تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۷
کد مطلب : ۱۳۵۷۶۶

نگاهی دیگر به تودیع و معارفه‌های کهگیلویه

۱۳
۰
کبنا ؛یکی از مخاطبان کبنا نیوز که خود را «کودک بالغ» نامیده، متن زیر را برای پایگاه خبری کبنا نیوز ارسال کرده که عیناً منتشر می‌شود.
 
طی چند ماه گذشته شهرستان کهگیلویه بزرگ شاهد چندین مراسم تودیع و معارفه بود. در این نوشتار قصد داریم از زاویه ای دیگر و با نگاهی ربزبینانه به چند مورد از پررنگ ترین آنها بپردازیم. ۱- پس از ماه‌ها کش و قوس در نهایت علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پای حکم رضا دهبانی پور به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد را امضاء کرد.
دهبانی‌پور دانش‌اموخته حقوق و روابط بین‌الملل در مقطع دکترا و از نیروهای اصلاح‌طلب و با گرایش اعتدالی می باشد. از آن جهت این حکم برای مردم کهگیلویه مهم بود چرا که اولاً کهگیلویه را در واقع باید مرکز فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد بنامیم. همان طور که گچساران را مرکز اقتصادی و یاسوج را پایتخت طبیعت میپنداریم. دوماً با شناختی که جامعه فرهنگ و هنر از دهبانی پور داشت امید میرفت که فضای مساعد و باز تری برای کار های فرهنگی و هنری ایجاد شود و البته هم همینطور شد.۲-پیام نور دهدشت،-در مراسم تودیع معارفه کارگر، رئیس سابق پیام نور از هر کسی که به ذهنش خطور میکرد تشکر ویژه کرد. از کارمندان شهرداری گرفته تا تقریباً تمام ادارات و شخصیت های با نفوذ شهرستان!. و البته برای جامعه علمی شهرستان این تغییر قابل پیش بینی بود.۳-بهزیستی دهدشت -مدیر کل بهزیستی استان وقتی صبح زود برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه عازم دهدشت شد هیچ وقت فکر نمیکرد ظهر بدون برگزاری هیچ مراسمی برگردد. اما به دهدشت رسید. مراسمی که اطلاع رسانی عمومی شده بود همان روز لغو شد! و همچنان تا به امروز هم بهزیستی کهگیلویه بلاتکلیف است.۴-فرماندار بهمئی-خبرساز ترین و البته قاطع ترین فرماندار استان کهگیلویه و بویراحمد، رحمانی با سابقه حدود۲۰ساله در وزارت کشور هم با تجربه بود هم حمایت مردم را داشت و هم حمایت مسئوالان. با قاطعییت ۵-اما در نهایت آموزش و پرورش لنده، پرجمعیت ترین مراسم تودیع و معارفه استان که خیلی از حضار از مردم عادی بودند. وقتی یاری معاون سازمان اموزش و پروش وارد سالن معارفه دکتر محمدی نسب شد، قطعاً از جمعیت انبوه متعجب شده بود. اما چرا؟ آموزش و پرورش لنده آخرین اموزش و پرورشی بود که مدیر کل دست به تغییر رییسش زد، آن هم با گذشت ۲سال و نبم از عمر دولت! نامه شدید الحن جمعی از اصلاح طلبان لنده به مدیر کل چند ماه قبل از این مراسم توسط رسانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد انعکاس داده شد.و مردم و رسانه ها را متوجه لنده کرد. مقبولیت شدید دکتر محمدی نسب بین مردم و فرهنگیان و هم چنین تاخیر زیاد در اجرای این مرایم از دلایل استقبال زیاد فرهنگیان و مردم عادی از این مراسم بود.در ادامه به سایر شهرستان ها نیز می‌پردازیم..

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
هرکی هستی به درد ریاست میخوری.چون غیر ه مستقیم اونایی که تودیع شدند رو له کردی
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود به حای تاخیر در اجرای مراسم میگفتی انتظار کشنده مردم لنده برای معرفی دکتر محمدی نسب.هر چند میدونم منظورت همین بوده.درووود بر محمدی نسب شجاع
بیست
Iran, Islamic Republic of
پس به نظر شما در نهایت بهزیستی دهدشت جه میشود!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟



جونم و ای استاندار !!!!!؟؟؟؟ بی سابقه ترین اتفاق در استان را رقم زد.....راستی میدونستید استاندار دکترای مدیریت از دانشگاه ازاد دارد؟؟؟
بینا
Iran, Islamic Republic of
به خاطر همین عدم تودیع رییس دهدشت بی صبرانه منتظر انتخابات مجلس خبرگان رهبری هستیم....ما بهزیستیان
Iran, Islamic Republic of
.کاش تمام ادارات یکی مثل دکتر محمدی نسب داشتند
Iran, Islamic Republic of
سرنوشت بهزیستی دهدشت به سرنوشت ن.. گره خورده ..جایگاه ن.. بالاتر از اینه که شب رو تو خونه یه رئیس اداره سر کنه...
کارمند
Iran, Islamic Republic of
تا جایی که شنیدم اقای محمدی نسب بین اصلاح طلبان استان هم محبوبیت ویژه دارد. دلیلسو هم همه میدونن.زند ه باشی نویسنده که حرف دل مردم رو زدی.واقعا من اولین باره سایت های استان را میخونم.کبنا نظرم رو جلب کرد.سایتی فراتر از ایتان نشون داد
Iran, Islamic Republic of
مخاطب بینا.خبرگان یا مجلس شواری اسلامی؟
فرهنگ دوست
Iran, Islamic Republic of
با سلام.
واقعا از خودتون بپرسین این مطلب قابلیت نشر در یک پایگاه خبری رو دارد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درود.ساده خلاص و کد دادن های جالب بخصوص در مورد .. بیچاره گف که هیات علمی م کنید تورو خدا!!!!!!!!
بینا
Iran, Islamic Republic of
نه .... بدون شناخت از عملکرد رییس بهزیستی دهدشت حامی ایشان است
موج
Iran, Islamic Republic of
ممنون از کبنا به خاطر پوشش خبری عالیشون، بهتره یه سری هم به اداره ی برق بزنیم ببینیم اونجا چه اتفاقاتی داره میفته، من هر روز صبح ساعت ۹ .. رو میبینم که مشغول شستشوی ماشینش جلوی درب خونشه. ،به به رییس ا.. ساعت ۹ ......اینه وضع تحولات تو سیستم ما ..
Iran, Islamic Republic of
دروس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1