تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۹
کد مطلب : ۱۳۸۳۹۵

اختلاف «دهراب‌پور» و «زارعی» تا اسفند ۹۴ ادامه دارد

۶۹
۰
کبنا ؛رضا کمالی‌پناه

روزی که برای اولین بار می‌خواستم حاج «دهراب‌پور» را ببینم به دفترش در شورای اسلامی شهر یاسوج رفتم در آن هنگام این مرد کهنه‌کار دفترچه‌ای در جیب «کُت»ش داشت که به گمانم بزرگترین کانال تلگرامی استان کهگیلویه و بویراحمد مربوط به او بود در آن روزها نفوذش در سیستم اداری-سیاسی شهرستان بویراحمد و استان کهگیلویه و بویراحمد واضح، او یار نزدیک احمدی‌نژاد و رئیس ستادش در کهگیلویه و بویراحمد بود. بعدها ستار هدایت‌خواه به کمک او وارد مجلس شد. «دهراب‌پور» و «هدایت‌خواه» هر دو داماد گچسارانی‌ها هستند، اختلافات او با «سیدمسعود حسینی» و «هدایت‌خواه» این سه نفر را از هم جدا کرد.zaraa-dohrabpoor
دهراب‌پور اسفند ۹۰ به ناچار غلام‌محمد زارعی را همراهی کرد تا پاسخ «سیدمسعود» و «هدایت‌خواه» را داده باشد، اکنون که سال پایانی نمایندگی «زارعی» است از اختلافات «دهراب‌پور» و او حرف‌های زیادی زده می‌شود، برادر حاج «دهراب‌پور» در جلسات اصولگرایان بویراحمد مرتب شرکت می‌کند او هم مثل سایر اصولگرایان خواهان حضور «هدایت‌خواه» در انتخابات است.
«دهراب‌پور» دست از حمایت «زارعی» برداشته و در جلسات مربوط به او هم حاضر نمی‌شود. اگر چه رفتار «زارعی» و هوادران او اینگونه نشان نمی‌دهد آنها جور دیگری داستان را روایت می‌کند، اما گویا واقعیت چیز دیگری است که «دهراب‌پور» حاضر نیست از زارعی حمایت کند و این را نزدیکان وی گفته‌اند.
ارتباط «دهراب‌پور» و «زارعی» برای جوانان هم ایلی‌‌شان هم مهم بود بطوریکه مورد پرسش جوانان دولت‌آباد قرار گرفت و زارعی در این زمینه گفته است؛ {حاج «دهراب‌پور» به دلیل مسافرتی که بودند امروز در جلسه ما حاضر نیستند ایشان از بزرگان ایل «تیرتاجی» است و ما هیج اختلافی باهم نخواهیم داشت و همیشه در همه جلسات به احترام بزرگی که دارند ما پشت سرشون بودیم و همواره از مشورت‌های دلسوزانه ایشان برای توسعه شهرستان‌های بویراحمد و دنا استفاده کردیم.}
گفتن این حرف‌ها نشان از اختلافاتی است که در این روزها همراه دیگر مسائل سیاسی گفته می‌شود و این در حالی است که همزمان با نشست «زارعی» با تعدادی از مردم «دولت‌آباد» از طایفه «محمدصادقی»، دهراب‌پور در منزل یکی دیگر از بستگان خود مهمان بود.
اعلام کاندیداتوری «محمدرحیم دهراب‌پور» و «فرهادباقرپور» از هم ایلی‌های «زارعی» شاید این اختلافات را تشدید کند. برخی از مخاطبان کبنا نیوز در بخش کامنت‌ها هم به این اختلاف‌ها واکنش نشان داده‌اند.
اما همه اتفاقات این نیست زارعی از اکثریت کسانی که او را در انتخابات اسفند ۹۲ همراهی کردند فاصله گرفته است، علاوه بر «دهراب‌پور» افراد دیگری همانند «خرامین» و دیگر چهره‌های شاخص و لیدرهای اصولگرایان از او بریده‌اند. اصلاح‌طلبان بویراحمد همچنین در صورت حضور گزینه اصلی خود در انتخابات دیگر به «زارعی» رأی نمی‌دهند، موضع‌گیرهای زارعی در مجلس نیز غضب اصلاح‌طلبان بویراحمد را برای او به دنبال داشت و شرایط اکنون برای «او» بسیار سخت است، البته زارعی با دادن پست به اصلاح‌طلبان تا حدودی توانست بین آنها برای خود جایگاه درست کند.

زارعی اکنون نمی‌داند دل به اصولگرایان ببند یا اصلاح‌طلبان، او هیچ‌کدام از بزرگان اصولگرایان و اصلاح‌طلبان را در کنار خود نمی‌بیند و شرایط به همین منوال فعلاً ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

ایمان
Iran, Islamic Republic of
ضای جونم من نفس زارعی که ایطور ویک رختتونه من هم.... زارعی رو مردم باهاشن نه منفعت طلبان سیاسی...
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر هدایت خواه
میلاد
Iran, Islamic Republic of
سلام
کسی که نمی تواند ۱ قدم مثبت برای شهرش بردارد همان بهتر که نباشد.
بويراحمد
Iran, Islamic Republic of
آقای دهراب پور انسانی شایسته هستن باید تا آخر درصحنه بماند
منصف
Iran, Islamic Republic of
کسی که با همه هست با هیچ کس نیست، ..روزی رفیق شفیق احمدی نژاد بود، روزی خود را پرچمدار محسن رضایی معرفی میکنه!!!!!!روزی دیگر قالیباف را مدیر استراتژیک نظام میدونه!!!!!و همزمان نیز در ستاد دکتر ولایتی فعال هست؟!؟!روزی دیگر میشود عضو اصولگرایان رهروان ولایت؟ودگر بار در جمعی خود را اعتدالی مینامد،ودر چینش نیروها نیز از اصلاح طلبان استفاده میکند؟!حالا شما پیدا کنید .. فروش را؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!
Iran, Islamic Republic of
اسلام خدمت همه ی همشهریان و هم استانی های عزیز
برخودلازم دانستم که چند نکته در پیرامون جلسه ی پرسش وپاسخی که نماینده ی محترم شهرستان های بویراحمد ودنا در مجلس شوراس اسلامی داشتن و به نظر اینجانب که عضوی کوچک از این جامعه هستم ابراز نمایم اولا تا انجا که همه مطلع هستیم کار نماینده ی مجلس قانونگذاری و نظارت براجرای قانون می باشد وخوب است مسئولین در بین مردم باشند ولی به چه قیمتی؟به قیمت فراموش کردن وظیفه اصلی خود!ثانیا جناب ..سخنی خلاف واقع عرض فرمودن که درپیشگاه خدا وامام زمان مسئول هستن وآن اینکه جناب آقای حاج دهرابپور در شب جلسه ی سخنرانی ایشان در مسجد قبا به مسافرت نرفته بودن و در اوج .ایشان جناب آقای حاج دهرابپور به طور اتفاق در محله ی دولت آباد حضور داشتن و چنین سخنی از کسی که ادعای راستگویی وخدمت به مردم را دارد قابل پذیرش نمی باشد
Iran, Islamic Republic of
نمی دانستم .. در این حد ضعیفه که….بابا حاج دهراب پور کارکشتس پاتوپاش نکن.بخدا اگه .. میگی نه حالا نگاه کن فردا که هدایت خواه رو نماینده کرد اون وقت می فهمی چی به روزت اومده
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور اصلا با حاج زارع قابل مقایسه نیست
حاج دهراب پور فردی راستگو و شجاع میباشد
Iran, Islamic Republic of
خدایی حاج .جون نمایندگی مجلس به .می ارزد
haghighat
Iran, Islamic Republic of
البته اگه سید باقر و حاج دهراب پور و هدایت خواه و مندنی پور که الحق رجل وزین و شناسنامه دار بویراحمد هستند و دیدگاه شون بالاتر از فقط به مجلس رفتن است وارد انتخابات نشوند چه فرقی می کند زارع باشد،بهرامی باشد، به قول آقای حجتی الف بچه های اصولگرا باشند، کاندیداهای عمرانی اصلاحات باشند، همگی دردی از آلام ملت مظلوم و عقب نگه داشته شده بویراحمد را دوا نمی کنند و هر کدام پس از طی یک دور مجلس فقط business manخوبی می شوند و از گردنه سیاست خارج می شوند.به قول دکتر شریعتی سربازی از اسب افتاد و ادامه مسیر را پیاده طی کرد اما پس از آن اسب ارزان شد.
Iran, Islamic Republic of
سلام. تشکر از دوستانی که نظرات خودشون رو اظهار داشتن. این موضوع سبب آگاهی عموم و پیشرفت منطقه خواهد شد. بذارید بنده هم که نه تیرتاجی هستم و طبیعتا نه محمدصادقی نظر خودم رو در مورد حاج محمد رحیم دهرابپور خدمتتون عرض کنم.
حاج دهراب پور بی شک از دلسوزترین٬ شجاع ترین کسانی است که همواره پشتیبان عموم مردم بودند. بنده در وجود ایشان تا کنون طایفه گرایی مشاهده نکردم. بی شک ایشان میتوانند بهترین نماینده برای شهرستانهای بویراحمد و دنا باشند بنده هنوز اقدامات ایشان در شورای شهر را فراموش نکرده ام. اما از ایشان انتقادی دارم که انتظار دارم به این انتقاد کمی توجه فرمایند. نمیدونم چرا ایشون عمر خودش را صرف …ی مثل.. کرده اند. چرا که ایشان خود شخصیتی به مراتب بزرگتر٬ تواناتر از کاندیدهای مجلس از جمله اقای… دارند.
tahlil siasi
Iran, Islamic Republic of
در رابطه با این گزارش و کامنتهای که تا الان نوشته شده به شرح ذیل مطالبی را به سمع و نظرتان میرسانم .
۱-اگه سید باقر موسوی تایید صلاحیت شود انتخابات صد در صد به نفع ایشان تمام میشود.هر کسی هم که میخواد مقابلش باشد
۲ – اگه سید باقر موسوی و هدایت خواه هر دو نباشند و حاج دهراب پور باشد صد در صد انتخابات به نفع حاج دهراب پور میباشد .
۳-اگه سید باقر موسوی و هدایت خواه و حاج دهراب پور نباشند انتخابات صد درصد به نفع حاج زارع تمام میشود .
۴-اگه سید باقر باشد و حاج دهراب پور هم باشد و هدایتخواه نباشد انتخابات بین موسوی و دهراب پور می باشد
۵-اگه هدایت خواه و حاج دهراب پور باشد و موسوی نباشد انتخابات بین دهراب پور و هدایتخواست .
پس نتیجه میگیریم که اگر یکی از این سه نفر یعنی موسوی -دهراب پور -هدایتخواه باشند زارع جایگاهی ندارد ولی در غیاب دهراب پور -موسوی و هدایتخواه زارع انتخابات رو میبرد.
این رو هم اضافه کنم که مگر اقای پناه چند رای دارد که بخواد با کسی باشد و مطمینا اگر پناه میدونست که ارای دارد خودش کاندیدا میشد.و اقای بهرامی حتی در غیاب موسوی -دهراب پور -هدایتخواه و زارع رای نمی اورد و ان وقت احتمال اینکه اگر بویراحمد سفلی کاندیدا داشته باشد باز انتخاب با اوناست .یعنی در هر صورت بهرامی رای نمی اورد
یاور کنید که انتخابات در اسفند ماه تابع موارد فوق می باشد
دمچنار
Iran, Islamic Republic of
ایشان روزی راست سنتی است،روزی چپ مدرن، روزی اصولگرای تند،دگرباره اصولگرای میانه.
حسب شرایط میشود اعتدالی، به فراخور حال بر علیه هاشمی رفسنجانی مکاتبه میکنه،وبه تناسب زمان جلودار قافله دیدار با هاشمی رفسنجانی است ،وبعد میشود مدیحه گوی دولت تدبیر وامید؟!دفترش محل تردد اصلاح طلبان است،دلش پهلوی ولایتی است،قلبش محسن رضایی را هدف گرفته،زبانش مدیحه گوی قالیباف است،عکس روحانی مزین دفترش است؟!؟!؟!؟!و طرفداران نیز حیران از چرخشهای ناگهانی و.............................
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی ، درود بر دهرابپور.......
حرام زاده بودن شما .ها همین بس که تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف در ایل تیرتاجی بکار برده اید، زهی خیال باطل.
قبل از شما هم خیلی در این مسیر گام برداشته اند....ولی فقط فقط یاس و نامیدی براشون مانده
احسان
Iran, Islamic Republic of
کبنا تو جیره خور کی هستی که این روزها داری حاج زارع رو خراب میکنی
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز اگر قصدت از ... خواندن طرفت .. است که کار بزرگی نکردی طبیعتا او هر کس که هست شما راهم چنین می داند اگر یقین به .. بودنش داری که در شرع اسلام بازگویی چنین مسائلی خود کمتر از آن فعل ...نیست اگر به خاطر دادن نظرش او را اینگونه خطاب می کنی که معلوم است جایی داری... و تحملش برایت سخت است پس داری ضعفت را با این القاب تسکین می دهی،حالا کدامش است؟
Iran, Islamic Republic of
چقدراینهاازبهرامی می ترسنند
جانباز
Iran, Islamic Republic of
بنده به عنوان کسی که سینه ام را در راه اسلام سپر کردم و عزیز ترین فرد خانواده ام را در همین راه دادم و الان پیش خدا و خلق الله سرافرازم و زیر منت هیچ شخص و گروه و باندی هم نیستم لازم است چند نکته را عرض کنم چرا که اگر نگویم خود را خائن می دانم.حاج دهراب پور را از سنه شصت کاملا می شناسم در دوره هم مخالف ایشان بودم اما در دور پنجم مجلس کسی را لایق تر ندیدم که ردای مجلس را برتن کند، بله ایشان منفعت طلب است برای منافع دین و مردم.ایشان قدم مثبت برنداشت برای دوستان نزدیک و خانواده اش بلکه برای یک ملت قدم مثمر ثمر برداشت.اقدامات ایشان موردی نبود کلی بود اما کو نفس حقیقت طلب و منصف؟؟اهل زیاد حرف زدن نیستم اما کل کلامم این است که نیکی کن و به دجله انداز، حاجی عزیز ازت ناراحت بودم اما چون در قلبم نفوذ کرده ای و می دانم دوباره به جرگه حزب الله برگشته ای قدمت بر چشم.راهی را که می روی درست است ادامه بده با قدرت هم ادامه بده...می دانم قدم های استوارت را برای خدا برمی داری پس حتما پیروز می شوی می دانی که در مکتب ما شکست معنا ندارد چون هدف برای خداست عاقبت هر طور که شود تو روسپیدی...یاعلی
قیاس
Iran, Islamic Republic of
بخدا کبنا حاج دهراب پور .. با .. نیست که تو این همه مقایسه بین این دو نفر داری.بابا ایشان فقط اسمش با کل جایگاه .. در استان برابری می کند.عمر سیاسیش اندازه عمر تقویمی ..
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی ، زارعی در دلهای مردمان بویراحمد و دنا جای دارد امروز ه با تمام تلاش و پیگیری نماینده محترم شاهد عرضه خدمات در تمام ابعاد می باشیم یکبار دیگر مردمان بویر احمد و دنا قضاوت خواهند کرد امروز ه شعار همگان اینست خدا قوت زارعی ، خسته نباشید برادر دلاور.
Iran, Islamic Republic of
درود و صد درود بر دهراب پور
اميد
Iran, Islamic Republic of
واقعا خنده داره اون کسی که تحلیل سیاسی کرده
Iran, Islamic Republic of
خدایا شکرت، دهراب پور کجا و زارع کجا
ناظر
Iran, Islamic Republic of
حاج دهراب پور خودش را در انتخابات شورای شهر آزمود و دیگر به صلاحش نیست یک بار دیگر شکست سیاسی را تجربه کند. اخلاقیات ایشان جوابگوی مشکلات این مردم که برای کوچکترین مطالبه خود به نماینده مراجعه نیست.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
برای خرامین و سایر اصوالگرایان پیگیری های زیادی به منظور پست های مدیریتی انجام شد ولی دولت با آنها به دلیل گرایش سیاسی آنها مخالفت نمود.
مهمان
Iran, Islamic Republic of
بنام خداوند هفت آسمان * خداوند روزی ده بندگان
هرمزی
Iran, Islamic Republic of
انشالله حاج محمدرحیم دهرابپور
دولت آباد
Iran, Islamic Republic of
زارع اول دل به خدا بسته و بعد به مردمی که شبانه روز برای خدمت بی منت به آنها تلاش می کند بسته است و دل خورد را سیاسیون که نان را به نرخ روز می خورند نمی بندد. یا زهرا
تيرتاجي در پاسخ به .
Iran, Islamic Republic of
تو اگه همون .. هستی که با نوشتن مقالات جنجالی در پی کسب شهرت هستی و به خاطر مسؤلیت .. اینقد چهارنعل می تازی بایدبدونی که ..ه خواندن دیگران در قاموس تیرتاجی نمیگنجد. فکر میکردم تحصیل کرده ای ولی .. . زارع چهار نفر دوست مثل شما داشته باشه دیگه نیازی به دشمن نداره . همین امثال شماها مشاورین زارع هستید که این شده وضعیتش. اگه افرادی امثال حاج دهراپور ، دکتر هاشمی ، دکتر مهرداد باقری ، حاج زاده باقری ، دکتر باقرپور ، مهندس مردانی، و دیگر نخبگان تیرتاجی و سایر طوایف بویراحمد و دنا رو به عنوان شورای مشورتی انتخاب میکرد الان به این حال و روز گرفتار نمیشد . درود بر جناب کمالی پناه و کبنا نیوز که واقعیت رو نوشتید .
تحليل گر
Iran, Islamic Republic of
انصافا بایدبر شجاعت حاج دهرابپور و دکتر باقربور درود فرستاد که خط شکن مبارزه با قوم گرایی شدند . خیلی ها شعار ضد قوم گرایی سر میدهند اما در محافل قومیتی آن کار دیگر میکنند . اینها نشان دادند که باید با این ضد فرهنگ مقابله کرد . امیدواریم در طایفه آقایی هم شاهد مقابله با قومیت گرایی کنونی که دارن به اون دامن میزنند باشیم
Iran, Islamic Republic of
انصافا حاج دهرابپور انسان بزرگی است واقعا حیف است که بابعضی ها مقایسه بشه من که هم طایفه ایش نیستم اما با اکثر تیرتاجی ها نسبت فامیلی دارم . صداقت ایشون مثال نزدنی است و تا حالا مرد سیاسی به این متواضعی و یکرویی ندیدم.
حاجتی
Iran, Islamic Republic of
از مردم عزیز شهرستان تقاضا دارم ... را به پای ایل بزرگ تیرتاجی ننویسید . نخبگان تیرتاجی عملکرد ایشون را قبول ندارند . سپاس
فریب نخورید
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دهرابپور و زارعی هردو از یک ایل میباشند.
هوادرار شهرم
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور مرد است بعد از رفتنش شورا .. شد ..جراعت پیدا کرد امید مردم را نا امید کند و تیم فوتبال را ... کند کاش بودی تا این شهر بی روح نمیماند کاش بودی تا ما جوانان عقده هایمان را در استادیوم خالی میکردیم نه در خیابان...کاش بودی تا شورا و شهرداری ..نمیشد ..اما چه حیف ما دنبال ادمهای ... میگردیم
ورزشکار
Iran, Islamic Republic of
آقای دهرابپور مرد است بعد از رفتنش شورا ... شد .. جراعت پیدا کرد امید مردم را نا امید کند و تیم فوتبال را نابود کند کاش بودی تا این شهر بی روح نمیماند کاش بودی تا ما جوانان عقده هایمان را در استادیوم خالی میکردیم نه در خیابان...کاش بودی تا شورا و شهرداری .. نمیشد ..اما چه حیف ما دنبال ادمهای ... میگردیم
دولت اباد
United States
اقایان زارعی ،دهراب پور،باقر پور هر سه عزیز از بزرگان ایل بزرگ تیرتاجی هستند اگه اختلاف هم باشه یک اختلاف کوچک خانوادگی است که به زودی بر طرف می شود و یک نفرشان «زارعی»در انتخابات شرکت می کند.درضمن اقای زارعی نگفتند اقای دهراب پور در مسافرت هستند .بلکه ایشان فرمودند به قول اقای.........شاید در مسافرت باشند
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعد از رفتن دهراب پور شورای یاسوج دیگه صفایی نداشت یاد تیم شهرداری یاسوج به خیر
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
صحبت ... فردا شنبه ۲۳٫۸٫۹۴ در صبحگاه آموزش و پرورش بر علیه ....
جالب هست؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
چرا دهراب پور از زارع برید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
شاید مهمترین دلیلش ضعیف بودن ایشان در این کسوت میباشد
Iran, Islamic Republic of
ولی به نظر من باید دهراب پور دیگه کاندید نشه و از یه فرد دیگه ای مثل برادرش دکتر کیان دهراب پور حمایت کنه ایشون دیگه باید پدری کنه
Iran, Islamic Republic of
چقد مشاورین زارع بد عمل کروند اخه موفع رفتن به مسجد دولت اباد بود که اینجور دهراب پور را بر علیه خود حساس نمودی
همشهری
Iran, Islamic Republic of
دکتر باقرپور مدیری توانمند و کاردان میباشد ایشان در دوره مدیریتیش این را به اثبات رسانده
Iran, Islamic Republic of
دیگه جای دفاع از آقای زارع نمونده
از چرام
Iran, Islamic Republic of
من و خانواده و بستگانم به خاطر آقای حاج دهرابپور به حاج زارع رای دادیم حالا هم هر جا ایشان بفرمایند رای میدیم
دلسوز استان و بی طرف معرکه
Iran, Islamic Republic of
درسته ما از زارعی تا حدی راضی نیستیم ولی اگه قرار باشه رای بدیم به یاران دهراپور و هدایت خواه نمیدیم چون قبلا دیدیمشون هیچ گلی به سر استان نکردند.
کجاییی سید باقر موسوی مردم استان بهت نیاز دارند.
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور همیشه از حق و حقیقت دفاع کرده
دولت اباد
Iran, Islamic Republic of
دکتر باقرپور
نیرویی علمی جوانی شجاع دارای شخصیتی شفاف و مردمی متوااضع ودر عین حال تلاشگر و پیگیر در امور مدیریتی میباشد
Iran, Islamic Republic of
بنده یک نصیحت دوستانه به آقای حاج دهراب پور دارم اگر این رسانه را رصد می فرمایند.بنده کسی هستم که روی شما و تشکیلاتتان شناخت جامعی دارم و مسائل خاصی را برایتان بطور ناشناس پیامک کردم اما این بار در فضای رسانه ای که خیلی از روشنفکران و قشر تحصیل کرده جامعه آن را می بینند از باب یک خیرخواه نکاتی را عرض کنم.ارزش و جایگاه شما و خانواده شما در کل استان و حتی کشور بگونه ای است که محبوبیت معنوی به خصوصی بین آحاد مردم حتی مخالفان فکری و سیاسیتان دارید و خیلی ها قادر به درک و شناخت شما نیستند بنابراین خودتان را وارد معرکه های سیاسی و انتخاباتی نکنید چرا که اگر شکست بخورید خیلی از دلسوزان جامعه و مدافعان انقلاب یا دلسرد یا زده می شوند چنانچه با اینکه توطئه برعلیه خود را در شوراها می دانستید ولی اشتباه کردید وارد آن انتخابات کذایی شدید.شاید خودتان ضرر خاصی را متحمل نشدید ولی موقعیتی برای باز شدن دهان خیلی از بی اعتقاد ها و معاندین انقلاب فراهم آمد و خیلی سو استفاده هاشد.نکته بعدی اینکه اجازه بفرمائید بی کفایتی عده ای برای مردم روشن شود آنها اگر به وسیله شما حذف شوند ناکارآمدی خود را به حساب سنگ انداختن شما می گذارند و حرف برای گفتن پیدا می کنند چنانچه دیگران در ادوار گذشته این کار را کردند.من نمی گویم کاندید مجلس نشو ولی حرفم این است که مردم شما را با این وضعیت بیشتر دوست می دارند و حاضرند برایتان جان فشانی کنند تا به مجلس بروید و بعدا برچسب هایی به شما بچسپانند که شما از آنها مبرا هستی.خودتان بهتر از هرکس می فهمی که چه می گویم.اگر دست مستضعفی را می گیری سر به فقیری میزنی به دنبال حقوق محرومی میروی طوری نشود که بگویند این ها همه برای رای دادن است. خود را از مواضع تهمت دور کن و مجلس را بسپار به افراد معامله گر و زبانباز که بیشتر ملت مستحق چنین افرادی هستن. با کمال احترام و پوزش از برادر عزیزم جناب آقای حاج دهراب پور
Iran, Islamic Republic of
اگه دهراب پور و برادرش دکتر دهراب پور نبودند زارع رای نمیاورد
گرمسیری ساکن بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
چرت و پرتتتتتتتتت
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .....مطمعن باشید این دور بویراحمد سفلی از جناب اقا حاج روشنفکر حمایت میکنن ........
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
خدمت بی منت حاج ارعی
پولکی
Iran, Islamic Republic of
عزیزم .. فقط به .. بسته نه به خدا نه به مردم نه به فامیلش فقط .. و چند دور و بریش
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
جناب اقایان مراد حسنزاده_داریوش علیپور و صادقی و نادری که هم مشاور زارع هستین و هم از اقوان نزدیک سببی و نسبی شماها خیلی حماقت فرمودین .مثلا میخواستین با این کارتون حرکت حاج دهراب پور رو زیر علامت سوال بگذارید و این طور وانمود بکنین که با وجودی که حاج دهراب پور اعلام کاندیداتوری کردن ولی دولت ابادیها از زارع حمایت میکنند .اتفاقا این قضیه صد درصد به ضرر زارع شد یکی اینکه اختلاف دهراب پور و زارع رو عمیقتر کرد و حتی کینه ای و از طرفی اقوام حاج دهراب پور یک شب بعد جلسه گذاشته و حرکت زارع رو محکوم و دست اندرکاران ان را ماخذه و بازخواست کردن.
لازم به توضیح میباشد که ان شب بر خلاف تبلیغات وسیع و التماس برای شرکت در ان جلسه و حتی تدارک شام استقبال بسیار ضعیفی از اقای زارع گردید و جمعیتی قریب به ۶۰ الا ۷۰ نفری بوده که بعضا از همراهان زارع و اقوام درجه یک ان چند نفر بوده و از همین تعداد جمعیت اگه بگم ۷۰ درصد برای گله گذاری و شکایت و نقد اقای زارع امده بودند باور نمایید و هر چند برنامه رو چنان مثلا برنامه ریزی کرده بودند که مثلا در مدح و ستایش از اقای زارع باشد ولی بر خلاف میلشان دقیقا بر عکس شد و حتی ۲ نفر از اقایان سخران بشدت از عملکرد زارع انتقاد و حتی از اقای دهراب پور حمایت نمودند که در پایان با اعتراض و گله گذاری از طرف ان چند نفر به وضوح پیدا بود.
البته من در عجبم که اقای زارع چطور در این شرایط که حاج دهراب پور اعلام کاندیداتوری نمودن به خودشان قبولاندند و اجازه دادن که در پایگاه مرکزی حاج دهراب پور و در قلب سکونت اقوام دهراب پور که تعصب بسزایی نسبت با او دارند دیدار داشته باشد .خودتان قضاوت نمایید حال اگر حاج دهراب پور مثلا برود چنارسان و اقوام زارع رو در مسجد جمع و از انها برای حمایت از خود برای انتخابات دعوت نماید صحیح میباشد؟؟؟؟؟ هم از نظر عقلی و هم از نظر اخلاقی این قضیه محکوم میباشد و حتی تبعات منفی دارد.
ان شالله این قضیه درسی بشود برای اقای حاج زارع که هم بی موقع در خصوص کسی که اظهار نظر نکنه و از حضور او و عدم حضور او در مکانی اطلاع کامل داشته باشد و اینکه به این نتیجه رسیده باشه که مشاوران خوبی ندارد.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج زارع مستقیم و بی پرده .. می فهمی؟؟؟
در تایید دیگران
Iran, Islamic Republic of
بابا توروخدا کبنا جون چرا وقتتو صرف می کنی .. دیگه کم کم داره برطرف میشه.برو دنبال یه گزینه دیگه به جون خودم این آقای دهراب پور نمی زاره ... ببینه میگی نه حالا نگاه کن مگه ... فراموش کرده که دور قبل کی کار ... یکسره کرد
شرف آباد
Iran, Islamic Republic of
به تمام امامزاییل من صحرای سررود قسم که... من حور نیکنش! حالا وتوگفتم ایبینیت اسفند۹۴چه وابو.
لوداب
Iran, Islamic Republic of
انصافا باقرپور انسان شایسته و توانمندی است
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
جناب دهرابپور با هیچ کس نمی ماند چون این اقا همه چیز رو فقط برا خودش میخاد......
Iran, Islamic Republic of
من در جلسه بودم و اقای زارع فرمودند که شاید اقای دهرابپور در مسافرت باشند .... دهرابپور و هدایت خواه دیگه برا بویراحمد تمام شدند .... یا سید باقر یا حاج زارع
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
آقای حاج دارابپور هیچگونه مشکلی با زارعی ندارد و رسما بین فامیل اعلان کرده قصد ورود به انتخابات را ندارد و علیرغم یه سری اختلاف سلیقه با زارعی از ایشان حمایت میکند.
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع خداحافظ با آمدن دهراب پور ما ایل تیر تاجی این دفعه می خواهیم رای به دهراب پور بدهیم آقای زارع . احترام ویژه ای که برای شما داریم خواهشا این دفعه شرکت نکنید چون در مقابل آقای تاجگردون شخصیت های برجسته مثل آقای دهراب پور و دکتر هدایت خواه باید باشند
مارگون
Iran, Islamic Republic of
فقط حاج زارع
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی دهرابم ار ایشون جمایت میکنه
ایل گودرزی
Iran, Islamic Republic of
دکتر باقرپور در مدیریت و برنامه ریزی انسان توانمندی است با تو جه به شناختی که از او دارم برا استان مفید است
Iran, Islamic Republic of
واقعا زحمات و دلسوزیهای دهرابپور قابل مقایسه با بعضی دیگر نیست
Iran, Islamic Republic of
دهرابپور چهره ای دوست داشتنی هست.
هادی
Iran, Islamic Republic of
کسی که تو شورا رای نیاورد حالا میخاد نماینده بشه اینم از جک سال خخخخخخخ
موردراز
Iran, Islamic Republic of
باقرپور با مدیریتی که دارد میتواند گزینه ی خوبی برا کاندیتاتوری باشد
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1