تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۶
کد مطلب : ۱۳۷۰۷۶

تاجگردون در دانشگاه علمی کاربردی گچساران

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه علمی- کاربردی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شرکت نفت گچساران شایعه عدم پذیرش مدرک علمی کاربردی را رد کرد.
عباس ظریفی ظهر امروز در مراسم رونمایی از کارنامه دانشگاه علمی- کاربردی این شهرستان که با حضور نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل دانشگاه علمی کابردی گچساران ۲ برگزار شد، اظهار کرد: ماهیت دانشگاه جامع علمی- کابردی تربیت نیروی کار، مهارت و شغل‌محور بوده، نیروی که توانایی اتکا به خود را داشته باشد.
وی با بیان اینکه با بررسی بازار جامعه هر شهرستان با توجه به پتانسیل‌های آن منطقه رشته‌های مورد نیاز را برقرار می‌کنیم، عنوان کرد: دانشگاه علمی- کاربردی دانشگاهی مستقل از دولت بوده و نیازی نیز به دولت ندارد اما نیاز است این مراکز علمی- کاربردی تقویت شوند.
رئیس دانشگاه علمی- کاربردی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: در این خصوص توجه و تقویت مراکز علمی- کابردی خصوصی بیشتر باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه پتانسیل‌های که در شهرستان‌ها توسط طیفی خصوصی برقرار شده نیاز به حمایت دارد.
وی در ادامه ضمن گلایه از برخی شایعات مبنی بر عدم پذیرش مدرک دانشگاه علمی- کابردی توسط شرکت نفت گچساران، تصریح کرد: در برخی موارد شنیده می‌شود شرکت نفت گچساران علی‌رغم خیل انبوه دانشگاه علمی- کابردی عنوان کرده است که مدرک این دانشگاه را قبول ندارد که البته این امر شایعه بوده و مسئولان شرکت نفت آن را رد کرده‌اند.
ظفری با بیان اینکه چنین امری شایعه بوده و نمی‌تواند قانونی باشد، افزود: اما چنین شایعاتی وجود دارد و ما بنا را بر تخریب دانشگاه جامع علمی- کاربردی توسط برخی افراد گذاشته‌ایم.
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان تصریح کرد : فقدان ارزش علمی و اعتبار مدارک دانشگاه علمی کاربردی شایعه ای بیش نیست و ارایه اینگونه مطالب پیرامون عدم پذیرش مدرک علمی کاربردی از سمت و سوی شرکت نفت گچساران صحت ندارد .
ظفری در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دانشگاه علمی- کاربردی به هیچ عنوان قصد رقابت با دانشگاه‌های دولتی را ندارد زیرا وظیفه این دانشگاه تولید علم و مقاله نبوده بلکه تربیت نیروی کار و مهارتی است.
وی با بیان اینکه ارزش افزوده نفت گچساران بسیار بالا است، گفت: ما باید بتوانیم با ارتباط با شرکت نفت گچساران درآمدهای موجود در شهرستان را به دانشجویان و فرزندان همین شهرستان برگردانیم.IMG_4436 IMG_4440 IMG_4441 IMG_4446 IMG_4447 IMG_4448 IMG_4449 IMG_4450 IMG_4451 IMG_4452 IMG_4455 IMG_4456 IMG_4457 IMG_4458 IMG_4460 IMG_4462 IMG_4468 IMG_4472 IMG_4474
نام شما

آدرس ايميل شما

من و تو
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه نیست اینها، اینها را می گویند مراکز علمی کاربردی. به همین خاطر مدرک آنها قابل قبول نیست. یعنی دانشگاهی نیستند.
بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار سازندگی استان
درود بر معمار اقتصاد ایران
پیشگو
Iran, Islamic Republic of
غلامرضا تاجگردون هفت اسفند با هفتاد هزار رای پیروز انتخابات خواهد شد
اسدالله
Iran, Islamic Republic of
آفرین به تاجگردون . احسنت . شیرمرد باوی و گچساران تشکر به خاطر زحمت هات .
گچساران آباد
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون مایه افتخار استان و حامی علم و دانش و خواستار انجام کارها بر اساس محاسبات علمی ، معتقد به نگرش فرایند گرایی ، نگرش سیستمی ، خواستار بهبود مداوم و مستمر ، خواهان رضایتمندی عموم .
طراحی و زیر ساخت پروزه ای زیاد که انشالله در یکی دو سال آینده شاهد آنها خواهیم بود و همه مدیون تلاشهای این نماینده دلسوز و مردمی است .
بوستان شجاعی
Iran, Islamic Republic of
سلام برمعماراقتصادایران دکترتاج گردون
غـلامـرضـا تـاجـگـردون
United States
خـــــــــــــدمـــــــــــــت بـــــــــــی مـــــــــــــــــنـــــــــــــــت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دکترتاجگردون این آقای ظریفی ازاصول گرایان افراطی ومخالف سرسخت شمااست وکه تاکنون ۵ سال است ریاست این دانشگاه رابرعهده داردکه متاسفانه تنهاچیزی که دراین دانشگاههااموزش داده نمیشود فقط مهارت است حتی یک آزمایشگاه کوچک هم دراین مراکزوجود ندارد فقط بحث مدرک گرایی وخیانت به علم رارواج میدهندالبته این موردفقط دراستان مابدین شکل است که چندین سال است بامدیریت ضعیف اداره میشودوهیچکس نتوانسته کاری کند
Norway
به واله ظلم کسی تودانشگاه سراسری مدرک بگیره با علمی کاربردی مقایسش کنی .
باران
Iran, Islamic Republic of
درود به آقای تاجگردون با خدمت بی منت
درودبر اصلاحات
درود برحامیان دکتر تاجگردون نماینده محبوب ودوست داشتنی
باشت
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره دانشجوهای بدبخت روالکی مجبورشون کنید که بایدحتمابیان جلسه حرف ممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
Iran, Islamic Republic of
به خدا باید دانشگاه علمی کاربردی رو جمع کنند. ظلم هست به اینده مملکت با این مدرک های کیلویی
حفگو
Iran, Islamic Republic of
متأسفم برای مسئولینی که در تصویر هستند . هر روز دنبال نماینده هستند تا کی ؟ چاپلوسی هم حدی داره . مگه شما کار ندارید که هر جا که نماینده میره ، شما هم پشت سرش هستید ؟ اف بر زندگی اینچنینی که برای ۲ سال ماندن در مسند اداره ، چه جنایتهایی مرتکب میشن .
فقط دکتر افشین پور
Iran, Islamic Republic of
جناب تاج گردون دانشجوها نیاز به شغل دارند نه مانور و جلسات بیهوده.
Iran, Islamic Republic of
دیل = تاجگردون ۹۵%
ارو = تاجگردون ۹۶%
اسپر = تاجگردون ۹۷%
مارین = تاجگردون ۹۹%
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1