تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۳۶۳۷۱

پیگیر استخدام ۱۳۷۵ نفر در ادارات استان هستیم

۱۳
۰
کبنا ؛رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگوی با خبرنگاران به مسائل مختلفی پاسخ داد که آنچه در ادامه می‌آید بخش اول این گفت‌وگو است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح آمایش سرزمینی استان تا اسفند ۱۳۹۴ به پایان می‌رسد.
حسن نوروزی به اقدامات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از زمان احیاء مجدد این سازمان تاکنون اشاره و اظهار کرد: فاز نخست آن سال گذشته به پایان رسیده بود اما فاز دوم آن تا اسفندماه سال جاری تمام می‌شود.
وی اظهار کرد: فاز نخست این طرح در مرداد ۱۳۹۳ شروع شده بود و تا پایان همین سال به طول انجامید.
نوروزی بیان کرد: فاز نخست این طرح مطالعه ظرفیت‌های توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد بود که با نظر مشاور و همفکری با دستگاه های دولتی به پایان رسید.
وی گفت: در فاز دوم به سیاستگذاری‌ها، برنامه‌ریزی، مدیریت طرح آمایش و آینده نگری پرداخته می‌شود.
نوروزی افزود: این طرح در پایان، در شورای برنامه ریزی استان به مشورت گذاشته می شود و در صورت تصویب به عنوان برنامه بلندمدت توسعه استان از ان استفاده خواهد شد.

۶۲۰ میلیارد تومان اعتبار به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت بودجه استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری ۶۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات مختلف شامل ملی، استانی، ماده ۱۸۰، ملی استانی شده، نفت و ردیف‌های متفرقه به این استnorozaiان اختصاص یافت.
نوروزی افزود: در مجموع، اعتبارات تخصیصی امسال ۴۰ درصد نسبت به سال ۱۳۹۳ افزایش یافت.
نوروزی گفت: از محل اعتبارات ماده ۱۸۰ امسال استان ۱۴۸ میلیارد تومان اختصاص داده شد که تاکنون هیچ مبلغی از این اعتبارات به نقدینگی تبدیل نشده است.
وی افزود: در زمینه تخصیص اعتبارات ملی نیز رقم قابل توجهی به ۲۴ پروژه ملی موجود در استان داده نشده است.

تعیین تکلیف ۹۰۰ پست بلاتصدی در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد از تلاش برای تعیین تکلیف ۹۰۰ پست بلاتصدی در این استان خبر داد و یادآور شد:  ۹۰۰ نفر از پست‌های بلا تصدی ادارات و شرکت‌های دولتی استان را به سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برای اخذ مجوز استخدام معرفی و اعلام نیاز کرده‎ایم که هنوز پاسخی دریافت نشده است.


 حسن نوروزی اظهار داشت: جلسات شورای فنی که در آن طرح‌های و پروژه‌های عمرانی استان بررسی و نقاط ضعف و قوت آنها مطرح می‌شود به خوبی در استان برگزار می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تاکنون پنج جلسه شورای فنی با کیفیت بالا برگزار شده که افراد متخصص برای بررسی این پروژه‌ها دعوت و پروژه‌های عمرانی استان در قالب عکس و اسلاید نمایش داده می‌شود و در آن علاوه بر رفع نواقص طرح‌ها صلاحیت پیمانکاران نیز سنجیده می‌شود.

وی در ادامه سخنان خود از تهیه سالنامه آماری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: در حال حاضر این سالنامه آماری با هدف استفاده دستگاه‌های استان از اطلاعات آن در حال تهیه است.

این مسئول تصریح کرد: گزیده شاخص‌ها و نماگرهای اقتصادی استان در دست تهیه است که در آن تولید استان از سال ۷۹ تاکنون در یک بازده زمانی نمایش داده می‌شود.

نوروزی به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن در سال آینده اشاره کرد و افزود: این طرح سال آینده اجرا می‌شود که اجرای این طرح به صورت آزمایشی از چهار آبان تاکنون آغاز شده که سرشماری آزمایشی شهر یاسوج در یک منطقه خاص با ۱۳۰۰ خانوار در حال انجام است.

 
۱۰۰ عضو خانواده بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد مشغول بکار شدند




رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۵۱۰ نفر در استان احتیاج به تبدیل وضعیت داشتند که از این تعداد ۳۲۱ نفر در آزمون پذیرفته شدند که حکم مستخدمی ۳۰۳ نفر صادر شده، ضمن اینکه ۱۸ نفر دیگر به سایر دستگاه‌ها معرفی می‌شوند.

وی به وضعیت استخدام ۱۴۶ نفر از فرزندان شهدا، جانبازان و ایثارگران اشاره کرد و گفت: بیشتر کارهای استخدامی این افراد در زمان احیاء سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صورت گرفته که از این تعداد ۱۰۰ نفر در دستگاه‌های استان استخدام شدند.

این مسئول تصریح کرد: استخدام ۴۶ نفر دیگر باقی‌ مانده که کار استخدام ۳۰ نفر در حال انجام است و ۱۶ نفر دیگر به زودی تعیین تکلیف و جذب دستگاه‌ها می‌شود.

نوروزی در پایان با اشاره به طرح مهر آفرین که در دولت گذشته مجوز استخدام  هزار و ۳۷۵ نفر به استان داده شده بود، خاطرنشان کرد: مکاتبات برای استخدام این تعداد افراد انجام شده که از این تعداد ۹۰۰ پست بلاتصدی در قالب طرح مهر آفرین تعیین تکلیف می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد افزود: در برنامه پنجم توسعه باید دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها نیروهای مورد نیاز خود را به وزارتخانه متبوع اعلام از از طریق مرکز به سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای اخذ مجوز ارسال شود و البته سازمان مدیریت برنامه ریزی استان پیگیر اخذ مجوز استخدام پست های بلاتصدی ادارات دولتی است.

نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجو
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر نیروهای با شرافت دکتر تاجگردون
تيرتاجى
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر نوروزى این جوان نخبه دانشگاهى و کاربلد در سازمان مدیریت و برنامه ریزى
غیرت
Iran, Islamic Republic of
وظیفه . هست پیگیر باشی... مردم رو درآوردین با این دولت ..
وحید ن
Iran, Islamic Republic of
احسنت به برادر عزیزم جناب دکتر نوروزی واقعا ممنونیم ازت
Iran, Islamic Republic of
بر اساس ازمون استخدامی؟
حنما از اشنایان نماینده قرار است استخدام شوند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
سلام جناب نوروزی۱۵نفر نیروی خدمتگذار وسرایدار اموزش وپرورش الان۳سال با ازمون استخدام شروع ب کار کردیم ولی هنوز قراردادی هستیم لطفا رسیدگی کنید.
جوان
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر تاجگردون خداوکیلی هرچه نیرو داشتی از دست ... چون .. این پست ها را نداشتن نگاه قیافش بکن مثل اینکه خیلی مرد شایسته ای بود
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت اقای نوروزی در گمرک استان چهار نفر نیرو هستیم مدت هشت است قراردادی میباشیم لطفا رسیدگی نمایید
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باسلام نیروهای گمرک استان هشت قراردادی هستند لطفا رسیدگی نمایید
بی نام
Iran, Islamic Republic of
سلام بر آقای دکتر.
این را بدانید که چوب خدا صدا ندارد.هر وقت همانند حضرت علی (ع) توانستی دست رد به قوم و خویشت بزنی برتر را تشخیص دهید اون موقع دم از اعدالت بزنید.
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب دکتر لطفا اسخدام گسترده در شرکت توزیع برق را بگیری نمایید
کاملا مطلع
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم مثل ازمون (( پ.. )) نشود که ۴ نفر در ازمون کتبی قبول شدند که از بین این چهار نفر یکی بعد از مصاحبه استخدام بشه ، اما در نهایت کسی رو قبول کردند که اصلا در ازمون کتبی قبول نشده بود !!!!!!! چون از طایفه مدیرکل پ.. استان بود .
کارشناس حقوق که اتفاقا کمتر از یکماهه مشغول بکار شده .
گچساران خیابان مهرقدیم
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای نوروزی لطفابرای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی تمام وقت کانون پرورش فکری که همگی لیسانس وباسابقه بالای ۱۰سال هستند هم اقدامی انجام دهید که هرموقع مجوزی صادر میشه تهرانی ها بیشتربین خودشان تقسیم میکنند.لطفا حق ماراهم بگیریدکه تعدادمان هم خیلی کم است. ۵نفر
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1