تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۳۸
کد مطلب : ۱۳۶۱۳۲

بدرقه سرد یک مدیر در کهگیلویه

۸
۰
کبنا ؛


آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت بدون حضور دانشجویان و رئیس دانشگاه آزاد استان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد.




 آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت ظهر امروز با حضور مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار شد و در این مراسم از زحمات رحمان افضلیان تقدیر و حکم سرپرستی سلیمان سادات‌اشکور به وی اعطا شد.

از شب گذشته و در یک خبر ناگهانی اعلام شد که مراسم تکریم و معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد واحد دهدشت برگزار خواهد شد.

این تغییر ریاست دانشگاه که قرار نبود به این زودی و در این فرصت کم انجام شود با استقبال کم دانشجویان، اساتید و مسئولین شهرستان کهگیلویه همراه بود.

بیشترین چیزی که در این مراسم قابل مشاهده بود و جای تأمل بسیار داشت وجود صندلی‌های خالی و عدم استقبال دانشجویان از این مراسم بود که گویی هیچ یک از دانشجویان از تغییر رئیس دانشگاه خود اطلاعی نداشند و تنها اساتید و مسئولین شهرستان در این مراسم حضور داشتند.

با توجه به خدمت سه ساله افضلیان به دانشجویان این واحد دانشگاهی بی برنامگی در زمان برگزاری مراسم باعث خالی از جمعیت بودن سالن شده بود که البته توجیه خوبی برای بدرقه سرد این مدیر نمیتواند باشد.

پایگاه خبری کهگیلویهپایگاه خبری کهگیلویهپایگاه خبری کهگیلویه

نکته عجیب دیگر در این مراسم پلاکارد خیر مقدم به حجت الاسلام آل بویه رئیس دانشگاه آزاد استان بود که جلوی چشم حضار خودنمایی می کرد در حالی که این مسئول در جلسه حضور نیافته بود.

گویا این تغییر ناگهانی رئیس دانشگاه آزاد دهدشت باعث شده بود که وی هم در این جلسه شرکت نکند و به گفته روابط عمومی دانشگاه آزاد دهدشت حجت الاسلام آل بویه به دلیل حضور در جلسه ای دیگر نتوانست در این جلسه شرکت کنند.

پایگاه خبری کهگیلویه

علی پوزش فرماندار کهگیلویه در آیین معارفه رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت امانتداری مسئولان را از ویژگی‌های نظام اسلامی دانست و اظهار داشت: مدیریت ارث پدری کسی نیست که تا همیشه بر صندلی آن تکیه زده شود.

پوزش با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله ۱۳ آبان نقش دانشجویان در شکل‌گیری این رخداد مهم را بی‌بدیل خواند و تصریح کرد: دانشجویان با روحیه استکبارستیزی نقش محوری خود را در مبارزات انقلاب به خوبی ایفا کردند.

این مقام مسئول محیط دانشگاه را علمی دانست و گفت: روحیه پرسشگری دانشجویان با رعایت چارچوب و موازین دانشگاه حفظ و بستر مناسب برای پرسشگری آنان فراهم شود.

پایگاه خبری کهگیلویه

وی با بیان اینکه تحقیق و پرسشگری شاخصه اساسی دانشجویان است افزود: از پرسشگری این قشر نباید ناراحت شد بلکه برخورد نامناسب با دانشجویان ممکن است زیان‌آور باشد.

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت خاطرنشان کرد: از همه توان خود برای پیش بردن اهداف دانشگاه استفاده کردم و اقداماتی طی دوره سه ساله مدیریت انجام دادم.

افضلیان تصویب ۱۲ رشته کارشناسی و ۱۲ رشته کارشناسی ارشد و پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی جاری در این رشته‌ها را از جمله عملکرد اخیر دانشگاه آزاد دهدشت برشمرد و افزود: تمامی بدهی گذشته این واحد دانشگاهی تسویه شده به طوری که بدهی خارج از واحد باقی نمانده است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد دهدشت با بیان اینکه توسعه تحصیلات تکمیلی را افتخار برای خود نمی‌دانم افزود: این‌که سالم و پاک آمدم و سالم و پاک این منصب را ترک می‌کنم برایم خوشحالی دارد.

افضلیان افزود: وظیفه دانشگاه کار فرهنگی است و نمی‌تواند اشتغال ایجاد کند مسئولان باید به فکر این شهرستان باشند.

پایگاه خبری کهگیلویه

سلیمان سادات‌اشکور در این مراسم طی سخنانی با بیان اینکه جز سنگینی بار مسئولیت چیزی احساس نمی‌کنم اظهار داشت: با مساعدت مسئولان و همکاری هیئت علمی و اساتید دانشگاه در جهت ارتقاء سطح علمی و کیفیت‌بخشی به خدمات آموزشی این واحد دانشگاهی گام بر می‌دارم.

سادات‌اشکور رشد و توسعه دانشگاه را در گرو همدلی کارکنان و همکاری با مدیریت عنوان کرد.

پایگاه خبری کهگیلویه

 در این مراسم از زحمات رحمان افضلیان تقدیر و حکم سرپرستی سلیمان سادات‌اشکور به وی اعطا شد.

 --------------------------------------

گزارش و عکس: مجید آذربارگون




نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای سادات خودش اهل شنال هست و خانواده اش مقیم گچساران هستند. حالا این میخواد واسه اصلاح طلبان رای جمع کنه!!!!!! واقعا برای... متاسفیم
منصف
Iran, Islamic Republic of
چرا صندلی خالی رو به حساب عدم استقبال از رئیس جدید نگذاشتین که بدرقه سرد افضلیان میدانید.انصاف خوب چیزیه اگر راست میگید این تحلیل را باید داشته باشید
Iran, Islamic Republic of
آقای اقضلیان به هردری زد تا . . به این دلیل از افضلیان استقبال نشد . این نتیجه .. است .
Iran, Islamic Republic of
.. به هردری زد تا بمونه این نتیجه عملکرد بد ..است
دانشجویان قدیمی
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت جناب دکتر سادات .به امید پویایی هرچه بیشتر دانشگاه ..
Iran, Islamic Republic of
اکثر اعضای هیات علمی و کارکنان رییس جدید را قبول دارند
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر ساداتاشکوری
موسسه خانه نسل جوان کهگیلویه
Iran, Islamic Republic of
ما هم ب نوبه خویش با آقای دکتر علی بوزش فرماندار علمی شهرستان کهگیلویه موافق هستیم مدیریت ارث پدری کسی نیست که تا همیشه بر صندلی آن تکیه زده شود.روحیه پرسشگری دانشجویان با رعایت چارچوب و موازین دانشگاه حفظ و بستر مناسب برای پرسشگری آنان فراهم شود
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1