تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب : ۱۳۶۱۴۰

پاسخی به اظهارات رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد

۵۴
۰
کبنا ؛متنی از سوی «جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش بویراحمد» در پاسخ به سخنان رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد برای این پایگاه خبری ارسال شده که از منظر خوانندگان گرامی‌ می‌گذرد؛boyerahmad
​بهترین ثروت آدمی؛ ادب و اخلاق اوست. (امام علی (ع))
چند صباحی است که در کهگیلویه و بویراحمد، هر وقت یک مدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد مورد جابه جایی و یا برکناری قرار می گیرد، به رسم و سبک شاهزاده‌های عهد قجر که خود را صاحب منصب می‌دانستند، برآشفته می‌شوند و اوج این برآشفتگی ذهنی و ناراحتی درونی خود را در تخریب دیگران بر زبان می‌آورند. افرادی که در سه برهه قبل از انتصاب، بعد از انتصاب و بعد از برکناری سه رفتار کاملاً متناقض و متضاد از خود نشان می دهند.
تا زمانی که به دنبال انتصاب در جایگاه مدیریتی هستند، برای نزدیکی به نماینده مجلس و مدیران ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد دست به هر اقدامی می‌زنند، صدها نفر را واسطه می‌کنند.
در دوران مدیریت داعیه استقلال دارند و منکر ارتباط با نماینده می‌شوند، ولی بلافاصله بعد از برکناری به یاد مردم می افتند و بر نماینده هجوم می آورند که چرا کاری نمی کنید؟ که بچه‌ها نوبتی کفش می‌پوشند؟
هر چند «پایبندی به منطق اخلاقی حکم می‌کند که برای اثبات خود دست به تخریب دیگران نزنیم! » و کسی که ادعای اخلاق مداری می‌کند باید مراقب کلمه به کلمه صحبت‌هایش باشد؛ چرا که اخلاق اسلامی منحصر به زندگی فردی انسان نیست، بلکه عرصه زندگی اجتماعی و فعالیت‌های سیاسی، مدیریتی و... را نیز در بر می‌گیرد و صحنه سیاست در واقع صحنه‌ی آزمون اخلاق عملی است.
ولی کاش آقای رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد، به جای سخنرانی شورانگیز و بازی با الفاظ و شعرخوانی‌های پر تکرار به مردم و فرهنگیان شهرستان بویراحمد می گفتند، که برای نجات کشتی عنقریب به گل نشسته آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد چه اقدامی انجام داده است؟
کاش به جای دلسوزی غیر واقع برای بویراحمد می گفتند که چه اقدامی برای دانش آموزانی که در مرکز شهر یاسوج بدون میز و صندلی بر زمین می نشیند و درس می خوانند انجام داده است؟
کاش رئیس سابق به جای شعر خواندن ((از مدارس بدون معلم در قلب شهر یاسوج تا معلمینی که برای حضور در یک کلاس باید با همکاران خود بجنگند چون ابلاغ یک پست گاهاً برای چند نفر زده شده است، از دفاتر مدارسی که پراست از معاونینی که ابلاغ ندارند، سرایدارنی که یک مرتبه آموزگار پایه ششم شده‌اند و آموزگارانی که از پایه ابتدایی ناگهان به مدیری و معاونت مدارس متوسطه رفته‌اند)) می گفت.
کاش رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد به جای آنکه بعد از سخنرانی، با حرف های در گوشی و از پیش دیکته شده اش با افراد حاضر در سالن و طلب تائیدیه شجاعت خود در تخریب چهره نماینده بویراحمد و دنا پای شعرهای بی قافیه‌اش مهر صد آفرین می‌زد، شجاعت آن را داشت و از ((نحوه تقسیم مدیریت و معاونت مدارس همانند غنائم جنگی، خلاء نیرو در برخی مقاطع، عدم تجهیر مناسب و در خور شأن مدارس، سیاست زدگی و قوم‌گرایی، رنگ باختن مقبولیت در بین جامعه فرهنگی، شایسته ستیزی به جای شایسته سالاری، عدم اقتدار، استقلال، صلابت و اِشرافیت بر سازو کار تعلیم و تربیت و از همه مهم تر عدم توجه به ضوابط در تبدیل وضعیت نیروهای آموزشی به پرورشی و... تبعیض علنی و علی الخصوص رتبه نازل بویراحمد در ارزشیابی ادارات به رغم برخورداری از امتیازات و امکانات توسعه یافته شهری و…)) می‌گفتند.
و اما...
هرچند راست گریزان این محیط و خلاف واقع گویان راست نمای این مهد از خطاپذیری و اعتراف به ضعف عملکرد خویش خودداری می‌کنند، ولی بدون شک و تردید روزی پرده ها خواهد افتاد و تشت اشتباهاتشان بر ملا خواهد شد!
و این حقیقت روزگار است! که ماه پشت ابر نمی ماند و هر نا راستی روزی عیان میشود ،حتی اگر با زیباترین ژست‌ها آنرا بیاراییم!
انشاء ا... به زودی مردم ما در جریان این که جایگاه ها برای چه کسانی نام و نان به همراه داشته است، قرار بگیرند.
البته به عنوان جمعی از فرهنگیان آموزش و پروش بویراحمد در پاسخ به شعر های بی قافیه شما که متاسفانه از تریبون فرهنگ و ادب و اخلاق روا داده شد به این اشعار زیبا از مولوی اکتفا میکنیم؛ باشد که به خاطر شعرهای شما؛ کسی آموزش و پرورش این شهرستان نجیب را بی فرهنگ نخواند!
از ادب پر نور گشته این فلک ‏ و ز ادب معصوم و پاک آمد ملک
از خدا جوییم توفیق ادب بی ادب محروم ماند از لطف رب
بی ادب تنها نه خود را داشت بد ‏ بلکه آتش بر همه آفاق زد
مولوی

.
*جمعی از فرهنگیان آموزش و پرورش بویراحمد*
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
شما فقط یک نفر هستید که این نظر جمع رابیان میکنید دکتر شریعتی مردی بود که هوای همه فرهنگیان را داشت وهروقت کمبود نیرو باشه ایشون چکارش میشد کرد ایشون بعضی از مدیر ومعاونانی را که سالها بر این پست نشسته بودند،که انگار ازپدرانشون به ارث برده بودند راجابجا کرد.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده شجاع بیراحمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارعی
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام به همه دوستان من به حاج زارع رای ندادم ولی ان شبی که برنده انتخابات شد به یاد می اورم که از بوی پا و ازدحام جمعیت در خانه وی جایی برای خود نبود به شما توصیه می کنم در رفتار و صداقتان ثابت قدم باشید و مردانه کسی را نه برای پست و مقام بلکه برای پیشرفت استان حمایت کنید نه به ان روز معارفه و تملق گویی و نه به انروز جابه جا شدنتان و اگاه باشید که مقصد خاک است و جایگاه ابدیتان قبر پس زیادبه این شاخه و ان شاخه و به این شخص و ان شخص نچسبید که بدور از شخصیت انسانی است
امیر
United States
نویسنده این سطور سلام
اولا هر چه به سریعتی بچسبه ولی بی ادبی به هیچوجه به ایشون نمی چسبه. بنده بویراحمدی نیستم از زمان دانشجویی در مرکز تربیت معلم شهید ایزدپناه ایشون را می شناسم و یکی از با شخصیت ترین و مودبترین افرادی است که در تمام این مدت یک شخصیت واحد و ثابت از ایشون مشاهده کردم . چه از نظر شخصیت اخلاقی و اجتماعی ، چه از نظر صداقت و یکرنگی و چه از نظر فکر سیاسی.
شما یک رییس آموزش و پرورش نام ببرید که در بویراحمد این اتهامات و بدتر از آن به او زده نشده باشد . واقعا نیست و این را همه می دانند.
دوستان بنده هم دبیر هستم ولی دو سه سالی است که از استان خارج شدم .باور بفرمایید وقتی به آموزش و پرورش اینجا مراجعه می کنم برای نمونه به اندازه انگشتان دستم ارباب رجوع پیدا نمیکنی . باور بفرمایید برای ۹۰ درصد همکاران مهم نیست و یا شاید نمی دانند چه کسی مدیر آموزش و پرورش منطقه است و یا حداقل برای کاری به او مراجعه نکرده اند ولو کار قانونی باشد . چه برسد به اینکه در بویر احمد اگر ۶۰۰ دبیر باشه ۶۰۰ درخواست متفاوت دارند.
در استان ما حتی بقال و سبزی فروش هم به اینکه کی رییس آموزش و پرورش هست حساسیت نشان می دهند .
بنابراین نویسندگان این سطور هم به دنبال منافع خویش هستند و از سنخ همین ۶۰۰ نفراند. اینکه در حکومت فعلی نماینده بویراحمد که شریعتی در قبولی ایشان نقشی به سزا داشتند، عزل می شود چیزی را نشان نمی دهد جز صداقت مردانگی و یکرنگی شریعتی را.
تا اسفند ماه منتظر حضور سبزتان هستیم.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی انسان پاک و بدور از هر گونه جبهه گیری جناهی هستن. ایشون رو ب خاطر اینکه نیروی حاج زارع رو ب عنوان معاونش قبول نکرد برداشتن. گویا نیروی حاج زارع دارای رای بسیاری بوده ولی بی سواد . خدا جای حق نشسته و حاجی واقعا خودش رو خراب کرد. من پشیمونم ک بهش رای دادم
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
ه
اشور
Asia/Pacific Region
درود بر دکتر شریعتی معلم اخلاق.معلومه که ماه (نه خورشید !!!!!) پشت ابر پنهان نمیمونه.ایشون فقط و فقط به خاطر اینکه در مقابل خواسته های سیاسیون کمر خم نکردند از آموزش و پرورش رفتند.شما هم که خود را نماینده جمعی از فرهنگیان میدونید این متن رو به هدف تخریب نوشته اید.ولی خود مردم و فرهنگیان قضاوت خواهند کرد ....
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خانه از پای بست ویران است
همه کسانی که فرصت طلب هستند و در راس کار ند باید بروند
خودم
Iran, Islamic Republic of
هیچ جمعی وجودنداشته این مطالب کاریک نفره ولی یه موضوع هست آن هم متاسفانه باب شده هرمسئولی عزل می شه میگه از من خواستند این وعوض کنم آن کارخلاف وانجام بدم ازاین قبیل حرفها آگه راست می گی همان موقع که کارخلاف ازتون خواستند رسانه ای کنید
موردراز
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده شجاع تاریخ بویراحمد؛ حاج زارع قهرمان
بامداد
Iran, Islamic Republic of
درود بردکتر شریعتی
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
په تو بگو بینم 'آون شبی که حاج زارع قبول شد و تو هم بهش ... ودی !!! خانه حاج زارع چکار میکردی؟نه جون خوت راسش رو بگو ،حتما خوت هم دیدی ای داد قبول شد و به خاطر ... جکسی رهی هونش!!!اوسو ایی امر به معروف..
اول خودت رعایت کن.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تو تنها هستی بنام جمع روزه خوانی نکن این شریعتی همان شریعتی زمان است اقای فصو گرا تاجگردون تاجگردان است بقیه سرگردان و ولگردان
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی از افتخارات بویراحمد است کور باشی که نبینی جایگاهش وزارت است نه معاون شاگرد خودش
جليل
Iran, Islamic Republic of
این جناب... با تصمیمهای انفعالی وشتابزده وصرفا برای کسب رای اموزش وپرورش بویراحمد رو به ... کشونده،تا کی باید فرزندان ما در یک ارگان کاملا فرهنگی ونه سیاسی،بازیچه سیاست بازی سیاسیون شوند،!!!!!!!!اقای... شما که هدفت صرفا کسب ... از همان اول محاسبه میکردی که کدام مدیر بیشتر رای داره وهمونو ازش پشتیبانی میکردی واین چنین با اینده بچه های مردم که متاسفانه بی جهت به شما اعتماد کردن بازی نمیکردید؟!؟!؟!؟!
علی
Iran, Islamic Republic of
بخوان به نام عدالت
درود بر دکتر شریعتی
درود بر سادات گرانقدر محمودی
درود بر اولاد امامزاده
آرش
Iran, Islamic Republic of
نماینده جمعی از فرهنگیان
حداقل شجاعت داشته باش وبنویس کدام فرهنگیان
دکتر بخاطر ایستادگی در مقابل ... ضعیف ونیروهای ضعیف ترشون در آموزش وپرورش برکنارشد.نیروهای تحمیلی که علیرغم نداشتن ... برای پست های مختلف پیشنهاد میشد.مشخص است که از روحیه دکترشریعتی خبر نداری وگرنه نزدیکان روحیه بزرگ دکتر را میشناسند که ایشان برای این سمت هرگز اصراری نکرد.اینکه دانش آموزان ما وخانواده های آنان فقیر ودچار مشکلات مالی عدیده ای هستند از حیطه وقدرت آموزش وپرورش خارج میباشد ودرحیطه وظایف نمایندگان ومقام ارشد دولت در استان میباشد که هر دوتای آنان در ... به سر میبرند واز تریبون های مختلف آمارهای ... به جامعه میدهند.
Iran, Islamic Republic of
والله بخدا دکتر شریعتی در جلسه تودیعش چند جمله یا کلمه گفت که ذهن را درگیر کنه موندم اگر .ن د. را بر داشتند چه میگه نمیدونه نوبتی کفش پوشیدن یعنی چه ؟؟؟؟؟؟؟باور کنید
ژوبین
Iran, Islamic Republic of
باسلام.اولا این سایت نباید هرنظری را بدون بررسی چاپ وپخش کنه ثانیأ بویراحمدبیش از۲۰۰۰فرهنگی داره واین شخصی که.. سرایی کرده حق نداره لزطرف جمعی ازفرهنگیان قلمفرسایی کند،آدم زنده وکیل نمیخواهد،کاری به عملکردآقای شریعتی وامثالهم ندارم ،فقط کسی جهت جلب نظر دیگرا ازجمع .. نکند،اگه جرأت داره باسم خودش نظربده.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
امروزه هیچ مسئولی را را برای کم کاری و بی عدالتی در کارش عزل نمی کنند آنچه بیش از هر چیزی در عزل مدیران تاثیر گذار است فشار بیش از حد عده ی دیگری که به خاطر کسب منافع بیشتر و یا خودی نشان دادن و یا واگذاری ان منصب به بستگان خود می باشد . البته گاها برای راضی نگه داشتن گروه یا طایفه ای و کسب آرای آن طایفه نیز منصب ها بذل و بخشش میشود غافل از آنکه هر کاری را بایستی به کاردان سپرد.
هادی
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع فعلا که هر کی .. کارکردن نداره تا عوض میشه میگه به من گفتن فلان کارو کن زیر بار نرفتم اما همین اشخاص موقع پست گرفتن صد نفر رو واسطه میکنن ب..
هادی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فرهنگی به کجات فشار اومده که این همه شریعتی میکنی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
... تو ابروی جریان اصلاحات رو هم بردی
سلامت
Iran, Islamic Republic of

. رو به ..نهاده . دنبال تعویض است بابا ول کردن برو دنبال اعتبار و منابع مثل دیگران با تعویض که چیزی درست نمیشه فقط این و اون را به گردن هم میندازی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
شما دارین جهت دار درج می کنید توهین های این شخص ب اسم فرهنگی رو درج میکنید ولی پیام من که مودبانه و به دور از توهین درج نمیکنید من نسبت ب سایت شما دیگه خوشبیت نیستم. پ
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی رو هیچ کدوم از معلمان .. نداشتن. ادمی... بود بنده خودم فرهنگی هستم. من با این کاری که حاج زارعی کرد. به حقانیت ایشون اعتقاد پیدا کردم.
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
بنده یک فرهنگیم... که تا بحال داشتیم شریعتی بوده . من زمانی که پست مدیریت به این اقا دادن واقعا نگران شدم. و همکارانم پیش بینی میکردن که اموزش پرورش شهرستان رو به ... من با این کار حاج زارعی بسیار خرسند شدم. و بحق نماینده ای دلسوز میباشد.
برزگر
Iran, Islamic Republic of
من بودم شریعتی رو با ... چه برسه به ریاست
بوستانی
Iran, Islamic Republic of
من خودم یه فرهنگیم شریعتی .. پس مدیریت نبود اموزش پرورش رو به ..
بوستانی
Iran, Islamic Republic of
شریعتی در ... نبود. دست حاج زارعی درد نکنه. من خودم یک فرهنگیم. و همه فرهنگیان شهرستان بویراحمد از ایشون ناراضی بودن
علیزاده
Iran, Islamic Republic of
من خودم فرهنگیم شریعتی ... رو نداشت و همه فرهنگیان از ایشون ناراضی بودن
عشایر
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش عشایر... شده.مسولان به فکر باشند
خرس سفید
Iran, Islamic Republic of
با رفتن دکتر شریعتی ،ادب ،فروتنی،نجابت ،پاکی وفرزانگی هم رفت.
یادش بخیر!
ملا
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت ما بویراحمدی ها
یه مدیر رو برداشتن صد تا مطلب زده شده هزارتا کامنت!!!
ولی وزیر ارتباطات آمده مثل همیشه بویراحمد بیخبره.
پس در این جمع و این همه تعریفی که آقا وزیر از آقای تاجگردون کردن جای نماینده بویراحمد کجاست.
الحق که به مصداق سخنان شریعتی پی میبرم(نام بویراحمد کجاست)
معلم دلسوخته
Europe
ایشان در حد مقامات بالا و وزارت بودند.حیف از ای استعداد ناب که گرفتار افراد سیاسی و سیاست زده شد.واقعا قربانی شجاعت و دلیری شد.ایشالله همت کنن میتونن خودشون برای نمایندگی مجلس اقدام کنن.
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارتباطات دیروز سلام رئیس جمهور را به گچساران رساند و از تعریفات رئیس جمهور از آقای تاجگردون و اینکه یک چهره ملی هستند سخن به میان آورد.
باز هم از بویراحمد خبری نبود و نماینده هم در این دیدگاه ها حضوری نداشتند.به راستی نام بوید احمد کجاست؟
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
من از سوزاندن اندیشه در آتیش می ترسم.
چه به روز ما آورده‌اند ما ایل بویراحمد.
چرا هر وقت کسی اعتراضی میکند با مطالب مغرضانه خود به او حمله ور میشویم .
من خودم در روز تکریم دکتر شریعتی حضور داشتم الحق و انصاف که انسانی دانا و بصیر هستند و حرف دل همه مردم را زدند .چرا در هیچ جایی سخن از بویراحمد وبویراحمدی نیست .چرا تا به حال هیچ مسئول رده بالای مملکتی یک راست در یاسوج پیاده نشده و اول گچساران بعد یاسوج !مگر یاسوج مرکز استان نیست ؟
من نمیخواهم بین گچساران و یاسوج فرقی بگذارم اما فرق این دو شهر با توجه به عملکرد نمایندگان هر دو شهر کاملا مشهود هستش.
پس ما کی باید هویت فراموش شده خود را بدست بیاوریم
آقای تاجگردون برای حوزه تحت نظر خود کار میکند و خوب کار میکند،پس چرا نماینده بویراحمد برای مردمش کاری نمیکند .
مردم ما باید آگاهانه تصمیم بگیرند .دیگر بس است مگر ما در قبال فرزندان و شهرمان مسئول نیستیم ،پس آقای نماینده شما هم از افتخار آفرینی های خود برای بویراحمد بگو.
در تیتر اخبار کبنا و بقیه رسانه ها از تعریف و تمجید های وزیر ارتباطات در مورد نماینده حوزه گچساران آقای تاجگردون مطالبی میخوانیم ،و اینکه جناب آقای روحانی از ایشان به عنوان یک چهره ملی یاد کردند و در تقسیم بودجه کمک های شایان ذکری نمودند ،ما با خواندن این مطالب به خود میبالیم با اینکه نماینده ما نیست ولی از استان ماست .

و از خداوند مهربان برای نماینده بویراحمد آمرزش میطلبم.الهی آمین
سیاسی
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی انسان والا مقامی بودند با ادب و با ایمان از خانوهده ای بزرگ وهمه اهل دانش
سمت مدیریت آموزش و پرورش شاید کمترین مسئولیتی بود که به ایشان پیشنهاد داده شد
حق ایشان حداقل مدیرکل آموزش و پرورش بود
ولی جا تاسف دارد چنین انسان بزرگ شایسته و توانمند از گردونه مدیریت حذف شود
فقط یک نکته بخدا قسم مسئول سایت کبنا خواسته نابحقی از دکتر شریعتی داشتند چون خلاف عدالت و قانون بود زیر بار نرفتند و به این سایت بی رد و پا اهمیتی نداند و حالا چند کلمه سخیفی بنام فرهنگیان بویراحمد چا کرده
شهیدی
Iran, Islamic Republic of
اگر دین ندارید حداقل آزاده باشید
مصداق متن بالااست
ای بی دینان کمی بفکر عاقبت آخرت خود باشید
دکتر شریعتی فراتر از محیط اداری استان ما است
او بزرگ است
مردی از جنس غیرت و شجاعت
نماینده آینده این سرزمین خاموش
محمود
Iran, Islamic Republic of
درود بر زارع
محمود
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع شب وروز به فکر کار برای مردم هست ولی عده ایی که مشخص هست از کجا میگیرن که ایشون را تخریب کنند میان و تو این سایت ها توهین میکنند به حاج زارع بزرگ بهتر هست برین و ببینین تو این چند روز چند تا پروژورزشی تو روستاهای اطراف داره شروع به کار میکنن یکم انصاف هم خوبه
Iran, Islamic Republic of
ایشان فقط خوب سخن میگفتند ولی خدا وکیلی عملکردش بسیار بد بد بد وضعیف بود.
محمود
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای فرهنگی از شریعتی بپرسین موقع پست گرفتن چند نفر رو واسطه کرد تا به حاج زارع بگن تا کارشو انجام بده مثل اینکه یادتون رفته این حاج زارع بود که اسم و رسمی به شریعتی داد حالا که خودش توانایی انجام این کارو نداشت و برداشتنش دارید رجز خونی میکنید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
درود بر شریعتی
حیف که حاج زارع قدر تور نداست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
با سلام همشهریان عزیز کم تعصب بیجا به خرج دهید نه زارع آدم پرباری بود و نه شریعتی ، هردو بویراحمد را به خاک سیاه نشاندند
گروهی از فرهنگیان بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اکثر فرهنگیان به زارع رای نمی دهند به خاطر این که مرد بزرگی را عزل کرد چون شریعتی خیلی برای زارع زحمت کشید این هم جواب زارع بود چرا ؟؟؟؟؟؟؟
فرهنگی لودابی
Iran, Islamic Republic of
با سلام .سخنان دکتر شریعتی در رابطه با تزلزل بویراحمد در چهار سال اخیر مورد تایید اکثریت جامعه فرهنگیان بوده ودر ضمن محبوب ترین مدیر آموزش و پرورش بویراحمد در ادوار گذشته بوده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ وبدخت حاج زارع که و نیروهاش نسازی . به خدا زارع جان هیچ مردی مثل شریعتی برای تو خدمت نمی کنه
یک فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
اگه به جای تو بودم حاج زارع برای این که خراب نشی یه پست مدیر کلی بهش می دادم به والله حقشه .حقشو نخور چون برای تو خیلی زحمت کشید اون مرد بزرگی است می دونم که عزل آن کار خودت نبود وبه حرف دیگران گوش می دی. این به شخصیتت تو نمی چسبه
اکثر فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
سایت کبنا نیوز برای چه از شریعتی دشمنی می کنی . این نوشته فقط گفته یک نفر برای چه فرهنگیان را زیر سوال می بری ؟اتفاقا دکتر از هیچ چیزی برای فرهنگیان دریغ نکرد. الان هم برای مدارسی که امکانات ندارند براشون نامه نگاری کرده همه چیز هم ردیفه.قیامت کجاست ؟ از خدا بترسید.لا اله اله الله
اکثر فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
حاج زارع فقط خودتو خراب کردی .اگه یادت نرفته دکتر برای تو خیلی زحمت کشید .نباید این کار را می کردی. چرا؟ چرا؟ چرا؟
اکثر فرهنگیان
Iran, Islamic Republic of
آهای سایت کبنا نیوز اگه جرات داری نام همان فرهنگی که این مطلب را نوشته بنویس .مطمئن باش هیچ کدوم از فرهنگیان این را نمینویسه .تو فقط دشمنی داری با اون .دکتر مردی با عدالت، قانونمند ، با صداقت، مهربان ، دلسوز ومردم دار بود. هیچ چیز به اون نمی چسبه .خدا هم همین را می دونه.خدا با اوست............
Iran, Islamic Republic of
وزیر ارتباطات اومده استان ولی نماینده بویراحمد و دنا کجاس؟ رفته گندی خری تا کلنگ افتتاح یه سالن ورزشی بزنه بنام فعالیتل خوش در صورتی که از اعتبارات نفت و گازه و از فعالیتل تاجگردون سی ای استان که ... داره بنام خوش ثبت ایکنه
راسی او فرموندار خوبو...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1