تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۱۳۶۲۳۳

پاسخ کامل یاری به مسائل آموزش و پرورش استان

۲۲
۰
کبنا ؛معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بویراحمد افتخار ما است و کسی افتخار خود را خدشه‌دار نمی‌کند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، اردشیر یاری در مراسم تودیع و معارفه روسای قبلی و جدید آموزش و پرورش بویراحمد، اظهار کرد: ۱۳ آبان روز مبارزه ملت ایران با شیطان بزرگ و طاغوت بود.
آیت‌الله ملک‌حسینی سند افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمددر ادامه با اشاره به سالگرد ارتحال آیت‌الله ملک‌حسینیف بیان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی فخر استان کهگیلویه و بویراحمد بود، کسی که نام و آوازش در هر جای از کشور سند افتخاری برای کهگیلویه و بویراحمدی‌ها است.
یاری‌ گفت: فرزند خلفش حضرت آیت‌الله سیدشرف الدین ملک‌حسینی نیز افتخار استان است و بنده یکی از افتخارتم این بوده که در گچساران رئیس کمیته فرهنگیان ستاد انتخاباتی این بزرگوار خدمت کردم.
وی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: خدواند در قران فرموده من شما را شعبه شعبه و قبیله، قبیله آفریدیم تا همدیگر را بشناسید و آن کسی به ما نزدیکتر است که با تقواتر باشد.
ایل بویراحمد، ایل کهگیلویه و باوی با هم برابر و برادرند/ باید چشم‌ها را شسDSC_0095ت و جور دیگر دید
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با برشمردن ویژگی‌های بویراحمدی‌ها، گفت: جز شجاعت، دلیری و بزرگی در طول تاریخ از مردم بویراحمد ندیده‌ام. یک اخلاق ویژه ایل بزرگ بویراحمد داشته و آن مهمان‌نوازی است.
وی افزود: همه ما، چه ایل بویراحمد، چه ایل کهگیلویه، چه باوی چه گچساران و دهدشت برادر و برابریم و اگر در کنار هم باشیم و اگر با هم باشیم و اگر باهم برای رشد، توسعه و ارتقای کهگیلویه و بویراحمد بکوشیم، پیروز خواهیم شد. ما به عنوان کسانی که پرچمداران تعلیم و تربیت هستیم باید چشم‌ها را شست و جور دیگر دید.
یاری ادامه داد: ما باید نگاه برادرانه‌ای نسبت به هم داشته باشیم. باید همدیگر را بپذیریم و تا زمانی که این نگاه را عوض نکنیم و برای پیشرفت استان کهگیلویه و بویراحمد در کنار هم نکوشیم، موفق نخواهیم شد. حضرت آیت‌الله ملک‌حسینی متعلق به همه استان بوده و فرزند خلفش  افتخاری برای من، کهگیلویه و بویراحمد و برای شما، در جریان اصولگرا و اصلاح‌طلب پتانسیل‌ها و نیروهای خوبی است برای توسعه و رشد استان. از همه استفاده کنیم.
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای توسعه استان چه فرزند گچساران، چه فرزند بویراحمد و چه فرزند کهگیلویه باشد همه ما باید در کنار هم کار کنیم و بنده این را اعتقاد ندارم اگر جایی فراهم شد همه بچه‌های گچساران و گرمسیر در اداره کل حاکم شوند. اگر می‌خواهیم استانمان پیشرفت کند باید همه در کنار هم باشیم.
وی افزود: زمانی ما گچساران بودیم و به اسم می‌شناسم مدیران‌مان از حوزه بویراحمد بود و دوستان‌مان بودند و با هم کار می‌کردیم و هیچ مشکلی با هم نداشتیم و الان هم نداریم دو سال ما اینجا هستیم بهترین احترام‌ها را از ناحیه مردم غیور بویراحمد دیده‌ایم. جهت اطلاع شما دوستان عرض کنم در یک آماری که گرفته شد حدود ۱۰ درصد از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد بچه‌‍های گچساران و باشت هستند.
۳۵ بویراحمدی رئیس اداره هستند
این مسئول خاطر نشان کرد: در اداره‌کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد هفت معاون داریم که چهار معاون از حوزه شهرستان بویراحمد و دو تا از حوزه کهگیلویه هستند و ۴۱ رئیس اداره داریم ۳۵ نفر آنها بچه بویراحمد هستند و ما با افتخار با هم زندگی می‌کنیم.
یاری افزود: این نگاه که به قومی و یا طایفه‌ای اهانت بشود، اهانت به خود ما هست، ایل بویراحمد در قوم لر مایه افتخار بوده ما هزاران پیوندهای نانوشته با هم داریم و فامیل‌های سببی و نسببی که خود من در بویراحمد دارم خیلی زیاد است. ما می‌توانیم در کنار هم و با هم برای توسعه کهگیلویه و بویراحمد بکوشیم و این وظیفه را فرهیختگان و فرهنگیان فراهم کنند و تا اینجوری نشود نمی‌توانیم پیشرفت کنیم. شما بروید اصفهان با اختلافاتی که دارند ولی در توسعه استانشان با هم هستند.
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: آقای شریعتی از فرهیختگان استان کهگیلویه و بویراحمد و قطع به یقین می‌توانند در آینده پیشرفت‌های خوبی دست یابند. تا به یک نگراندیشی نرسیم استان پیشرفت نخواهد کرد.
یاری یادآور شد: این پست‌ها و مناصب عاریتی هستند و هر روز یکی است. همه خواهیم رفت. در کنار همه اینها وظیفه معلمی مهمترین وظیفه است. اخلاق حکم می‌کند ما به همه احترام بگذاریم و هر کسی احترامی دارد و حرمت همه واجب است.
وی از خدمات شریعتی تشکر و قدردانی کرد و اظهار داشت: هاشمی رئیس جدید انسانی پرتلاش است.
معاون آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با گلایه از برخی اظهارنظرها، گفت: برخی می‌گویند این نقشه است که آقای هاشمی را بیاورند اینجا و فردی از فلان جا بیاورند اصلاً از این خبرها نیست ما چنین نگاهی نداریم قطع به یقین اولویت با کسانی است که بودند و هستند مگر ما می‌خواهیم دشمن همدیگر باشیم یا فریب بدهیم همدیگر را، همه کسانی که با ما کار کردند انصاف و اخلاق را دیده‌اند، مردم بویراحمد افتخار ما هستند و کسی افتخار خودش را به خدشه‌دار و به چالش نمی‌کشد.
یاری افزود: ماها و بچه‌هایمان باید با هم تعامل داشته باشند در شادی‌ها و دیگر برنامه‌ها، مفاخرمان را از بین نبریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهنام دوست دارم
Iran, Islamic Republic of
... خودش نمیتونه توجمع صحبت کنه .. فرستاده خخخخخخخ نگاه مدیر کل تاج کنید کار..
باوی
Iran, Islamic Republic of
جان خودت فکر میکردی با این یک دونه رای خودت وحتی نتونستی .. را قانع بکنی که رای به دکتر عزیز بدهند بروی چنین جایی بشینی باید شب روز مدیون خانواده بزرگ تاجگردون باشی ومدیون نوه ونتیجه هاشون
علی بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی کجا هاشمی کجا وای بر ایل بویراحمد
دکتر خوب درخشیدی
پایه هاس سست حکومت دنیا خواهان بی درد را به لرزه درآوردی
جوان
Iran, Islamic Republic of

.. هم نمیدیدی که بروی والان مسول دفتر داری بچه های گچساران که میایند کار دارند به دفتر دار میگی کارشون بنویسند وبروند فکر کردی چطوری رفتی آنجا با رای دادن این مردم شریف گچساران بود که آنجا نشستی پس اگر بچه های گچساران آمدند یا سوج تادرب بیرونی اداره همراهیشون بکن
سرباز
Iran, Islamic Republic of
برادر .. این مو قعیت هم تمام میشه برمی گردی گچساران ببین کی . میگره آن وقت فکر میکنی که چه اشتباهاتی کردی وبه آن رفیقت بگو دیگر برگشتی کسی دیگر روبوسی هم بهات نمیکنه چون . مشخص شده برای همه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آقای ب.. برادر هستیم اما برابر نیستیم*
معلم ابتدایی چرام
Iran, Islamic Republic of
رئیس چرام کی عوض میشه
ehsan
Iran, Islamic Republic of
فروزان را بردارید تا ... کمتر دیده بشه
Iran, Islamic Republic of
... که حقت معاون سازمان نبود حالابیا ... از دهدشت ب۸ردار ببین .. با آموزش پرورش دهدشت //////////////ببین تو دهدشت اگر تخصص وتعهد ملاک خداقلی باشه که نیست رئیس اداره لیسانس مدیران مدارس فوق دیپلم معاونین دیپلم وفوق لیسانس آموزگار
Iran, Islamic Republic of
دردهدشت ما هرکسی مدرک میگیره ارتقا پیدا کنه متاسفانه ارتقا که هیچ تازه سقوط هم میکنه واین هم دلیلش اینه که وقتی .. لیسانس داشته باشه نمیخاد ببینه تحملش سخته وقدرت انعطاف پذیری ندارد که یه فوق لیسانس کنارش باشه میگه فوق لیسانسها بروند ابتدایی کار کنند وخودش به .
رضایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر شما با این تفکر جمعی
Iran, Islamic Republic of
والا خوب گپ زدی وت نیومه بلد باشی حرف بزنی
Iran, Islamic Republic of
جناب یاری شما نبودید که می گفتی... کار های نیست اونو بیخیال!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
همش ...///درودبرشریعتی
علیحدادی
Iran, Islamic Republic of
خدایی اقای ........جنگی در اموزش وپرورش بویراحمدراه انداختیدکه سالهاکینه آن می ماند...دست بردارید از این حرفهایی شکم پرکنی.....آیا به عواقب اقدامتان در آموز وپرورش بویر احمد فکرکرده اید؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
واقعیت اینه که همه ۷ نفر و ۴۱ رییس اداره در ان جایگاهی که قرار گرفتید نیستید. مثلا میشه بفرمایید رییس اداره عشایر چطوری اومد و با این همه بی .... چطور اونجا مونده
Iran, Islamic Republic of
واقعا ... زدید به اموزش و پرورش.والله مدیران دانشی از شماها لایق تر و مدیرتر بودند.
م
Iran, Islamic Republic of
اداره کل آموزش و پرورش استان
هادی زارع پور مدیر کل .
اردشیر یاری معاون پشتیبانی .
سید بهاء الدین ملک حسینی بویراحمد ولی از جانب زارع منصوب نشد ...
(هاشمی معاون متوسطه که . و تا زمانیکه روحانی رییس جمهو.
علی شیر زهرایی معاونت ابتدایی کهگیلویه
مسعود قبادی تربیت بدنی کهگیلویه
فاتحی پژوهش و برنامه ریزی از سوی .با فشار بابکانیهای گچساران منصوب شد
ارجمند معاون سواد آموزی منتصب شده از جانب مدیر کل.
Iran, Islamic Republic of
شریعتی ....به هیکل آموزش و پرورش با عملکرد ضعیف و فامیل بازیش
ارش
Iran, Islamic Republic of
سلام
آقای یاری حرفهایی که میزنید با عملکردتان در آموزش وپرورش مغایراست.شما وتیم رسانه ای تان(کبنا) انواع تهمت های ناروا به یکی از پاکترین مدیران بویراحمدی زدید وسعی در خدشه دارکردن وتیره کردن ذهن افکار عمومی نسبت به بویراحمد داشتید.اتفاقا شما خیلی برقوم گرایی تاکیدخاصی دارید وسعی می کنید که نیروهایی از منطقه خود در سمت های مدیریتی استفاده کنید
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
هر کس اندکی آشنایی با مسایل داشته باشه میدونه که این حرفهای آقای یاری خطابه دفاعیه است.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اقای یاری انصافا این رجز خوانیها از تو بعید است ...نگو
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1