تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۸
کد مطلب : ۱۳۷۹۲۲

نظری: آیا برخورد دستگاه‌های نظارتی با مدیران سابق و جدید یکی است

۱۳
۰
کبنا ؛ 
فرماندار بویراحمد گفت: جوانان اصلاح‌طلب باید محدودیت‌های مدیران همسو دولت را درک کنند.
 
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه دوشنبه نشست جوانان اصلاح‌طلبان بویراحمد با فرماندار این شهرستان برگزار شد و در این نشست حاضرین هر یک نقطه نظرات خود را پیرامون مسائل سیاسی و اجتماعی مطرح کردند.
محمدکاظم نظری با اشاره به نکاتی که از سوی جوانان اصلاح‌طلب پیرامون مسائل سیاسی اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، گردشگری و پروژه‌های عمرانی مطرح شد، اظهار کرد: نزدیکی تفکرات دوستان با آن چیزی که قبلاً در صحبت‌هایم گفته‌اند به منزله این است که ما پرورش یافتگان تشکل‌های سیاسی هستیم و در خیلی از نکات نظرات مشابه داریم.eslahtalaban-boyer (61)
فرماندار بویراحمد گفت: خیلی خوب است که دیدگاه‌ها و اندیشه‌های حضرت امام خمینی(ره) پیرامون جوانان در عرصه‌های مختلف بازخوانی شود. نقش جوانان در پیروزی انقلاب و اداره جنگ ممتاز و برجسته بود. جوانان با ایثار و شهادت از کیان نظام و این مملکت دفاع کردند.
نظری اضافه کرد: هر گاه تحولی در سطح جامعه به وجود آمده مسبب آنها جوانان بودند و هر جا زمینه‌ای بوجود آمده جوانان افتخارات بزرگی رقم زدند و آخرین این افتخارات انتخابات اسفند ۹۲ بود که با حضور آنها رقم خورد. سمت و سوی دولت با خواسته‌های عموم مردم همراهی و هم‌جریانی بیشتر پیدا کرد.
وی خطاب به جوانان گفت: اگر می‌خواهید همراهی دولت با ملت بیشتر شود باید از دولت حمایت کنیم نباید در دام جریان‌های بیفتیم که به مطالبی دامن می‌زنند و باعث می‌شود ما از دولت فاصله بگیریم چرا که این دولت محصول خواسته‌ها و اراده جوانان است. با وجود گلایه‌مندی‌ها و مشکلاتی که وجود دارد، یادمان باشد که دامن زدن به خواسته‌های که خارج از توان دولت است شاید بسیاری از مطالبات به حق باشد، اما بیش از حد دامن زدن و ایجاد فضای یاس و نامیدی ناشی از اینکه دولت توان اجابت این خواسته‌ها را ندارد در واقع خواسته مخالفان دولت است.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: هر دولتی بیاید درب روی همان پاشنه خواهند چرخید بنابراین جوانان که نقش راهنما و روشنگری در جامعه را دارند به این نکات ظریف دقت داشته باشند و گلایه‌مندی‌های که در یک خانواده است و باید هم باشد، نباید سبب شود که آن هدف کلی یادمان برود.
نظری اضافه کرد: ما از این زیادروی‌ها و تندروی‌ها در دوران اصلاحات زیان دیده‌ایم و بنده مطالباتی که دوستان در این جلسه مطرح کردند را مصادق تندروی نمی‌بینم ولی باید مراقب این فضای که رقبای ما به آن دامن می‌زنند، باشیم.
وی بیان کرد: نگرش آقای روحانی رئیس جمهور به جوانان نگرش مثبت و به هر حال عقیده رئیس جمهور به جوانان خوب است و آقای رئیس‌ جمهور خودشان در نوک پیکان مبارزه با رقبای زیاده‌خواهی است و برخی رسانه‌ها و تربیون‌ها نمی‌خواهند دست از زیاده‌خواهی بردارند.
نظری با بیان اینکه جریان اصلاح‌طلب هیچگاه خواسته‌های غیرقاتونی نداشند و خواهان اعمال نفوذ و تقلب در انتخابات نبودند، اظهار داشت: خواسته اصلاح‌طلبان این بوده که انتخابات سالم برگزار شود.
فرماندار بویراحمد گفت: در مقطعی افتخار خدمت پیدا کردم که فرصت کم و ریسک بالایی است و در این زمان کمتر از چهار ماه برای تغییر و تحول نیروهای که می‌خواهی با آنها کار بکنیم و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم برای انتخابات در ابعاد مختلف کار سخت و فرصت کم است.
نظری با بیان اینکه انتخابات پرشور و سالم برگزار خواهیم کرد، گفت: یک آسیب جدی در آستانه انتخابات بحث دامن زدن به مسائل قومی و طایفه‌ای است، هیچ وقت شاید در طول سال به اندازه ماهای نزدیک به انتخابات به مسائل قومی، عشیره‌ای و طایفه‌ای دامن زده نمی‌شود.
این مسئول سیاسی بویراحمد اضافه کرد: نباید تحصیل‌کردگان و روشنفکران در این ورطه بیفتند، اخبار را نگاه کنید می‌بینید که تیترها به مسائل طایفه‌ای و عشیره‌ای دامن می‌زند و این کمکی به بلوغ و رشد ماها نخواهد کرد.
وی افزود: روشنفکران در کمرنگ کردن مسائل قومی و طایفه‌ای کمک کنند. در حد وسعی که فرمانداری دارند سعی و تلاش‌مان این است که از جوانان در روند برگزاری انتخابات بهره ببریم.
نظری بیان کرد: جوانان اصلاح‌طلب باید محدودیت‌های مدیران همسوی دولت را مدنظر قرار بدهند. مدیران اصولگرایان به دلیل خاستگاهشان نیازی نبود به هیچ جا پاسخگو باشند، آیا مدیران ما همین وضع را دارند، آیا دستگاه‌های نظارتی به شیوه‌ای که با مدیران سابق برخورد می‌کردند با مدیران فعلی برخورد می‌کنند، محدودیت‌ها و امکانات و اعتبارات را در بررسی عملکردها ببینم. چشم‌انداز روشنی در پیش‌رو داریم.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: با این قدمی که دولت تدبیر و امید در مسئله برجام برداشته است، سال ۹۵ بحث برای رونق اشتغال و اقتصاد باز شود و به شدت باید مراقبت کنیم که رقبای ما فضای ناامیدی را در جامعه حاکم نکنند و برخی از مخالفان منصف نیستند و مردان بزرگ ما را در قضیه برجام چگونه مورد خطاب قرار می‌دهند.
وی گفت: باید به فضای خوشبینی و امید دامن بزنیم.
وی به مسائل شهری یاسوج اشاره کرد و گفت: در مسائل شهری مشکلات زیادی وجود دارد و انشاء‌الله با حضور خردمندان نشستی برای بررسی اینگونه مشکلات برگزار خواهیم کرد.
فرماندار بویراحمد گفت: مشاوران من از جای دیکته نخواهند شد و سعی ‌می‌کنیم بر اساس سلیقه خودمان عمل کنیم.
نظری گفت: هیچ گروه و جریانی فراتر از قانون نیست، قانون ملاک است و سعی می‌کنیم قانون مدار باشیم هر تشکل قانونی و هر نشستی که مرجع قانونی به آن مجوز می‌دهند سیستم اداری  آن را حمایت می‌کند.
نام شما

آدرس ايميل شما

احمدی
Iran, Islamic Republic of
والله ... در ...... فقط افتاده دنبال مدیران اصلاح طلب
استاندار هم که .. تشریف دارن
Iran, Islamic Republic of
آقای فرمانداراول کاری سعی کن ازکسانی مشاوره بگیرکه برات دردسرسازنباشند؟؟؟؟؟؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر نظری عزیز یکی از مامن جوانان اداره ورزش و جوانان است ببیر .. ورزش و جوانان بویر احمد که لیدر اصلی هداین خواه بوده هنوز چه کاری کرده فقط ..
ورزش
Iran, Islamic Republic of
جناب نظری اگر همین یک نیروی اصولگرای .. در مدیریت ورزش و جوانان بویر احمد عزل کردی پس معلوم است به فکر اصلاح طلبانی
رحمان
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز رحیمی زاده اصولگرا ببین با ورزش بویر احمد چکار کرده
سجاد
Iran, Islamic Republic of
این همه جوانان اصلاح طلب خطر کنند بعد ... بیاد .. ورزش و جوانان بشود و هیچی به فکر ورزش و جوانان نباشد
شه
Iran, Islamic Republic of
برادر نظری تورا خدا برس به داد ورزش و جوانان بویر احمد . وای بر ما اصلاح طلبان
صمد
Iran, Islamic Republic of
به لطف خدا و همت دکتر نظری رییس ورزش و جوانان بویر احمد رفتنی است و اصلاح طلبی خواهد امد
کاکا
Iran, Islamic Republic of
برادر نظری تند نرو این تندروی شما را به سرنوشت .. دانشگاه یاسوج می رساند
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم ترس مدیران اصلاحات یه روز فرو بریزه . متاسفانه مدیران اصلاحات همه ترسو هستند واقعا نمیدونم چرا ؟؟؟؟؟؟؟

بابا نترسید . ما بیشماریم بخدا . ۹۵% مردم طرفدار اصلاحات هستند . اونا ۵ % بیشتر نیستند .
Iran, Islamic Republic of
آقای نظری خیلی تند رفتی
دوست
Iran, Islamic Republic of
نیامده دست به .. بردی جناب نظری ، هنوز هیچی نشده به دستگاههای نظارتی ... می کنی مگه قراره خلافی انجام شود ؟
کارفرما
Iran, Islamic Republic of
برادران گرامی اندازه تحصیلات و اگاهی تان نظر دهید
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1