تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۱۳۶۰۸۰

بچه‌ها نوبتی کفش می‌پوشند و آقای نماینده دغدغه رأی دارد/ هیچ نامی برای بویراحمد دست و پا نکرد

۳۸
۰
کبنا ؛رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد گفت: ما می‌دانیم کسی که بر کرسی شهرت و سیاست نشسته و تمام دغدغه او فقط رای می‌باشد، نمی توان معرف و معلم و درمان درد مردمی باشد که بچه‌های آنها نوبتی کفش می‌پوشند و به مدرسه بروند.
DSC_0075
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، محمدرضا شریعتی در مراسم تودیع خود از ریاست آموزش و پرورش بویراحمد، با بیان اینکه مسائل فرهنگ و آموزش و پرورش در زیر خواسته‌های دنیاداران فراموش شده است، اظهار کرد: ما امروز باید قدم در راه مردم بگذاریم، راهی پاک راهی که در آن تملق، ترس و دنیاخواهی نیست راهی پاک و بی‌آلایش و این راه، راه معلم است، اگر سیاست بگذارد.
شریعتی گفت: بنده همواره فریاد زدم که آموزش و پرورش اداره بیماری است که در آن جز حقیقت دانش و شجاعت نیست و امروز سوراخ دعا گم شده است و این راه تاوان دارد و می‌کوشیم و آغاز راه هستیم که برای هویت وای وای شده خود مبارزه بکنیم و در ساحت جمهوری اسلامی که این آزادی و امنیت را به شهروند بخشیده است تا هر آنچه که برای احیای هویت خود می‌داند به منصه ظهور برساند. این رسالت رسالت فرهنگی است.
وی ادامه داد: این رسالت فریاد می‌خواهد و دیگر بس است و فرداها از ما می‌شنوند که شما درس خوانده‌ها شما اصحاب فرهنگ و شما بزرگان بویراحمد پست و موقعیت‌ها را گرفته‌اید و چه کار برای ما کرده‌اید.
وی تاکید کرد: رسالت آموزش و پرورش رسالت فرهنگی است در این بحران. بنده در جلسات گوناگون و متفاوت از دیگران به سوی رفته ایم که همه زیبایی‌های دین و آئین نیاکان خود را فراموش کرده‌ایم و همیشه غایب در جمع ما محکوم است و این آفت بزرگی است. ما را چه شده است.
وی خطاب به فرهنگیان، لر و بویراحمد گفت:، ما را چه شده است که پدران ما برای آرمان خود جان می‌دادند و آبروی همسایه برای آنها مقدس بود و تا پای جان پیمان نمی شکستند، ما را چه شده است. اینگونه درس خوانده‌ایم. مگر کتاب مقدس ما قران مگر سنت پیامبر دانای ما، مگر آئین گذشتگان ما پیامی غیر از این دارند که جز برای حقیقت، انسانیت و شرافت نگویند. ما می‌دانیم کسی که بر کرسی شهرت و سیاست و تمام دغدغه او فقط رای می باشد، نمی‌تواند معرف و معلم و درمان درد مردمی باشد که بچه های آنها نوبتی کفش می پوشند و به مدرسه می‌روند.
با اشاره به اینکه آزادی و آزادگی درس بزرگ واقعه عاشورا است، افزود: بر این اساس باید بتوان حقیقت را بی باکانه بیان کرد.
شریعتی در ادامه اظهار داشت: جامعه ما امروز دچار دو بحران پایدار و ویرانگر یعنی بحران هویت و بحران اخلاق شده است.
شریعتی راد با بیان اینکه در تاریخ پرشمار مردم بویراحمد حماسه های معروفی وجود دارد، حماسه آریو برزن، حماسه مقاومت مردمان گذشته در برابر سردار جهانگیر و خونریز تاریخ یعنی تیمور، حماسه تنگ تامرادی و حماسه پد خندق را از مهمترین این حماسه ها عنوان کرد.
وی به پتانسیل ها و ظرفیت های بزرگ شهرستان بویراحمد اشاره و بیان کرد: امروز هویت زیبا و تاریخ سرشار از غرور این شهرستان شکسته شده است.
*هویت مردم بویراحمد، لگدمال خواست و هوس و دنیای کسانی شده که نان و نام را به نام بویراحمد گرفته اند و هیچ نامی برای بویراحمد دست و پا نکرده اند
مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد: هویت مردم این شهرستان لگدمال خواست و هوس و دنیای کسانی شده که نان و نام را به نام بویراحمد گرفته اند و هیچ نامی برای بویراحمد دست و پا نکرده اند.
وی با بیان اینکه ما اکنون در آغاز راه برای احیای هویت خود هستیم، تصریح کرد: حکومت جمهوری اسلامی ایران این آزادی و فراغت بال و امنیت را به شهروندان بخشیده است تا آنچه برای احیای هویت خود لازم می دانند به منصه ظهور برسانند.
مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه به بحران اخلاق در این شهرستان اشاره کرد و گفت: ما به سویی رفته ایم که همه زیبایی های دین و آیین نیاکان خود را فراموش کرده ایم.
شریعتی راد اضافه کرد: پدران درس ناخوانده ما برای آرمان خود جان می دادند و آبروی همسایه برای آنها مقدس بود و تا پای جان پیمان نمی شکستند.
مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در ادامه دفاع از ساحت آموزش و پرورش این شهرستان را وظیفه خود دانست و بیان کرد: چند روزی است که در یک سلسله فعالیت های عامد و قاصد و با نیاتی دیگر آموزش و پرورش نشانه رفته و مظلومیت معلم بیش از پیش نمودار شده است.
وی با بیان اینکه قرار نیست فلسفه حضور یک معلم در دبستانی نسبت با مقامی سیاسی باشد، عنوان کرد: امروز مقام معلم را چنان فرو ریخته اند که می گوید من آدم فقیر و علیلی هستم و برای تأمین نان زن و فرزندانم می خواهم معاون شوم.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آسمان ریسمان نباف شما خودتان ... بزرگی هستید
غلام
Iran, Islamic Republic of
درود بر شیر مادرت
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
جناب شریعتی خودت برای معلمان چکار کردی که داری از نماینده انتقاد میکنی. تو که نه کاشتی بودی و نه داشتی
واقعنگر
Iran, Islamic Republic of
اصافا همه حرفهایش حرف دل فرهنگیان ومردم لر زبان می باشد
کاش مسئولین رعایت ادب واخلاق بکنن
وای بحالتون اگه سیاسی عوض کرده باشین
Iran, Islamic Republic of
باز هم. و حملات قصار و.ع؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کرسی مدیریت واحرا _جای نظریه پردازی و تئوری پردازی نیست- مدیریت یعنی پاشنه کفشت را بالا بکشی و شبانه روز کارکرد وکار کرد در هر سازمانی که باشی
جليل
Iran, Islamic Republic of
وقتی.. نباشد این چنین مردم در زیر چرخهای سیاست له میشوند،متاسفانه ... صرفا برای کسب رای دست به اقداماتی میزند که عزت این مردم را مخدوش کرده است!!!!!!!!!!
اشور
Asia/Pacific Region
درود بر شرف و انسانیت دکتر محمدرصا شریعتی.من به شما افتخار می کنم.فردی بی الایش و پاکدست که جز محدود مدیرانی بود که به جای حفط صندلی خود همواره دعدعه فقر و محرومیت مردم را داشت.انشالا خداودند پشت وپناه افرادی همچون شما باشد.
ارشد برق
Iran, Islamic Republic of
تاسف .. که ب بویراحمد ودنا تحمیل شده است!!!!!!!!!!!
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود برتوای مرد بزرگ
خوش امد
Iran, Islamic Republic of
فعلا خدا حافظی کردی دیگر موسئولیتی نداری بسلامت دیگران کاشتند ما خوردیم نوبتی باشد حالا نوبت کس دیگری است
علوي /لوداب
Iran, Islamic Republic of
... شدی هر حرفی دوست داری بزن
صادق
Iran, Islamic Republic of
شما خودتان به عنوان یک مسوول چکار کردید. ضعفهای خود را به گردن این واون نیندازید.بویر احمد همیشه سرافراز بوده،هست وخواهد بود.درود بر نماینده خدوم.
احمدي
Iran, Islamic Republic of
کاملا مشخصه که .. از کجا می سوزه ولی کبنانیوز را نمی دونم .......
اما اشکال نداره..... مهم نیست....چون شما فقط یک کارکرد داری و ان هم تخریب است فقط تخریب
Iran, Islamic Republic of
شما باید از عملکرد خودت در زمان مدیریتت میگفتی -چرا از نماینده ومباحث دیگر صخبت میکنی
Iran, Islamic Republic of
حقیقت را گفتند.زارع چه کاری برای بویر احمد انجام داده
Iran, Islamic Republic of
اقای شریعتی مثل اینکه خیلی ناراحتی یکی نبوده جناب شریعتی رو اروم کنه . جناب خان ارومش کن ارومش کن
Iran, Islamic Republic of
جناب ... شما دغدغه هیشکی رو ندارید دغدغه اون صندلی .. رو داشتی فقط اون صندلی ریاست
Iran, Islamic Republic of
مدیریت را ببینید خدا اگر فروزان برداشتند تو جلسه تودیعش چی میگه چه حرفی داره بزنه چطور بیان میکنه از چی بگه حداقل مدیر بویر احمد یه دکتر بود سطح سواد بالایی داره اونکه یه لیسانسه
مرادی
Iran, Islamic Republic of
.. معلمی که بر..ا نهاده اند تا دیروز که .. زارع بودین خوب بود امروز که بر اساس ... خودتان برداشته میشوید نگران نام بویراحمد هستین طبیعیه شهرستانی که .. باشین در اونجا بهتر از این هم نمیشه
فزهنگی
Iran, Islamic Republic of
احسنت عمرا دیگه رای بدیم زارع اقای زارع اسفندماه ببین چطور جا میمونی
بيسواد
Iran, Islamic Republic of
بچه ها کفش هایشان را نوبتی می پوشند
.. یعنی من طرفدار مردم هستم
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای ... منتظرامدنت هستیم مجبوری بیایی التماس کنی برای رای.....اسفنددرحال رسیدنه.برگهات برعکس سبزی بهار از پاییز زردترمی شود
مارگون
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر شریعتی که انصافا تمام تلاش و کوشش خود را انجام دادند ولی متاسفانه عده ای به جای انجام وظیفه قانون گذاری و نظارت بدنبال انتصاب معاون و سرایه دار و نگهبان برای کسب رای و...می باشند.اگه نقصی و قصوری بود مطمنا از ناحیه افرادی بود که میخواهند در همه کارها دخالت کنند در حالی که از انجام وظیفه قانونی خود عاجز و ناتوان بودند ...
مهدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر تو ای انسان شریف انسان شایسته،لایق،توانمند،مخلص،متواضع و خوش قلم و خوشفکر
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
.. برای یک فرهنگی با این ادبیات کجای بویراحمد تحقیر شده برادر من دیگر نباید به رسومات غلط گذشته دامن زد شما ... چند تا ... میدانی چطوری میخوای برا قشر دانش آموز فرهنگ سازی بکنی شما نشون دادی بیش از هر سخص دیگری طالب ...هستی آخر شما این حرفها درباره نماینده رو چرا زودتر نگفتی..
Iran, Islamic Republic of
دو صد گفته چون نیم کردار نیست. درود بر زارعی.اگر تغییرت نمی داد به او رای نمیدادم.اما الان چند برابر گذشته برایش تلاش میکنم.گذاشتن شما از اول اشتباه بود ما ها که زارع رو گذاشتیم تحت فشار اشتباه کردیم. یه ذره مرام هم چیز خوبیه!
ادانش جو
Iran, Islamic Republic of
با این ادبیات واقعا به درد آموزش وپرورش ن...
باک ملی
Iran, Islamic Republic of
خدابیامرزد پدرو ومادرتو
انسان شایسته وباشخصیت و مدیر بااخلاق و الگو بودید

انصافا ما ازت راضی هستیم
خدا ازت راضی باشد
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
هر چه ....ایگو و داغ دل ایگو.درود بر حاج زارع.
محمد
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شریعتی مطمئن باش زارع در حال کشیدن اخرین نفس هاست
م
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه کامنت ها رو که می خوانم بیشتر به مظلومیت عقل و فرهنگ پی می برم.استان ما مادامیکه در گیر این تعصبات است روی خوش را نخواهد دید.آموزش و پرورشی که جولانگه سیاسیون باشد مطمئن باشید باید برای خوش خدمتی آنان باشد و گرنه چون شریعتی بعد از چند ماه انتصاب در پی عزل وی خواهند بود زیرا دم به تله سیاسیون نمی داد.البته نا گفته نماند هر مدیریتی خارج از اشکال نیست ولی متاسفانه عده کثیری از مردم و علی الخصوص معلمان عزیز احساس می کنند همه نوکر آنانند
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
بنده زمانی با نماینده کنونی بویراحمد در مجلس مراوداتی داشتم ( زمانی که مدیرکل شهر و روستا بود) به نظر ایشون هدف وسیله را ...
قانون براش...
تحلیل گر
Iran, Islamic Republic of
با این فرمایشات شریعتی ۲۰۰۰۰رای زارع ریزش کرد. این کامنتو داشته باشین تا اسفندماه
Iran, Islamic Republic of
شریعتی برخلاف قانون بعد از ۳۰ سال خدمت به پست مدیریتی منصوب گردید
Iran, Islamic Republic of
دکتر شریعتی مرد بزرگ ودارای اندیشه ناب که ارزش ایشان بالاتر ازاین چیز هاست وخوب شد به این نتیجه رسیدی که نماینده بویراحمد ناتوان تر از خودش فقط خودش است
زعیمی فرد
Iran, Islamic Republic of
شریعتی در تاریخ بویراحمد ماندگار شد
مدافع قهرمان بویراحمد
بویراحمد مظلوم
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر دکتر همیشه قهرمان بویراحمد
سید باقر موسوی کنار بکش
ما مراد خود و زبان گویایی خود را پیدا کردیم
درود بر دکتر شریعتی قهرمان
سلام بر بویراحمد مظلوم و غارت شده برخیز بویراحمد..همصدا شو با دکتر شریعتی قهرمان
حسن
Iran, Islamic Republic of
تو مردی تو شریفی تو قهرمانی..................
تو درد دل مایی
تو صبحی ای نمونه و الگو فریاد بزن بر تاریخ
بر شب
بر سکوت
تو فریاد رس تاریخ فروخفته بویراحمدی
سلام بر شریعتی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1