تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۱۳۷۹۲۴

جوانان اصلاح‌طلب به فرماندار بویراحمد چه گفتند؟

۲
۰
کبنا ؛در نشست جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار بویراحمد موضوعات مختلفی عنوان شد از جمله این که چپ‌ها و راست‌ها به منافع خود می‌اندیشند.
عصر امروز نشست جوانان اصلاح‌طلب با فرماندار شهرستان بویراحمد در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
در این نشست هر یک از جوانان فعال سیاسی در جریان اصلاح‌طلب دغدغه‌های خود را در زمینه‌های مختلف بیان کردند و از فرماندار خواسته‌ها و انتظارات و توقعاتی داشتند.
یکی از دغدغه‌های این جوانان در بحث انتخابات بود که از فرماندار توقع برگزاری انتخابات سالم را داشتند.
سید جمال‌الدین ارجمند در این نشست اظهار کرد: باید انتخابات آینده مجلس به نحوی باشد که در میان هیئت‌های اجرایی جوانان نیز حضور داشته باشند و بافت این هیئت‌ها تنها از افراد مسن نباشد.
یزدانی یکی دیگر از جوانان اصلاح‌طلب از فرماندار بویراحمد خواست تا از مشاوران جوان اصلاح‌طلب در کنار خود بیشتر استفاده کند.
eslahtalaban-boyer (60)
مصطفی بسطامی از دیگر جوانان اصلاح‌طلب نیز از فرماندار بویراحمد انتظار داشت تا زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان به عنوان اولین محور توسعه بیش از گذشته تقویت شود.
احمدی از قشر دختران جوان اصلاح‌طلب نیز از فرماندار خواست تا در دولت تدبیر و امید اتاق فکری با حضور جوانان در فرمانداری تشکیل شود.
سید رحمان وفانژاد از حزب ندای ایرانیان به موضوعات شهری بیشتر پرداخت و اضافه کرد: حاشیه‌نشینی معضلی بزرگ برای شهر یاسوج شده است و روز به روز بر این معضل بزرگ افزوده می‌شود.
وی تبیین کرد: باید از همه شهرداران ادوار گذشته تاکنون در شهر یاسوج پرسید که چرا خیابان‌ها و معابری طراحی و اجرا کرده‌اند که امروز مردم ده‌ها مشکل با این طراحی‌ها پیدا کرده‌اند.
این جوان اصلاح‌طلب یادآور شد: در شهرهایی مانند شیراز ابتدا مکانی مانند شهرک صدرا را انتخاب می‌کنند و خدمات به آن مکان‌ها می‌برند و سپس مردم را برای سکونت در آن مکان‌ها ترغیب و تشویق می‌کنند در حالی که این قضیه در یاسوج برعکس است.
وفانژاد اظهار کرد: ابتدا مردم به چنین مکان‌ها و فضاهایی می‌روند و حاشیه‌نشین می‌شوند و سپس خدمات را به صورت جسته و گریخته به آن‌ها می‌رسانند.
 
وی درآمد برخی دهیاری‌های اطراف شهر یاسوج را بیشتر از شهرداری مرکز استان دانست و گفت: هرکس هر کاری که دلش خواست می‌کند و با همین کارها است که مشکلات حاشیه‌نشینی در شهر یاسوج روز به روز بیشتر می‌شود.
حمزه بنام دیگر جوان اصلاح‌طلب نیز با انتقاد از مدیرانی که اکنون در مناصب هستند، عنوان کرد: برخی از مدیران ما اصولاً سواد سیاسی ندارند و مردم را نسبت به عملکرد دولت بدبین می‌کنند.
کرمی از فعالان جوان اصلاح‌طلب هم از فرماندار خواست تا شایسته‌سالاری در انتصاب مدیران داشته باشد و اگر مدیر شایسته اصولگرا هم باشد به کار گمارد.
وی تشریح کرد: چپ‌ها و راست‌ها همواره به منافع خودشان می‌اندیشند پس باید شایسته‌سالاری را جایگزین هر کار دیگری کنیم.
 
جوان دیگری نیز گفت: عده‌ای با رأی ما به قدرت رسیدند و از ما سوء‌استفاده کردند، بنابراین موضوع اصلی در انتخابات این است که به چه کسی رأی بدهیم و اگر رأی دادیم دغدغه ما چیست.
این جوان اصلاح‌طلب توضیح داد: در دوره اصلاحات ما در دانشگاه تاوان دادیم و بعد از آن ایستادیم، اما برخی از مدیران به دنبال سوراخی برای خود می‌گشتند که در آن فرو بروند.
در این دیدار تعدادی دیگر از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب از وضعیت معضلات اجتماعی در شهر یاسوج اظهار نگرانی کردند و خواستار چاره‌جویی توسط مسئولان شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما

كوير
Iran, Islamic Republic of
این .. یجورایی شبیه این ادماست که یروز باید تو..دیدتشون
یعنی من بعد به.. بگین ...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جوانان اصلاح طلب!!!!! مگه هست
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1