تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۹
کد مطلب : ۱۳۶۴۴۳

آقای وزیر نخند، بیای گچساران گریه ات میگیره

۱۳
۰
کبنا ؛

 


این خبر هفته گذشته در وبسایت فرمانداری گچساران موجود است و به دلیل تقارن با سفر وزیر ارتباطات در کبنا نیوز منتشر می گردد.
کبنا نیوز؛ یادآور می شود در هفته های اخیر، احتمالا به دلیل رواج طرح های ایرانسل و همراه اول امکان ارنباط با این خطوط به سختی فراهم می شود و حتی گاه تا ساعت ها نمی شود. همچنین تماس با شماره های پلیس ۱۱۰، آتش نشانی ۱۲۵ و آمبولانس ۱۱۵ و دیگر خطوط امنیتی و اورژانسی سخت می شود.
جا دارد مدیران در نشستی که با وزیر محترم دارند این موضوع را در میان بگذارند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچساران ؛پیش از  ظهر امروز نشست هماهنگی و بررسی مشکلات حوزه فناوری، اطلاعات و مخابرات در این شهرستان با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات استان،مدیرعامل پست بانک استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
فرماندار گچساران هدف از برگزاری این جلسه را  بررسی مشکلات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شهرستان و ارایه راهکارهای مناسب در جهت بهبود آن عنوان کرد و تصریح کرد: انشاء الله دراین جلسه با همکاری وتدبیرو واکوی مشکلات حوزه فناوری واطلاعات با  توجه به پتانسیلی که در شهرستان هست مشکلات حوزه کاری فناوری اطلاعات را بتوانیم  مرتفع نماییم .
رحیمی با اشاره به  جمعیت روستا یی شهرستان و لزوم خدمات رسانی به این عزیزان افزود: با توجه به مهاجرت معکوس از شهر به روستاهای سطح شهرستان با توجه به برکات نظام جمهوری اسلامی و لزوم دستیابی و نیاز به خدمات و تکنولوژی در روستا ها باید توجه ویژه ای به آماده سازی زیرساختهای مورد نیاز در اینخصوص کرد.
وی با بیان این مطلب که خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و در این مسیر نباید کم‌کاری و اهمالی صورت گیردابراز کرد:  خدمات الکترونیکی  مانند پرداخت قبوض آب ؛ برق ؛ گاز ؛ و.... از طریق دفاتر پست بانک باید  برای این عزیزان مهیا باشد.
فرماندار گچساران  در بخش دیگری از صحبت های خود به مشکلات آنتن دهی بخش عشایری شهرستان اشاره کرد وگفت :عشایر شریف شهرستان در منطقه با مشکل آنتن دهی مواجه می باشند که بایداداره محترم مخابرات با هماهنگی با مدیر کل محترم فن آوری اطلاعات  استان پیگیری ورفع مشکل شود.
وی با تاکید بر رفع مشکلات آنتن دهی و رفع مشکلات موجود اظهار داشت :با توجه به در پیش بودن انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره خبرگان رهبری در سراسر کشور و شهرستان گچساران توجه به مهیا نمودن زیرساختهای مورد نیاز از اهمیت بالایی برخوردار است.
عبدالرحیم رحیمی با اشاره به بافت فرسوده شهر دوگنبدان اظهار داشت :بحث بافت فرسوده شهر دوگنبدان برای اولین بار در کل کشور صورت خواهد گرفت که در ۱۶۰ هکتار بافت فرسوده و ۵۴۰۰ واحد مسکونی می باشد که ۳۰۰۰ واحد از این بافت بازسازی و احیاء خواهد شد که نیاز به همکاری شرکت مخابرات جهت تجهیزات فیبر نوری و ...در این خصوص می باشد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود از مسئولین شرکت مخابرات و حضار خواستند تا نسبت به راه اندازی فیبر نوری مجتمع ادارات شهرستان اقدام لازم را بعمل آورند.
به نقل از وبسایت فرمانداری گچساران
///////
۲۵ اردیبهشت امسال نیز ایرنا نوشت:
قطعی ۱۸ ساعتی تلفن همراه درکهگیلویه وبویراحمد
تلفن همراه و اینترنت مردم مناطق جنوبی این استان از ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه تا بامداد روز جمعه قطع بود.
معاون شرکت مخابرات کهگیلویه و بویراحمد رانش زمین و پاره شدن قیبر نوری در منطقه دشت روم را دلیل اصلی قطع تلفن های همراه و اینترنت در شهرستان های گچساران، باشت، دهدشت و بهمئی اعلام کرد.
سید یزدان هاشمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه اندازی شبکه جایگزین اضطراری راهکاری برای پیشگیری از قطع ارتباطات در این شهرها است.
وی همکاری بیشتر شرکت های خدمات رسان را از دیگر عوامل جلوگیری از این اخلال ذکر کرد.
از ابتدای سال جاری تاکنون این سومین اخلال طولانی مدت در شبکه ارتباطات تلفن همراه و اینترنت در شهرهای جنوبی کهگیلویه و بویراحمد بوده است.
//////
فارس نیز بهمن ۹۳ نوشت:
رئیس مخابرات گچساران مطرح کرد
حفاری بدون هماهنگی، عامل اصلی قطع اینترنت کهگیلویه و بویراحمد در ۹ دی
رئیس شرکت مخابرات گچساران گفت: حفاری بدون هماهنگی پیمانکار با اداره مخابرات دلیل قطع اینترنت در روز مهم ۹ دی در بسیاری از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد بود.
خبرگزاری فارس: حفاری بدون هماهنگی، عامل اصلی قطع اینترنت کهگیلویه و بویراحمد در ۹ دی
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، فریدون کرمی ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بحران این شهرستان که با حضور سید‌علی وفایی‌مقدم، مدیرکل مدیریت بحران کهگیلویه و بویراحمد در محل فرمانداری گچساران برگزار شد، اظهار کرد: شرکت مخابرات گچساران در خصوص وضعیت بحران با مسائل و مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کند که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی افزود: بارندگی‌ها یکی از عوامل اصلی تخریب تأسیسات و تجهیزات شرکت مخابرات بوده که مشکلاتی را در خصوص ارتباطات این شهرستان و دیگر مناطق ایجاد می‌کند.
رئیس شرکت مخابرات گچساران تصریح کرد: با توجه به مدفون بودن فیبرهای نوری در زیر زمین و عبور آن از کنار جاده و دره‌های مسیر، بارش‌ باران به تدریج سبب پاک شدن خاک و پیدا شدن فیبر نوری در نتیجه خسارت و تخریب آن می‌شود.
وی سوختن گراند‌های مخابراتی بر اثر رعد و برق‌ با ولتاژ زیاد را از دیگر مشکلات پیش‌روی شرکت مخابرات برشمرد و اظهار کرد: در بسیاری از موارد با وجود تدابیر صورت گرفته و نصب گراند بر دکل‌های مخابراتی، رعد و برق‌های ایجاد شده با ولتاژ زیاد سبب تخریب و سوختن گراند شده و این امر سبب قطع ارتباط بسیاری از مناطق می‌شود.
کرمی حفاری‌های بدون هماهنگی با شرکت مخابرات را از دیگر عوامل قطعی ارتباطات از جمله اینترنت عنوان کرد و افزود: در بسیاری از موارد حفاری‌های بدون هماهنگی سبب تخریب فیبر نوری و قطع سیستم‌های ارتباطی از جمله تلفن همراه و اینترنت می‌شود.
وی تأکید کرد: مشکلات قطع اینترنت و تلفن‌های همراه به دلیل عدم رعایت اصول کاری و تذکرات داده شده اتفاق می‌افتد.
رئیس شرکت مخابرات گچساران اظهار کرد: متأسفانه ادارات و دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب، گاز و دیگر نهادها اصول کاری حفاری را در مراقبت از فیبرهای نوری رعایت نمی‌کنند و در بسیاری از مواقع پیمانکاران با بی‌توجهی و علی‌رغم هشدارهای داده شده سبب قطع فیبر نوری می‌شوند.
کرمی قطع اینترنت در برخی از نقاط استان کهگیلویه و بویراحمد در روز ۹ دی امسال را نتیجه بی‌دقتی و عدم رعایت اصول کاری توسط پیمانکار اداره راه و شهرسازی در دوراهی باشت عنوان کرد و گفت: ادارات خدمات‌رسان در خصوص حفاری‌های مربوطه باید با هماهنگی و نظارت شرکت مخابرات اقدام به حفاری کنند تا در آینده شاهد بروز چنین مواردی نباشیم.
وی یادآور شد: در برخی موارد نیز شرکت مخابرات با مشخص کردن مسیر خطوط فیبر نوری برخی پیمانکاران حفار را از وجود فیبر نوری مطلع می‌کند که متأسفانه باز هم عدم دقت در حفاری مشکلاتی را در این خصوص ایجاد می‌کند.


نام شما

آدرس ايميل شما

روابط عمومی مخابرات
Iran, Islamic Republic of
با سلام
علت مشکلات بوجود آمده در شبکه تلفن همراه درچند روز اخیر برگردان سیستمهای شبکه تلفن همراه برای ارتقاء به ظرفیت بالاتر جهت بهبود وضعیت درمرکز تلفن همراه استان صورت گرفته واز طریق صدا وسیما نیز اطلاع رسانی گردید بوده وبطور طبیعی هنگام برگردان سیستم در شبکه اختلالاتی به وجود میاید که بدینوسیله از مشترکین عزیز عذرخواهی بعمل میاید.
حقیقت تلخ تلخ
Iran, Islamic Republic of
چند نکته مهم که باید به گوش وزیر محترم رسانده شود:

۱) عدم پوشش اینترنت مخصوصا ۳g در اکثر نقاط شهرستان گچساران و باشت
۲) نبودن هیچ نیروی گچسارانی در هیات مدیره مخابرات استان
۳) پست بانک استان در مرکز استان دارای ۵۰ نیرو میباشد ولی هیچ نیروی گچسارانی استخدام نکرده اند . دریغ از استخدام یکنفر گچسارانی
۴) اداره کل فناوری اطلاعات با بیش از ۱۵ نیرو . ولی فاقد حتی یک نفر نیروی گچسارانی
۵) سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی هم متاسفانه فاقد نیروی گچسارانی میباشد .
وقتی در مرکز استان نگذارند کسی داشته باشیم اخر و عاقبتمون هم همین میشه که هست متاسفانه .
جناب اقای دکتر تاجگردون بسم الله
سبز سبز
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه لطفا جهت کمک به شهر و یارمون مطلب ارسالی به اسم (( حقیقت تلخ تلخ )) رو سانسور نکنید و ان را باز نشر دهید . سپاسگذارم .
لطفا سانسورمون نکن
Iran, Islamic Republic of
برام عجیه چرا مطلب (( حقیقت تلخ تلخ )) رو سانسور کردی ؟؟؟

فکر کنم مسئولان مخابرات استان تهدیدت کردن . البته دستشون هم پره و اینترنت رو قطع میکنند اما واقعا ارزششو داشت که بخاطر شهر و دیارت هزینه میدادی
Iran, Islamic Republic of
یه فکری هم به فکر اینترنت گچساران باشید زنگ میزنید شرکت اسیا تک یا های وب میگن مشکل از مخابرات شهرتون هست که پهنا باند رو افزارش نمیده
چرا سانسور میکنید اقای عکاشه
Iran, Islamic Republic of
باور کن دیگه دور کبنا رو خط میکشم اگه پیام (( حقیقت تلخ تلخ )) هرچه سریعتر منتشر نشه .
Iran, Islamic Republic of
ممنون از صداقت کبنا که بیانیه فرهنگیان بویراحمد رو منتشر نمیکند و نمیدونم چه کسانی پشت پرده این کار هستند کبنا یه وقت چیزی رد و بدل نشده
رضا
Iran, Islamic Republic of
درجواب ایشان فقط بند ۲را میدانم که اشتباه میکنن چون اقای گرجی پور عضو هییت مدیره مخابرات گچسارانین
دوستی که حقیقت تلخ نلخ را نوشتی
Iran, Islamic Republic of
موارد خوبی را اشاره کردی ولی :
در شرکت مخابرات استان که دو عضو هیئت مدیره دارد یکی از آنها آقای مهندس گرجی پور اهل خان احمد از طایفه محترم دولیاری وبا پیگیری آقای دکتر تاجگردون صورت گرفته وحدود دوسال است در این سمت میباشند.
ممنون از اینکه بفکر بچه های گچساران هستی .
هی خدا
Iran, Islamic Republic of
لطفا لطفا به وضعیت مخابرات گچساران رسیدگی کنید مدیریت وتیم ایشون بسیار ضعیف هستند

اقای تاجگردون لطفا اقدام کنید مدیری بزارید که به مسشکلات مردم رسیدگی کنند نه....
ع.ح
Iran, Islamic Republic of
بعد بگید تاجگردون خیلی کار کرده.آره جون دلش.
دانشجو -درجواب هی خدا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا رئیس مخابرات یکی از قوی ترین وبا سوادترین وخوشبرخوردترین بین رئیس ادارات شهرستان است .اخلاق ورفتار ومتانت ایشان غیر قابل وصف است .
Iran, Islamic Republic of
اقای مسئول مخابرات چرای برای مناطق بهارستان و شهرک معلم و شهرک جهاد پورت خالی برای اینترنت ای دی اس ال ندارید؟! به نظر شما اوردن و اجرای پورت هم کار سختیه؟!
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1