تاریخ انتشار
شنبه ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۱۳۵۳۷۴

قانونگرایی و قانونمندی به عمل است نه شعار !

۹
۰
کبنا ؛ 
آنچه مسلم است کسانی که خود را برای عضویت در شوراهای اسلمی شهر و روستا کاندیدا می‌نمایند با نیت خدمت به مردم و حل مشکلات شهر و روستاهای خود وارد عرصه انتخابات می شوند و در این عرصه رقابت کسانی که توفیق پیدا می کنند تا نسبت به سایر رقبا اعتماد مردم را جلب نمایند به طریق اولی مسئولیت و تکلیف بزرگی نسبت به این اعتماد و توفیق الهی دارند. منتخبین مردم هم باید در پیشگاه خداوند بزرگ و هم در مقابل موکلین خود امانت دار واقعی رای کسانی باشند که آنها را امین خود دانسته و بار امانت وکالت را نسبت به سایر رقبا به آن ها تفویض کرده اند و می طلبد که وکلای مردم باید با تمام وجود از امانتی که مردم به آنها سپرده اند با جان و دل حفاظت و صیانت نمایند.
قاعدتا اعضای محترم شوراهای اسلامی شهر و روستا می بایست بیش از هرکس دیگری به وظایف و تکالیفی که مردم به عهده آنها گذاشته اند واقف و عامل باشند و ضمن اینکه بدانند که در محضر خداوند بزرگ هستند و مردم بر اعمال و رفتار و عملکرد آنان نظارت داشته و زیر ذره بین نگاه های موشکافانه مردم هستند.یکی از وظایف اعضا شورا که صیانت از اعتماد مردم است عمل به قانون است که بر اساس عهدی که با خداوند بزرگ و میثاقی که با مردم بسته اندمی بایست به آن عمل نمایند.
۲۸۲۳۸_۳۶۸
الغرض ، اخیرا یکی از اعضا محترم شورای اسلامی شهر چرام محل سکونت خویش را از شهر چرام به شهر یاسوج تغییر داده و به مدت بیش از یک ماه است که با مهاجرت به شهر یاسوج در آن جا ساکن و در یکی از ادارات کل استان مشغول به کار شده است.
اول از همه روی سخن با این برادر عزیز است که اولا بهتر بود که جنابعالی که با نیت عشق به خدمت به مردم چرام وارد عرصه انتخابات شدید و مورد اعتماد مردم واقع شدید تا پایان دوره شورا در شهر چرام و در کنار این مردم می ماندید و به وظایف و تکالیف که مردم در شورا به عهده شما گذاشته اند عمل می کردید.دوما جنابعالی که خود را قانونگرا و قانونمند می دانید و با این شعار وارد عرصه انتخابات شدید و در ایام تبلیغات شوراها قانونگرایی و قانونمندی و عملگرایی را سرفصل تبلیغات خود قرار دادید حال که نوبت عمل به قانون و قانون گرایی است چه بهتر که برای اثبات قانونگرایی و عمل گرایی خویش به قانون تمکین نموده و به این شعار عمل کرده و منافع و مصالح مردم شریف چرام و موکلین خویش را به منفعت و مصلحت شخصی خود ترجیح داده و با یک جسارت مثال زدنی مسیر را برای عضو علی البدل شورا جهت عضویت در شورای شهر هموار و بیش از این خلاف خواست و توقع مردم عمل ننمایند. زیرا خواست و توقع واقعی مردم از منتخبین خویش راستگویی و صداقت و عمل به قانون است.اگر غیر از این باشد این برادر عزیز بدانند آنچه از قانون و قانونگرایی و دعوت به قانون گفته اند دروغ بزرگی است که قطعا هم در مقابل خداوند بزرگ و هم مردم نسبت به آنچه گفته اند و خلاف آن عمل کرده اند پاسخگو خواهند بود.
در وهله دوم سر سخن با استاندار محترم استان و فرماندار شهرستان چرام و اعضا محترم شورای شهر چرام است.این عزیزان که از آن ها نام برده شده به دلیل شخصیت حقوقی در قبال مهاجرت این عضو محترم شورا مسئولیتی دارند که تاکنون علی رغم اینکه بیش از یک ماه از تغییر محل سکونت و اشتغال به کار ایشان در شهر یاسوج می گذرد به وظیفه قانونی خویش و مسئولیتی که در قبال منافع و مصالح مردم دارند عمل نکرده اند و این از دو راه خارج نیست یا این عزیزان جاهل به قانون هستند که این دور از ذهن می باشد و یا خود را به تجاهل زده اند که در هردو صورت عدم مسئولیت پذیری و عمل به قانون این عزیزان عملی مذموم و قبیح است و در محضر خداوند بزرگ و مردم باید پاسخگو باشند.مسئولین ذیربط باید بدانند هم در مقابل قانون و هم خواست و مصالح و منافع مردم مسئولیت شرعی و قانونی دارند.انتظار بجا و به حق و مطالبه قانونی مردم این است که قانون را فصل الخطاب قرار داده و عضو محترم شورای شهر چرام را که از این شهر به یاسوج مهاجرت نموده و به تعبیری مستعفی محسوب می شود از طریق قانون سلب عضویت نموده و از عضو علی البدل جهت شرکت در جلسات شورا دعوت به عمل آورند.
در غیر این صورت باید بدانند که مردم ناظر بر عملکرد مسئولین خویش هستند و حقوق قانونی خود را از انها مطالبه می نمایند و از طرف دیگر به مصلحت جایگاه حقیقی و حقوقی این عزیزان نیست که منافع و مصالح مردم شریف چرام را فدای مصالح و منافع سیاسی و جناحی خویش نمایند و از همه بدتر و منفورتر برای تامین منفعت و مصلحت یک فرد بیش از این حیثیت و اعتبار شغلی و شخصی خویش را هزینه نمایند. این عزیزان و عضو محترم شورای شهر چرام بدانند قانون گرایی و قانون مندی به عمل است نه به شعار و بهترین داور و قاضی مردم هستند و میطلبد مسئولین محترم ذیربط با سلب عضویت این عضو شورای شهر پایبندی خود را به قانون به صورت عملی نشان دهند زیرا در قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا و انتخاب شهرداران به صورت واضح و روشن تکلیف اعضا شوراها را که محل سکونت خود را پس از عضویت در شورا های اسلامی شهر و روستا بیان کرده است و چنانچه مسئولین ذیربط بخواهند با هر ادعایی این قانون را به نفع خود یا شخص ذینفع تفسیر و تاویل و تحلیل کنند این عمل وجاهت قانونی ندارد.
حال مردم شریف شهر چرام منتظر اقدام قانونی و عملی مسئولین نامبرده هستند و امید دارند که مسئولین محترم ذیربط به وظیفه قانونی خویش عمل کرده و قانون را وجه المصالحه قرار نداده و بیش از این خلاف منافع و مصالح مردم این دیار عمل ننمایند و با اقدام قانونی خویش اعتماد مردم را که بالاترین سرمایه و توفیق معنوی است جلب نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
سلام : بی تعارف صحبت میکنم ، شهرستان چرام بی ... اعضای شورا و شهردار را در تاریخ خود تجربه میکند ، متاسفانه تا انجا که خبر معتبر دارم شهرداری در بحرانی به تمام معنا و در انبوهی از بدهی های در حد میلیاردی فرو رفته و حتی قادر به پرداخت حقوق پرسنل خود نیست ، حال اعضای شورای جوانی که هیچ بردی ندارند چه کاری میتوانند انجام بدهند ، من مقصر این وضعیت را فقط خود ما مردم شهر چرام میدانم که بدون از توجه به اینکه باید در نظر میگرفتیم شخصی که انتخاب میکنیم برای شورا چقدر برد و تجربه دارد و تا چه اندازه میتواند به درد بخورد رای دادیم ، فقط معیار ما برای انتخاب ، تعصب و طایفه گری بود ، معلوم است وقتی طایفه سالاری جای شایسته سالاری را بگیرد نتیجه ای بد خواهد داد ، روشن است که از چنین شورای جوان و بی تجربه ای شهرداری جوان و کم تجربه انتخاب خواهد شد و حاصلش وضعیت تاریخی نامطوب فعلی شهر چرام می باشد که چاله چوله های شهر که پدر رانندگان را در اورده و هزینه پر کردن تمام انها کمتر از یک سرویس آسفالت است چند سال است به حال خود رها شده ، شما قاضی به شهرداری که در طول دو سال خورده ای سابقه اش از پر کردن چاله چوله های شهر عاجز بوده چه امیدی میتوان داشت ، نظر بنده این است برای بهبود تنها یک راه وجود دارد استعفای تمام اعضای شورا و شهردار و نشستن افراد با سابقه و برد دار جای انها ، به یقین میگویم اگر این شورا و شهرداری قصد ادامه کار خود تا پایان دوره قانونی اش را داشته باشد این شهر بحرانی بسیار تاریخی و بی نظیر را به خود خواهد دید . ای کاش از مردم نظر سنجی میکردید و برایتان واضح روشن میشد که درصد بسیار بالایی از مردم بسیار از این شورا و شهردار خشمگین و نا امید هستند ، اصلا ..ر را ۱۰۰ نفری یه نفر نمی شناسد چون هیچ وقت در شهرداری حضور ندارد که شهروندان با او ملاقات کنند . الفاتحه برای شهرم چرام حرف زیاده باز هم حوصله ندارم بیش از این اعصابم خورد شه . وقت خوش
علی
Iran, Islamic Republic of
چرام
شهری که همچنان قربانی تصمیمات غلط و اشتباه مردمانش میشود. در دوره قبل انتخابات شورای شهر در حالیکه همگان خسته از انتخابها قومی و قبیله ای و تعصب های خاص طایفه ای بودند، ناگهان عده ای با..ه از وضعیت موجود و با گسیل کردن کل دار و دسته اش از روستاها ی اطرف و حتی شهرستان های مجاور توانستند به ظاهر نظر مردم چرام را برای عضویت در شورای شهر چرام جلب کنند. کسانی که کوچکترین تعلق خاطری به چرام نداشته و هم اکنون هم ندارند، با بکارگیری شیوه های کاملا غلط و .. در انتخابات دور قبل شورای شهرچرام، بزرگترین ... سالهای اخیر علیه چرام را مرتکب شدند.
سوال اساسی از این بزرگوارن این است که بینی و بین الله هدفتون از حضور در انتخابات شورای شهر چرام چه بوده است؟
خداییش به کدوم هدفتون رسیدید؟؟
بی گمان اهداف زیادی در سر شما وجود داشت که شاید مهمترین آنها استفاده از جایگاه شورای شهر و سپس پرتاب در جایگاهی بالاتر!!!
که هم اکنون نیز به این هدف رسیده آید! !!
به راستی هدف خدمتگزاری به شهروندان چرامی که نه، حداقل صداقت گفتار و حس مسءولیت پذیری و پاسخگویی در برابر مردم بزرگوار چرام را چه میشود؟؟
یادم نرفته است یکی از اعضای همین شورا روزی روزگاری میگفت که میشود با حقوق شورا بریم دانشگاه آزاد و مدرک فوق لیسانس را بگیریم!!!!!
و اما امروز هم میشود سفرهای دو نفره خانوادگی به هر کجای استان و کشور رفت و از جیب شهرداری چرام که نه، از جیب کارگران و زحمتکشان شهر چرام بابت آن هزینه کرد صادر کرد!!!!!
و اما امروز میشود که حتی سفرهای گروهی به جزایر دور و نزدیک اعضای شورا و شهردار محترم را شاهد باشیم که باز هم باید از . همان کارگران و زحمتکشان شهر چرام بابت ... محترم شورا و شهردار خرج کرد!!!!
میشود بابت همه هزینه های غیرضرور و غیرقانونی .. شورای شهر و... از بودجه عمرانی شهرداری چرام فاکتورهای چند میلیونی صادر کرد....
عدم پاسخگویی اعضاء شورای شهر چرام و شهردار محترم در برابر رسانه ها و حتی افکار عمومی شهر چرام، اوج این گمراهی و سرگردانی موجود در سطح عملکردی شورا و شهرداری چرام میباشد.
عالیجنابان عضو شورا، خداوکیلی یه نگاهی به عملکرد خودتون در این چند سال بیندازید و به ما بفرمایید که ماحاصل فعالیت شماها کدام ها بوده است؟؟؟
روند ناامیدکننده و مایوس واری که با سرکار آمدن شماها در چرام آغاز شده و به سرعت در حال طی شدن هست، بی گمان در طول تاریخ چرام بی سابقه و بی مانند بوده و خواهد بود
اما این را به مردم چرام عرض کنم که از ماست که بر ماست.
?
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت کاربران محترم.به عنوان یکی از جوانان شهر چرام.از مسئولان محترم خواهشمندیم یرای جلوگیری از پسرفت بیشتر شهر و عقب افتادگی ان.این موضوع را بطور جدی پیگیری کنن.
سعید از چرام
Iran, Islamic Republic of
با سلام از جناب اقای جانی پور رئیس شورای شهر و جناب فتاح پور فرماندار محترم تقاضا داریم هر چه سریع به این مشکل رسیدگی و شورای شهر را از بلاتکلیفی نجات دهند .
علی
Iran, Islamic Republic of
سلام شما بیان نمودید یک ماه است یکی از اعضا در چرام حضور ندارد متاسفانه از اوایل تیر ماه ۹۴ تاکنون در شهر چرام حضور ندارند مردم رای دادند که پاسخگو مشکلاتشان باشند نه بروند در یاسوج خیمه بزنند یکماه است نزدیک دو ماه است ازدواج نموده است و حالا هم خودش هم خانمش در یاسوج شاغل هستند پنچ شنبه جمعه برای تفریح میایند چرام . مسئولان هر چه سریعتر به این موضوع رسیدگی که صدای مردم بیشتر در نیاید به این وضعیتی که بر سر شورا و شهرداری چرام اوردند
سجاد
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت مردم چروم چه کلاهی سرشون گذاشت جای بسی تاسف است خداوند جای حق نشسته جناب د .... باید پاسخگو باشی در محضر خداوند
Iran, Islamic Republic of
می خواهم یادداشتی بنویسم متفاوت با تمامی یادداشت ها! موضوع این یادداشت، درواقع وصف یک بنده خداست که از مردان بنام روزگار است و مشهور به سردار سازندگی، یعنی برادر پاسدار حاج عدل هاشمی.
این نوشته نه از برای حاج هاشمی است، که او نه تنها نیاز به توصیف قلمی چون من ندارد، بلکه شاید این نوشتار خاطرش را نیز بیازارد که از پیش عذر تقصیر. طلب میکنم.
می نویسم چون من و دیگر جوانان از خیل عظیم مردم به ویژه قشر دانشگاهی به چنین شناخت و نوشته هایی سخت نیازمند هستیم. انگیزه برای نوشتن دراین باره را فضای این روزها اجتماعی حاکم بر منطقه کهگیلویه بزرگ در ذهنم و اندیشه ام انداخت. این روزها سوال هر جوانی این است سردار سازندگی کیست مگر حاج هاشمی چه کار های انجام داده که خیل عظیمی از جوانان سینه به سینه از گره گشایی هایش حرف میزنند!
و زنان و مردان این دیار شب و روز دست بر دعا برای ش بالا می برندطلب عافیت می کنند سردارهاشمی، از یادگاران دوران مقدس و یاد آور حماسه آفرینانی چون گردان شهید حکیمی شوش که خود فرمانده دسته آن یا مجاهدت تیپ ۲۶الهادی که. آثار یادگاری از آن مشهود بر رشادت های گذشته است رشادتی که موجب شد از فرمانده دسته تا مسئول واحد تیپ الهادی، فرمانده گردان، فرمانده تیپ، مسئول ستاد تیپ مسئول ستاد جنوب، الهادی را می توان در کارنامه درخشان ۸سال دفاع مقدس حق علیه باطل دیدو مرور کرد و به راستی چه بالا تر از آین سپاس هاست حاج عدل کسی است که آنچه از دوران دفاع مقدس در پرتو مجاهدت به دست آورد،حفظ کردو ارتقا بخشید. او یک پاسدار است که از پاسداری خود، بر اساس فرموده. و معیار پیر خمین حضرت امام (ره)خوب پاسداری کرد و نیز از تمام شاخص های یک پاسدار مطلوب در تراز انقلاب اسلامی بر خوردار است او پاسداری است که به همان معنایی که در اساسنامه سپاه آمده :((پاسداری فردی است که برای جهاد همه جانبه در راه خدا و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن به عنوان وظیفه شرعی به عضویت در آمده باشد)) حاج عدل پس از دفاع مقدس، بر حفظ روحیه جهادی اش پای فشرد ،او به خوبی می داندکه کار دین و دنیا جز با جهاد درست نمی شود.از این رو به عرصه جهاد سازندگی پای نهاد. ،انگار نام حاج عدل به کار های حماسه وجهادی عجین شده است زیرا در بدورود به سمت اجرایی سد کرخه بزرگ ترین سد خاکی جهان منصوب شد تا با دیگر بادرایت وتدبیر شجاعانه و روحیه بسیجی انقلابی دست به این کار عظیم جسه برای سر بلندی ایران عزیز بزند و بعد از چندین سال کرخه شد نگین اقتدارملی و اثبات شعار با جهاد ناممکن ها ممکن می شود.این اول راه برای سردار لر بود،بعد از خلق حماسه و اثبات توانمندی بی بدیع حاج عدل به سمت ها چون مدیر عامل موسسه صاحب الزمان، مدیرعامل موسسه کوثران پارس، جانشین فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا ، مدیر موسسه نیرو گستر و فرمانده قرارگاه سازندگی قایم منصوب شد . در این بین با روحیه جهادی که مصداق بارز کسانی هست که حضرت علی (ع) در وصف آن ها فرموده((ان الجهاد من باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیاء)) ساختده ها مدرسه، پل، خط لوله گاز،سد،جاده،آبرسانی به مناطق مختلف اشتغال هزاران جوان جویای کار تنها گوشه ای از خدمات شایان است که سردار بزرگ کهگیلویه، اسطوره ماندگار کشور، به واسطه منش بسیجی و انقلابی و جهادی به مثابه یک مجاهد برای ایران اسلامی انجام داده است. اما کار حماسی دیگری که همگان راوادار به اعتراف کرد که اگر کار های عظیم سردار هاشمی و مجموعه تحت مدیریت ایشان واگذار شود قطعا در کوتاهترین زمان، به بهترین نحو و به بالاترین کیفیت به بهره برداری می‌رساند. حماسه خط لوله صلح هیچ وقت از یاد مردم کهگیلویه و بویراحمد نخواهد رفت پروژه عظیمی که از عسلویه شروع و تا ایرانشهر ادامه و بعد به کشور پاکستان معتصل می شود که از لحاظ مسایل سیاسی و اقتصادی اهمیت فوق العاده داشت و با همه مخالفت ها و کارشکنی های آمریکا و کشور قدرتمند با مدیریت جهادی و حماسی حاج عدل اجرایی شد. اما چیزی که باعث غرور مردم استان بیش از پیش شد حضور صدای و نوای موسیقی محلی بود که به پیشواز روسای جمهور دو کشور و مقامات بلند پایه میرفت. کار های عظیم سردار در حوزه محرومیت زدایی باعث شد که در سال ۹۳طی مراسمی تحت عنوان تجلیل از فعالین حوزه اجتماعی در دانشگاه تهران با حضور مسئولان رده بالای نظام به عنوان فعال در حوزه توسعه اقتصادی اجتماعی مناطق محروم به عمل آمد و باز افتخاری دیگر برای استان همیشه سر افراز کهگیلویه و بویر احمد شد. اگر از کسانی که با حاج عدل کار کرده اند و از نزدیک او را می شناسند به مصداقی چون با تقوا بودن، تلاش برای رضایت الهی، سخت کوش، خستگی نا پذیر ،انضباط انقلابی،و....اشاره خواهد کرد.حاج هاشمی همیشه خود را سرباز ولایت میداند و به رهبری عزیزش عشق می ورزد. آری این مرد خدایی به عنوان یک پاسدار تربیت شده در مکتب ولایت الگوی شایسته برای همه مردم به ویژه جوانان و نخبه گان است. در یک کلام حاج عدل مرد خداست و خدا با اوست که فرمودند:((من کان لله کان الله له))
نفس
Iran, Islamic Republic of
می خواهم یادداشتی بنویسم متفاوت با تمامی یادداشت ها! موضوع این یادداشت، درواقع وصف یک بنده خداست که از مردان بنام روزگار است و مشهور به سردار سازندگی، یعنی برادر پاسدار حاج عدل هاشمی.
این نوشته نه از برای حاج هاشمی است، که او نه تنها نیاز به توصیف قلمی چون من ندارد، بلکه شاید این نوشتار خاطرش را نیز بیازارد که از پیش عذر تقصیر. طلب میکنم.
می نویسم چون من و دیگر جوانان از خیل عظیم مردم به ویژه قشر دانشگاهی به چنین شناخت و نوشته هایی سخت نیازمند هستیم. انگیزه برای نوشتن دراین باره را فضای این روزها اجتماعی حاکم بر منطقه کهگیلویه بزرگ در ذهنم و اندیشه ام انداخت. این روزها سوال هر جوانی این است سردار سازندگی کیست مگر حاج هاشمی چه کار های انجام داده که خیل عظیمی از جوانان سینه به سینه از گره گشایی هایش حرف میزنند!
و زنان و مردان این دیار شب و روز دست بر دعا برای ش بالا می برندطلب عافیت می کنند سردارهاشمی، از یادگاران دوران مقدس و یاد آور حماسه آفرینانی چون گردان شهید حکیمی شوش که خود فرمانده دسته آن یا مجاهدت تیپ ۲۶الهادی که. آثار یادگاری از آن مشهود بر رشادت های گذشته است رشادتی که موجب شد از فرمانده دسته تا مسئول واحد تیپ الهادی، فرمانده گردان، فرمانده تیپ، مسئول ستاد تیپ مسئول ستاد جنوب، الهادی را می توان در کارنامه درخشان ۸سال دفاع مقدس حق علیه باطل دیدو مرور کرد و به راستی چه بالا تر از آین سپاس هاست حاج عدل کسی است که آنچه از دوران دفاع مقدس در پرتو مجاهدت به دست آورد،حفظ کردو ارتقا بخشید. او یک پاسدار است که از پاسداری خود، بر اساس فرموده. و معیار پیر خمین حضرت امام (ره)خوب پاسداری کرد و نیز از تمام شاخص های یک پاسدار مطلوب در تراز انقلاب اسلامی بر خوردار است او پاسداری است که به همان معنایی که در اساسنامه سپاه آمده :((پاسداری فردی است که برای جهاد همه جانبه در راه خدا و نگهبانی از انقلاب اسلامی و دستآوردهای آن به عنوان وظیفه شرعی به عضویت در آمده باشد)) حاج عدل پس از دفاع مقدس، بر حفظ روحیه جهادی اش پای فشرد ،او به خوبی می داندکه کار دین و دنیا جز با جهاد درست نمی شود.از این رو به عرصه جهاد سازندگی پای نهاد. ،انگار نام حاج عدل به کار های حماسه وجهادی عجین شده است زیرا در بدورود به سمت اجرایی سد کرخه بزرگ ترین سد خاکی جهان منصوب شد تا با دیگر بادرایت وتدبیر شجاعانه و روحیه بسیجی انقلابی دست به این کار عظیم جسه برای سر بلندی ایران عزیز بزند و بعد از چندین سال کرخه شد نگین اقتدارملی و اثبات شعار با جهاد ناممکن ها ممکن می شود.این اول راه برای سردار لر بود،بعد از خلق حماسه و اثبات توانمندی بی بدیع حاج عدل به سمت ها چون مدیر عامل موسسه صاحب الزمان، مدیرعامل موسسه کوثران پارس، جانشین فرماندهی قرارگاه سازندگی کربلا ، مدیر موسسه نیرو گستر و فرمانده قرارگاه سازندگی قایم منصوب شد . در این بین با روحیه جهادی که مصداق بارز کسانی هست که حضرت علی (ع) در وصف آن ها فرموده((ان الجهاد من باب من ابواب الجنه فتحه الله لخاصه اولیاء)) ساختده ها مدرسه، پل، خط لوله گاز،سد،جاده،آبرسانی به مناطق مختلف اشتغال هزاران جوان جویای کار تنها گوشه ای از خدمات شایان است که سردار بزرگ کهگیلویه، اسطوره ماندگار کشور، به واسطه منش بسیجی و انقلابی و جهادی به مثابه یک مجاهد برای ایران اسلامی انجام داده است. اما کار حماسی دیگری که همگان راوادار به اعتراف کرد که اگر کار های عظیم سردار هاشمی و مجموعه تحت مدیریت ایشان واگذار شود قطعا در کوتاهترین زمان، به بهترین نحو و به بالاترین کیفیت به بهره برداری می‌رساند. حماسه خط لوله صلح هیچ وقت از یاد مردم کهگیلویه و بویراحمد نخواهد رفت پروژه عظیمی که از عسلویه شروع و تا ایرانشهر ادامه و بعد به کشور پاکستان معتصل می شود که از لحاظ مسایل سیاسی و اقتصادی اهمیت فوق العاده داشت و با همه مخالفت ها و کارشکنی های آمریکا و کشور قدرتمند با مدیریت جهادی و حماسی حاج عدل اجرایی شد. اما چیزی که باعث غرور مردم استان بیش از پیش شد حضور صدای و نوای موسیقی محلی بود که به پیشواز روسای جمهور دو کشور و مقامات بلند پایه میرفت. کار های عظیم سردار در حوزه محرومیت زدایی باعث شد که در سال ۹۳طی مراسمی تحت عنوان تجلیل از فعالین حوزه اجتماعی در دانشگاه تهران با حضور مسئولان رده بالای نظام به عنوان فعال در حوزه توسعه اقتصادی اجتماعی مناطق محروم به عمل آمد و باز افتخاری دیگر برای استان همیشه سر افراز کهگیلویه و بویر احمد شد. اگر از کسانی که با حاج عدل کار کرده اند و از نزدیک او را می شناسند به مصداقی چون با تقوا بودن، تلاش برای رضایت الهی، سخت کوش، خستگی نا پذیر ،انضباط انقلابی،و....اشاره خواهد کرد.حاج هاشمی همیشه خود را سرباز ولایت میداند و به رهبری عزیزش عشق می ورزد. آری این مرد خدایی به عنوان یک پاسدار تربیت شده در مکتب ولایت الگوی شایسته برای همه مردم به ویژه جوانان و نخبه گان است. در یک کلام حاج عدل مرد خداست و خدا با اوست که فرمودند:((من کان لله کان الله له))
م
Iran, Islamic Republic of
مشابه چرام همین مورددریکی ازروستاهای لنده اتفاق افتاده ومهاجرت عضوشورا مشکل سازشده حتی اکثرمردم اعتراض نامه ای به بخشداری لنده وفرمانداری دادندولی پیگیری نمیکنندنمیدونم چ دستی توکارهست.باوجوداینکه ازاستانداری هم نامه جهت پیگیری فرستادندولی اجرانکردندوهمین امرباعث اختلاف ومشکلات بعدی گردید
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1