تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۱
کد مطلب : ۱۳۵۴۶۰

آرایش انتخاباتی گروه‌های سیاسی

۳
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛احمدرضا فروزش
 
با نزدیک شدن به زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفند ماه سال جاری، فعالیت جریان ها، احزاب و گروه های سیاسی افزایش یافته است.
نامزدهای انتخاباتی در حال سازماندهی حامیان خود و فراهم کردن مقدمات تشکیل ستادها بوده و عملاً فضای کشور رنگ و بوی انتخاباتی به خود گرفته است.
خبرهایی که از گوشه و کنار می‌رسد حاکی از تکاپوی نزدیکان رئیس جمهور پیشین برای حضور در انتخابات پیش رو می باشد و ما برخود لازم دانشستیم این خطر را هشدار دهیم. گرچه خود می‌دانند با آگاهی وشناخت اقشار مختلف جامعه از تخلفات متعدد صورت گرفته در آن دوران راه به پیش نمی برند، با این وجود با پشتوانه مالی ورسانه ای پا به این عرصه گذاشته اند . ضعف آنها تنها به تخلفات برنمی گردد. عدم برنامه ریزی در کارها ، خودرائی ، اعتقاد نداشتن به مشورت وتصمیمات یک شبه باعث از بین رفتن فرصت‌هایی شد که در دوران طلایی افزایش قیمت نفت فراهم شده بود . رفتارهای پوپولیستی، شعارگرایی وسوء استفاده از احساسات مردم به خصوص اقشارکم درآمد را باید به این کارنامه افزود.
با شعارعدالت و مهرورزی آمدند غافل از اینکه شیطان هم برای رسیدن به قدرت با شعار بسط عدالت وارد می شود و هدفش نابودی بشریت است، بهار را وعده دادند و آنچه دیدیم زمستانی سرد و یخبندان بود  گروهی از آنها آشکارا با توسعه اقتصادی مخالف اند و چنین بیان می کنند که توسعه مادی ما را از توسعه معنوی باز می دارد. خود را به خواب زده اند و نمی خواهند ببینند که وضعیت اجتماعی موجود ( اعتیاد، بزهکاری، فحشا، خودکشی و....) حاصل چنین تفکراتی است. دوستان عزیزمان آشکارا لباس خوارج به تن کرده اند و مفتخرانه به ترویج این تفکر می پردازند.
نکته مثبت این جریان سیاسی ثبات فکری آنهاست که تصمیم گیری را برای جامعه آسان می‌نمایید، در فضای موجود شاهد حضور دوزیستانی هستیم که به مراتب برای جامعه خطرناک تراند وشناخت آنها به آسانی صورت نمی پذیرد . دوزیستانی با رفتارهای سیاسی متضاد که برخی از آنها را در مجلس فعلی نیز می بینیم. مجلسی که در آن وزیر توانمند و با تجربه ای چون محمدعلی نجفی موفق به کسب رای اعتماد نمی شود، وزیرکاردان وعلمی چون رضا فرجی دانا به بهانه مواضع سیاسی استیضاح می شود. ( ایشان به دلیل نداشتن مواضع سیاسی موفق به کسب رای اعتماد از مجلس ششم نشدند ). جالب اینجاست که شاهد دفاع برخی از حامیان رئیس جمهور پیشین در مجلس از دو وزیر محترم بودیم. این در حالی است که وزرایی به مراتب ضعیت تر موفق به کسب رای اعتماد از این مجلس شدند ، که سیاسی کاری و عدم کارایی آن را اثبات می کند.
امیدورایم که بتوانیم به شناختی از این دوزیستان سیاسی برسیم تا شاهد حضور آنها در مجلس و در دیگر مناصب و مقامات نباشیم و امید که با فرستادن نمایندگانی پر تحرک، چابک و شجاع از ورود نمایندگانی خنثی که بود و نبودشان برای ملت تفاوتی ندارد جلوگیری کنیم.
(( ان الله لایغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم ))
به امید ایرانی سربلند، آباد و آزاد

 
* عضو حزب اعتماد ملی استان تهران
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

saeed
Iran, Islamic Republic of
جالب بود و رهگشا ....
د. ر
Iran, Islamic Republic of
درود بر احمدرضا
نکات خوبی را اشاره کردین. دوزیستان و چند زیستان سیاسی. وقتی یک نماینده به احمدی نژاد رای داده و برای احمدی نژاد ستاد زده جز برای جلب نظر اصلاح طلبان و .. افکار عمومی چه دلیلی دارد که به .. رای دهد؟
اصلاح طلبان دیگر . این افراد ... را نمیخورند.انسجام بر یک نفر در شهرستانهای بویراحمد و دنا شرط قبولی اصلاح طلبان است ولاغیر.
دولت بهار
Iran, Islamic Republic of
دوزیستان دقیقا بر اصلاح طلبان عزیز هم استانی صدق می کنه که هنگام انتخابات نمیدونند به کی رای بدند.
بجای بهرامی زارع و بجای عارف روحانی را نماینده خود معرفی کردند.
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1