تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۱۳۶۴۷۶

از شورای اداری تقوی تا شورای اداری واعظی

۰
کبنا ؛۱- گویا در کهگیلویه وبویراحمد جلسه شورای ادرای، فقط جلسه ای است برای میهمانان خارج از استان و هر شخصیتی که به استان سفر می کند باید یک جلسه شورای اداری هم برایش برگزار شود. حالا می خواهد ماهیت این جلسه مرتبط با شورای اداری باشد یا خیر. و اصلا نمی‌دانم آیا شورای اداری ماهیت دیگری هم دارد یا نه؟Ostandari
۲- در این جلسه آقای پناهی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد از استاندار و معاونش تعریف و تمجید کرد و متقابلاً نیز مسئولین استان از رئیس شورای سیاست گذاری استان تعریف و تمجید کرده و به اصطلاح برای هم نوشابه باز کردند و اعلام شد روابط با دولت و دولت در استان خوب است. البته نمی دانم منظور از دولت کدام دولت است. شاید دکتر روحانی، ظریف، وزیر فرهنگ و ارشاد، معاونین رییس جمهور، تیم مذاکره کننده هسته ای، معاون سیاسی و امنیتی استان، مدیرکل سیاسی و انتخابات، فرماندار دنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی و .. که طی دوسال اخیر در این تریبونها مورد حمله قرار گرفته اند، جز این دولت نباشند.
۳- سخنرانان دولتی این جلسه هیچ صحبتی از دست آوردهای دولت از جمله برجام نکردند و شاید می خواستند میهمانان اصولگرایشان را آزرده خاطر نکنند. (احتمالاً در شورای اداری آینده با حضور یکی از مسئولان دولتی جبران می کنند)
۴- از نکات جالب توجه این جلسه سخنان آقای «پناهی» در خصوص عدم ورود ائمه جمعه به مباحث انتخاباتی و حمایت از شخص خاصی بود. البته چند ساعت بعد از این جلسه آقای پناهی به همراه میهمان کشوری نشست شورای اداری در همایش وحدت اصولگرایان شرکت کردند و علامت تعجبی را جلوی حرفهای قبلی خود گذاشتند. در آن همایش آقای پناهی از آقای تقوی رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به جد خواست که از آقای هدایت خواه بخواهد که وارد صحنه انتخابات شود.
۵- البته اشکالی هم ندارد که یک فرد با شخصیت حقیقی اش به صورت تابلو نه تنها از یک جریان بلکه از یک شخص خاصی حمایت کند اما اگر این جمله بزرگان دینی درست باشد که الناس علی دین ملوکهم آنگاه آیا می توان متصور شد که ائمه جوان جمعه استان از رئیس و سیاست گذارشان پیروی نکنند.؟
۶- جلسه شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد بازهم قرار است با آمدن یکی دیگر از مسئولین کشوری (وزیر ارتباطات) برگزار شود و مسئولین با این وزیر محترم هم عکس یادگری بگیرند. اما نمی دانم در این ماههای آینده که وضعیت جوی مساعد نبوده و پروازهای یاسوج هم قابل پیش‌بینی نیست، این جلسه چند ماه دیگر باید برگزار شود.
--------------------------------------
سید امیرعلی هاشمی
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1