارع‌چند‌دور‌قبل‌همین‌مردم‌گچساران‌روز‌انتخابات‌به‌یاسوج‌میآمدیم‌وبه‌شما‌رای‌میدادیم‌،با‌این‌حرفات‌پشیماش‌شدم
Iran, Islamic Republic of
ببخشید‌استان‌فقط‌یاسوج‌نیست‌گچسارانیها‌چند‌ساله‌که‌شعار‌جدایی‌از‌یاسوج‌کنار‌گذاشتند‌دورباره‌ابزارش‌نکنید
Iran, Islamic Republic of
متاسفم‌آقای‌زارعی‌از‌فکر‌خام‌بچه‌گانه‌ات‌این‌انتظار‌از‌شما‌نداشتم‌منافعت‌در‌گچساران
باوی
Iran, Islamic Republic of
آخ سی زارعی
امید
Iran, Islamic Republic of
کبنا کبنا کبنا...تو هم وجدانو فروختی... به چه قیمت؟؟ ای روزگار.....
کبنا خودتو خراب نکن....
Iran, Islamic Republic of
کجاش حاشیه بود! اینکه یه نفر دستش تو دماغش بوده یه نفر آرام نشسته یکی داشته با تلفن صحبت می کرد؟؟؟؟
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر مردم بویراحمد با انتخاب این نماینده آرام و مهربونشون .
درود بر مردم رشید و فهیم شهرستانهای باشت و گچساران با انتخاب این نماینده قوی و با هوش و مقتدرشان . درود درود درود . انشالله در دور بعد همین ترکیب حفظ خواهد شد
زارعی مهربان و آرام و تاج جسور و شجاع
Iran, Islamic Republic of
جناب تاجگردون ؛ . بس است ! در ۳/۵ سال گذشته کجا بودی ؟ در این چند ماه خیلی فعال شده ای ! مردم باید سره را از ناسره تشخیص بدهند. گمارده جنابعالی در شبکه بهداشت ساعت ۹ صبح سرکار حاضر می شود واضافه کاریش بیش از ۱۴ میلیون تومان شده است ! معاونش نیز که مانند مبصر اول ابتدایی ها هر روز در راهرو اداره حضور وغیاب می کند نیز ، بیش از ۷ میلیون تومان اضافه کار گرفته ! کارانه جناب مدیر از بیمارستان ، از کلینیک والفجر ، از کلینیک تخصصی ، از مرکز گذری ، از متادون درمانی دولتی و... میلیونها تومان درماه است ! جناب نماینده به والله با این انتخابت در شبکه بهداشت به مردم خیانت بزرگی کرده ای ! تحقیق کن ببین این حرفها درست است یا خیر ، اگر درست باشد ، که باید به فرموده مولا علی (ع) آویزه بدنامی به گردن آنها بیاندازی نه اینکه از آنها حمایت کنی ! بارها این مطالب در سایت کبنا منتشر شده وآقای عکاشه بخاطر منتشر نمودن این مطالب ، نیز بارها مورد بی مهری واعتراض واقع شده اما چون همه مطالب واقعی است ، علیه آقای عکاشه اقدامی نتوانسته اند بکنند . حال سئوال این است که چرا مسئوولین نظارتی اقدام نمی کنند ؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی درود بر شرف بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
اگه تاجگردون نبود که اصلا استان نمیومد
مرادی
Iran, Islamic Republic of
عکاشه بنظرم اگر من جمع بی ۴ تا زن بی روزی صدتا خین اینی. گزارسات خاله زنکیه
مهدي
Iran, Islamic Republic of
سی دم وپوز ای ادمل
باشت
Iran, Islamic Republic of
زارعی خودت تخم دو دستگی در استانو دوباره فعالتر کردی...گچساران خودش باید بشه مرکز استان دیگه...
گچساران پایتخت زاگرس
لایک کنید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع باید زودتر از اینها موضع گیری میکرد. درود بر حاج زارعی
Iran, Islamic Republic of
نوش دارو بعد از مرگ سهراب
Iran, Islamic Republic of
جناب زارعی شماقبلا خودتون رااصولگرای دوآتیشه می دانستیدچطورالان شدید اعتدال؟تاجگردون نماینده است که اول وزیرمیره گچساران وبعدمیادمرکزاستان.نه شماکه...
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
سلام‌
این مدیرکل را چرا عوض نمی کنید
تا کی رنجبر ببریم
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خدمت شما یاسوجی عرض کنم اینه بدون که اگر مدیر توانمند نبود خیلی زودتر از این عوض شده بود لطفا رو غرض وتعصب یاسوجی حرف نزن
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود برمرد خستگی ناپذیر ومردمی
راه دور
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف تاجگردون
حمید ....
Iran, Islamic Republic of
اقای زارع خداحافظ با مجلس بعدی با این حرفی که زدی.همع مردم شریف بویر احمد هم میدانن که عملکرد ضعیفی داشتی.شما حتی سر ..کردی.خداحافظ مجلس
بویراحمیی
Iran, Islamic Republic of
په چه من اعتراض زارعیه ؟ ای همایش چه دستاوردی سی بیراحمی داشت؟
کمال
Iran, Islamic Republic of
زارعی بخواب این سه ماه دیگه را . خوابهای رنگین ببینی
چشمه‌چنار
Iran, Islamic Republic of
جای‌تاسف‌برای‌زارع‌یک‌بار‌هم‌شده‌بیا‌شرکت‌نفت‌ببین‌چند‌نفر‌از‌نیروهای‌رسمی‌وقراردادی‌ساکن‌حوزه‌شما‌میباشد‌عرضه‌داشته‌باش‌مابقی‌ورزا‌‌را‌هرروز‌بیاور
شوش
Iran, Islamic Republic of
حرکات‌وحرفهای‌نسنجیده‌امثال‌شما‌مردم‌گچساران‌‌را‌از‌آیت‌الله‌ملک‌حسینی‌بد‌بین‌کرده‌واستان‌چوب‌جهالت‌را‌تحمل‌میکند ‌وباید‌محبوبیت‌‌وقدر‌فرزند‌برومند‌آن‌‌فقید‌بزرگوار‌رابدانیم‌وارج‌نهیم
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل کار خیلی خیلی ضعیف است.لطفا بررسی فرمایید
قربانی
Iran, Islamic Republic of
بترکید
کاملا مطلع
Iran, Islamic Republic of
ترکیب نیروی شاغل در ادارات کل استان :
بویراحمدی ها ۷۰ %
دهدشتی ها ۲۰%
غریبه ها ۹%
گچسارانی ها ۱%
به این میگن بیعداتی و ظلم اشکار و دزدی حق مردم گچساران در روز روشن .
لطفا از خدا بترسید .
حقیقت تلخ تلخ
Iran, Islamic Republic of
از نتایج شهرستانی فکر کردن سید باقر و دیگر نمایندگان بویراحمد :
درصد نیروهای شاغل در ادارات دولتی مرکز استان ک.ب :
بویراحمدی ها ۷۰ درصد
دهدشتی ها ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
لطفا از خدا بترسید . اینهمه ظلم در حق گچسارانی ها در دوران سید باقر و هدایت خواه رقم خورد و متاسفانه در دوران زارعی نیز ادامه پیدا کرد
لوداب سرنوشت ساز
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی فداکار تا اخرین قطره خون پشتت هستیم
مراد حاصل
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
مجید
Iran, Islamic Republic of
ما از نماینده خودمان انتظار داریم که مدافع عزت و غیرت بویراحمد باشند و با همدلی دکتر تاجگردون به پیشرفت استان همت بگمارند و حق گلایه را هم برای نماینده خودمون محفوظ می دانیم زیرا به هم زدن روند بازدید از استان این پیامد ها را به دنبال خواهد داشت .
ناشنالس
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت زارع .مانماینده اروم وساکن نمیخیم حالیته ...ول کن دس وسرمون وردار ....چها سال ای مردم نماینده نیاره ...........تن شاه قاسم ده ول کن...........
Iran, Islamic Republic of
وزیرکاراومدگچساران همه جوانهای رفتن سرکاردیگربعدازطهرهیچ ادم علاف درشهرنداریم ازنماینده ماخواهش کنیدیک فکری برای شماهم می کند
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1