تاریخ انتشار
شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۷:۲۲
کد مطلب : ۱۴۰۴۶۳

همه استان علیه تاجگردون؛ چرا وزیر به گچساران آمد

۱۱۹
۰
کبنا ؛IMG_0768
بهنام عکاشه
سفری که می توانست مرهمی بر رنج های کهنه کارگران گچساران و کهگیلویه و بویراحمد باشد به موسمی برای واگشائی درددل هائی شد که احتمالا تا اسفندماه ادامه داشته باشد.
خانه کارگر دیروز روز خوبی برای اعضایش رقم زد و جنتی و باشتی زاده حرف دل آنها را بر زبان آوردند.
از همان لحظه ای که حسام رحمانی در گروه میلاد کرمی(گچساران ۱۴۰۰) از سفر پرکار علی ربیعی به گچساران به عنوان تفریح آخر هفته وزیر یاد کرد می شد فهمید جریانی قصد دارد این سفر را به حاشیه بکشاند.
البته سخت است رابطه ای سیستماتیک میان گفته یکی از اصولگرایان گچساران با حاج زارع یاسوجی که به نرم خوئی و اعتدال مشهور است، پیدا کرد ولی به نظر هر دو یک هدف را نشانه رفته اند.
وزیر اما سعی کرد آرامش را به استان بازگرداند. او گفت سفرش مطابق عرف بوده و هر سال انجام می شود.
ربیعی که روزی کارگر کارخانه جنرال موتورز در تهران بوده و جعفر اخوان مرد خوشنام ماشین سازی ایران را یاری می داده است بعدها به اتاق فکر اصلاحات رفت و برخی اندیشه های سیاسی رئیس جمهور محبوب اصلاح طلبان را منبعث از تفکرات ربیعی می دانند.
او که پدرش کارگر راه آهن بود اما دیروز به گچساران آمد و آنقدر خودمانی بود که همه را به اسم صدا می زد، هم علیرضا جنتی را و هم بهروز باشتی زاده را و این عادت جنوب شهری اش بود.
او از بوی قطار خوشش می آید، دیروز وعده های فراوانی به گچسارانی ها داد و البته آنها را موکول به پیگیری تاجگردون کرد. از منطقه ویژه تا یکسان سازی حقوق ها، از لغو احتمالی قرارداهای ظالمانه تا کارت های اعتباری، از تفریح گاه بازنشستگان تا پیگری خواسته های کارگران غیررسمی نفت گچساران، همه و همه وعده های کارگرزاده چپ گرا بود.
ربعی دیروز گچساران را سالاد نامیدکه از همه اقوام و گروه ها در آن هستند و به خوشی در کنار هم زندگی می کنند و او که خود ترک زبان است با زبان ترکی با کارگران حرف زد که مردم به تشویقش پرداختتند.
هر چه بود دیروز هم برگی از تاریخ گچساران رقم خورد ولی به نظر می آید دیروز یک روز عادی نبود. نه برای ما و نه برای همه مردم استان.
دیروز وزیر بر خلاف رویه معمول و به رغم کارشکنی ها و دست اندازی ها بالاخره از هواپیمای جت bae ماهان پائین آمد و پس از نهار که اصرار داشت در کنار مردم بخورد به یاسوج رفت.
تاجگردون اما در اقدامی تاریخی وزیر را به یاسوج برد و او را تا درب سالن بدرقه کرد و برگشت تا در مراسمی که تکیه ای های گچساران برای او ترتیب داده بودند شرکت جوید.
تصویری که حیدر عدالت از پیاده شدن تاجگردون و ربیعی از هواپیما گرفت و تصویری که نوروز کمائی از خداحافظی تاجگردون و ربیعی در یاسوج گرفت شاید چندان حرفه ای برداشته نشد ولی در تاریخ استان و گچساران به عنوان تصاویری ماندگار ماندند.
تاریخی که همواره حاکی از تبعیض و برخوردهای از بالا بوده است و دیروز این تصاویر به این نقش تاریخی پایان داد و همه مردم استان را در یک خط مساوی قرار داد.
در کیلومتر ۹ جاده مخصوص کرج روزی کارخانه جیپ توسط جعفر اخوان تاسیس شد. این روزها تاجگردون هم می خواهد همین کار را در همه کیلومترهای استان انجام دهد.
باید دید گچسارانی ها موفق می شوند راه توسعه استان را که در پیش گرفته اند، ادامه دهند یا اتحاد حسام رحمانی ها و غلام محمد زارع ها بالاخره به نتیجه می رسد.
[caption id="attachment_140475" align="aligncenter" width="560"]DSC_0172 تصویر از نوروز کمائی[/caption]
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عوام فریبی بس است ! در ۳/۵ سال گذشته کجا بودی ؟ در این چند ماه خیلی فعال شده ای ! مردم باید سره را از ناسره تشخیص بدهند. گمارده جنابعالی در شبکه بهداشت ساعت ۹ صبح سرکار حاضر می شود واضافه کاریش بیش از ۱۴ میلیون تومان شده است ! معاونش نیز که مانند مبصر اول ابتدایی ها هر روز در راهرو اداره حضور وغیاب می کند نیز ، بیش از ۷ میلیون تومان اضافه کار گرفته ! کارانه جناب مدیر از بیمارستان ، از کلینیک والفجر ، از کلینیک تخصصی ، از مرکز گذری ، از متادون درمانی دولتی و... میلیونها تومان درماه است ! جناب نماینده به والله با این انتخابت در شبکه بهداشت به مردم خیانت بزرگی کرده ای ! تحقیق کن ببین این حرفها درست است یا خیر ، اگر درست باشد ، که باید به فرموده مولا علی (ع) آویزه بدنامی به گردن آنها بیاندازی نه اینکه از آنها حمایت کنی ! بارها این مطالب در سایت کبنا منتشر شده وآقای عکاشه بخاطر منتشر نمودن این مطالب ، نیز بارها مورد بی مهری واعتراض واقع شده اما چون همه مطالب واقعی است ، علیه آقای عکاشه اقدامی نتوانسته اند بکنند . حال سئوال این است که چرا مسئوولین نظارتی اقدام نمی کنند ؟؟؟
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
درودبردکترتاج گردون راهت ادامه بده کاربه این حرفانداشته باش.
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر رحمانی وزارعی
استقلال
Iran, Islamic Republic of
مگه همه استان تا الان خواب بودند که این همه سال حکومت در دست یاسوجی ها بود ...
حالا بعد ۳۶سال از انقلاب یکی پیدا شداین همه وزیر میاره داخل استان
یاسوجی ها حسادت میکنن میگن چرا اول بیادگچساران
عامو دلشه ایخه ایتره ایشابمیریدوغصه
درود برتاجگردون کبیرررررررررررر
ایمان ظفری
Iran, Islamic Republic of
درود برتاج گردون عزیز ودوست داشتنی چشم حسود کور
تنگ نظران
Iran, Islamic Republic of
تنگ نظری تا کی ، کی گفته و کجا نوشته که وزیر باید اول به مرکز استان بیاید .آقای زارعی و یاسوجی ها باید خوشحال باشند که وزیر به یکی از شهرهای استانشان آمده نه نارحت ، آقای زارعی به حضور وزرا در بقیه شهرهای بزرگ بقیه استانها اعتراض نکن نه به گچساران .
بردارید این ماسک تنگ نظری را از چهره هایتان ، گچساران اسرائیل نیست ، گچساران شهر استانتان هست . همین تنگ نظری ها باعث شعار جدایی مردم دهدشت، گچساران و بقیه شهرها دال بر جدایی از استانتان خواهد شد.
حال که به یمن حضور دکتر تاجگردون وزرا به استان می آیند این نگاه تنگ نظرانه و کهنه را تغییر دهید و همه دست به دست هم دهیم تا استانمان از این محرومیت نجات پیدا کند.
کاظمی فرودگاه
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه این فوکر ۱۰۰ نبود جتbae ماهان بود
عکاشه،
چشم.ممنون از تذکرتون.
Iran, Islamic Republic of
وقتی یه چهره ملی به خاطر موقعیتش وزرا را به استان میاره، که مسلما به درد کل استان می خوره چرا دیگران که این توانایی رو ندارن از اون استفاده نمی کنند وبسایت می کنند
مرادی
Iran, Islamic Republic of
عکاشه بخدا چرت نوشتی. درود بر تاجگردون و رارعی. بیشتر تملق بود. برو جیرتو بگیر
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
همه کشورم علیه تاجه باشه باوی پشتشه.
جنبش سبز گچساران
Iran, Islamic Republic of
حسام رحمانی و اکبر علیزاده ها ... باید حالا حالا ها توی خماری بمونند
اصولگرایی و افراط گیری برای همیشه از گچساران خواهد رفت
شاگرد تنبل های دیروز مدارس و دانشگاها دیگر جایی در دل مردم نخواهند داشت
خداحافظ اصولگرایی خداحافظ افراط و افراطیگری
سلام بر زندگی
و درود بر فاتح بزرگ ۷ اسفند جناب دکتر TAJGARDOON
مسیر
Iran, Islamic Republic of
مگر اقای زارعی نماینده محترم عقیده دارد که همیشه مراد بر فق بالا دستی ها باشد وبه اعلام وجود پایین دستی ها عقیده ندارد پس ایااین شعار که همه جای ایران سرای من است از نظر اقای زارعی و هم فکران ایشان در استان ما رخت بر بسته حالا چه اشکالی دارد خدمات رسانی از پایین به بالا باشد
علی
Iran, Islamic Republic of
نتیجه عکس برای تاج داره آخه توان تو فقط به انتخابات برمی گرده چرا دو سال پیش این اقایان را نیاوردی تازه خودت بیشتر خراب کردی مردم انقدر تو که نادان حساب می کنی نیستند برادر گذشت تملق در روزهای اخر خدا روزیت را جای دیگه بده....
باشتی
Iran, Islamic Republic of
تاج چقدر دلخوشه کاری از دستش نمیاد که استان بخاد بر علیه باشند هر طرحی ابتدا در استان تصویب میشه بعد هم اجرا واقعا این قدر فریب ودروغ در روز روشن
مرداول باوی،تاج
Iran, Islamic Republic of
ببینیید برادران یاسوجی تاجگردون متعلق به همه ماست لطفا تفرقه افکنی نکنید بزارید خدمت کند.لطفا خسته اش نکنید.تاج چهره ملی است .خداحافظش باشد.
گشین گشین گشین
Iran, Islamic Republic of
انشاءالله خلق حماسه ای دیگر،و رکورد تاریخی،دنیا فقط حاج غلام تاجگردون.اندکی صبر سحر نزدیک است
گشینی میگه
Iran, Islamic Republic of
از زحمات سایت وزین کبنا نیوز و از آقای عکاشه عزیز وهمه همکاران کمال تشکر را داریم،یاحق...
گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تاج سره. دوستان مرکز استان یکم بفهمن گچساران چی کشیده تو این سالها. من از صحبتهای زارع شاد شدم . ولله شاد شدم چون باید یکجایی ظاهر سازی را کنار میزدند و باطن را نشان میدادند . جدایی گچساران به همین دلیل بوده که ما خواستار شدیم . خدا رحمت کند پدر نماینده اسبق را که سرآغازی شد بر شعار جدایی امیدوارم تاجگردون پیگیری کند .
محمد س
Iran, Islamic Republic of
کر خوب خوبه...تاجگردون ایتره.بقیه هم ار ایترن بیارن حرف پوچ فایده نداره ..درود بر تاجگردون
شلال دون
Iran, Islamic Republic of
حسام رحمانی دو رای هم نداره. زارع هم با این حرفها نشان داد ضعیف ترین نماینده تاریخ یاسوج است
رضواني بختيار
Norway
اگر نفت و گاز گچساران نبود همیشه باید خانه هایتان را با همان هیزم وزغال روشن و گرو نگه میداشتین ،درود بر امیرکبیر ایران دکتر تاجگردون افتخار ایران ،مقاوم و مبارز مثل نماد باوی کوه خامی
خلبان
Iran, Islamic Republic of
اینها همه تبلیغات است
تاریخ مصرف آن هم تا اسفندماه است
از یاسوج هم هیچ کس حسودی نکرده
چون می دانند هیچ تو این کارا نیست
فقط دل خوش کنک است
مگر می خواهید بچه گول بزنید
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
چون نه بویراحمد نماینده دارد نه کهگیلویه... همین وبس
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
خیلی مسخره است..تاجگردون باعث و بانی دعوت از وزیر بوده و آوردش گچساران و تاجگردون محبت کرده و به وزیر پیشنهاد داده که یک جلسه هم توی یاسوج داشته باشه..اونوقت پررو ها میگن چرا اول نمیاد یاسوج..خب عزیزم هر نماینده ای که دوست داره بره زحمت بکشه و وزیر بیاره و ببرش شهر خودش. اینقدر پررو و حسود نباشید.
فدات
Iran, Islamic Republic of
این توهم شما ست
یعنی دیگر تمام مشکلات گچساران حل شد؟
تمام جوونا رفتن سر کار
رای آوری فقط با صداقت؟؟؟؟
مردم گچساران دوباره گول نمی خورند
کاروا ش
Iran, Islamic Republic of
فکر نمایید که روزی میاید که دکتر روحانی ودکتر تاجگردون ،درحالت پیاده روی در خیابانهای گچساران وباشت قدم میزنند.
بهنام امینی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون .بهت افتخار میکنیم
محمدحسین
Iran, Islamic Republic of
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
تا لال شود هر آنکه نتواند خواند!
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
زارعی خودش عرضه نداره مسئولین کشوری رو بیاره تو استان وقتی این مرد خستگی ناپذیر دکتر تاجگردون هم میخواد اینکار رو بکنه داره فرافکنی میکنه
زنده باد شیر مرد لر استان کهگیلویه و بویراحمد حاج غلامرضا تاجگردون
حسین
Iran, Islamic Republic of
آقای زارعی نماینده محترم یاسوج خودش میدونه این دوره رای نمیاره میخوادبااین شیوه سخن گفتن نظرمردم رابرگردونه که دیگه کارساز نیست وگرنه چه ربطی داره یه وزیر بیاد این شهرستان یااون شهرستان ،،ثانیاآقای زارعی درانتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲برای آقای جلیلی سخنرانی کردن برای آقای قالیباف هم سخنرانی کردن ونهایتا درحمایت ازآقای ولایتی ستاد زدن وبیانیه دادن وقبلا رییس ستاد احمدی نزاددراستان هم بودن،،،خیلی جالبتراینکه الان هم اعتدالی شدن وطرفدار این دولت،،،آخرش هم جناب آقای ربیعی وزیرمحترم با اقتداربهت گفت گچساران قدمت شصت ساله کارگری داشت ،،وآنگهی گچساران درهمه زمینه ها قدمت صد ساله ودویست ساله داره ،،،والبته شهرستان باشت که از زمان حکومت ایلامیان تاسیس شد برادرعزیز@
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
با انتخاب مهندس فولادی همه این اختلاف ها پایان میابد و وزیر ابتدا در یاسوج حضور پیدا میکند و بعد از ان به گچساران می اید.به امید حمایت همه بویر احمدی های عزیز از از حاج فولادی. تاجگردون همه چیز را برای گچساران میخواهد اما فولادی به فکر همه استان هست.اول باید یاسوج اباد شود بعد نوبت گچساران هست که سر و سامان یابد.
Iran, Islamic Republic of
باعرض وسلام تشکر بهنام عکاشه
تاج
Iran, Islamic Republic of
این سفر کاملا تبلیغاتی بوده ودر ضمن تاج از این حرکت زارع )البته شاید باهماهنگی زارع )برای فریب اذهان عمومی داره استفاده میکنه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
چون تاجگردون حق به باد رفته گچساران را گرفته
ولی دوستان بدانید که چون تاجگردون حق است همه استان که خوب است کل جهان هم علیه ایشان باشد هیچ خدشه ای به ایشان وارد نخواهد شد
فقط
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر افشین پور
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
ک کم چرت وپرت بگو
دلگیر از سوق
Iran, Islamic Republic of
تیترخوبی نیست .همه مردم استان خصوصا مردم سوق تاج گردون را دوست دارند.اگر این وسط ادم با عرضه ای پیداشودکه به مردم استان خدمت کند چه اشکال دارد .انشاالله ته دیگ چیزی باقی میمونه برای مردم بقیه مناطق استان
فتح
Iran, Islamic Republic of
افکار حسام رحمانی و وگروهش مال زمان گذشته است که هیچ خریداری ندارند............ دیگر مردم خودشان می فهمند همه باش دادند خودشان تصمیم می گیرند......
Iran, Islamic Republic of
سیدصفرمحمدی
دانشجو23ساله از لیکک
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان چرا وزیربه شهر من نمیاد چون نماینده شهرم توانایی این را نداره
چرا تاحالا این همه وزیر نمی آمد به استان؟
مگه استان کهگیلویه وبویراحمد استان هزار جزیره هست که نماینده ها بگن گچساران ویاسوج و....بابااین حرفا رانزنید وزیر را از سفر بعدی به استان پشیمون نکنید.
وقتی نماینده ای مثل آقای زارعی دیدگاهش این هست دیگه مردم حق دارند قومیت گرایی بکنند وبگن یاسوجی گچسارانی ودهدشتی...
جناب اقای زارعی چوب لای چرخ دولت تدبیر نکن بزار بیان به استان حالا چه اول یاسوج یا چه اول از شهرلیکک که محروم ترینه وزیرا خاب لیکک را فقط ببینند
تاجگردونی که دعوتشون میکنه مطمئن باشیدبه فکر گچساران وباشت تنها نیست حتما به فکر شهر من هم هست
پس مردم را به قوم گرایی دعوت نکنید..
خداپشت پناهتون بخصوص دکتر تاجگردون عزیز.....
خجالت آور است
Iran, Islamic Republic of
خجالت آور است دولت با تبلیغات فریبنده و بی فایده برای نگه داشت یک فامیل و باند بسیج شده
دولت به فکر بیکاران باشد این کارهای تبلیغاتی برای ما نون نمی شود.
دانسجو
Iran, Islamic Republic of
برای اقای زارعی نماینده ناتوان یاسوج متاسفم ک اینطور بچه گونه حسادت میکنه.اقای زارعی جناب عالی هم اگه عرضه داری چندتا وزیرو بیار یاسوج چرا مثل بچه هاقهر میکنی.تعجب میکنم از مردم اصیل بو یراحمد ک چه نماینده ی برا خودشون انتخاب کردن.
بنار
Iran, Islamic Republic of
بنازمت تاج گردون.تویوزارسیف دوم هستی.واقعامردی مرد،مرررررد
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
مردم گچساران و باشت دیگه متوجه شدند از کدام ناحیه هست سالها دارند ضربه میخورند
بخاطر این حرف نماینده بویراحمد یکپارچه به نماینده گچساران و باشت یعنی دکتر تاجگردون رای می دهیم
فتح
Iran, Islamic Republic of
ای وسط حسام رحمانی چکاره مملکت که خشه نخود هر آشی ایکنه
کارمند نفت
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر این نوشته ،کاش زودتر مردم و پزشکان صنعت نفت از دست سیستم ناکارامد و سلیقه ای بیمارستان نفت گچساران رهایی پیدا کنند و افراد بی سواد و بی کفایتی چون اوحدی و خالقی از گردونه مدیریت حذف شوند
Iran, Islamic Republic of
د
دیل
Iran, Islamic Republic of
ما همه فرزندان ایرانیم از جناب آقای تاجگردون بخاطرتلاشهای بی دریغ جهت ارتقای استان و شهرستان گچساران سپاسگزاریم. لطفااز وزیر نفت و وزیر بهداشت هم دعوت بعمل آورید تا شاید مراحل ساخت پتروشیمی سرعت بیشتری گیرد و همچنین بیمارستان های در حال ساخت سریع تر به بهره برداری برسند. خدا قوت به شما و همه کسانی که برای امنیت وابادانی کشور در تلاشند.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اینهاهمش سیاسته زارعی وتاجگردون دستشون توی یک کاسه ازاول قرارهمین بوده
سیدشازینعلی
Iran, Islamic Republic of
حاج غلام باغیرت
ایمان ظفری
Iran, Islamic Republic of
ایا شما معنی ظلم رامیدانید.نزدیک به ۲۰ سال به واسطه نمایندگان ضعیف وبی لیاقت این حوزه به شهرستانهای باشت وگچساران بزرگترین ظلمهارا کردیدووحتی نیروهای شهرستانهای همجوار ازجمله یاسوج و دهدشت در این دو شهرستلن بکار گرفته میشدند کسی چیزی نگفت.حالا که شیر مردی.امیر کبیری .معمار اقتصادی پیدا شده ومیخواد حق مردم حوزه انتخابیه اش را ادا کند سنگ اندازی میکنید.وای به حالتان اگه بخواهیدبا دکتر تاج گردون دربیفتید روزگارتان راسیاه میکند وحتی نمیگذارد که وزیربه یاسوج هم بیاید مستقیم میاید گچساران ومیرود پس سعی نکنید که بخواهیددکتر تاج گردون عزیز رو با این کارا تخریب کنید
سی طالب
Iran, Islamic Republic of
زنده باد تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
میلاد کرمی هم چوب اصلاح طلبی رو خورد
یه مشت بی سواد رفتن سرکار و این همچنان بیکار است
اصولگراها نسبت به نیروهایشان بیشتر قدرشناس هستن
Iran, Islamic Republic of
آقای عکاشه حرفهای شما درست

ولی ما نباید در جو این ماجرا قرار بگیریم و ببینیم آیا تا چند ماه دیگه تغییری در شرایط کارگرها ایجاد میشه یا نه
باشت سرافراز
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتحیات

از مسئولین نهادهای نظارتی عاجزانه خواستاریم که دامنت اولی این خبر را پیگیری ومردانه و مجدانه پیگیری نمایند و اگر خدای ناکرده تخلفی رخ داده با آن به شدت برخورد کنند و گزارش آن را در همین سایت خبری برای ولی نعمتان خود ارائه نمایند
و کسی تخلف دیگران را به پای ابر مرد تاریخ ساز شهرستانم نگذارد
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
باسلام وتحیات

از مسئولین نهادهای نظارتی عاجزانه خواستاریم که کامنت اولی این خبر را پیگیری ومردانه و مجدانه پیگیری نمایند و اگر خدای ناکرده تخلفی رخ داده با آن به شدت برخورد کنند و گزارش آن را در همین سایت خبری برای ولی نعمتان خود ارائه نمایند
و کسی تخلف دیگران را به پای ابر مرد تاریخ ساز شهرستانم نگذارد
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
سلام.جدا آقای عکاشه هدفت چیه؟این حسام رحمانی کیه الکی بزرگش میکنی؟بس کن دیگه شورشو دراوردی.یه مشت بی سواد مفت خور رو داری الکی بزرگ میکنی
Iran, Islamic Republic of
این هم یکی از فریب کاری های تاج است مگر طی این سه سال و نه ماه ما وزیر کار نداشتیم که این آخری کاری وزیر میاره گچساران همه کارهاش همین چوری کلک بازی است
Iran, Islamic Republic of
اومدگچساران همه مشکلات شهرستان حل شد ودیگرهیچ بیکارئ درشهرستان نیست خوش به حال ماگچسارانی هادیگه منال نمی خوایم بدیم به یاسوج همه اش را می ریزیم توانبارخمو
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
نماینده محترم شهرستان بویراحمد
احتمالا شنیده ای که همه جای ایران سرای من است ؛پس استان که جای خود دارد
گرچه بعضی مواقع ناخودآگاه حرف دل به زبان می آید ولی پیشنهاد میکنم تا دیر نشده از مردم شهرستانهای استان بخاطر این حس خود بینی عذرخواهی کن ویقین بدان این صحبت شما باعث جلب رای در بویراحمد نخواهد شد بلکه مردم بویراحمد را روبروی شهرستانهای استان قرار دادی .شما هم اگر توانایی داریدهروزیری را میتوانید به بویراحمد بیاورید .امیدوارم این پیشنهاد را اجابت وپایانی بر کینه ورزی های آینده نسلهای ما باشد.
Iran, Islamic Republic of
با سلام.اگه کهگیلویه و بویر احمدی هست به حرم وجود گچساران هستش.تاریخچه گچساران بیشتر است یا یاسوج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نصف در آمد نفت و گاز ایران از کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نمایندگانی که از ایران خودرو حمایت میکنند بیش از این هم انتظار نمیرود و نخواهد رفت،چون دید و افکارتشان به همان چیزی بستگی دارد که میگویند،اقای دکتر زارعی اگر شما واقعا فکر میکنید که با اینکار ها میتوانید عوام را فریب دهید سخت در اشتباه هستید،زیرا مردم با فهم و شعور و با سواد گچساران و باشت بیش از آنکه شما تصور کنید به نماینده خود (دکتر غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون مجلس)ایمان دارند و همینطور کارهایشان را در سه سال اخیر دیده اند .پس به جای حسادت به دیگران بهتر است که کاری کنید که کار خود را پیش ببرید.k.s
غیرت
Iran, Islamic Republic of
عکاشه خرف مفت میزنه.این هم اط تاج گردون محکم میگیره مطلب میزنه.برو افراطی
بامداد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت همه برادران و خواهران استانم.
من از یاسوج هستم به نظرم هیجان جای استان فرق نداره گچساران هم جز استان ماست .اینکه در فضاهای مجازی این مطالب رو میزنن و این همه ایراد میگیرن نه به خاطر تخریب آقای تاجگردون هست هنوز نه به خاطر خدشه دار کردن حرمت ایشان . مردم بویراحمد و دنا فقط و فقط از کم کاری و ناکارآمدی نماینده خود ناراضی هستن که چرا ایشان برای حوزه انتخابی خود هیچ اقدامی نکرده اند . در ثانی اینکه بعد از سه ونیم سال آقای نماینده اینچنین لب به سخن گشوده اند حکایت از یک چیز دارد که برای همه معلوم میباشد. ایشان خطر را به خوبی حس کرده اند که اینجو موضع گیری کرده اند وگرنه آقای تاجگردون این وزیر رو آورده برا گچساران تو یکی دیگشو بیار البته آگه عرضه داشته باشی .آقای تاج برا حوزه خودش تلاش میکنه تو هم برا حوزه خودت تلاش کن .چرا الکی حالا آخر کاری برا جلب رای مردم فضا را دو قطبی میکنی؟؟
من دیشب به شخصه در جلسه اولین دیدار سید باقر موسوی در منزل شخصی دکتر شریعتی حضور داشتم با اینکه این دیدار کاملا دوستانه بود و هیچ برنامه گروهی دیداری با ایشان نبود ولی جمعیتی حضور داشتن که غیر قابل وصف بود . به نظر من اینها همه نشان از نا کارآمدی شما نماینده محترم دارد . کاش میدانستی با نخبگان وبزرگان بویراحمد چه کردی؟؟؟
و در جلسه امروز جوانان اصلاح طلب با سید باقر هم بودم کل ایراد جوانان و بزرگان همه این بود که بویراحمد در دوران فترت میباشد فقط به خاطر ناکارآمدی شما.
حالا آقای حاج زارع یک سوال :به نظر شما آقای تاجگردون باید دست روی دست بگذارد و هیچ کاری برای حوزه خود نکند چون به شما بر میخورد؟؟؟!
به نظر شما اگر آقای سید باقر موسوی بیاید میگویید :تاجگردون هیچ کاری نکند ؟
نه حاجی جان تو اگر میتوانستی برا حوزه خودت کاری کنی دیگر نیازی به این حرفها نبود و اینکه مورد انتقاد وزی قرار بگیری .
اگر آقای تاجگردون زرنگ هست تو هم باش.
به هر حال از شما نماینده محترم خواهش داریم برا جلب رای مردم فضا را دو قطبی نکنین وآبروی بویراحمد رو بیشتر با کارهای ناشیانه خود لگد مال نکنید.
با تشکر
(آقای کمایی مدیونی آگه نزنیش یا ازش حذف کنی.)
گشین با غیرت
Iran, Islamic Republic of
بنازمت تاجگردون خدا میدونه نماینده تاریخی برا باشت و گچساران شدی انشاالله روز هفتم اسفند با رای بالای هفتاد هزار بار دیگر پیروز انتخاباتی
گشین
Iran, Islamic Republic of
بنازمت تاجگردون خدا میدونه نماینده تاریخی برا باشت و گچساران شدی انشاالله روز هفتم اسفند با رای بالای هفتاد هزار بار دیگر پیروز انتخاباتی
به ایمان مظفری
Iran, Islamic Republic of
چاپلوسان خودشان رایکی یکی معرفی میکنندبنده خداتاجگردون وزارعی باهمند توقصدتخریب تاجگردون داری بااین حرفهات همه اینومیدومند
محمد س
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت ایما بیراحمه ...باید هرکه سوار ماشینش وابو بره و باشت یا دوگمبذون رای بیه وتاجگردون بیا
محسن
Iran, Islamic Republic of
متاسفم امثال زارعی فقط به فکر یاسوج هستند قانون من چه کنم چه کنم درست میکنند
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون با این حرکت بی جنبگی و انحصارگرایی و کهنه دشمنی خود را با بویر احمد تایید و ۲۷ درصد از ارا بویر احمدی ها مقیم گچساران به نفع فولادی از دست داد.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
مردم چقدر ساده اند بابا اینا همه اش بازی زارعی بخاطراینکه مردم گچساران به تاجگردون بیشترتوجه کنندابن ومطرح کرد ازقبل طراحی شده بود مردم ببکارنندکاری به این حرفهاندارند بفکر کاربرای جوانان باشید که کسی بفکر وزیر که اول به کدام شهرستان میره
بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
تمام نفت و گاز گچساران تو املاک طوایف بویر احمدی ها هستش.و مابقی املاک غیر نفتی رو هم نقدی خریده اند.گچسارانی ها اونجا عمدتا مستاجر و نیروی کاری بویر احمدی ها هستن
Iran, Islamic Republic of
باسلام به هم استانیهای عزیزم..دوستان این صحبتها زشته درشعنه مردمه فهیم وباسواد این استان نیست اینطور جبهه گیری در مقابله هم ..دوستان هم زارع هم دکتر تاجگردون ادمای بزرگ وخوبی هستن ..واقعا زارع هم برای یاسوج زحمت کشیده من اعتقادم اینه کهاقای زارع تحته فشار گروههای رقیب این حرفوزد چون الان چند ساله که دکتر تاجگردون مدیران ومسولین کشوری رو به گچساران میاره چطور ا ون موقع این حرفو نمیزد ..واقعا من تبریک میگم به خانواده تاجگردون با داشتنه چنین فرزندی
خان احمد
Iran, Islamic Republic of
زارعی تو که نیتری وزیر بیاری پ بیو تا بی هم بریم ....خخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
درود به هم استانیه فهمم
Iran, Islamic Republic of
پیام اگه کسی نبود شما و امثال شما نمیومدین نظر بدین لابد شخص مهمی بوده که موضوع بحث شما شده
شرمت اللهاز
Iran, Islamic Republic of
پس وزار هرجا خواستند بروند حواسشان باشد که از جناب زارعی اجازه داشته باشند
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
پس وزار هرجا خواستند بروند حواسشان باشد که از جناب زارعی اجازه داشته باشند
رحیم
Iran, Islamic Republic of
اگر مردم گچساران و باشت روشنفکر و عاقل باشند باید قدر زحمات بی دریغ دکتر تاجگردون بدونن و فقط پشتیبان دکتر باشن و بس
ازاقلید
Iran, Islamic Republic of
خان عجب عکسی وش گرهتی
م،ب
Iran, Islamic Republic of
درود به هم استانیه فهمم
نارگ موسی
Asia/Pacific Region
مخالفان حاج غلام، کاری نکنید با ششپر وارد عمل وابیم
واقعیت اینه
Iran, Islamic Republic of
وزیر محترم هرساله موقع هفته گارگر به یکی از استان ایران سفر میکند بخاطر کارکران شرکت نفت والسلام
از مدیران کل استان
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
جایگاه دکتر تاجگردون در مجلس شورای اسلامی به عنوان ریاست کمیسیون برنامه و بودجه ، هوشمندی اش در انتخابات ریاست جمهوری و حمایت از کاندیداتوری دکتر روحانی، حمایت موثر از برنامه های دولت در مجلس شورای اسلامی، سابقه خیلی مناسب در سازمان برنامه ریزی کشور و در استانها، تجارب علمی و دانشگاهی، دوری از تند روی و اتخاذ مشی اعتدالی در موضع گیریهای سیاسی، شناخت قبلی چهره های ملی از ایشان ، عملکرد قوی ایشان در برنامه های اقتصادی مجلس و کشور و جلب اعتماد اکثر نمایندگان مجلس و... ، از ایشان نماینده ای شاخص و موثر در سطح ملی ساخته است که وزرا به خوبی بر این امر آگاهند و لذا دعوت ایشان را رد نمی کنند.
بنابراین ضمن ارج نهادن به تلاشهای شبانه روزی دیگر نمایندگان استان و ارج نهادن به دغدغه های همه هم استانیهای عزیزم که می دانم قلب تک تک تان برای توسعه این استان می تپد، خواهش می کنم به جای مقایسه بین عملکرد نمایندگان و نگاه محدود جغرافیایی، از این فرصت طلایی استفاده کنیم و فضای استان را برای رشد و توسعه مسموم نکنیم.
دکتر تاجگردون هر تلاشی دارد، به نفع کشور ، استان و شهرستانش هست و توسعه هیچ کدام نیز نافی توسعه دیگری نبوده و نخواهد بود.
خدا شاهد است به کرات در تهران شاهد برگزاری جلسات با مسوولین ملی و تلاش و پیگیری دکتر تاجگردون برای همه نقاط استان بوده ام و این چند سطر را فقط به این دلیل نوشته ام شاید تلنگری باشد بر وجدانهای بیداری که به دنبال حقیقت هستند و نگاه خود را از دایره تنگ منطقه ای و قومی در استان فراتر برده اند و دل در گرو توسعه استان محروم مان دارند.
به امید روزی که با دور اندیشی ، همت و توسعه بینش و توانایی ها مان، ده ها تاجگردون در سطح ملی داشته باشیم.
پاینده باشید ان شاء الله.
محمداکبری
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون لیاقت داره عرضه داره برش داره درنهایت تمام ای وزیران بایدالتماسش کنن برابودجه وزارت خونه هاشون پس کم آدمی نیست خواستن توانستنه پس آقایی که گله مندهستی توهم میتونی ولی تابشی مثل دکتر تاجگردون زمان میبره ولی بازم سعی خودتوبکن
United States
نارگ موسی تاجگردون برا هر کی خوب نشد،اما برا شما وبامیرشیخی ها که خوب شد وبه نون ونوا رسیدید،در ضمن اوردن وزراء هم دردی از مردم ما دوا نمیکنه چون خود این اقایون به اندازه ده تا از این وزیرا برا اطرافیاشون اشتغالزایی میکنن ...
Iran, Islamic Republic of
ترکیب نیروی شاغل در ادارات کل استان :
بویراحمدی ها ۷۰ %
دهدشتی ها ۲۰%
غریبه ها ۹%
گچسارانی ها ۱%
به این میگن بیعداتی و ظلم اشکار و دزدی حق مردم گچساران در روز روشن .
لطفا از خدا بترسید .
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون = خدمت بی منت .سربلند باشی مرد بزرگ و تمام نشدنی
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
مهم اومدن ربیعی نیست اومدن دردی رو دوا نمیکنه مثلدخود تاجکردون که میگفتید معمار اقتصاد حال بعدراز چند سال اقتصاد معماری نوین شد نه برادر خواهشا ساده اندیش نباشیم و به یاد داشته باشیم انتخابات نزدیک و تبلیغات شروع شده هدف این بوده و بس
باشت
Iran, Islamic Republic of
الکی خوش ازهواپیما عکس بگیری بزن روسایت مردم که ندیده نیستن جوانها بیکارن ازطایفه خودش حتی یک دونه بیکارنیست
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی از یاسوجیه زارع را قبول ندارندوعده ای هم معتقدند زارع زیر چتر وگوش به فرمان دکترتاجگردون میباشد وزارع چونکه می بیند از ناحیه عقبه ضعیف بوده و حای زیادی ندارد با این موضع گیری ها می خواهد نشان دهد از تاجگردون چیزی کم ندارد و شاید بتواندبا این تغییر تاکتیکی دل یاسوجیه را به دست آورد اما ...
وحیدازگچساران
Iran, Islamic Republic of
خیلی از یاسوجیها زارع را قبول ندارندوعده ای هم معتقدند زارع زیر چتر وگوش به فرمان دکترتاجگردون میباشد وزارع چونکه می بیند از ناحیه عقبه ضعیف بوده و حای زیادی ندارد با این موضع گیری ها می خواهد نشان دهد از تاجگردون چیزی کم ندارد و شاید بتواندبا این تغییر تاکتیکی دل یاسوجیه را به دست آورد اما ...
بیکار
United States
آوردن وزیر و نماینده وزیر هیچ مشکلی را حل نمیکنه و خرج تراشی برای استانه هیچ معظل بیکاری را حل نمیکنه خودتونه گول می زنید
حقیقت تلخ تلخ
Iran, Islamic Republic of
از نتایج شهرستانی فکر کردن سید باقر و دیگر نمایندگان بویراحمد :
درصد نیروهای شاغل در ادارات دولتی مرکز استان ک.ب :
بویراحمدی ها ۷۰ درصد
دهدشتی ها ۲۰ درصد
غریبه ها ۹ درصد
گچسارانی ها ۱ درصد .
لطفا از خدا بترسید . اینهمه ظلم در حق گچسارانی ها در دوران سید باقر و هدایت خواه رقم خورد و متاسفانه در دوران زارعی نیز ادامه پیدا کرد
Iran, Islamic Republic of
اگر گچساران محروم بوده. تعصبات قوم گرایی و تند روی نماینده و این حرکات نمایشی آتش محرومیت آنجا را شعله ور تر خواهد کرد.
کارواش
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید باطراوت به مجموعه دست اندرکاران سایت کبنا.پیشنهادی دارم افراد اقوام که ازکاندیداهای محترم دعوت بعمل میاورند.،پیرامون جغرافیایی ،سیاسی ،اجتماعی !.....همراه با پردازش وپوشش خبری اطلاعاتی به مخاطبان دهید ،اکثر مخاطبان فراترا ازمنطقه هستند.
فوق لیسانس بیکار
Iran, Islamic Republic of
جناب حقیقت تلخ ،دهدشتی ها تمام نابغ هستن تمام در دانشگاها معتبر داخلی وخارجی تحصیل کردن .دوران اصلاحات تا هشتاد درصد مدیران استان دهدشتی بودن الانکس نیست که از حقوقشون دفاع کند نمایند ندارن البته قبول دارم که گچساران هم حقش خورده شد ولی اگر یه تحقیق سر انگشتی کنی هر خانواده دهدشتی کمتر از دوتا پزشک و متخصص در همه امورد در خانه دارن دهدشت مهد علم استان است ولی نمایند ودرد بخورد ندارن متاسفانه .
Iran, Islamic Republic of
در خانه اگر کس است یک حرف بس است تاگردون یه هدیه خدادای برای استان هست برادر من بنده مخلص همه کاندیداها هسیم اما تک تکشون رو با تاگردون مقایسه کنید دوست عزیز مگه قبل از تاجگردون نماینده نداشتیم خودشون اذعان دارن که نه در استان ما کهتوی همون مجلس به عنوان یه شاخص و شخص بی خارق العاده به ایشان نگاه میکنن برادر یاسوجی اینگونه تعبیر نفرمایید تو شهر خودتون اکثر قریب به اتفاق اگر منکر نشوید میگید خدا وکیلی تاجگردون باید نماینده کل استان باشه ایا در بحث تخصیص بوده دکتر تاجگردون برای مرکز استانش کاری نکرد در مصاحبه تلویریونی نگفت شاید از بابت دیدگاه فکری و سیاسی اختلافاتی با اقایان زارع و بزرگواری داشته باشم ولی به خداوند قسم حتی یکبار در خصوص تقسیم و یا تخصیص بوده تفاوتی قایل نشدم دوستان افرادی در صدد انشقاق و ایجاد خصومت بین ماها هستن مراقب باشیم بنده تهران زندگی میکنم و با هم استانی هام ارتباط نزدیکی دارم در واقع هممون اینطور هسییم یاسوجی و گچسارانی و ده دشتی هم هیچ محلی از اعراب ندارد و در مخیله هیچکداممان نمیگنجد استانم رو دوست دارم وبه مردمانش افتخار میکنم تا کور شود هر انکه نتواند دید
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
اگر من یاسوجی هستم زارع رو قبول دارم.... و به کسی جز زارع هم رای نمیدم آقای کمایی لطفا کامنت من درج کن
Iran, Islamic Republic of
بهتر این است نظر همه شما خوب است ولی نتیجه بدست مردم رقم میخورد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
در جواب نارگ موسی بنده ازطرف داران تاجگردون هستم هرکسی میخوای باش فرهنگت را زیرسوال بردی اگراشخاصی مثل جنابعالی ششپر منطقت است گچساران تاصدسال دیگرهم بااین بی فرهنگی به جایی نمی رسداگراشخاص مثل جنابعالی با تاجگردون هستیداخرعاقبتمان مشخصه درضمن تاجگردون فقط باارای نارگ موسی وباشت نماینده نشده
باوی و بویر احمد
Iran, Islamic Republic of
شهر من گچساران.. .رای من فولادی
aرشیدی
Iran, Islamic Republic of
آخ آخ تا کی عقب ماندگی تا کی لج و لجبازی...آقایون هم استانی دکتر تاجگردون افتخار این استان و کشوره سعی کنید جبهه نگیرین و مقاومت نکنید برا انجام کاراهایه که در سر داره...درود بر دکتر تاجگردون مرد بی ریا مرد سختی ها مرد تاریخ....خدا قوووووت مرد....تا کور شود هرآنکه نتوان دید...
باشتو باوی
Iran, Islamic Republic of
بهنام عزیز اون اقای ... شاید به نظر شما بلده حرف بزنه لطفا مانند بتی و چشمه نشه ایشون .
ملک تاج گرجی زاده
Iran, Islamic Republic of
باشت اسراعیل هست
تعجب کردید.،?
اری منم تعجب کردم.
درست زمانی که سیزده ساله بودم
دیوار گچی باغ خان
درختهای پیر وتنومند افرا وکاج هم تعجب کردند ،
حتی قنات کی ولی با زلال نقره گون ریگهای سفید ته دلش هم تعجب کرد ،
مگر میشود دیار کهنه مردان گو چپکنم اسراییل باشد .
یادتان هست نوحه های پرشور حال شیروان.?

صدای سلام وصلوات عامه صدری وعامه خاتون هنوز هم در خشت خشت دیوار مسجد پیر صاحب الزمان به گوش میرسد
صدای مردانه ملا محمد علی گوهر گانی ان روزها که پسران ودختران باوی را با ترکه اناری مهر بانش به راه نجابت وشرافت راهبری میکرد هنوز در مدارس باشت موج میزند
هنوز بوی داغ نوحه های بمانی کرمی وصلابت شیر سرخ عربستانش در پیر محله شهرم بگوش میرسد ،
ان روزها که خیلی از طوایف هنر مردان را در دزدی وغارت از سایر طوایف میدانستند باشتیان با اصالت ضمن علاقه قلبی وعملی به دین ودین داری واولاد علی وفاطمه همواره در راه اعتلای فرهنگ وهنر وعلم وسیاست پیشگام بوده وبا صلابت وعزت در خاک پدریشان قلب تپنده سیاست بودند ،فارغ از بی مهری روزگار با این خطه بزرگ پرور ،
سال هزاروسیصد وسیزده سند بخشداری باشت ومرکزیت این شهر ایلامی در اسناد موجود هست،
اما نمیدانم بازی روزگار در دست چه کسانی انگونه ورق خورد که قلب تپنده سیاست در جنوب غرب
به ناگاه مهجور ماند ،
دیگر نه صدای پیله وران کارکشته بهبهانی وکازرونی در گوشهایش میپیچید ونه صدای طیاره ها در جا طیاره خاکی اش گوش رودها وکرانه های مرغوبش را میخراشید ،
به ناگاه قلب باشت وباوی به کما رفت .
ما شدیم گوشه نشینان مهجور ومحجوب
سررود جایگاه بلند مرکزیت را از ان خود نمود
سررود سرد سیر ولرزان رنجور ورنگ پریده مرکز شد ،
نگین سرخ وسفید انگشتر استان نوپای کهگلویه وبویراحمد شد،
گچساران داغدیده از گرمای پنجاه درجه سینه سخاوتش را برای تقدیم خون سوخته وسیاهش بر ای رونق رگهای خشکیده سررود گشود ،
ارام وساکت ،سر به زیر ومحجوب ،،نه به تاریخ ایلامی اش نازید ونه به طلای سیاه نفت ودوگنبدان جا مانده از تمدن هفت هزار ساله اش .
باشت ودوگنبدان در عبور از این تقسیمات جغرافیایی هرگز لب بر سخن نراند که اگر برایش مهم بود ایجاد طنش واشوب بسیار حرفها داشت برای گفتن،
گچساران هرگز به بام نفتی جهان بودنش فخر نفروخت وخود را بر بلندای افتخارات استان برتر قلمداد نکرد وبا ارامش وامنیت خون خود را در شاه رگ یاسوج دواند تا یاسوج قد بکشد وبلند شود ،
پا بگیرد وبر تاریک جغرافیای استان بدرخشد وارام ارام در لاک تتهایی سکوت کرد ،باشت من وگچساران من
رفته رفته در زیر پای نامهربان برادران مرز بند من جان سپرد ،
انگونه بیرحمانه به سینه گسترده ابر مخزن نفت حهان لگد کوبیدید برادران مرز بند من که نه بگو ونه بپرس، ما هیچ اعتراضی به دره لا ولیشتر ودره نین وپشتکوه وامام ضامن ومله برفی نکردیم وخاک مرغوب باوی وباشت ودوگنبدان را سخاوتمندانه در اختیار برادران بویر احمدی خود نهاده تا مهمان کوچ عشایر قهرمان هم استانی باشیم وگله های قوچ انها با بره های ارام سرزمین. من سالهاست در کنار هم ارام وقرار دارند واما شما اینگونه عنان بریده است عحیب است،،،هیچ اعتراضی نسبت به بکار گیری کارگروکارمندان شرکت نفتی غیر بومی نداشتیم ،،ماهرگز یاسوج ودهدشت را غیر بومی قلمداد نکردیم ،تاجگردون برای تمام استان از جان خود می گزارد
تاج گردون بی منت نماینده بهمه ای است از یاد رفته است ،،،
با حضور یک وزیر اینگونه براشفتی تا سیاست از راه نرسیده هم تبار کشی را بعد از این همه سال نبودنت هوار هوار کرده ویک افتخار ملی را با این همه نگرش کوتاه خاله زنکی زیر سوال ببری !!!???!!!
مگر دکتر تاجگردون برای تزریق بودجه به استان محروم کهگلویه وبویراحمد مرز بندی دارد ویا خود را جدا از سرزمین چهار فصل میداند که اینگونه بر اشفتی ???گویاکه عنان بریده ای چون سالهای دور در عرض بیانات نابخردانه ات در سالهای نمایندگیت در مجلس که با فرمایشات نابجایت بودجه استان را بر باد دادی،،
در بیان زخم دلخراش شهر تاریخی من همین بس اقای سید باقر موسوی که دوستان شما لقب باشت اسراعیل است را برای شهر من برگزیدند ،
در سالهای ریاست شما بر مسند کرسی مجلس سیل عقربها به شهر ودیار من حمله ور شد ،گوییا انها نیز چون شما نیشهایی نه از راه کین خود را برای جان به مرگ کردن کودکان دیارم تیز کرده بودند وسیل کودکان جان باخته که همگی قربانی نبود دکتر ودارو وبیمارستان در زمان شما شدند ،
انروزها نه فریاد شما برای احقاق حق ما بلند بود ونه فریاد ما برای گوش ناشنوای شما کاری کرد،
در زمان ریاست شما تمام ایران وشهر زیبای یاسوج از برکت پولهای نفتی شهر ودیار ما اباد شد ،
اما خانه ویران دل شهر من هنوز در قالب بافت فرسوده خون دل میخورد تا فرزند دیار ایلامیان وکهنه سرای خامی امروز با خون دل به ابادی زادگاهش همت نماید وشما برای خالی نبودن عریضه چون طبل غازی بلند اواز ومیان تهی تلاشهای وی را به نوعی مخدوش نموده تا خودت را مطرح کنی ،
دلیل این همه هایهوی تو حسادت دیرینه ات و ناتوانی ات در برابر مردی است که میترسی سکان استان را در دست بگیرد وچون تو بلند اوازان میان تهی را جایی نباشد برای عرض اندام ...
جناب سید باقر اصلاحاتی بودن ویا اصول گرا بودن هردو امتیاز است اما ضعف مدیریت وهایهو به پا کردن برای دیدار یک وزیر از شهر نفتی گچساران ضعف است ،هراس وترس است ،
مرزبندی است ،اقلیم کشی است ، توهین است ،
این که هوار میکشی وزیر چرا به گچساران میرود دقیقا توهین به اصلاحاتی است که خود را نماینده اش میخوانی ،
مگر حغرافی استان من ملک شخصی اصول گرایان واصلاح طلبان تند رومیباشد که عنان بریده ای وهوار هوار میکشی تا باشت وگچساران جان سپرده در زیر پوتین های واپسگرایانه خود اصلاح طلبت به انزوا ومرگ بکشانی،
ما مرز نمیشناختیم وخود را جدا از برادران خود در سایر نقاط استان نمی دانستیم خودت هوار کشیدی وزخم سربسته را باز وگوش اگر گوش تو وناله اگر ناله من
انچه بجایی نرسد البته هم فریاد است،،!!!!!
?
کارمند
Iran, Islamic Republic of
عوام فریبی بس است ! در ۳/۵ سال گذشته کجا بودی ؟ در این چند ماه خیلی فعال شده ای ! مردم باید سره را از ناسره تشخیص بدهند. گمارده جنابعالی در شبکه بهداشت ساعت ۹ صبح سرکار حاضر می شود واضافه کاریش بیش از ۱۴ میلیون تومان شده است ! معاونش نیز که مانند مبصر اول ابتدایی ها هر روز در راهرو اداره حضور وغیاب می کند نیز ، بیش از ۷ میلیون تومان اضافه کار گرفته ! کارانه جناب مدیر از بیمارستان ، از کلینیک والفجر ، از کلینیک تخصصی ، از مرکز گذری ، از متادون درمانی دولتی و… میلیونها تومان درماه است ! جناب نماینده به والله با این انتخابت در شبکه بهداشت به مردم خیانت بزرگی کرده ای ! تحقیق کن ببین این حرفها درست است یا خیر ، اگر درست باشد ، که باید به فرموده مولا علی (ع) آویزه بدنامی به گردن آنها بیاندازی نه اینکه از آنها حمایت کنی ! بارها این مطالب در سایت کبنا منتشر شده وآقای عکاشه بخاطر منتشر نمودن این مطالب ، نیز بارها مورد بی مهری واعتراض واقع شده اما چون همه مطالب واقعی است ، علیه آقای عکاشه اقدامی نتوانسته اند بکنند . حال سئوال این است که چرا مسئوولین نظارتی اقدام نمی کنند .اقای دکتر چمن از خواب غفلت بیدار شو ببین مدیرشبکه ات در گچساران چه کار می کنه.مسئول فنی سه تا کلنیک هستش وماهیانه حدود ۵ ملیون بابت این کلنیک ها می گیره وهمیشه هم ساعت ۹ از خواب نازنین بیدار میشه ومیاد سرکار وبعضی مواقع هم به مسئول دفترش اس می ده که امروز مرخصی ام ولی ساعت ۱۲٫۵ به بعد میاد ومرخصی هم صادر نمی کنه اهای مسئولین نظارتی دانشگاه وشهرستان لطفا از خواب غفلت بیرون بیایید اینها همه خیانت خیانت خیانت است به همه ارمانهای ما
بابويي
Iran, Islamic Republic of
قفط باویییییی وبس
تشنه عدالت
Iran, Islamic Republic of
روباه دستش به انگور نمیرسه میگه دونه هاش ترشه...... آقایون مدعی حمایت از مردم بیچاره بویراحمد... ندارین به بقیه چه ربطی داره؟خودتون ..ن نمیاد واقعا با این حرفایی که میزنید؟
با این ... خودتون رو نسبت به جایگاهی که مردم فهیم بویراحمد براتون رقم زدن رو زیر سوال بردین و... بزرگی به آراء وعقاید مردم بویراحمد نسبت به انتخاب افرادی چون شما کردین./. من وخانواده ام محاله دیگه برخلاف نظر وعقیده قبلیمون به شما رای بدیم با این ... که کردین./. شما هم عرضه داشته باشید./. جناب سید باقر من تو جلسه چند شب پیش شما بودم وبا این حرفاتون نصف نظرات اونایی که به حمایت شما اونجا جمع شده بودند برگشت./. مردم بویراحمد فهم وشعور دارند وبیدار شدند ومیدونند کی مرد عمل وکاره وکی فقط حرف میزنه وطبل غازیه....!!!! ..ی ... حداقل ساکت بشین وبذار اونی که با عرضه اس کارشو بکنه./.شاید صدقه سری انتخاب مردم با فرهنگ وشعور باشت وگچساران چیزی هم به ما رسید./. تا الان ما نفت اونا رو میخوردیم وخوش بودیم ببذار واسه یه بار هم خودشون سهیم باشن./. عرضه میخواد این کارا برادر من!نه حرف!هنوز حداقل۳ماه دیگه مونده تا انتخابات!خوب تو هم اقدام کن اگه میتونی./. این که هوار کشیدن نداره برادر من./. خدا به راه راست هدایتتون کنه./.
داد
Iran, Islamic Republic of
تاج گردون با این حرکات ورفتارها کاری پیش نمی برد فقط حساسیت بویر احمد گرمسیری را بیشتر می کند . چون ترکها خودشان هم کاندید دارند. پس تاج گردون ضرر سخت می کندو بازنده میدان انتخابات است. عاقل فی اشاره
یاسیج بویز
Iran, Islamic Republic of
کوکم کم حرف مفت ده دلمه شووا اوردی
لیزه
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی گویند آمدن وزیر به گچساران چه دستآوردی برای مردم داشته است !
من که بسیار متاسفم !
شهروند
Iran, Islamic Republic of
احسنت به سایت کبنانیوز بخصوص جناب آقای عکاشه که نشان می دهد واقعا در راستا تبهر کامل را دارد
شهروند گچساراني
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکند جناب آقای عکاشه
آقا
Iran, Islamic Republic of
یکه تاز میدان سایت کبنانیور
دنا گنجه ای دشترومی
Iran, Islamic Republic of
یاسوجی ها عرضه داشتند و ژنرالهای پهلوی را کت بسته دستگیر میکردند . عرضه داشتند از یک ده استان ساختند . عرضه داشتند و در مقابل شاه ایستادند .
گنجه ای
Iran, Islamic Republic of
این بحث هایی که در مورد اومدن وزیر به گچساران شده از روی حسادت یا تنگ نظری نیست ،موضوع اینه که باید قواعد رعایت بشه اگه از همین الان شهرستان های استان هر کدوم ساز خودشون رو بزنن به کل استان لطمه وارد میشه ، این یه قاعده پذیرفته شده است که مسئولان کشوری اول به مرکز استان میروند سپس به شهرستان های تابعه، بعضی ها یاسوجی ها رو به ناسیونالیست بودن متهم میکنن ولی باید در جریان باشن که تاجگردون اصالتا بویراحمدی است پس ما هم بهش افتخار میکنیم نه به خاطر بویراحمدی بودنش بلکه به خاطر اینکه ادم موثر و قویه تو سطح کلان، من خودم به شخصه دوس دارم گچساران از محرومیت بیاد بیرون و قبول دارم که بهش ظلم شده ولی این ظلم از طرف بویراحمدی ها نبوده بلکه کلا به استان ما ظلم شده، در ضمن صرف اومدن یه وزیر اونم وزیر تعاون نمیتونه تاثیر زیادی برای حل مشکلات شهرستان گچساران و استان داشته باشه ، به امید روزی که استان ما هم حداقل بتونه یه وزیر در کابینه داشته باشه ، در ضمن پیشرفت گچساران پیشرفت یاسوج هم هست
ایمان رضایی گشی
Iran, Islamic Republic of
در
ایمان رضایی چهاراه گشین
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دلاور مرد ایران حاج غلا
Iran, Islamic Republic of
من موندم این حسام رحمانی حتی میلاد کرمی و این اسامی رو چرا بیخود بزرگ میکنین؟؟؟؟

ی مشت بچه شدن مسول دفتر و خبرنگار و حزب و سایت تحلیلی خبری میزنن و .... . بچه نه از نظر سن و سال. بلکه از نظر برخورد رفتار!!!!
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1