تاریخ انتشار
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۱۳۵۵۷۸

هدایت‌خواه نیامد/ وضعیت مبهم اصولگرایان بویراحمد/ در تهران همه هدایت‌خواه را قبول دارند

۶۴
۰
کبنا ؛نشست اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شامگاه شنبه بعد از نماز مغرب و عشاء نشست اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت‌الاسلام سیدمصطفی تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در حسینیه و مسجد امام علی(ع) برگزار شد.
در این نشست چهره‌های شاخص اصولگرایی از جمله عدل هاشمی، حسین فیاض بخش، خلیفه خلقی‌پور، کرامت فدایی، کرم جانی‌پور، حبیب‌الله پیشوا، اصغر حبیبی و علی فولادی‌وندا داشتند.
همچنین محمدعلی دانشی، فرمانداران سابق بویراحمد، دنا، کهگیلویه، بهمئی و جمعی از مسئولان قبلی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم حضور داشتند.
در ابتدای این نشست شیخ صفدر پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در راستای وحدت اصولگرایان در سه حوزه انتخابیه کهگیلویه، گچساران و بویراحمد گام‌های اساسی خوبی برداشته شد، اظهار کرد: در جلسه قبلی اصولگرایان آقای هدایت‌خواه را به عنوان گزینه نهایی اصولگرایان بویراحمد معرفی کردیم که ایشان تاکنون به این نظر شورای حکمیت تمکین نکرده‌اند.
پناهی تصریح کرد: در این جلسه از آیت‌الله تقوی می‌خواهیم که از آقای هدایت‌خواه برای حضور در صحنه انتخابات دوره دهم مجلس دعوت کنند.
پناهی تاکید کرد: در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از یک سال پیش تلاش‌ها برای اتحاد و معرفی کاندیدا آغاز شده است و در جایی که به مشکل برخوردند شورای حکمیت وارد میدان شد و رسماً اعلام کرد که ستار هدایت‌خواه کاندیدای جریان اصولگرایی است که هنوز وی جوابی به جریان اصولگرایی نداده است.

وی عنوان کرد: در گچساران به نتایجی دست یافته‌اند و در چهار شهرستان کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نیز  اصولگراها دارای سلیقه‌هایی هستند که امیدواریم اختلافات جزئی در میان اصولگرایان در حوزه‌های مختلف استان برای انسجام و وحدت حداکثری کنار گذاشته شود.

 
سیدرضا تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه با بیان اینکه اصولگرایان برای رسیدن به نتیجه مطلوب باید منیت‌ها را کنار بگذارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در شرایط سخت و حساسی باید در جهت وحدت گام برداریم.
تقوی تصریح کرد: فتنه تمام نشده  و اینها با پیچیدگی‌های بیشتری وارد می‌شوند و خودشان را زود لو نمی‌دهند.
وی با اشاره به اینکه در برخی از حوزه‌های انتخابیه بیش از یک نفر از اصولگرایان تصمیم به کاندیداتوری دارند و در این زمینه خود را حق می‌دانند، گفت: این نفس‌گرایی، منیت و خودخواهی است زیرا یک اصولگرای باید روحیه گذشت داشته باشد و از حق خودش در برخی مواقع بگذرد.
این مسئول تصریح کرد: اصولگرایی که حاضر نیست منیت‌ها را کنار بگذارد با این روحیه شایستگی خدمت‌گذاری را نیز ندارد، چرا که برای رسیدن به موفقیت‌ها در برخی جاها باید از حق خود بگذرد.
اصولگرایان فرش سیاه هم جلوی آمریکا پهن نمی‌کنند/اپوزیسیون دولت نیستیم/برخی‌ها با شنیدن آمریکا قند در دلشان آب می‌شود
عضو ارشد جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه فتنه‌گران میراث‌دار خون شهیدان نیستند، خاطرنشان کرد: همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و در جریان اصولگرا نه تنها فرش قرمز، بلکه فرش سیاه هم جلوی این رژیم استکباری پهن نخواهیم کرد.
حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی عصر امروز در نشست با اصولگرایان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل حسینیه امام علی(ع) این شهر اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های آدم‌های سیاسی اعتقاد به خط سیاسی است.
وی با بیان اینکه سکون، سکوت و توقف در مرام افراد سیاسی نیست، تصریح کرد: اگر اعتقاد داشته باشند راهی که می‌روند صراط مستقیم است این راه را ادامه می‌دهند.
این فعال سیاسی اصولگرا با تأکید بر اینکه نیروی سیاسی برای زنده ماندن باید تحرک داشته باشد، افزود: اما گاهی برخی شعارها آن قدر به هم نزدیک هستند که سیاسیون هم در میان این شعارهای شبیه به هم دچار تردید می‌شوند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با اشاره به جنگ جمل و تردیدهایی که در آن برهه برای برخی افراد با سابقه پیش آمد، بیان کرد: در کار سیاسی باید شخصیت‌ها را با حق بسنجیم، چراکه اگرچه برخی شخصیت‌ها سوابق خوبی دارند، اما منحرف می‌شوند.
تقوی به فتنه‌ها اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه لایه‌هایی دارد که لایه‌های زیرین آن بسیار پیچیده‌تر از لایه‌هایی بالایی است که در خیابان آشوب می‌کنند، تبیین کرد: لایه‌های زیرین فتنه گاه چنان پیچیده هستند که اگر نامی از آن‌ها برده شود علیه شما خواهند شورید.
وی از ویژگی‌های انسان سیاسی در نظام اسلامی را هوشمندی دانست و یادآور شد: همه در هر جریان و گروه اگر خود را با فرمایشات ولایت هماهنگ کنیم و کلام رهبری را مد نظر قرار دهیم راه را به اشتباه نخواهیم رفت.
این مسئول با اشاره به خصوصیات یک فرد سیاسی، به جریان اصولگرایی و مشخصات اصولگرای واقعی اشاره کرد و متذکر شد: اصولگرای واقعی در وهله نخست صحنه را ترک نمی‌کند.
عضو شورای حکمیت جریان اصولگرایی در بخش دیگری از اظهارات خود بیان کرد: تنها راه برای موفقیت جریان اصولگرایی، وحدت و همدلی است.
وی توضیح داد: خودشیفتگی، منیت، نفسانیات و عدم گذشت موجب عدم وحدت خواهد شد که انسان‌های باهوش سیاسی از آن پرهیز می‌کنند.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران با ذکر خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی، گفت: اگر اصولگرایان به دغدغه‌های آن عالم بزرگوار گوش فرا داده بودند و انسجام خود را حفظ می‌کردند در انتخابات ریاست‌جمهوری نتیجه غیر دلخواه آن‌ها صورت نمی‌گرفت.
تقوی با ابراز خوش‌بینی از ایجاد اتحاد حداکثری در میان جریان اصولگرایی در کشور و در همه استان‌ها، گفت: کهگیلویه و بویراحمد سی‌امین استانی است که به آن سفر می‌کنیم و در استان‌های دیگر نیز حضور اصولگرایان در چنین نشست‌هایی چشمگیر بود.
وی در ادامه با بیان اینکه در انتخابات اخیر اصحاب فتنه در کشور فرصتی پیدا کردند، عنوان داشت: وقتی می‌بینیم که برخی فتنه‌گران در کشور پست گرفته‌اند، نباید با دیدن این مسائل، بر خواسته‌های نفسانی خود تکیه کنیم.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز تهران افزود: مگر اصولگرای سیاسی می‌تواند نفوذ آمریکا را نادیده بگیرد.
تقوی با اشاره به اینکه متأسفانه حتی نزدیکترین چهره‌ها به امام و انقلاب در فتنه ۸۸ گرداننده صحنه بودند، اظهار کرد: فتنه اختلاف بین دو کاندیدا نبود، بلکه آن‌ها آمده بودند که نظام را ساقط کنند، اما خدا نخواست و مقام معظم رهبری با قدرت و قوت نظام و کشور را هدایت کردند.
وی در ادامه با تأکید بر اینکه ما اپوزیسیون دولت نیستیم، تبیین کرد: به دنبال ایجاد فضای بانشاط سیاسی در کشور هستیم، اما مواضعی داریم و خط قرمز ما در جریان اصولگرایی، فتنه است و آن‌ها را قبول نداریم و اگر بالاترین پست‌ها و مناصب را هم بگیرند نزد اصولگرایان مقبولیت ندارند.
عضو جامعه روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه فتنه‌گران میراث‌دار خون شهیدان نیستند، خاطرنشان کرد: همچنان آمریکا را دشمن شماره یک خود می‌دانیم و در جریان اصولگرا نه تنها فرش قرمز، بلکه فرش سیاه هم جلوی این رژیم استکباری پهن نخواهیم کرد.
تقوی در پایان با تذکر به کسانی که وقتی نام آمریکا برده می‌شود قند در دلشان آب می‌شود، افزود: این خیال باطل را باید از سر خود بیرون کنند که درب کشور بر روی آمریکا باز شود.
در ادامه تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه به بیان برخی از دغدغه‌ها و شاخص‌های یک کاندیدای اصولگرایی پرداخت و گفت: در این جلسه از فرد خاصی نامبرده شد و شیوه من این نیست که از کسی نام ببرم، شاخص‌ها را گفتم بنابراین بر اساس این شاخص‌ها کاندیداهای خود را انتخاب کنید.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در پاسخ به یکی از حاضرین در این نشست که از وی خواستار پیگیری حضور هدایت‌خواه در انتخابات آتی شد، اظهار کرد: آقای هدایت‌خواه از نیروهای موثر، باغیرت که در تهران همه او را قبول دارند و به نیکی از ایشان یاد می‌کنند، هستند.
تقوی اضافه کرد: هدایت‌خواه از افتخارات استان کهگیلویه و بویراحمد است که مسئولان در مرکز به سلامت نفس و پاکی ایشان را می‌شناسند و از نیروهای فرهیخته کشور است.
به گزارش کبنا، ستار هدایت‌خواه در این جلسه حضور پیدا نکرد و به گفته نزدیکان وی، او به خارج از یاسوج رفته بود.
IMG_2282 IMG_2284 IMG_2285 IMG_2286 IMG_2289 IMG_2291 IMG_2293 IMG_2294  IMG_2301 IMG_2302 IMG_2305 IMG_2306 IMG_2307 IMG_2308 IMG_2309 IMG_2310 IMG_2311 IMG_2313 IMG_2314 IMG_2317 IMG_2318 IMG_2319 IMG_2321 IMG_2323 IMG_2325 IMG_2327 IMG_2328 IMG_2329 IMG_2330 IMG_2331 IMG_2332 IMG_2334 IMG_2335 IMG_2337 IMG_2338 IMG_2339 IMG_2341 IMG_2342 IMG_2345 IMG_2346
 
نام شما

آدرس ايميل شما

دانشجوی دانشگاه یاسوج
Iran, Islamic Republic of
یعنی قانون از سرتاپای این جلسه می باره!!! رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور میاد برای وحدت اصولگرایی سخنرانی میکنه؟!! بعدش میگید شورای نگهبان بی طرف هست! مگه میشه، مگه داریم؟!!!
دعوای سیاسی رو خود شما ایجاد میکنید...
Iran, Islamic Republic of
ما به عنوان اصولگرا ابتدا باید خود را از جبهه پایداری جدا کرده سپس در این مورد تصمیم بگیریم
مهمان
Iran, Islamic Republic of
جون خودتون توی کیسه ازش نمی کنیت.اصولگرایی.فاتحه مع الصلوات
مسخره ها
Iran, Islamic Republic of
یه مشت پیرمرد می خوان واسه آینده جوانان این استان تصمیم بگیرن
روزگار
Iran, Islamic Republic of
حداقل تو این استان خوشحایم که نماینده گچساران متفاوت از این .... که به.. خود می اندیشنث
شب
Iran, Islamic Republic of
یدالله مرادی میخواد واسه گچساران تصمیم بگیره آدمی که ۵ رای نداره
Iran, Islamic Republic of
ای واااااااای بر اصول واصول گرایی که رگ و ریشه یک ادم ...مثل ... در اون شرکت میکنه
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
اونکه ... رو همه میشناسن یه دفعه میگه چپم یه دفعه میگه راستم....
ای خدا فولادی .. چه لیدرایی داره...........
هرهنگی
Iran, Islamic Republic of
به جان خودت ... حرفهایت با هیچ عقل پاکی جور در نمیاد چهارتا ... از باشت شدند مدافع خون شهدا و بقیه شدند .. در اخرت چه جوابی در مقابل پروردگار دارید
بچه های گچساران
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض سلام خدمت آقای تقوی ریاست محترم شورای سیاست گذاری ائمه جمعه. من که .. شدم چون که امام جمعه باید عامل وحدت بین جامعه شود . نه به عنوان ... اینکار را انجام می دهید مردم حق دارند نسبت به سل .. کنند.
Iran, Islamic Republic of
فرصت طلبان قانون شکن که فقط بدنبال منافع شخصی هستند وبنام ولایت وضدیت باامریکا میخواهندضعفهای خودراپوشش دهند
ع
Iran, Islamic Republic of
اصول گرایی نقطه ی ثقل اتحاد و یگانگی در کشور است و همیشه به فکر انقلاب و ارزش های آن بوده و هست.
اصلاحاتی
Iran, Islamic Republic of
عدالت ...؟؟؟؟
رئیس... بابا جمع کنید. ما از همان اول هم شک داشتیم. بعد به ما میگن .
اصل .. خود شما ها هستید
فولادی خواب مجلس را نخواهی دید. یداله مرادی غیر از ما بمیریم تو و دارو دستت رنگ مجلس رو ببینید
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
بنده اصولگرا هستم و در مواقع حساس از بعضی افراد جوان تو این جلسه در عمل خودمو بهتر نشون دادم ولی الن با تمام وجود میخوام به تاجگردون رای بدم چون از هر لحاظ ایشون اصلح هستند.حالا دیگه من اصولگرا نیستم؟؟؟؟؟؟؟؟؟چون نیومدم تو این جلسه و در کنار برخی از افراد که فقط اسما اصولگرا هستند بشینم!!!!!!!!!.
Iran, Islamic Republic of
خدا غضب نکنه.په همش خه هی ایگریون.
نوش دارو
Iran, Islamic Republic of
تقوی ها وامثال ایشان نمی توانند برای پیروزی اصول گرایان این استان معجزه ای بکنند
باشت
Iran, Islamic Republic of
درود بر اصولگرایان انصافا این را میگن جلسه انسانهای سرشناس وبا ارزش
خامی
Iran, Islamic Republic of
بعد میگن مردم نمیان .. . خوب وقتی نه شما ما را قبول دارید نه ما شما را , چطور بیاییم پشت سرتان ...
بویر
Iran, Islamic Republic of
کل استان جمع کردن همین شد
masoud
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک ایرانی متاسفم که یک شخص ...ی به طور مستقیم داره از حزب اصولگرا حمایت میکنه باید ..
Iran, Islamic Republic of
یا علی حاج علی. حاج فولادی پیروز قطعی انتخابات حوزه گچساران
بهروز
Iran, Islamic Republic of
دکتر کیان دهراب پور از اصولگرایان مردم مدار و متعادل میباشد کاش بقیه هم دیدی مثل ایشون داشتند
Iran, Islamic Republic of
این چهر ه ها جز به . البته به اسم ... ومردم به هیچ چیز دیگر توجه ندارند .....
حق
Iran, Islamic Republic of
ان شا الله هر سه حوزه از آناصول گرایان است با این عملکرد دولت تحقیر و ناامید
محمد
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت حضار. در جمع آقایان جناب حاج رضوی معاون سابق استاندار دولت اصولگرایان دیده میشود که حق ایشان انصافا بالاتر از نماینده مجلسی می باشد.ایشان از خانواده ای اصیل ، انسان دوست و همیشه در خانه پدری ایشان به روی مردم و برای حل مشکلات مردم باز بوده و هست.
Iran, Islamic Republic of
بعد انتظار داشته باشید ائمه جمعه بیطرف باشند
Iran, Islamic Republic of
با خیال راحت از اینکه صلاحیت شون تایید میشه تبلیغ میکنند می تونند فقط باید اسم اصول گرا روت باشه تا خیالت راحت باشه اگر اسم اصلاح طلب روت باشه اگر عمار و ابوذر باشی نباید خیالت راحت باشد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
دیگه بین مردم جایگاهی ندارید.... سیاست رو رها کنید.اینقدر.. نگید.مردم هوشیار شدن.میزان آراء ملت هستند نه شما.فاتحه مع الصلوات
علی
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای ... شما در حد و منصبی نیستید که بخواهید برای جریان اصولگرایی تصمیم بگیرید .
جریان اصولگرا ریشه دارد و ان ریشه کسی جزء حاج دهراب پور نیست .
میتونی بفرمایی چه هزینه ای از طرف شما و دوستانتان که انها را قهرمان و با غیرت میدانید صرف جریان اصولگرایی شده است .تا جایی که سراغ دارم جریان اصولگرایی با مدیریت و حمایت و هزینه های مالی و معنوی حاج دهراب پور سه نفر را به نام حسینی -هدایتخواه و زارع به مجلس فرستادن حال شماها اگر راست میگوین بدونه حاج دهراب پور نیرو به مجلس بفرستین .جناب ... یه کم سرت رو بلند کن و اطرافت را ببین انگاه خواهی فهمید در کجا قرار داری .دیگر گذشت ان زمانی که با این فرمایشات طبل دهلتان نتیجه میداد .لازم نیست شما هدایتخواه را تایید و تشویق به امدن کنید ،هدایتخواه انقدر خودش.... است که اگر بداند رای میاورد خیلی قدماش از شما جلو تر است .تازه اگر بداند رای میاورد ولی اوضاع و احوال بر وفق مرادش نیست ما شالله صد ما شالله انقدر زیرک است که نمیخواهد ... زمان ... احمدی نژادی که بواسطه ی امثال حاج دهراب پور رییس جمهور شدند را از دست بدهد و ان .. برای همه .. شود .هدایت خواه فقط ان هدایتخاهیست که یک سال نیم حضورش در زمان اصلاحات فقط در . با اصلاح طلبان بود و برای یک ثانیه صدایی از زبان ایشان له یا علیه اصلاح طلبان یا اصولگراین در نیامد .
جناب اقای .. مطمین و اگاه باش که روزی شما و دوستان ... و… بخاطر … که به حاج دهراب پور نمودین در محظر عدل الهی خدا باید جواب پس بدهید
Iran, Islamic Republic of
بااین تیپ افرادی که ما دیدیم تو این عکسا: اصولگرایان در یا سوج ۱۵۰۰۰رای در دهدشت ۱۸۰۰۰رای در گچساران۴۰۰۰رای بیشتر ندارند. الفاتحه
شرمت الله
United States
من درعجبم این بزرگوار حجت‌الاسلام سیدمصطفی تقوی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور است یا رییس فراکسیون اصولگرایان

واین واقعا جایگاه مقدس نماز جمعه را ...
شرمت الله
United States
تمام این افراد محترم شیفته قدرتند و نه شیفته خدمت
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اگر متکی به رای مردم هستید بروید به خودتان فکر کنید چرا توده مردم از شما گریزانند در این خصوص مطالعه و تفکر کنید ... تا زمانیکه متکی به منابع قدرت و... هستید و امید به انها دارید رای نخواهید اورد واگر سودای پیروزی دارید بین مردم تحقیق کنید.....از من گفتن از شما سر به زیر برف بردن
ولایی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم که مسئولان... خودشان موجب خلوتی این ..ه بزرگ و تاثیر گذار می شوند .من برخی از اینها را می شناسم اگر در اداره شون پنج ساعت بیشتر اضافه کار به آنها بدهند آن طرفی می شوند .
عادل
Iran, Islamic Republic of
چه همایشی اصولگرایی است که چهره های اصلی و پیش کسوت و محترم جریان اصولگرایی اکثرا در آن غایبند ،،مثلا از چرام افراد معتمد و با سابقه و زحمت کش اصولگرا همچون حاج عدل طاهری ، حاج سید علی حسن گرامی فرد ، غلام محمد دهقان ، نورعلی فرهمند ، محمدرفیع موسوی ، سرتیپ رفاه و ..........حضور ندارند و تا جایی که بنده اطلاع دارم کسانی که وظیفه اطلاع رسانی و دعوت داشتند به خوبی عمل نکرده اند ،،،،آیا به این شیوه میخواهیم پیروز اتتخابات باشیم ؟؟ بروید و برگزاری همایش را از اصلاحطلبان که رقیب ما هستند یاد بگیرید که فراخوان عمومی میدهند و واسه پیشکسوتان خودشان احترام خاص قائلند و آنها را در صف اول قرار میدهند یاد بگیرید ،،،متاسفانه برخی افراد احساس میکنند حضور نیروهای شاخص و مورد احترام جریان جا را برای آنها تنگ میکند که اطلاع رسانی نکرده و .....
God fath er
Iran, Islamic Republic of
جالب که اسم فولادی به عنوان بزرگان اصولگرایان آورده شده ولی دکتر رحمانی نه
حقیقت1
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان همیشه پیروز هستن . انشاالله مجلس از خودمونه . اصول گرا رفت
نارگ موسی وطنممممممم
Iran, Islamic Republic of
با تمام قدرت ازفولادی حمایت میکنیم
اصلاح طلب پشیمان
Iran, Islamic Republic of
فولادی پیرروزه اینو از هر کسی بپرسی میدونه
شیر
Iran, Islamic Republic of
شیر خفته اصولگرایان بیدار شده هر کی پا رو دمش گذاشته فرا کنه
فولادی ۶۰۰۰۰تاج۳۶۰۰۰
خیر اباد
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون تا دیر نشده انصراف بده فایده ندارههههههههههههههه فولادی پیروزه
کمی تامل
Iran, Islamic Republic of
مردم را پولکی کردن هرکی پول داد رای میاره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بدا به حال کسی که پشت سر اینها ..د ؟!!
ابتکار
Iran, Islamic Republic of
اصلاح طلبان خیلی افراد.. هستن فقط توهین میکنن
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همه افراد شرکت کننده افراد .. شده هستند وای برای وابستگان به پست و مقام !!!!!
ذهذست
Iran, Islamic Republic of
نیروی پر تحرک توانمند وشجاع برای مچلس دهم فقط و فقط سردار سرافراز اسللم خاج هاشمی
بیننده
United Kingdom
این آقا سید رضا تقوی است نه سید مصطفی!
عنوان خبر را اصلاح کنید.
دنا
Iran, Islamic Republic of
بابا زور نزنیت حاج زارع خشه
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای ... چرا شما در سیاست دخالت میکنید... چطور وقتی چهره اصلاح طلبی به استان میآید شما . میکنید اما برای خودتان خبری از این حرفها نیست شما به کلام مولا علی علیه السلام توجه کنید که هر چه را برای خود میپسندی برای دیگران بپسند... اما شما چه...
فقط
Iran, Islamic Republic of
حاج زارعی
باشت مرکز سیاست استان دلاورخیز
Iran, Islamic Republic of
میخواستم به آقای تقوی بگم که تمامی شما که از کل استان جمع شدید به اندازه نصف جمعیت استقبال کننده از دکتر غلامرضا تاجگردون در جلسه دکتر حسین عسکری در باشت نبودید .بروید عملکرد خود و امثال خود خصوصا.... مدیر کل اسبق را بررسی کنید و ببینید علت . مردم از شما چیست ؟ مطمئن باشید این مردم دیگر .. شما را نخواهند خورد .
باشت مرکز سیاست استان دلاورخیز1764
Iran, Islamic Republic of
میخواستم به آقای تقوی بگم که تمامی شما که از کل استان جمع شدید به اندازه نصف جمعیت استقبال کننده از دکتر غلامرضا تاجگردون در جلسه دکتر حسین عسکری در باشت نبودید .بروید عملکرد خود و امثال خود خصوصا .. مدیر کل اسبق را بررسی کنید و ببینید علت ... مردم از شما چیست ؟ مطمئن باشید این مردم دیگر ... شما را نخواهند خورد .
من
Iran, Islamic Republic of
کاش دهراب پور دهراب پور نمی کردی قربون مردم برم که تو شورای شهر بهش رای ندادن دهرابپور دهرابپور می کنی برام.
دهرابپور دهرابپور نکن
باشت مرکز سیاست استان دلاورخیز1764110
Iran, Islamic Republic of
میخواستم به آقای تقوی بگم که تمامی شما که از کل استان جمع شدید به اندازه نصف جمعیت استقبال کننده از دکتر غلامرضا تاجگردون در جلسه دکتر حسین عسکری در باشت نبودید .بروید عملکرد خود و امثال خود خصوصا .. مدیر کل اسبق را بررسی کنید و ببینید علت . مردم از شما چیست ؟ مطمئن باشید این مردم دیگر .. شما را نخواهند خورد .
با صفا
Iran, Islamic Republic of
حاج جلال ککا وایگل جدا وابو سه دور رای وشو دیم دبسشونه در ضمن اصولگراها در خواب مثل سید قدرتو هم نخواهند دید که بتونه تو منطقه چهره بشه این دور با تاج دور بعد سید
در جواب من
Iran, Islamic Republic of
په سیچه دهراب پور دهراب پور نکنه... کم سیتو .. کرده ایسو دس پروردیلش من من ایکنن.
کهنه کار
Iran, Islamic Republic of
الحق والانصاف هزار تا جلسه بگیرید تا حاج دهراب پور علم داری نکنه به هیچ جا نمی رسید.اگه می خواهید هدایت خواه کاندید وبشه و قبول هم بشه باید از این طریق پیش برید.آخرش به این حرف می رسید.مردم بویراحمد بگن تقوی کیه امثال حاج دهراب پور می شناسن
علیشا
Iran, Islamic Republic of
همین دکتر دهراب پور گزینه مناسبیه هم حاج دهراب پور نمی تونه مخالفت کنه هم فامیل دکتر هدایت خواه، هم سابقه مدیریت مثبت داره و هم آرای غیر اصولگرا داره به طور کلی ایشون می تونه نتیجه بگیره
Iran, Islamic Republic of
جنابی که ایفرمایی دهراب پور دهراب پور نکو راس ایگی مردم ای شهر رای وش ندان تا یه... ادم ... برن من شورا که هر هفته .. ری ویبو همی اقایون نمایندت هم زارع هم هدایت خواه ار حمایتل دهراب پور نبی خو مجلسم نیدیین بعدشم اسم دهراب پور خیلی و دهن ..گفتره که بخی به زبون بیاریش
زنگوایی
Iran, Islamic Republic of
فقط ککی شیرم عدل
باباکلان
Iran, Islamic Republic of
درود بر ژنرال نفت گچساران فولادی
اشتباه اصولگرایان در دوره قبل باعث پیروزی تاجگردون شد
این دور فرق میکنه همگی با یک صدا فولادی....
نارگ موسی
Iran, Islamic Republic of
خدمت اقای نارگ موسی عرض کنم شما که میگین فولادی ۲۰ دونه بیشتر رای ندارید چون هیچ خاصیتی برا هیچ نماینده ای ندارید خواب ببینی
Iran, Islamic Republic of
ووو دارن تلاش میکنندتا یک جریان خاص درمجلس صاحب اکثریت بشن دیگه..است.مگرنه این است که همه کسانی که درنمازشرکت میکنندباید..درجریان های سیاسی طرف جریان خاصی رانمی گیرداین دروغ نیست؟کسی که دروغ می گویدبه حکم شر... ...ی درتهران نگاه کن وبعدمقایسه اش کن با جمعیت شرکت کننده درمراسم مرتضی پاشایی !خدا وکیلی چه برسردین واعتقادات مردو آورده ایدبه درستی که.
مهدی
Iran, Islamic Republic of
فقط دکترتاجگردون
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1