تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۳۹۴۱۱

رئیس جدید شبکه دامپزشکی کهگیلویه معرفی شد

۸
۰
کبنا ؛در مراسمی با حضور فرماندار شهرستان کهگیلویه و جمعی از مدیران ادارات، رئیس جدید شبکه دامپزشکی این شهرستان معرفی شد.
عبدالله به‌منش در این مراسم با اشاره به خدمات دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در کنترل بیماری تب مالت اظهار داشت: سال گذشته ۳۵۰ هزار راس دام در سطح استان واکسینه شد.
مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ادامه واکسیناسیون دام‌ها در مقابله با بیماری تب مالت و جلوگیری از شیوع این بیماری طی هفت ماه گذشته یک میلیون راس دام علیه این بیماری واکسینه شدند.
به‌منش استفاده از لبنیات پاستوریزه و ریشه‌کنی دام‌های آلوده را از جمله موارد پیشگیری از ابتلا به بیماری بروسلوز برشمرد و تصریح کرد: در دوره طولانی درمان مصرف دارو باید تا پایان ادامه داشته باشد تا از شیوع بیماری پیشگیری شود.
وی در مورد وضعیت کشتارگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که تنها یکی از کشتارگاه‌های این استان صنعتی است افزود: در سایر شهرستان‌ها کشتارگاه‌ها نیمه صنعتی و یا سنتی هستند.
این مسئول ساماندهی فروش مرغ زنده را مورد اشاره قرار داد و گفت: در راستای تامین سلامت مردم تاکنون ۳۰۰ واحد فروش مرغ زنده در یاسوج جمع‌آوری و پلمب شده است.
به‌منش با بیان اینکه جمع‌اوری واحدهای فروش مرغ زنده در شهرستان‌های گرمسیری با مشکلاتی مواجه است همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و نیروی انتظامی در این راستا را ضروری عنوان کرد.
در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خدمات حسن عبدالی رئیس پیشین شبکه دامپزشکی کهگیلویه، کرم‌الله کیانی‌نسب به عنوان رئیس جدید این شبکه معرفی شد.
















------------------------------------------
عکس: مجید آذربارگون

نام شما

آدرس ايميل شما

دهدشت مظلوم
Iran, Islamic Republic of
متاسفم باز هم نیروی بزرگواری
Iran, Islamic Republic of
می مردید یه بنر یک در یک میزدید به جای اون دست نوشته تودیع و معارفه؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
راستی اقی کیانی نیروی رسمی است یاقراردادی////////.. برای این تشکیلات//////این همه دکترای دامپزشکی وتکنیسین دامپزشکی درشهرستان وجوداماافسوس
Iran, Islamic Republic of
اینجانب به نوبه خود تبریک عرض می نمایم
ز.ح
Iran, Islamic Republic of
اقای کیانی تبریک عرض می نمایم .................................
یک شهروند اینده نگر
Iran, Islamic Republic of
برای اولین باره که انتخاب رئیس شبکه دامپزشکی کهگیلویه باحضور مسئولین صورت گرفت واین نوید بخش اینده ی درخشان شبکه دامپزشکی شهرستان و محبوبیت رئیس جدید جناب کرم الله کیانی نسب در نظر مسئولان از نظر شایستگی ولیاقت جناب کیانی را به ما می رساند پس من به نوبه خود به جناب کیانی نسب و مسئولان به خصوص فرماندارمحترم شهرستان تبریک عرض می نمایم.
یک شهروند
Iran, Islamic Republic of
برای اولین باره که انتخاب رئیس شبکه دامپزشکه کهگیلویه باحضور مسئولین صورت گرفت واین نویدبخش اینده درخشان شبکه دامپزشکی شهرستان ومحبوبیت رئیس جدیدجناب کرم الله کیانی نسب درنظرمسئولان ازنظرشایستگی ولیاقت جناب اقای کیانی نسب را به ما می رساند پس من به نوبه خود به جناب کیانی نسب و مسئولان به خصوص فرماندار محترم شهرستان تبریک عرض می نمایم.
Iran, Islamic Republic of
آقای کیانی که مدرکش مهندسی عمرانه
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1