تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۱۴۰۲۳۰

رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام معرفی شد

۰
کبنا ؛طی مراسمی علی آذری به عنوان رئیس جدید دانشگاه پیام‌نور چرام معرفی شد.
صبح امروز با حضور فرماندار چرام، امام جمعه، رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان محلی، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور این شهرستان برگزار شد.
ابراهیم فتاح‌پور در این مراسم اظهار کرد: هدف از این مراسم، تکریم خدمات ارزشمند فردی زحمتکش و ساعی در مسئولیت علم و دانش در چرام است که تعامل خوبی با مسئولان و دستگاه‌ها در سطح شهرستان داشت.
فرماندار چرام عنوان داشت: ریاست و پست و مقام، همه القابی هستند که روزی حذف می‌شوند، بنابراین باید این نکته را مد نظر قرار دهیم که همه ما مستخدم دولت بوده و استخدام شده‌ایم تا وظیفه‌ای را انجام دهیم.
روح‌‌الله نیک‌فکر نیز با اشاره به وضعیت دانشگاه پیام‌نور چرام در آغاز خدمتگزاری خود و با بیان اینکه این دانشگاه حتی فاقد ساختمان و اتاق مدیریت بود، خاطرنشان کرد: عدم برگزاری قرنطینه امتحانات دانشگاه و برگزار نشدن آزمون‌ها به طور الکترونیکی از جمله مشکلات دانشگاه پیام‌نور چرام بود.
رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور چرام با متذکر شدن این مطلب که تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا مشکلات این دانشگاه رفع شود، ابراز داشت: برخی مشکلات از جمله نداشتن ساختمانی مناسب جهت برگزاری کلاس‌های دانشگاه هنوز پا برجاست که امیدواریم با تعامل و رایزنی این مشکل نیز مرتفع شود.
به گزارش فارس، در این آیین از زحمات و تلاش‌های روح‌الله نیک‌فکر رئیس سابق دانشگاه پیام‌نور چرام تقدیر و علی آذری به عنوان رئیس جدید این دانشگاه معرفی شد.
علی آذری دارای دکترای حقوق و همچنین وکیل پایه یک دادگستری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام‌نور بهبهان است.
 

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد گفت: جهش علمی بدون ارتباط بخش صنعت و دانشگاه میسر نمی‌شود ولی متاسفانه در استان ما، بخش صنعت و علم یکدیگر را قبول نداشته و به هم اعتماد ندارند.


علی سراج پدر آیین تکریم و معارفه رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام با بیان اینکه دانشگاه پیام‌نور، بزرگترین دانشگاه دولتی کشور است، اظهار کرد: ما معتقد هستیم که دانشگاه پیام‌نور مصداق واقعی گسترش عدالت آموزشی است.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهگیلویه و بویراحمد با متذکر شدن این مطلب که دانشگاه پیام‌نور، زمینه تحصیل را برای همه در سراسر کشور فراهم کرده است، عنوان داشت: این نکته خود باعث بالا رفتن کیفیت آموزشی این دانشگاه می‌شود.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص نقش تاثیرگذار دانشگاه پیام‌نور در تحول فرهنگی، ابراز کرد: بسیاری از افراد بر این باور هستند که با موج بیکاری که وجود دارد مدرک گرفتن کاری از پیش نمی‌برد و این افکاری اشتباه است چرا که نوع رفتار، برخورد، منش و پرورش فرد باسواد با بی‌سواد بسیار تفاوت دارد.

این مسئول به برنامه‌های دانشگاه پیام‌نور در سطح کشور اشاره کرد و گفت: بهینه‌سازی منابع و نیروی انسانی با تعامل دستگاه‌های اجرایی یکی از این برنامه‌ها است.

سراج عدم ارتباط بین دانشگاه و صنعت را یکی از مشکلات استان کهگیلویه و بویراحمد دانست و تصریح کرد: جهش علمی بدون ارتباط بخش صنعت و دانشگاه میسر نمی‌شود ولی متاسفانه در استان ما، بخش صنعت و علم یکدیگر را قبول نداشته و به هم اعتماد ندارند.

در ادامه، علی آذری نیز با بیان اینکه گسترش پرشتاب مراکز دانشگاه پیام‌نور، آسیب جدی به بحث آموزش وارد کرده است، گفت: برای کیفیت آموزش باید تجهیزات آزمایشگاهی در برخی از دانشگاه‌ها وجود داشته باشد و دانشکده‌های فنی و مهندسی نیز که نیازمند حوزه‌های کاربردی مرتبط هستند باید فرصت برایشان فراهم باشد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور چرام با اشاره به این مطلب که دانشگاه پیام‌نور در حال حاضر در جهت رسالت خود یعنی گسترش آموزش مجازی و الکترونیکی عمل می‌کند، عنوان داشت: شاید در آینده، ما به این اندازه حضور فیزیکی در دانشگاه نیاز نداشته باشیم، به عبارت دیگر در وضعیت فعلی نقش آموزشی تحت‌الشعاع فناوری قرار گرفته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1