تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۱۳۷۲۷۵

از کلنگ‌زنی دو پروژه ورزشی دنا تا استقرار اداره گاز در پاتاوه

۳
۰
کبنا ؛کلنگ‌زنی زمین ورزشی روستای گندیخوری

زمین چمن مصنوعی روستای گندیخوری شهرستان دنا کلنگ‌زنی شد.

به گزارش کبنا نیوز از سی‌سخت، طی مراسمی با علی‌تاج امیری، غلام‌محمد زارعی نماینده شهرستان‌های دنا و بویراحمد، مدیرکل ورزش و جوانان و اعضای شورای اداری، ورزشکاران و مردم زمین چمن مصنوعی روستای «گندیخوری» کلنگ‌زنی شد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال عملیات آن اجرایی شد.

24

3 1


سالن ورزشی روستای «دشت رز» دنا کلنگ‌زنی شد

6

طی مراسمی با حضور فرماندار دنا، نماینده مردم شهرستان‌های دنا و بویراحمد در مجلس و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی  سالن سرپوشیده روستای «دشت رز» بخش پاتاوه کلنگ‌زنی شد.

این مراسم پس از ساعت‌ها انتظار مردم، جامعه ورزشی روستای «دشت‌رز» انجام گرفت با آغوش باز و نواختن آهنگ صلوات از خدمتگزاران دولت تدبیر و امید استفبال و از زحمات مسئولان توسط مردم قدردانی به عمل آمد.

این سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر ۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال عملیات اجرایی آن آغاز و تا پایان سال ۹۴ به بهره‌برداری می‌رسد.

5


استقرار اداره گاز در پاتاوه

 علی‌تاج امیری از استقرار اداره گاز در بخش پاتاوه خبر داد.
فرماندار دنا گفت: با توجه به پراکندگی و بالا بودن جمعیت روستایی بخش پاتاوه در راستای تمرکززدایی خدمات به مردم و جلوگیری از رفت و آمدهای مردم به مرکز شهرستان با پیگیری‌های انجام شده ناحیه گاز در مرکز بخش پاتاه مستقر می‌شود.
نماینده عالی دولت در دنا از مردم خواست در صورت هرگونه درخواست در زمینه گازرسانی یا علمک گذاری و همچنین برای دریافت و پرداخت هزینه گاز می‌توانند به اداره مربوطه مراجعه نمایند و از این به بعد نیاز به حضور در مرکز شهرستان نیست.
وی یادآور شد: انتظار می‌رود با شروع به کار این اداره بتواند مشکلات روستاهایی که تاکنون از نعمت گاز برخوردار نشده‌اند پیگیری و رفع نمایند.


دهیاران نماینده دولت در روستاها هستند

1همایش دهیاران شهرستان دنا با فرماندار دنا،  مدیرکل بنیاد مسکن، بخشدار مرکزی دنا، بخشدار پاتاوه و رئیس بنیاد مسکن این شهرستان در محل سالن اجتماعات بنیاد مسکن برگزار شد.
علی‌ تاج‌امیری فرماندار دنا گفت: هدف از گردهمایی راجع به بحث توسعه پایدار در روستاها تکمیل زیر ساخت‌هایی است که می‌تواند به امر توسعه کمک کنند.
نماینده عالی دولت در دنا گفت: دهیاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم روستا و مسوولان اجرایی عمل کنند و می‌توانند سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی دولت را با زبان ساده و قابل فهمی برای روستاییان بیان کنند و در زمینه اجرای درست و اصولی این برنامه ها سهم بسزایی داشته باشند.
تاج‌امیری با اشاره به اجرای طرح آسفالت رایگان در روستاهای شهرستان دنا اظهار داشت: با اجرای طرح مشارکتی و سهیم داشتن افراد روستا در عمران و آبادانی، آسفالت رایگان برای معابر از طریق بنیاد مسکن اختصاص داده می‌شود.
وی گفت: شهرستان دنا به دلیل قرار گرفتن در جاده ترانزیتی جنوب به شمال و بحث قاچاق کالا و مواد مخدر از جمله معضلاتی می باشدکه جوانان و مردم را تهدید می کند و نیاز هست دهیاران با حضور در جمع مردم با آموزش ها از طریق واحدهای کارشناسی ذیربط هشدارهای لازم را برای پیشگیری این معضل خانمانسوز ارائه دهند.
این مسئول به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود دهیاری‌ها در جهت بهتر برگزار شدن این انتخابات و حضور حداکثری، مشارکت مردم را دو چندان کنند.
در ادامه این نشست مشورتی دهیاران نیز مسایل و مشکلات روستاهای خود را بیان کرده و از مسئولان خواستند در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند.

11

3 5 6 8 9

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اینا از اعتبارات نفت و گازه و نتیجه فعالیت تاجگردون - و ژستش برا ...ا که تا دیروز فعال ستاد احمدی نژاد بود
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندار محترم دنا
چرا جهت تنویر افکار عمومی به این سوال که بارها مطرح شده جواب نمی دهید؟؟؟؟
آیا شما سال ۱۳۸۸ از فعالین ستاد احمدی نژاد بوده اید و از دست جناب دهراب پور تقدیرنامه فعالیت گرفته اید؟؟؟؟؟؟ آیا در سال ۱۳۹۲ شما از طرفداران آقای ولایتی بوده اید ؟؟؟؟ و چه شد که سینه چاک رییس جمهور منتخب شده اید؟؟؟؟ و چنان احساس قرابت القا می نمایید که او را شیخ حسن خطاب می کنید و ....
ما جهت جلوگیری از بروز دوگانگی و شک در حقایق ، پاسخ شما را طالبیم لطفآ جوابگو باشید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
اقای تاج امیری کلنگ زیاد زده میشود تا ببینیم
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1