تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰
کد مطلب : ۱۳۷۸۹۲

ارجمند: مصادیق کارشکنی معاون سیاسی در کار تشکل‌های دانشجویی وجود دارد

۴
۰
کبنا ؛دبیر انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج از عدم همکاری معاون سیاسی استاندار با تشکل‌های دانشجویی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، داریوش ارجمند عصر امروز در نشست جوانان اصلاح‌طلبان بویراحمد با فرماندار این شهرستان، با اشاره به برگزاری جلسات تشکل‌ها از جمله تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در شهرستان بویراحمد، اظهار کرد: قطعاً همه دوستان واقف هستند که دانشگاه قلب تپنده جامعه است. تاثیر دانشگاه بر جامعه و بر کلیه مسائل جامعه بر هیچ کس پوشیده نیست.
عضو شورای حزب ندای ایرانیان شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: استقلال تشکل‌های دانشگاه کلید واژه‌ای است که باید بسیار به آن دقت شود چرا که تاثیرپذیری و تاثیرگذاری تشکل‌ها در استقلال آنها نهفته و تشکل‌های سیاسی در دانشگاه مستقل از هر حزب و جریانی بوده و زیر سیطره هیچ‌کدام از آن‌ها نیستند.
بدترین دوران فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در دولت تدبیر و امید است
ارجمند آرمان‌خواهی را از ویزگی‌های قشر دانشجو دانست و افزود: بدترین دوران فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج در دولت تدبیر و امید است، بیشترین کارشکنی در این دوران اتفاق افتاد، حتی در دوران استقرار اصولگرایان و پایداری‌چی‌ها نیمچه همکاری می‌شد، اما تا الان و تا این لحظه کوچکترین همکاری از طرف نمایندگان دولت و وزارت کشور بویژه معاون محترم سیاسی استاندار محترم نه تنها همکاری نشده است بلکه مصادیق کارشکنی هم وجود داشته است.
عضو شورای حزب ندای ایرانیان شعبه استان کهگیلویه و بویراحمد خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: با توجه به سبقه که از شما داریم، من خیلی معتقد به این در خدمت‌ها و به خدمت رفتن‌ها نبوده و نیستم ولی حضرتعالی را از تیپ و قشر خاص می‌بینم با توجه به اطلاعی که از دیدگاه و مشی حضرتعالی دارم، ما ضمن اینکه معتقدیم در چارچوب قانون و نظام تشکل‌ها هم باید و هم حق دارند تلاش و فعالیت کنند و این توقع را هم داریم که اگر توان همکاری ندارید گاهی موجبات کارشناسی، تعلل و تأخیر فراهم نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید وح..
Iran, Islamic Republic of
از سی اکبر تا اکبر
این روزها تب و تاب انتخاباتی در استان کهگیلویه و بویراحمد چنان داغ شده که زمستون امسال شرکت گاز استان خوب در مصرف گاز صرفه جویی می کند!
سخنرانی ها و همایش های متفاوت و متنوع از طوایف و گروه های مختلف صورت گرفته و سخنرانان بسیار سخن های بسیار بر زبان رانده اند....
آنچه نگارنده را به تامل و تقریر این مکتوبه واداشت ، سخنان جالب و تامل برانگیز فرماندار اسبق گچساران و همچنین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار دولت سابق بود. ایشان به همراه ا.. مدیرکل معزول .. که تلاش های خود را برای دریافت موقعیت و.. ،نزد غلامرضا تاجگردون بی نتیجه یافت ، در جلسه حامیان حیاتعلی فولادی - چهره نزدیک به سمپاتهای جبهه پایداری - ، فرمودند: " بودجه خودش می آید! نماینده هم نباشد بودجه خودش می آید!!
نگرانی های فرماندار سابق حامی حیاتعلی فولادی در خصوص اشتغال و بیکاری جوانان نکته ای دیگر بود که بهت و تعجب اینجانب را برانگیخت!!!!!
در دوره طلایی! که سی اکبر فرماندار بام نفتی ایران بودند و سید قدرت حسینی بالاترین هزینه!! را برای انتصاب و تایید صلاحیت ایشان پرداخت نمودند ، هر بشکه نفت ۱۴۰ دلار بی هیچ محدودیتی بفروش می رسید و درآمدهای دولت سر به فلک کشیده بود.... اما نمیدانم به تعبیر فرماندار وقت، چرا دولت خودش بودجه را نیاورد؟! و اصلا چرا فرماندار وقت یعنی نماینده عالی دولت در شهرستان ، خودش!! بودجه را نیاورد؟؟!!
در دوره ای که سی اکبر معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اکبر نیکزاد بودند ۱۴۰۰ مجوز استخدامی پیمانی طرح مهرآفرین به استان کهکیلویه و بویراحمد اختصاص دادند و ... کل کشور یعنی ۳۱ استان استخدامهای مهرآفرین را انجام دادند !،،،، ولی نمیدانم سی اکبر که خودش و حیاتعلی که این روزها!! دغدعه بسیاری برای اشتغال جوانان شهرستان نشان میدهند ، نتوانستند حتی یکی از این ۱۴۰۰ فرصت شغلی را تحقق ببخشند تا امروز خودش و کاندیدایش نگرانی های بیشمار! از بیکاری جوانان نداشته باشند ! و حداقل تو روی جوانان طایفه زاداحمدی شرمنده نباشند!!.....
و اما اکبر دیگر
نظامی بازنشسته که امروز پس از سالها دوری از شهرستان و مردم به همراه حیاتعلی فولادی (کاندیدای بخشی از. جبهه پایداری ) با شور و حرارت قصد دارند دهان ها با سیمان و بتن پر کنند!!
مردی خوش سیما، که شاید کمتر خبر و احوالی از دستان پینه بسته مردمان دیارش دارد و حتی سراغی از همرزمانش نمیگیرد و کاپشن سیاسی پوشیده و صبغه خود را به چالش کشیده .... در جدیدترین اظهارات سیاسی خود بر طبل قوم گرایی کوبیده و تشر زده که ؛ دهانها را بتن میگیرد...
اکبر جان نعل وارونه نزن ،،،، فلسه حمایت بخشی . جبهه پایداری از حیاتعلی فولادی تحلیل های قومیت گرایی که از دور اول شورای شهر گچساران البته نه با رنگ و بوی پایداری ! شکل گرفت ...
برادر
آتش قومیت و جزیره جزیره کردن شهروندان شما و دوستانتان تان شکل داده اید ، نه دیگران
و دود آن تنها به چشم خودتان خواهد رفت، چون مردم گچساران و باشت قیم نمیخواهند، بلکه خدمتگزار بی منت میخواهند..
وقتی روح الله حسنیان عضو ارشد جبهه پایداری به دکتر صالحی وزیر سابق خارجه و عضو ارشد مزاکره کننده هسته ای که مورد وثوق مقام معظم رهبری هستند... گفت با بتون و سیمان بتون کاریت میکنم..... چندان هم بعید نبود که چنین سخنی بر زبان اکبر بیرون بیاید...
و انشالله مردم بر .. خوب می زنند، و مجلس دهم را از بتون کاری ها و بتون کاران با رای پاک خویش، پاک خواهند کرد....
اما نه با خشونت و عربده کشی ، بلکه با انتخاب روند توسعه و پیشرفت دیارشان و نه گفتن به واپسگرایی و عقب ماندگی
سید وحید خاتم فر دانش آموخته علوم اجتماعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خدایی... دونه راجع به چه صحبت ایکنن یا فقط سیل ایکنه
محسنی
Iran, Islamic Republic of
مگه ارجمند هنوز دانشجویه
رحيمي
Iran, Islamic Republic of
حزب ندا دست پخت نیروهای امنیتی میباشد وقابل اعتماد نیست بعدا ثابت خواهد شد
نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1