تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب : ۱۳۴۷۷۰

بازیگر ایرانی کشف حجاب کرد/ رقم بدهی زنجانی چند صفر دارد؟ /عروس‌های انتحاری داعش/ از شنبه تلگرام پولی می شود!

۱
۰
کبنا ؛
چکامه چمن ماه هم کشف حجاب کرد/سریال دنباله دار کشف حجاب بازیگران زن


بدنبال سریال دنباله دار کشف حجاب برخی بازیگران زن ایرانی گویی این بار نوبت به چکامه چمن ماه رسیده است.

 بعد از فرار گلشیفته فراهانی به خارج از کشور و جنجال چند ساله اش گویی سریال کشف حجاب برخی بازیگران تمامی ندارد.
چند هفته پیش خبری در فضای مجازی دست به دست شد مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.
این بار نیز نوبت به چکامه چمن ماه رسیده تا در صفحه اینستاگرام منتسب به این بازیگر با عکس هایی بی حجاب و نه در خور و شایسته یک بازیگر مسلمان ایرانی روبرو شویم. مردم این بار خیلی به بحث هک شدن صفحه اینستاگرام چمن ماه فکر نمی کنند چرا که در آخرین مورد از سریال کشف حجاب های بازیگران، این احتمال از بین رفت و توسط خود صدف طاهریان تأیید شد.
کشف حجاب چکامه چمن ماه
کشف حجاب چکامه چمن ماه




واکنش بستگان چکامه چمن ماه به خبر کشف حجابش


یکی از بستگان چکامه چمن ماه در پی انتشار عکس های بی حجابی این بازیگر واکنش نشان داد.

یکی از بستگان چکامه چمن ماه در واکنش به عکس های منتشر شده از این بازیگر گفت: چمن ماه در حال حاضر ایران نیست و اگر عکس یا مطلبی هم از وی منتشر شده مال خود این بازیگر است.

چندی پیش نیز خبر دیگری  مبنی بر کشف حجاب بازیگر زن ایرانی در اینستاگرامش در فضای مجازی منتشر شد که این موضوع باعث شد تا پیج این بازیگر با هجمه کاربران برای صحت از این خبر روبرو شود که هنگام  مواجه شدن با  صفحه صدف طاهریان با تصاویری نامتعارف روبرو شدند که در شان بازیگران سینمای ما نبود.

واکنش بستگان چکامه چمن ماه به خبر کشف حجابش



ابر جنگنده‌های جهان را بشناسید


جنگنده‌های برتر دنیا بر پایه مشخصاتی همچون جنگ افزار، سرعت، قدرت مانور و ... انتخاب می‌شوند و نقش مهمی در میدان‌های نبرد دارند.
 جنگنده‌های برتر هوایی دنیا بر پایه مشخصاتی همچون جنگ افزار، سرعت، قدرت مانور و فن آوری انتخاب می‌شوند و نقش بسیار مهمی در برتری در میدان‌های نبرد دارند. این گزارش ابر جنگنده قدرتمند و ویرانگر دنیا را معرفی می‌کند که دارای توانمندی نظامی بیشتری نسبت به رقبای خود هستند.
 ابرجنگنده‌های برتر جهان

بی-۲ اسپیریت (آمریکا)
بی-۲ اسپیریت ( B-2 Spirit، به‌معنای شبح)، نام بمب‌افکن رادارگریز چندمنظوره شرکت نورتروپ گرومن با کمک شرکت بوئینگ است که توانایی پرتاب جنگ‌افزارهای هسته‌ای و متعارف را دارد. این هواپیما قابلیت حمل هشتاد بمب هوشمند ۲۳۰ کیلوگرمی JDAM با سیستم جی‌پی‌اس یا ۱۶ بمب هسته‌ای ۱۱۰۰ کیلوگرمی کلاس D83 را دارد.
B-2 با سوخت گیری اولیه بیش از ۱۱ هزار کیلومتر را طی می‌کند و اگر سوخت‌گیری هوایی کند، می‌تواند به هر نقطه در کره زمین سر بزند. این بمب افکن در ارتفاع ۵۰۰۰۰ پایی به دور از چشم رادارهای دشمن می‌تواند بمب‌های زیادی را رها کند.
آسمان نوردان بی‌رقیب
پروژه تولید بمب‌افکن بی۲ در دوران حکومت کارتر آغاز شد. این بمب افکن همچنان گران‌قیمت‌ترین هواپیمایی است که تا حالا ساخته شده و هزینه تولید هر فروند آن بر اساس قیمت‌های سال ۱۹۹۷ حدود ۷۳۷ میلیون دلار بود. هزینه فروش با توجه به قیمت قطعات یدکی، تجهیزات، و پشتیبانی نرم‌افزاری در سال ۱۹۹۷ به ۹۲۹ میلیون دلار می‌رسید. در صورتی که هزینهٔ کل پروژه تولید این بمب‌افکن شامل تحقیقات، پیشرفت، مهندسی و آزمایش‌ها هم منظور شود، هر فروند از این هواپیما با بهایی معادل ۲٫۱ میلیارد دلار ساخته شده و هزینه کل پروژه بر اساس دلار سال ۱۹۹۷ معادل ۴۴ میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب

هزینه‌های عملیاتی و سرمایه‌ای بسیاری بالای این هواپیما موجب شد که پروژه بی۲ در کنگره آمریکا و ستاد مشترک وزارت دفاع بسیار بحث‌انگیز باشد. در ابتدا سفارش تولید ۱۳۲ فروند از این بمب‌افکن به نورتروپ داده شده بود، اما پایان جنگ سرد و فروپاشی شوروی نیاز به این هواپیما را که برای نفوذ به فضای هوایی شوروی و بمباران مراکز حساس آن طراح شده بود، به شدت کاهش داد و در نهایت تنها ۲۱ فروند از این بمب‌افکن تولید شد. سانحه سال ۲۰۰۸ یکی از آن‌ها را نابود کرد و ۲۰ فروند دیگر همچنان در خدمت نیروی هوایی ارتش قرار دارند. ارتش آمریکا نخستین بار از این بمب‌افکن در سال ۱۹۹۹ در جنگ کوزوو استفاده کرد و سپس در جنگ افغانستان، جنگ عراق و جنگ ۲۰۱۱ لیبی نیز از آن‌ها بهره برد. این هواپیما در مقایسه با دیگر بمب افکنهای عمده آمریکایی مانند بی ۵۲ و بی ۱ بی، قابلیت انعطاف‌پذیری بسیاری را با خود به همراه دارد و قابل‌ترین گونه در میان بمب افکن‌های سرنشین دار است.
مهمترین ویژگی این بمب افکن، مخفی بودن آن از دید رادار است که توانایی بی نظیری در انهدام ارزشمندترین پایگاه‌های دشمن حتی در قلب پدافندهای هوایی بسیار سنگین به این هواپیمای بمب افکن می‌دهد. این ویژگی‌ها، تماماً موجب شده‌اند که بی ۲ به عنوان تنها بمب افکن رادار گریز قرن بیست و یکم شناخته شود. ویژگی‌های پنهان کاری، آیرودینامیکی و توانایی حمل مقدار زیادی تسلیحات، این بمب افکن را از سایر بمب افکن‌های موجود در خدمت متمایز و جدا می‌سازد. بدین وسیله، این هواپیما قادر است به دور از ترس از شناسایی به وسیله رادار دشمن، در ارتفاعات بالا به عملیات و تجسس پرداخته و آزادی عمل فوق‌العاده‌ای نیز داشته باشد.


بمب افکن B-2 اسپیریت با قیمت تقریبی ۲ میلیارد دلار آمریکا با احتساب هزینه‌های پروژه تولید این هواپیما هم اکنون به عنوان گران‌قیمت‌ترین هواپیمای جهان شناخته می‌شود. این قیمت برابر با قیمت یک کشتی جنگی بزرگ آمریکایی است.

اف-۲۲ (آمریکا)
 اف-۲۲ رپتور هواپیمای جنگنده نسل پنجم ساخت شرکتهای لاکهید و بوئینگ است که از فناوری رادارگریزی (Stealth) استفاده می‌کند. ایالات متحده تنها کشوری است که دارای این هواپیما است. در اصل اف-۲۲ به عنوان یک جنگنده برای برتری هوایی طراحی شده بود، اما دارای قابلیت‌های اضافی است که شامل حمله به زمین، جنگ الکترونیکی و اطلاعات سیگنال می‌باشد. لاکهید مارتین پیمانکار اصلی طرح است و تولید بیشتر بدنهٔ هواپیما، سیستم‌های سلاح و مونتاژ نهایی اف-۲۲ را به عهده دارد. برنامه بوئینگ شامل بال، بدنه، ادغام آویونیک، و تمامی سیستم آموزش خلبان و نگهداری سیستم است. بهای هر فروند اف-۲۲، ۱۴۰ میلیون دلار برآورد شده است.
آسمان نوردان بی‌رقیب

چنگ‌دو جی ۱۰ (چین)

جنگنده J-10 اولین جنگنده چینی توسعه یافته است که از لحاظ عملکرد و قابلیت شبیه هواپیماهای جنگی غربی است. این هواپیما به منظور مقابله با خطر هواپیماهای شوروی از جمله میگ ۲۹ و سوخو ۲۷ ساخته شد. این هواپیما در ابتدا به گونه‌ای طراحی شده بود که در جنگ‌های هوایی برتری داشته باشد، اما با سقوط شوری و تغییر نیازهای کشور چین، به یک جنگنده چندکاره تبدیل شد. این هواپیما شباهت‌های بسیاری به جنگنده‌های آمریکایی دارد و از تکنولوژی قابل توجهی بهره می‌گیرد. قیمت این هواپیما در حال حاضر در حدود ۲۷ میلیون دلار است.

آسمان نوردان بی‌رقیب
اف-۱۵ ایگل (آمریکا)
 اف-۱۵ ایگل (عقاب) جنگنده آمریکایی است که برای برتری هوائی به سفارش دولت آمریکا (برای نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا و گارد ملی هوائی) طراحی و ساخته شده‌است. این هواپیما را شرکت مک‌دانل-داگلاس که اکنون بخشی از شرکت بوئینگ است می‌ساخت. اف-۱۵ جنگنده اصلی آمریکا برای مراقبت از مرزهای هوائی این کشور است. استفاده از دو موتور قدرتمند توربوفن با قدرت ۲۹۰۰۰ پوند کشش (۱۳۱۵۴) در ثبت اوج گیری و شتاب و دارا بودن یک سازه هوایی قوی که حاصل هزاران ساعت مطالعه و بررسی‌های و انجام آزمایش‌ها تونل باد بوده و نیز استفاده از سطوح فرامین پروازی قوی که قابلیت پرواز را در این هواپیما خارق العاده ساخته است؛ همچنین استفاده از سامانهٔ هوایی دیجیتال و نصب یک رادار با برد بلند حدود۱۰۰مایل (۱۶۰کیلومتر) در اف-۱۵و به کار گیری آخرین نوع رادار برد متوسط و استفاده از موشکهای هوا به هوای اسپارو و برد بلند حرارتی سایدوایندر و مجهز شدن این جنگنده به توپ سرعت بالا، از آن یک عقاب با سرعت بالا ساخته‌است. بهای هر فروند۲۹/۹ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب
 ساب ۳۹ گریپن (سوئد)
ساب گرپین (گریفین) یک هواپیماهای جنگی چند منظوره بسیار سبک وزن و با طراحی نسل چهارم است. این جنگنده با استفاده از آخرین فن‌آوری تجهیز شده و می‌تواند ماموریت‌های مختلف، مانند دفاع هوایی، رهگیری، و حمله زمینی و شناسایی را انجام دهد. این جنگنده با توجه به طرح آیرودینامیکی پیشرفته خود برای مبارزه نزدیک بسیار سریع  است. ادعا شده است که گرپین دارای پایین‌ترین هزینه‌های عملیاتی نسبت به هر جنگنده دیگر است. این هواپیما هسته اصلی نیروی هوایی سوئد در قرن ۲۱ را تشکیل می‌دهد. این هواپیما به کشورهای جمهوری چک، مجارستان، آفریقای جنوبی، تایلند و انگلستان صادر می‌شود. قیمت هر یک از این هواپیماها در حدود ۴۰ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب
اف-۱۶ فالکون (آمریکا)
جنگنده F-16 جایگزین ارزان‌تر و سبک‌تر F-15 بود. بر خلاف F-15 که به طور کلی یک جنگنده برتری هوایی است، F-16 چند منظوره است و قادر به حمله به اهداف هوایی و زمینی است. F-16 از جمله جنگنده‌هایی است که به تعداد زیاد تولید و در درگیری های متعددی شرکت داشته است. این هواپیما به طور گسترده‌ای صادر و در حال حاضر در ۲۶ کشور در سراسر جهان عملیاتی است. این هواپیما کوچک است، اما قدرت مانور بسیار بالایی دارد. F-16 دارای یک حباب شیشه‌ای است که در طول نبرد هوایی برای دید خلبان بسیار عالی است. F-16 هنوز هم در خدمت نیروی هوایی ایالات متحده است  و تا ۲۰۲۵ عملیاتی باقی خواهد ماند و پس از آن توسط هواپیماهای جدید F-35-II جایگزین خواهد شد. قیمت هر یک از این هواپیماها در حدود ۱۴ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب

اف/ای-۱۸ (آمریکا)
-مک دانل داگلاس اف/ای-۱۸ هورنت (به انگلیسی: McDonnell Douglas F/A-۱۸ Hornet) جت جنگنده چندمنظوره فراصوت دوموتوره و تک سرنشینه‌ای است که در اواخر دهه ۱۹۷۰ بر اساس جنگنده آزمایشی و ای‌ اف-۱۷ توسط شرکت مک‌دانل داگلاس و نورتروپ برای استفاده در نیروی دریایی و تفنگداران دریایی آمریکا طراحی شد. این هواپیما هم توانایی نبردهای هوایی و هم قابلیت حمله به اهداف سطحی را دارد و مهم‌ترین ماموریت‌هایی که برای آن تعریف شده شامل دفاع هوایی از ناوگان‌های دریایی، اسکورت جنگنده‌های دیگر، سرکوب پدافند هوایی دشمن، حملات ضربتی و بمباران اهداف زمینی و دریایی، ماموریت‌های برتری هوایی، رهگیری جنگنده‌ها و بمب‌افکن‌ها و موشک‌های دشمن، پشتیبانی نزدیک هوایی، و شناسایی هوایی می‌شود. اف-۱۸ برای انجام ماموریت شبانه‌روزی در هر نوع شرایط آب‌وهوایی طراحی شده و قابلیت سوخت‌گیری در هوا و فرود و پرواز از ناوهای هواپیمابر را دارد. بهای هر فروند بیش از۶۰ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب
سوخو–۲۷ (روسیه)
سوخو سو–۲۷ (به روسی: Сухой Су-۲۷) جت جنگنده دوموتوره سنگین و دوربرد برتری هوایی است که در دوران اتحاد جماهیر شوروی توسط دفتر طراحی سوخو طراحی و ساخته شده‌است. این جنگنده در سازمان ناتو با نام «فلانکر» شناخته می‌شود.این جنگنده، در اصل برای ایجاد توان مقابلهٔ نیروی هوایی اتحاد شوروی در برابر نسل جدید جنگنده‌های آمریکایی به خصوص اف-۱۵ ساخته شد. سوخوی۲۷ دارای برد پروازی استثنایی، قابلیت حمل مهمات بالا و چابکی فوق العاده‌است. جنگندهٔ سوخوی۲۷ اغلب در نقش «ماموریت‌های برتری هوایی» به کار گرفته می‌شود، اما قادر است در اغلب ماموریت‌های رزمی دیگر نیز شرکت کند.جنگندهٔ سوخوی۲۷، حاصل یک مناقصهٔ انجام شده جهت تولید جنگنده بین شرکت‌های میکویان گورویچ و سوخو در دهه ۱۹۷۰ و ماحاصل این مناقصه، منجر به تولید سوخوی ۲۷ و میگ ۲۹ شده‌است که ظاهری شبیه به هم دارند.قیمت هر فروند ۳۵ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب
میگ ۳۱ (روسیه)
جنگنده‌های MiG-31 به عنوان بخشی از یک برنامه کلی برای دفاع هوایی از شوروی در پاسخ به تهدید ناتو ساخته شد.این جنگنده صرفاً برای نبرد هوایی ساخته شده است و یکی از قدرتمندترین هواپیماها در این نوع است. این هواپیما قادر به رهگیری همزمان ۲۴ هدف و درگیری با ۸ هدف است و از جمله می‌تواند با موشک کروز نیز مقابله کند. همچنین این جنگنده قادر است هواپیماهای دیگر را در فاصله ۲۸۰ کیلومتری منهدم کند. این هواپیما جزو سریع‌ترین جنگنده‌های جهان می‌باشد. مدل جدیدتر این هواپیما MiG-31BM است که تولید آن در سال ۲۰۱۰ شروع شد قیمت این هواپیما در حدود ۵۷ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب


 سوخو ۳۵ (روسیه)
سوخو ۳۵ یک جنگنده چند کاره و مدل توسعه یافته سوخو ۲۷ است. سوخو ۳۵ یک جنگنده نسل چهارم است که در درجه اول برای برتری هوایی ساخته شده است با این حال دارای قابلیت ثانویه حمله هوا به زمین است. این هواپیما می‌تواند مقدار زیادی مهمات حمل می‌کند. این هواپیما موتورهای بزرگ و قدرتمندی دارد که به آن اجازه می‌دهد بدون استفاده از پس سوز به سرعت‌های مافوق صوت دست یابد. قیمت هر یک از این جنگنده‌ها ۴۰ تا ۶۵ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب
داسو رافائل (فرانسه)
رافائل در خدمت نیروی هوایی و نیروی دریایی فرانسه است. این جنگنده چند کاره مجهز به آخرین سیستم‌های هوایی است و هم در جنگ هوایی و هم در جنگ هوا به زمین بسیار قدرتمند است. این هواپیما تاحدودی رادارگریز و بسیار مانور پذیر است. رافائل می تواند ۴۰ هدف را رهگیری نماید و با چهار هدف درگیر شود. این جنگنده بدنه نیروی هوایی فرانسه در قرن ۲۱ را تشکیل می‌دهد و به نوعی شبیه F-16 آمریکا است. قیمت هر یک از این هواپیماها در حدود ۱۰۱ میلیون دلار است.

آسمان نوردان بی‌رقیب

یوروفایتر تایفون (اتحادیه اروپا)
در سال ۱۹۸۶ کنسرسیومی به منظور توسعه یک هواپیمای جنگی چند کاره متشکل از کشورهای اروپایی آلمان، ایتالیا، انگلستان و بعدها اسپانیا تشکیل شد. هدف اصلی از ساخت این هواپیما طراحی یک جنگنده با خصوصیت برتری هوایی بود و قابلیت ثانویه آن نیز توانایی در جنگ هوا به زمین بود. این هواپیما حامل موشک‌های پیشرفته اروپایی است. برخی کارشناسان نظامی عقیده دارند که این هواپیما تنها به اندازه نصف F22 رپتور قدرت دارد اما قدرت بیشتری نسبت به F-15، رافائل، سوخو و بسیاری دیگر از جنگنده‌ها دارد. یوروفایتر تایفون سنگ بنای قدرت هوایی اروپا  در قرن ۲۱ را تشکیل می‌دهد. قیمت این هواپیما در حدود ۸۰ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب
سوپر هورنت (آمریکا)
سوپر هورنت موثرترین جنگنده نیروی دریایی ایالات متحده و یک جنگنده چند کاره است. اصلی‌ترین قابلیت این هواپیما این است که به سادگی در ناوهای هواپیمابر مستقر می‌شود و می‌تواند هر دو اهداف سطحی و هوایی را مورد حمله قرار دهد. سوپر هورنت به عنوان جنگنده اصلی در خدمت نیروی هوایی استرالیا نیز قرار دارد. سوپر هورنت با موتورهای جدیدی مجهز شده است و جایگاه حمل سلاح‌های اضافی در اختیار دارد که می‌تواند موشک‌های بیشتری را حمل کند. از جمله توانمندی‌های این هواپیما رادارهای بسیار قدرتمند، سیستم رهگیری قوی و توانایی حمل سلاح‌ها و مهمات پیشرفته به میزان زیاد است. قیمت هر یک از این جنگنده‌ها در حدد ۶۷ میلیون دلار است.
آسمان نوردان بی‌رقیب

 اف-۲۲ رپتور (آمریکا)
جنگنده F-22 رپتور را باید فرمانروای تمامی جنگنده‌ها دانست. این هواپیما که توسط شرکت لاکهید مارتین ساخته شده است، تقریباً به صورت کامل رادار گریز است و بنابراین آن را هواپیمای نامرئی می‌نامند. این هواپیما پیشرفته‌ترین و گران‌ترین جنگنده تولید شده تا به امروز است. بسیاری از سنسورها و اطلاعات این هواپیما محرمانه باقی مانده است. این هواپیمای پیشرفته هرگز صادر نشده است و حتی متحدان ایالات متحده و کشورهای عضو ناتو نیز به آن دسترسی ندارند. تا به امروز ۱۸۷ عدد از جنگنده‌های F-22 رپتور ساخته شده است و بدنه اصلی نیروی هوایی آمریکا در سال‌های آینده را تشکیل خواهد داد. این جنگنده ویژگی‌های منحصر به فردی دارد. برای مثال در نبردهای هوایی قبل از اینکه هواپیمای دشمن بتواند آن را شناسایی کند، اقدام به شلیک می‌کند و بدون هیچگونه دردسری هرنوع جنگنده‌ای را نابود می‌کند. قیمت هر یک از این هواپیماها در حدود ۱۵۰ میلیون دلار است.

آسمان نوردان بی‌رقیب


گزارش از حمیدرضا قربانی



عکس خانگی آرام جعفری/بنیامین و شریک زندگی اش/پولاد کیمیایی و استقلال/حیاط خانه لیندا کیانی+تصاویر


اینستاگردی باشگاه خبرنگاران صفحات هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را زیر و رو کرده و گلچینی از آنها را در یک بسته قرارداده است.
با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین برای ارتباط تنگاتنگ با هوادارانشان از جزئیات زندگی خود و یا مسائل روز عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.
بسته امروز باشگاه خبرنگاران هم قصد دارد گلچینی از تصاویر و اخبار هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین را در اختیار کاربران قرار دهد.


آرام جعفری بازیگر سینما و تئاتر تصویری از خود و غذای خانگی اش را منتشر کرد.



جاتون خالى عزیز ترینا،آش رشته مادر جانم،تو هواى دبش ،شمشک،همیشه به یادتونم مهربونا...




اشکان خطیبی متنی را در وصف دوستان خوب خود منتشر کرد.



تعدادى از دوستاى خوبم در توانبخشى هفتم تیر
عشق به زندگى رو ازشون آموخته بودم ،با هم تولد من رو جشن گرفته بودیم و بعد از دو سال، این گرفتارى هاى لعنتى اجازه دادند تا دیدار تازه کنیم.چندتایى شون کارمندن،خیلیاشون دانشجو،یک نویسنده،چند هنرمند و یک "شاعر" که عکس روى جلد کتاب ش و یه شعر که من عاشقشم به نام "پاهایم" رو براتون تو عکس گذاشتم.
خدا به همه تون سلامتى ببخشه ولى براى دوستاى من دعا کنید به آرزوهاشون برسن




بنیامین بهادری هم عکسی از همکار قدیمی خود در صفحه شخصی اش منتشر کرد.



این عکس مربوطه به چهار پنج سال قبل این پسر مهربون و باهوش اسمش هست مسعود داعى از همون موقع که اوایل دوره دانشجویى اش بود مسئولیت و مدیریت مهم ترین کارهاى اجرایى گروه بنیامین موزیک رو به عهده گرفت دست راست من و این گروهه و وجودش به قول بارانا بایدیه مسعود داعى عزیز و برادر دوست داشتنى خودم! تولدت خیلى مبارک




پولاد کیمیایی با اشتراک گذاری عکسی در صفحه خود نشان داد استقلالی دو آتیشه است.



تبریک به استقلال و استقلالی که بیش از این ازشون انتظار نداشتن و تبریک به پرسپلیس که برد پرسپلیس تیم بزرگیه و افتخار کشور ماست انشاالله این دو تیم واسه مردم بمونن ولی همه میدونیم داستان چیه امیدوارم این دو تیم همیشه سرور فوتبال کشور باشن دمتون گرم




پست جدید حسام نواب صفوی مریوط به مشغله های کاری اش است و از طرفداران خود عذر خواهی کرده است.



دوستان و هموطنان عزیز چند روزی بود درگیر فیلمبرداری و تداخل چند کار با هم بودم فرصت دسترسی به اینترنت نداشتم بهر حال وقتی آدم میفهمه دوستانش نگرانشن امید به زندگی پیدا میکنه اما نگران من نباشید ماشین چپ کنه هواپیما سقوط کنه ،قطار از ریل در بیاد، و حوادث دیگری همچن زلرله، جنگ با داعش ،بمب خوشه ای کلاهک هسته ای..،بر من فرود بیاد دقیقا با همین لبخندبیرون میام میگم سلام به همتون




وزیر بهداشت عکسی از مراسم آغاز ساخت اولین بیمارستان هسته ای کشور منتشر کرده است.



روز دوشنبه به لطف خدا و با همکاری و همراهی برادران پر تلاشم اقایان دکتر صالحی و دکتر قالیباف تفاهم نامه ساخت بزرگترین و اولین بیمارستان هسته ای کشور را امضا کردیم.

بیمارستانی که در آن توانمندی کشور در حوزه فناوری هسته ای به خدمت سلامت درخواهد آمد و با بهره گیری از توان متخصصان کشور شاهد ارائه خدمت نوینی نه تنها به ساکنان جنوبی ترین نقطه پایتخت، بلکه ارائه خدمت به هموطنانی از سراسر کشور و نیز کشورهای منطقه خواهیم بود.
امید که در سایه همدلی و همراهی ها و به لطف حمایت های مداوم رئیس جمهوری از طرح های حوزه سلامت، بیش از پیش در خدمتگزاری به مردم موفق باشیم. مردمی که شایسته اند و قدرشناس.
عکس از: جناب آقای محمود رحیمی - خبرگزاری مهر



عباس غزالی در اینستاگرام خود نیز به یاد شهدای گمنام بود.


یادشون گرامی...


در این پست عکسی از شهید مدافع حرم سردار سلیمانی را مشاهده می کنید.


شهید مصطفی صدرزاده و حاج قاسم سلیمانی...





حیات خانه ى ما در انتظار بارش یک ابر ناشناس خمیازه میکشد... حیات خانه ى ما تنهاست...




مریم امیر جلالی با اینکه از طرفداران اینستاگرامی خود خدا حافظی کرده بود اما نشان داد دل کندن آسان نیست


با تشکر از شما دوست عزیز زحمت و کشیدین ممنون


وزیر کشور هم مثل همیشه پست اینستاگرامی اش مربوط به برنامه های کاری وزارت کشور است.



عمده مهاجرت ها در ابعاد داخلی و بین المللی بدلیل وجود بسترهای نامتوازن و نامتعادل شکل می گیرد و مهاجرت های غیر قانونی ، غیر اختیاری و برنامه ریزی نشده برای دولت ها مشکل ساز خواهد بود/با اجرای پروژه های پیشران می توان اقتصاد مناطق مرزی را متحول کرد و توسعه پایدار را برای اینگونه مناطق به ارمغان آورد .
"کنفرانس بین المللی مهاجرت،الگو، پیامدها و سیاست ها به مناسبت پنجاهمین سال تاسبس مرکز آمار ایران



گزارش از: هانیه میرزاهدایتی




رقم بدهی زنجانی و حق الوکاله‌اش چند صفر دارند؟


وکیل متهم نفتی در گفت‌وگوی تفضیلی با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مباحثی متفاوت از جمله دستمزدش،‌ مدیریت اموال بابک زنجانی از داخل زندان و نقش خواهر متهم در این پرونده صحبت کرد.

 این روزها همه جا سخن از پرونده‌های بزرگ و حساس بابک زنجانی مرد اول اختلاس نفتی است، پرونده‌ای که به گفته‌ی وکیل آن بسیار حجیم بوده و بررسی آن به زمان زیادی نیاز دارد.
این پرونده از لحاظ قانونی محدودیت‌هایی را برای طرفین دعوا تعریف کرده و این محذوریت‌‌ها و محدودیت‌ها باعث شده تا اطلاعات این پرونده به شیوه‌ی قطره چکانی به بیرون درز کرده و رسانه‌ها را برای بازخوانی این پرونده و دستیابی به اطلاعات آن دچار مشکل ساخته است که باشگاه خبرنگاران جوان طی مصاحبه‌ای با وکیل متهم بزرگ نفتی جزییاتی جدید را از این پرونده فاش کرد.
چی شد که بابک زنجانی گرفتار شد؟
وکیل متهم نفتی: زمانی که کشور با تحریم‌های غیرقانونی دول غربی روبه‌رو شد در واقع در برخی زمینه‌ها از جمله در زمینه فروش نفت دچار مشکلات جدی شد، به این معنی که دیگر قدرت صادرات نفت را به غیر از برخی از کشورهای محدود و معدود، به سایر کشورها نداشتیم و حتی دیگر در این شرایط قدرت انتقال پول را هم نداشتیم.عدم قدرت انتقال پول به این دلیل بود که تمام سیستم‌های بانکی و سوئیفت های بانکی مسدود شده و کشور از لحاظ پولی و بانکی دچار یک سری تحریم‌های اساسی شده بود.
- در این شرایط تحریم حتی برای نقل و انتقال نفت به سایر کشورها نیز دچار مشکل شده تا حدی که دیگر هیچ شرکت بیمه معتبری کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ما را بیمه نمی‌کردند و این‌ها همگی جزو محدودیت‌های آن زمان است .
- مدت زمان همکاری بابک زنجانی با شرکت نفت از خرداد سال ۹۲ تا دی ماه همان سال بوده است. یعنی چیزی حدود ۶ تا ۷ ماه این همکاری صورت گرفته است که طی آن تمامی اموال و دارایی‌های ایشان و به خصوص آنچه که امروز در داخل ایران وجود دارد همگی مربوط به قبل از همکاری وی با شرکت نفت بوده است.
آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
چگونه همه متوجه ماجرای اختلاس بابک زنجانی شدند؟
وکیل متهم نفتی: تمامی اتفاقات در این پرونده از همکاری دو شرکت خارجی که یک شرکت خارجی وابسته به شرکت نفت و دیگری شرکت خارجی وابسته به بابک زنجانی است، شروع می‌شود. یک معامله نفتی بین این دو شرکت توسط بابک زنجانی شکل می‌گیرد تا از طریق آن نقل و انتقال نفتی انجام شود، اما در این بین به علت برخی تحریم‌ها در انتقال و برگشت پول‌ها دچار مشکل می‌شویم، بابک زنجانی بعد از تحریم در انتقال و بازگشت پول‌های حاصل از نفت در قالب یک قرارداد حقوقی ضامن برگشت پول‌های بلوکه شده از یک بانک خارجی می‌شود.
چرا میلیاردر نفتی مورد تعقیب قرار گرفت؟
وکیل متهم نفتی: یقیناً دستگاه قضایی بر اساس قوانین، مقررات و موازین مدون خود به درستی به وظیفه خود عمل کرده و در این زمینه فعالیت می‌کند. عده‌ای از افراد، خارج از دستگاه قضایی هستند که موکل من را در معرض آماج حملات قرار داده و شاید عده‌ای هم از سر صدق و اخلاص و برای کشف واقعیت این کار را می‌کنند. در واقع برخی از حمله کنندگان به بابک زنجانی واقعاً دغدغه حفظ و استیفای حقوق بیت المال را داشته و این مسأله قابل درک است.
آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
آیا مدیریت اموال بابک زنجانی از داخل زندان صورت می‌گیرد؟
وکیل متهم نفتی: یکی از نکاتی که حائز اهمیت بوده، این است که بابک زنجانی از بدو بازداشت بدون این که هیچ رأی قطعی علیه وی صادر شده باشد، شخصاً و به صورت داوطلبانه طی یک وکالت رسمی همه اموال خود را در اختیار شرکت نفت قرار داده است. این موضوع چیزی جز حسن نیت وی را به ذهن نمی‌رساند چرا که معمولاً تا زمانی که رأی قطعی صادر نشود، اساساً هیچ رد مالی صورت نمی‌گیرد. تمامی شرکت‌ها و اموال وی در اختیار شرکت نفت بوده و توسط آن‌ها تمامی امور کنترل و اداره می‌شود و وی تاکنون هیچ گونه مدیریتی را بر اموال خود نداشته است.
در واقع موکل بنده از زمان بازداشت تا کنون هیچ کنترل و مدیریتی بر اموال داخل کشور و بر شرکت‌های داخلی ندارند و همه این اموال، شرکت و سرمایه به شرکت نفت منتقل شده است.
و نکته قابل تامل اینجاست که آیا راندمان کاری این شرکت ها که امروز در اختیار شرکت نفت قرار گرفته به همان میزانی است که موکل بنده در آن زمان تصدی آنها را بر عهده داشت یا خیر؟
چه مقدار از اموال بابک زنجانی در داخل کشور و یا در خارج از کشور وجود دارد؟ در کدام کشورها؟
وکیل میلیاردر نفتی: در خصوص مسائل خارج از کشور موکلم از آنجایی که واقعاً در حیطه صلاحیت، اختیار و اطلاع من نیست شاید خیلی ذی‌صلاح نباشم که اظهار نظر کنم، اما در خصوص اموال داخل کشور وی که تماماً به شرکت نفت منتقل شده توسط کارشناسان دادگستری در حال ارزیابی و قیمت‌گذاری است و من رقم دقیق را نمی‌توانم اعلام کنم برای اینکه به طور قطع اعلام و ابلاغ نشده است.
- به عبارت دیگر معتقد هستیم که اگر به اعتراضات ما هم در روند ارزیابی اموال توجه شود قسمت قابل توجهی از بدهی موکلم با توجه به اموال موجود داخلی وی پوشش داده خواهد شد.


مجموع بدهی‌های زنجانی چقدر است؟
وکیل میلیاردر نفتی: در این زمینه عدد و رقم‌های مختلفی بیان شده است که بعضی از صحبت‌ها حاکی از ۲میلیارد و۸۰۰میلیون دلاری بودن یا ۲میلیارد و۸۰۰میلیون یورو و بعضاً ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون یورو بودن بدهی بابک زنجانی است اما رقم دقیق را قطعاً با اسناد و مدارک در وقت مقتضی در دادگاه اعلام خواهیم کرد و قطعاً اعداد و ارقامی که اعلام خواهد شد کمتر از ارقامی است که در حال حاضر گفته شده است.

در پرونده آیا سخنی از مسئله اخلاقی بابک زنجانی هم هست؟ آیا شاکی در این خصوص وجود دارد؟
وکیل میلیاردر نفتی: با توجه به وضعیت مالی خاص موکل بنده که به هرحال انسانی متمول بوده و به قولی جوان میلیاردر متمول شناخته شده است و شاید این شائبه و ذهنیت وجود داشته باشد که در پرونده وی مسائل اخلاقی هم وجود داشته باشد.
اما خوشبختانه در کل این چند ۱۰هزار صفحه‌ای که شما مطالعه می‌کنید با شخصی سروکار دارید که تمام هم وغم او فقط  کار تجاری و اقتصادی‌اش بوده است یعنی در ۲۴ ساعت آن چیزی که وی بر روی آن تمرکز داشته است مسائل مالی و اقتصادی و آن اهداف اقتصادی‌ای بوده که وی برای خود تعیین کرده است و خوشبختانه کوچک‌ترین شائبه و مشکل اخلاقی‌ای که ممکن است در پرونده‌هایی از این دست وجود داشته باشد در پرونده موکل من وجود نداشته و عاری از هرگونه شاکی است.

قرار بود وکلای خارجی بخشی از بدهی بابک زنجانی را به حساب وزارت نفت واریز کنند ولی تا به امروز پولی نیامده؟
وکیل میلیاردر نفتی: این نیز نکته‌ای است که باید با دقت به آن توجه شود، وکلای خارجی در جلسه دوم دادگاه اعلام کردند که این آمادگی را دارند که یک پیشنویس ضمانت‌نامه بانکی را برای تصفیه حساب بدهی موکل بنده ارائه دهند، منتهی مراتب این کار به یک سری تشریفات داخلی و خارجی نیاز دارد.
همانطور که اشاره کردم قسمتی مربوط می شود به ارزیابی اموال داخلی وی تا ببینیم چقدر از بدهی را پوشش می‌دهد و از رقم کل بدهی کسر شود و به وکلای خارجی اعلام شود تا آنها بتوانند ضمانت‌نامه را با قید آن مبلغ ارائه دهند.
نکته دوم که نباید فراموش شود این است که هنوز بابک زنجانی و بانک‌های وی در تحریم به سر می‌برند، و درست است که تحریم‌ها برداشته شده است اما عملی و اجرایی شدن زمان‌بر خواهد بود. اما چیزی که در این بین مطرح است این است که موکل بندهخ از ابتدا حسن نیت داشته و متأسفانه بحث تحریم‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است اما با وجود این اراده قوی و جدی موکل بنده برای تسریع در بازپرداخت بدهی و هم‌زمان اراده جدی دادگاه برای مساعدت به استیفای حقوق بیت‌المال نشان می‌دهد که نهایتاً کار به جایی رسد که حق و حقوق بیت‌المال هم تماماً استیفا شود.

اگر بابک زنجانی پول بدهی را دارد پس چرا نمی‌دهد؟
وکیل میلیاردر نفتی: اموال داخل کشور که به هر حال یک عدد و رقمی خواهد شد که کارشناسان آن را برآورد و اعلام خواهند کرد به نظر می‌رسد در بعضی از موارد همینطور که اشاره کردیم قیمت واقعی و عادله‌ روز شاید محاسبه نشده باشد که البته این طبق نظر ما است.
ضمن تشکر از زحمات کانون کارشناسان رسمی دادگستری و دادستانی و کسانی که در این قضیه مدخل بودند یقیناً اگر اموال داخلی به هر حال ارزیابی شود و آن رقم اعلام شود قسمت قابل توجهی از بدهی بابک زنجانی کسر خواهد شد.
 نکته  قابل توجه دیگر این است که با توجه به برخورد با تحریم‌ها و مسدود بودن سوئیفت بانک بین‌المللی برای ما و این که این پول قابل توجه چیزی نیست که بتوان به صورت دستی جابه‌جا کرد و باید حتماً از طریق مکانیزم بانکی بین‌المللی جابه‌جا شود اما تا به این لحظه سیستم مکانیزم بانکی بین‌المللی هنوز به خاطر تحریم‌ها مسدود است.

آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
نگاه دولت حاضر به ماجرای بابک زنجانی از چه جنسی است؟
وکیل میلیاردر نفتی: شاید من صالح به اظهار نظر در این خصوص نباشم قطعاً دولت مردانی که امروز سکان‌دار سیاست کشور هستند با حسن نیت و دغدغه استیفای حقوق مردم و بیت‌المال در این پرونده حضور دارند و نکته‌ای که در این مورد باید اشاره کرد این است که رابطه دولت با موکلم رابطه شاکی و متشاکی است.
- به هرحال شاکی یک ادعایی دارد و متشاکی و متهم ادعای دیگری. و اینکه حق با کدام طرف است و کدام صحبت و ادعا قرین به صحت است، تشخیص با دادگاه است.
- اما متأسفانه شاهد  بودیم که صحبت‌های حواشی پرونده زده شد. به عنوان مثال گفته شد که بابک زنجانی رکورددار فساد در دنیا است. سؤال بنده این است که آیا تا امروز اساساً فسادی در دادگاه ثابت شده است که ما این چنین قاطعانه رأی صادر می کنیم؟
-  در خصوص صحبت‌های مطرح شده حواشی پرونده می خواهم خواهش کنم دستگاه قضایی به کارش رسیدگی کند و اگر قرار است دفاعیاتی و ادعاهایی را بشنویم در چارچوب قانون با تکیه بر اسناد و مدارک صورت بگیرد و اینکه هنوز دستگاه قضا رأی صادر نکرده است و موکلم صرفاً مورد اتهام قرار گرفته است و برخی دولتمردان هر چند با نیت خیر و از سر دلسوزی دادگاه تشکیل دهند و رأی صادر کنند و وی را رکورددار فساد در آن جرم هم اعلام کنند، چندان وجاهت قانونی و شرعی ندارد. به خصوص از دولت تدبیر و امید انتظار می رود که بیش از این به مسائل اخلاقی پایبند باشند.
آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
آیا امکانات بابک زنجانی در زندان vip است؟
 وکیل میلیاردر نفتی: این موضوع از جمله مواردی است که در خصوص موکلم زده می‌شود که قرین به صحت نیست. حتی در مواردی گفته می‌شود که بابک زنجانی اصلاً در زندان حضور ندارد. بنده شهادت می‌دهم که در مدت ۲۲ ماه بازداشت، بابک زنجانی در انفرادی به سر می‌برد و اگر کمتر از دیگر زندانیان امکانات در اختیار نداشته باشد، یقیناً بیشتر از آنها نیست و طبق قوانین و مقررات زندان با وی رفتار شده است.
- شاید یکی از مواردی که گفته شده و چندان قرین به صحت نیست همین مطلبی است که بابک زنجانی در وضعیت خاصی بسر می‌برد.
خواهر بابک زنجانی چه نقشی در پرونده دارد؟
وکیل میلیاردر نفتی: این موضوعات یکسری مسائل حاشیه ای است. چند روز به ادگاه بعضی از رسانه ها منتشر کردند خواهران و مادر بابک زنجانی مدعی اموال وی شدند اما واقعیت امر این بود که این موضوع مربوط به ۲ سال پیش است که بابک زنجانی به اختیار خودشان اعلام کردند اموالم به جای پرداخت بخشی از بدهی به شرکت نفت تعلق دارد اما اموالی که متعلق به خواهر و مادرم است دیگر ارتباطی با بنده ندارد.
زمان فعالیت بابک زنجانی با وزارت نفت از سال ۹۲ است ولی ملکی که فرضا در سال ۸۵ به نام مادر و خواهر وی شده به بابک زنجانی ارتباطی ندارد و طبق اصول متقن قضایی و دادرسی عادالانه کیفری همین را ایجاب می کند، این ها بعضی حواشی است که پر رنگ تر از متن می شود و آنچه بنده به عنوان وکیل مدافع بابک زنجانی صلاحیت صحبت کردن راجع به آن را دارم در خصوص اتهامات موکلم و در چارچوب کیفرخواست است و فرد دیگری از خانواده باابک زنجانی نیز از کیفرخواست صادره به عنوان متهم مطرح نیست و من هم فکر می‌کنم به مصلحت است در چارچوب همین کیفرخواست اعلام نظر کنم.

*وکیل میلیاردی هستید؟
وکیل میلیاردر نفتی: من ظاهراً وکیل متهم میلیاردر نفتی هستم.
*شما برای دفاع از بابک زنجانی چقدر حق‌الوکالت گرفته‌اید با قرار است دریافت کنید؟
وکیل میلیاردر نفتی: وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: سؤال خوبی است که مطرح کردید و این سؤال را هم همکاران رسانه زیادی از من سؤال می کنند. هرچند که قرارداد حق‌الوکاله یک قرارداد محرمانه بین وکیل و موکل است ولی من از روزی که وارد پرونده شده‌ام به صورت شفاف و روشن قرارداد حق‌الوکاله خودم را به دادستانی ارائه دادم و باید بگویم که در حال حاضر تمام اموال و دارایی‌های بابک زنجانی بلوکه است و هیچ‌گونه قابلیت پرداختی وجود ندارد و راجع به حق‌الوکاله همین مطلب را می‌توانم مطرح کنم.
- حق الوکاله یک قرداد دوطرفه بین وکیل و موکل است که قسمت به موکل مربوط میشود و محرمانه است و به نظر می‌رسد شایسته نباشد که مطرح شود و دستگاه قضا کاملا درجریان این موضوع است و با توجه به حجم و سنگینی پرونده و تعرفه‌های کانون وکلا رقم قابل توجهی نمی‌گیرم.


نیویورکر مدعی شد:
ایران نمی تواند منکر نقشش در سوریه شود


نیویورکر در گزارشی شهادت مستشاران ایرانی در سوریه را بهانه گزارشی مغرضانه قرار داد.



در حالی که کمک‌های مستشاری ایران به محور مقاومت به ویژه در سوریه همواره از سوی مقامات کشورمان هم رسما اعلام شده و هم ادامه آن مورد تاکید قرار گرفته است نیویورکر به قلم "رابین رایت" در گزارشی این کمک های مستشاری را کمک نظامی قلمداد کرده و مدعی شده ایران دیگر نمی تواند مداخله نظامی خود را در سوریه کمرنگ جلوه دهد.
نیویورکر در این گزارش با اشاره به شهادت تنی چند از مدافعین حرم در سوریه آورده است: دو نفر از فرماندهان نظامی این کشور و همچنین محافظ پیشین احمدی نژاد – رئیس جمهور سابق ایران -- در ماه جاری در سوریه کشته شدند. چندین فرمانده ارشد سپاه پاسداران که به عنوان مستشاران نظامی معرفی می شوند نیز در هفته های اخیر، در جبهه های مختلف سوریه کشته شده اند.

نیویورکر در ادامه ادعاهای خود افزود در آغاز مداخله نظامی ایران در سوریه، شمار تلفات نظامیان این کشور اندک بود و چندان جلب توجه نمی کرد. نخستین افرادی که جان خود را در درگیری های سوریه از دست دادند از مبارزان شبه نظامی ایرانی بودند.
رابین رایت در بخشی از گزارش خود نوشت: زمانی که در سال ۲۰۱۳ (۱۳۹۲) به ایران سفر کردم از بهشت زهرا – بزرگترین قبرستان تهران – دیدن کردم. بخشی از بهشت زهرا به شهدای جنگ تحمیلی اختصاص دارد. شیعیان ایران برای اموات، به ویژه شهدا احترام بسیاری قائلند. بنابراین، قبرستان ایران مکان مناسبی برای آگاهی از افکار عمومی به شمار می رود.
من در میان قبرهای قدیمی به قبر تازه ای برخورد کردم. شهیدی که در آنجا دفن شده بود، محمد حسن خلیلی نام داشت. بر روی بنری که در نزدیک قبر آن شهید قرار داشت، نوشته شده بود مدافع حرم حضرت زینب (ع) – مکان مقدسی در سوریه که از نوادگان حضرت محمد (ص) -- به شمار می رود.
خبرنگار نیویورکر ادامه داد جمهوری اسلامی ایران نخستین کشته شدگان ایرانی جنگ سوریه را افراد داوطلبی معرفی کرد که خواهان دفاع از نمادهای دین اسلام بودند. از آن زمان شمار کشته شدگان ایرانی در سوریه رو به افزایش گذاشت. خبرگزاری جمهوری اسلامی در ماه ژوئن (۳۱ روز منتهی به ۱۱ تیر) گزارش داد بیش از چهارصد داوطلب ایرانی و افغان هایی که در این کشور زندگی می کنند، در صفوف مقدم سوریه جان خود را از دست دادند.  خبرگزاری فارس نیز هفته گذشته در گزارشی اعلام کرد هشت نفر در دو روز گذشته جان خود را در سوریه از دست دادند.
رابرت رایت مدعی است ایران مجبور شده است شمار تلفات خود در سوریه را اعلام کند. انتشار اخبار کشته شدن چهار فرمانده ایرانی که سال گذشته در سوریه جان خود را از دست دادند، گویای این حقیقت است. این درحالیست که برخی گزارش ها شمار کشته شدگان ایرانی از آغاز مداخله نظامی این کشور در سوریه را دو برابر اعلام کرده اند.
سردار حسین همدانی ۸ اکتبر (۱۶ مهر) در سوریه کشته شد. مقامات عالی رتبه ایران از جمله آیت الله خامنه ای – رهبر معظم انقلاب اسلامی این کشور – با حضور در منزل شهید همدانی، پیام تسلیت خود را به خانواده این سردار تقدیم کرد. وی در حساب توییتر خود نیز پیامی تسلیتی به انگلیسی منتشر کرد.
رابین رایت افزود: کشته شدن سردار همدانی می تواند یک ضایعه نظامی بزرگ برای ایران و حتی سوریه به شمار رود. طبق گزارش "جینز دیفنس ویکلی"، ارتش دائم سوریه در سال ۲۰۱۱ (۱۳۹۰) به دو بخش تقسیم شد. بشار اسد – رئیس جمهور سوریه –به مشاوره های نظامی ایران در جنگ داخلی کشورش متکی بوده است؛ ضمن اینکه از نیروهای نظامی حزب الله نیز بهره برده است.
ایران جزئیات اندکی در خصوص کشته شدگان این کشور در سوریه منتشر کرده است. با این وجود، سه منطقه مختلف در سوریه وجود دارد که عمق مداخله نظامی ایران را در این کشور نشان می دهد. سردار همدانی در حومه حلب – بزرگترین شهر سوریه، مرکز تجاری این کشور که امروز به مهمترین جبهه سوریه تبدیل شده است – کشته شد.
خبرگزاری های ایرانی گزارش دادند دو فرمانده سپاه انقلاب اسلامی ۱۳ اکتبر (۲۱ مهر) جان خود را در جبهه های جنوبی سوریه از دست دادند. سرتیپ رضا خاوری نیز ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) در درگیری های اطراف حما در مرکز سوریه کشته شد.
سردار محمد علی الله دادی و شش نفر از مبارزان حزب الله، ژانویه (۳۱ روز منتهی به ۱۲ بهمن) در حملات هوایی به قنیطره جان خود را از دست دادند. به ادعای این نشریه آمریکایی، آمارها حکایت از آن دارد که شمار کشته شدگان ایرانی بیش از آنچه که گفته می شود است.
سرتیپ حسن شاطری -- از نیروهای سپاه انقلاب اسلامی ایران – فوریه ۲۰۱۳ (۳۱ روز منتهی به ۱۳ اسفند) در مجاورت مرز غربی سوریه با لبنان ترور شد. تهران عوامل و حامیان رژیم صهیونیستی را مسئولان ترور وی معرفی کرد.
ایرانی ها در سوریه کشته می شوند
در ادامه ادعاهای مطرح شده در این گزارش آمده است: نادر حمید – یکی از فرمانده های بسیج – ماه جاری به دلیل جراحاتی که از درگیریهای قنیطره بر بدن وی بر جای مانده بود، جان خود را از دست داد. گفته می شود وی با همکاری حزب الله و نظامیان سوری، کمپینی را علیه معارضان سوری  که از حمایت غربی ها برخوردار هستند، هدایت می کرد. هادی کجباف – از فرماندهان ارشد ایرانی – به همراه سه ایرانی دیگر ماه آوریل (۳۱ روز منتهی به ۱۲ اردیبهشت) در درگیری هایی که در جنوب دمشق رخ داد، کشته شد.
ایران در سطوح عمیق تری از جنگ داخلی سوریه درگیر شده است. این کشور میلیاردها دلار  کمک مالی، تسلیحاتی و همچنین مستشاران نظامی در اختیار سوریه قرار داده است. ایران از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حزب الله -- که اکنون شمار آنها به بیش از ۷۰ هزار نفر در سوریه می رسد -- برای حمایت از حکومت اسد، استفاده کرده است. ایران برای مقابله با جبهه النصره و تروریست های داعش که در حال تصرف بخش های زیادی از سوریه هستند، از آوریل ۲۰۱۴ (۳۱ روز منتهی به ۱۲ اردیبهشت ۹۳) حضور خود را در سوریه پررنگ تر کرده است. صدها مستشار نظامی ایرانی از ماه گذشته عازم سوریه شده اند.
رسانه های مستقر در خاورمیانه مدعی شدند سردار سلیمانی فرمانده سپاه قدس ماه جاری وارد سوریه شد تا ترکیب نظامی جدیدی را اطراف حلب تشکیل دهد. حضور نظامی ایران در سوریه با حملات هوایی روسیه در این کشور همزمان شده است.
نبردی بی فاتح
ایرانی ها همچون روس ها معتقدند جنگ داخلی سوریه، پیروزی نخواهد داشت. محمد جواد ظریف – وزیر امور خارجه ایران – در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد در نهایت، همه طرف های درگیر در جنگ داخلی سوریه باید با یکدیگر مذاکره کنند. جنگ داخلی سوریه مسلما یک راه حل سیاسی خواهد داشت. درگیری های نظامی به تنهایی پاسخ گوی بحران داخلی این کشور نخواهد بود.
سوریه از متحدان مهم ایران و روسیه به شمار می رود. این کشور منابع طبیعی اندکی دارد؛ اما با اراضی اشغالی فلسطین، اردن، عراق، ترکیه، لبنان و کشورهای مدیترانه هم مرز است. همین موضوع این کشور را به مرکز استراتژیک خاورمیانه تبدیل کرده است.
این گزارش می افزاید: ایران مدعی است برنامه این کشور در سوریه، بازپس گیری مناطق اشغال شده، تضعیف معارضان سوری و شبه نظامیان افراطی و در نهایت حل بحران سیاسی این کشور است. حسن روحانی – رئیس جمهور ایران -- در مجمع عمومی سازمان ملل در نشستی که با اعضای پژوهشکده های آمریکایی داشت گفت: "اولویت برتر ایران، مبارزه و شکست تروریسم است.
حسین امیر عبداللهیان -- معاون وزیر امور خارجه ایران -- در لندن گفت: "ایران حضور نظامی خود را در سوریه افزایش داده است. هدف ما حفظ همیشگی اسد در قدرت نیست. موضوع، اهمیت نقش اسد در مبارزه با تروریسم است. مردم سوریه تصمیم نهایی را خواهند گرفت. هر تصمیمی که آنها بگیرند، ما از آن تبعیت خواهیم کرد." جمهوری اسلامی همواره و بی پرده از محور مقاومت حمایت کرده و در مبارزه با تروریسم و اشغالگری از ارائه هیچ کمک مستشاری دریغ نکرده است.



باران، بمب‌های داعش را منفجر کرد/ عروس‌های انتحاری داعش+ تصاویر



 هر روز شاهد جنایات وحشیانه جدیدی از گروه تروریستی داعش در کشور‌های عراق، سوریه و... هستیم که خواندن اخبار و تصاویر جنایات این گروه تکفیری دل هر انسانی را می‌آزارد، این گزارش مروری بر اخبار داعش در ساعات گذشته است.
باران، بمب‌های داعش را منفجر کرد
ده‌ها بمب و مینِ کار گذاشته شده بوسیله عناصر داعش در غرب رمادی، بر اثر بارش باران و افزایش میانگین رطوبت هوا، منفجر شدند.
نمتلاتر
خودکشی نظامی روس در سوریه به دلیل شکست عشقی
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد یک نظامی روس در لاذقیه سوریه به دلیل وجود مشکل در رابطه عاطفی با معشوقه‌اش اقدام به خودکشی کرده است.
عروس های انتحاری، تازه ترین بهره برداری داعش از زنان در سوریه+ تصاویر
داعش با پرداخت مبالغی هنگفت به زنان مصری، از آنها برای عملیات انتحاری در سوریه استفاده می کند.

باران، بمب‌های داعش را منفجر کرد

گردن زنی وحشیانه پروفسور و افسر پلیس موصل بدست داعش
گروه تروریستی داعش این بار استاد یکی از دانشگاهها و یک افسر پلیس موصل را مقابل جمعیت گردن زد.

باران، بمب‌های داعش را منفجر کرد

عضو سابق داعش: زنان خارجی عضو داعش، بیشمارند
یکی از زنان روس که از دست داعش گریخته است گفت تعداد زنان خارجی که به این گروه تروریستی پیوسته‌اند، غیر قابل شمارش‌ است.




شکایت ستاره منچستر از یک کارخانه اسباب بازی!/راننده اتوبوس، ناجی زنی که قصد خودکشی داشت/زندگی در کانتینر کشتی به خاطر بالا بودن اجاره خانه+تصاویر



شکایت ستاره منچستر از یک کارخانه اسباب بازی!/امیدی تازه برای بانویی که 40 سال پیش زنده در آتش سوزانده شد+تصاویربه گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،اخبار باشگاه شبانه امشب در این بسته خبری گردآوری شده است.
دنیا را از چشم حیوانات تجربه کنید + تصاویر
یک استودیو فرصتی را برای دوست داران طبیعت فراهم کرده است تا با تلفیقی از طبیعت و فناوری دنیا را از چشم حیوانات ببینند.

راننده اتوبوس، ناجی زنی که قصد خودکشی داشت + تصویر
یک راننده چینی زنی را که قصد پریدن از پل شهر نانجیانگ داشتن، نجات داد .

اعضای خانواده سلطنتی لندن در مسابقه خیریه + تصاویر
شاهزاده ویلیامز در موسسه‌ای خیریه در لندن با اولین پرتاب و کندن سر مترسک بچه‌ها را به خنده انداخت.

عجیب‌ترین مد ژاپنی + تصاویر
طراح ژاپنی علاقه شدید خود به گربه و کیف‌دستی را باهم تلفیق کرده و خط تولیدی از کیف‌دستی‌هایی یا طرح گربه‌هایی واقعی را به راه انداخته است.

زندگی در کانتینر کشتی به خاطر بالا بودن اجاره خانه + تصاویر
شما می توانید یا پرداخت ۶۰۰ دلار در ماه یک فضای ۱۶۰ متر مکعبی فلزی با پنجره های شیشه ای و حمام خصوصی در «کانتینروکوپیا» اجاره کنید.

۹ شبانه روز بدون آب و غذا و خواب، بخشی از یک آیین سنتی+تصاویر
آیا می توانید نه شبانه روز را بدون آب و غذا و حتی خوابیدن یا دراز کشیدن سپری کنید؟ناگفته نماند کوه هیئه مقدس میان کیوتو ژاپن و استان شیگا است.

وحشتناک ترین منطقه گردشگری دنیا + تصاویر
ساختمان های قدیمی و به جا مانده از تاریخ کهن و ماشین‌های کادیلاک کلاسیک از جمله جاذبه های گردشگری کوبا است اما جایی در این کشور وجود دارد که به جرات می توان گفت که از وحشتناک ترین منطقه گردشگری به شمار می آید.

امیدی تازه برای بانویی که ۴۰ سال پیش زنده در آتش سوزانده شد + تصاویر
۴۰ سال از آن ماجرا می‌گذرد وکیم فوک همچنان از درد شدید ناشی از زخم‌های آن زمان رنج می‌برد.

شکایت ستاره منچستریونایتد از یک کارخانه اسباب بازی ! +تصاویر
پس‌ازآن که یک کارخانه اسباب بازی سازی در چین، عروسکی با پوشش ارتش نازی آلمان، با چهره باستین شواین اشتایگر ساخت، این بازیکن فوتبال شکایتی را علیه آن‌ها تنظیم کرد.




رقم بدهی زنجانی و حق الوکاله‌اش چند صفر دارند؟


وکیل متهم نفتی در گفت‌وگوی تفضیلی با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مباحثی متفاوت از جمله دستمزدش،‌ مدیریت اموال بابک زنجانی از داخل زندان و نقش خواهر متهم در این پرونده صحبت کرد.

این روزها همه جا سخن از پرونده‌های بزرگ و حساس بابک زنجانی مرد اول اختلاس نفتی است، پرونده‌ای که به گفته‌ی وکیل آن بسیار حجیم بوده و بررسی آن به زمان زیادی نیاز دارد.
این پرونده از لحاظ قانونی محدودیت‌هایی را برای طرفین دعوا تعریف کرده و این محذوریت‌‌ها و محدودیت‌ها باعث شده تا اطلاعات این پرونده به شیوه‌ی قطره چکانی به بیرون درز کرده و رسانه‌ها را برای بازخوانی این پرونده و دستیابی به اطلاعات آن دچار مشکل ساخته است که باشگاه خبرنگاران جوان طی مصاحبه‌ای با وکیل متهم بزرگ نفتی جزییاتی جدید را از این پرونده فاش کرد.
چی شد که بابک زنجانی گرفتار شد؟
وکیل متهم نفتی: زمانی که کشور با تحریم‌های غیرقانونی دول غربی روبه‌رو شد در واقع در برخی زمینه‌ها از جمله در زمینه فروش نفت دچار مشکلات جدی شد، به این معنی که دیگر قدرت صادرات نفت را به غیر از برخی از کشورهای محدود و معدود، به سایر کشورها نداشتیم و حتی دیگر در این شرایط قدرت انتقال پول را هم نداشتیم.عدم قدرت انتقال پول به این دلیل بود که تمام سیستم‌های بانکی و سوئیفت های بانکی مسدود شده و کشور از لحاظ پولی و بانکی دچار یک سری تحریم‌های اساسی شده بود.
- در این شرایط تحریم حتی برای نقل و انتقال نفت به سایر کشورها نیز دچار مشکل شده تا حدی که دیگر هیچ شرکت بیمه معتبری کشتی‌ها و نفت‌کش‌های ما را بیمه نمی‌کردند و این‌ها همگی جزو محدودیت‌های آن زمان است .
- مدت زمان همکاری بابک زنجانی با شرکت نفت از خرداد سال ۹۲ تا دی ماه همان سال بوده است. یعنی چیزی حدود ۶ تا ۷ ماه این همکاری صورت گرفته است که طی آن تمامی اموال و دارایی‌های ایشان و به خصوص آنچه که امروز در داخل ایران وجود دارد همگی مربوط به قبل از همکاری وی با شرکت نفت بوده است.
آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
چگونه همه متوجه ماجرای اختلاس بابک زنجانی شدند؟
وکیل متهم نفتی: تمامی اتفاقات در این پرونده از همکاری دو شرکت خارجی که یک شرکت خارجی وابسته به شرکت نفت و دیگری شرکت خارجی وابسته به بابک زنجانی است، شروع می‌شود. یک معامله نفتی بین این دو شرکت توسط بابک زنجانی شکل می‌گیرد تا از طریق آن نقل و انتقال نفتی انجام شود، اما در این بین به علت برخی تحریم‌ها در انتقال و برگشت پول‌ها دچار مشکل می‌شویم، بابک زنجانی بعد از تحریم در انتقال و بازگشت پول‌های حاصل از نفت در قالب یک قرارداد حقوقی ضامن برگشت پول‌های بلوکه شده از یک بانک خارجی می‌شود.
چرا میلیاردر نفتی مورد تعقیب قرار گرفت؟
وکیل متهم نفتی: یقیناً دستگاه قضایی بر اساس قوانین، مقررات و موازین مدون خود به درستی به وظیفه خود عمل کرده و در این زمینه فعالیت می‌کند. عده‌ای از افراد، خارج از دستگاه قضایی هستند که موکل من را در معرض آماج حملات قرار داده و شاید عده‌ای هم از سر صدق و اخلاص و برای کشف واقعیت این کار را می‌کنند. در واقع برخی از حمله کنندگان به بابک زنجانی واقعاً دغدغه حفظ و استیفای حقوق بیت المال را داشته و این مسأله قابل درک است.
آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
آیا مدیریت اموال بابک زنجانی از داخل زندان صورت می‌گیرد؟
وکیل متهم نفتی: یکی از نکاتی که حائز اهمیت بوده، این است که بابک زنجانی از بدو بازداشت بدون این که هیچ رأی قطعی علیه وی صادر شده باشد، شخصاً و به صورت داوطلبانه طی یک وکالت رسمی همه اموال خود را در اختیار شرکت نفت قرار داده است. این موضوع چیزی جز حسن نیت وی را به ذهن نمی‌رساند چرا که معمولاً تا زمانی که رأی قطعی صادر نشود، اساساً هیچ رد مالی صورت نمی‌گیرد. تمامی شرکت‌ها و اموال وی در اختیار شرکت نفت بوده و توسط آن‌ها تمامی امور کنترل و اداره می‌شود و وی تاکنون هیچ گونه مدیریتی را بر اموال خود نداشته است.
در واقع موکل بنده از زمان بازداشت تا کنون هیچ کنترل و مدیریتی بر اموال داخل کشور و بر شرکت‌های داخلی ندارند و همه این اموال، شرکت و سرمایه به شرکت نفت منتقل شده است.
و نکته قابل تامل اینجاست که آیا راندمان کاری این شرکت ها که امروز در اختیار شرکت نفت قرار گرفته به همان میزانی است که موکل بنده در آن زمان تصدی آنها را بر عهده داشت یا خیر؟
چه مقدار از اموال بابک زنجانی در داخل کشور و یا در خارج از کشور وجود دارد؟ در کدام کشورها؟
وکیل میلیاردر نفتی: در خصوص مسائل خارج از کشور موکلم از آنجایی که واقعاً در حیطه صلاحیت، اختیار و اطلاع من نیست شاید خیلی ذی‌صلاح نباشم که اظهار نظر کنم، اما در خصوص اموال داخل کشور وی که تماماً به شرکت نفت منتقل شده توسط کارشناسان دادگستری در حال ارزیابی و قیمت‌گذاری است و من رقم دقیق را نمی‌توانم اعلام کنم برای اینکه به طور قطع اعلام و ابلاغ نشده است.
- به عبارت دیگر معتقد هستیم که اگر به اعتراضات ما هم در روند ارزیابی اموال توجه شود قسمت قابل توجهی از بدهی موکلم با توجه به اموال موجود داخلی وی پوشش داده خواهد شد.


مجموع بدهی‌های زنجانی چقدر است؟
وکیل میلیاردر نفتی: در این زمینه عدد و رقم‌های مختلفی بیان شده است که بعضی از صحبت‌ها حاکی از ۲میلیارد و۸۰۰میلیون دلاری بودن یا ۲میلیارد و۸۰۰میلیون یورو و بعضاً ۲میلیارد و ۱۰۰میلیون یورو بودن بدهی بابک زنجانی است اما رقم دقیق را قطعاً با اسناد و مدارک در وقت مقتضی در دادگاه اعلام خواهیم کرد و قطعاً اعداد و ارقامی که اعلام خواهد شد کمتر از ارقامی است که در حال حاضر گفته شده است.

در پرونده آیا سخنی از مسئله اخلاقی بابک زنجانی هم هست؟ آیا شاکی در این خصوص وجود دارد؟
وکیل میلیاردر نفتی: با توجه به وضعیت مالی خاص موکل بنده که به هرحال انسانی متمول بوده و به قولی جوان میلیاردر متمول شناخته شده است و شاید این شائبه و ذهنیت وجود داشته باشد که در پرونده وی مسائل اخلاقی هم وجود داشته باشد.
اما خوشبختانه در کل این چند ۱۰هزار صفحه‌ای که شما مطالعه می‌کنید با شخصی سروکار دارید که تمام هم وغم او فقط  کار تجاری و اقتصادی‌اش بوده است یعنی در ۲۴ ساعت آن چیزی که وی بر روی آن تمرکز داشته است مسائل مالی و اقتصادی و آن اهداف اقتصادی‌ای بوده که وی برای خود تعیین کرده است و خوشبختانه کوچک‌ترین شائبه و مشکل اخلاقی‌ای که ممکن است در پرونده‌هایی از این دست وجود داشته باشد در پرونده موکل من وجود نداشته و عاری از هرگونه شاکی است.

قرار بود وکلای خارجی بخشی از بدهی بابک زنجانی را به حساب وزارت نفت واریز کنند ولی تا به امروز پولی نیامده؟
وکیل میلیاردر نفتی: این نیز نکته‌ای است که باید با دقت به آن توجه شود، وکلای خارجی در جلسه دوم دادگاه اعلام کردند که این آمادگی را دارند که یک پیشنویس ضمانت‌نامه بانکی را برای تصفیه حساب بدهی موکل بنده ارائه دهند، منتهی مراتب این کار به یک سری تشریفات داخلی و خارجی نیاز دارد.
همانطور که اشاره کردم قسمتی مربوط می شود به ارزیابی اموال داخلی وی تا ببینیم چقدر از بدهی را پوشش می‌دهد و از رقم کل بدهی کسر شود و به وکلای خارجی اعلام شود تا آنها بتوانند ضمانت‌نامه را با قید آن مبلغ ارائه دهند.
نکته دوم که نباید فراموش شود این است که هنوز بابک زنجانی و بانک‌های وی در تحریم به سر می‌برند، و درست است که تحریم‌ها برداشته شده است اما عملی و اجرایی شدن زمان‌بر خواهد بود. اما چیزی که در این بین مطرح است این است که موکل بندهخ از ابتدا حسن نیت داشته و متأسفانه بحث تحریم‌ها مشکلاتی را به وجود آورده است اما با وجود این اراده قوی و جدی موکل بنده برای تسریع در بازپرداخت بدهی و هم‌زمان اراده جدی دادگاه برای مساعدت به استیفای حقوق بیت‌المال نشان می‌دهد که نهایتاً کار به جایی رسد که حق و حقوق بیت‌المال هم تماماً استیفا شود.

اگر بابک زنجانی پول بدهی را دارد پس چرا نمی‌دهد؟
وکیل میلیاردر نفتی: اموال داخل کشور که به هر حال یک عدد و رقمی خواهد شد که کارشناسان آن را برآورد و اعلام خواهند کرد به نظر می‌رسد در بعضی از موارد همینطور که اشاره کردیم قیمت واقعی و عادله‌ روز شاید محاسبه نشده باشد که البته این طبق نظر ما است.
ضمن تشکر از زحمات کانون کارشناسان رسمی دادگستری و دادستانی و کسانی که در این قضیه مدخل بودند یقیناً اگر اموال داخلی به هر حال ارزیابی شود و آن رقم اعلام شود قسمت قابل توجهی از بدهی بابک زنجانی کسر خواهد شد.
 نکته  قابل توجه دیگر این است که با توجه به برخورد با تحریم‌ها و مسدود بودن سوئیفت بانک بین‌المللی برای ما و این که این پول قابل توجه چیزی نیست که بتوان به صورت دستی جابه‌جا کرد و باید حتماً از طریق مکانیزم بانکی بین‌المللی جابه‌جا شود اما تا به این لحظه سیستم مکانیزم بانکی بین‌المللی هنوز به خاطر تحریم‌ها مسدود است.

آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
نگاه دولت حاضر به ماجرای بابک زنجانی از چه جنسی است؟
وکیل میلیاردر نفتی: شاید من صالح به اظهار نظر در این خصوص نباشم قطعاً دولت مردانی که امروز سکان‌دار سیاست کشور هستند با حسن نیت و دغدغه استیفای حقوق مردم و بیت‌المال در این پرونده حضور دارند و نکته‌ای که در این مورد باید اشاره کرد این است که رابطه دولت با موکلم رابطه شاکی و متشاکی است.
- به هرحال شاکی یک ادعایی دارد و متشاکی و متهم ادعای دیگری. و اینکه حق با کدام طرف است و کدام صحبت و ادعا قرین به صحت است، تشخیص با دادگاه است.
- اما متأسفانه شاهد  بودیم که صحبت‌های حواشی پرونده زده شد. به عنوان مثال گفته شد که بابک زنجانی رکورددار فساد در دنیا است. سؤال بنده این است که آیا تا امروز اساساً فسادی در دادگاه ثابت شده است که ما این چنین قاطعانه رأی صادر می کنیم؟
-  در خصوص صحبت‌های مطرح شده حواشی پرونده می خواهم خواهش کنم دستگاه قضایی به کارش رسیدگی کند و اگر قرار است دفاعیاتی و ادعاهایی را بشنویم در چارچوب قانون با تکیه بر اسناد و مدارک صورت بگیرد و اینکه هنوز دستگاه قضا رأی صادر نکرده است و موکلم صرفاً مورد اتهام قرار گرفته است و برخی دولتمردان هر چند با نیت خیر و از سر دلسوزی دادگاه تشکیل دهند و رأی صادر کنند و وی را رکورددار فساد در آن جرم هم اعلام کنند، چندان وجاهت قانونی و شرعی ندارد. به خصوص از دولت تدبیر و امید انتظار می رود که بیش از این به مسائل اخلاقی پایبند باشند.
آیا بابک زنجانی در زندان از امکانات ‌VIP استفاده می‌کند؟/وکیل میلیاردر نفتی چقدر دستمزد می‌گیرد؟/ بررسی نقش خواهر زنجانی در پرونده
آیا امکانات بابک زنجانی در زندان vip است؟
 وکیل میلیاردر نفتی: این موضوع از جمله مواردی است که در خصوص موکلم زده می‌شود که قرین به صحت نیست. حتی در مواردی گفته می‌شود که بابک زنجانی اصلاً در زندان حضور ندارد. بنده شهادت می‌دهم که در مدت ۲۲ ماه بازداشت، بابک زنجانی در انفرادی به سر می‌برد و اگر کمتر از دیگر زندانیان امکانات در اختیار نداشته باشد، یقیناً بیشتر از آنها نیست و طبق قوانین و مقررات زندان با وی رفتار شده است.
- شاید یکی از مواردی که گفته شده و چندان قرین به صحت نیست همین مطلبی است که بابک زنجانی در وضعیت خاصی بسر می‌برد.
خواهر بابک زنجانی چه نقشی در پرونده دارد؟
وکیل میلیاردر نفتی: این موضوعات یکسری مسائل حاشیه ای است. چند روز به ادگاه بعضی از رسانه ها منتشر کردند خواهران و مادر بابک زنجانی مدعی اموال وی شدند اما واقعیت امر این بود که این موضوع مربوط به ۲ سال پیش است که بابک زنجانی به اختیار خودشان اعلام کردند اموالم به جای پرداخت بخشی از بدهی به شرکت نفت تعلق دارد اما اموالی که متعلق به خواهر و مادرم است دیگر ارتباطی با بنده ندارد.
زمان فعالیت بابک زنجانی با وزارت نفت از سال ۹۲ است ولی ملکی که فرضا در سال ۸۵ به نام مادر و خواهر وی شده به بابک زنجانی ارتباطی ندارد و طبق اصول متقن قضایی و دادرسی عادالانه کیفری همین را ایجاب می کند، این ها بعضی حواشی است که پر رنگ تر از متن می شود و آنچه بنده به عنوان وکیل مدافع بابک زنجانی صلاحیت صحبت کردن راجع به آن را دارم در خصوص اتهامات موکلم و در چارچوب کیفرخواست است و فرد دیگری از خانواده باابک زنجانی نیز از کیفرخواست صادره به عنوان متهم مطرح نیست و من هم فکر می‌کنم به مصلحت است در چارچوب همین کیفرخواست اعلام نظر کنم.

*وکیل میلیاردی هستید؟
وکیل میلیاردر نفتی: من ظاهراً وکیل متهم میلیاردر نفتی هستم.
*شما برای دفاع از بابک زنجانی چقدر حق‌الوکالت گرفته‌اید با قرار است دریافت کنید؟
وکیل میلیاردر نفتی: وکیل مدافع بابک زنجانی گفت: سؤال خوبی است که مطرح کردید و این سؤال را هم همکاران رسانه زیادی از من سؤال می کنند. هرچند که قرارداد حق‌الوکاله یک قرارداد محرمانه بین وکیل و موکل است ولی من از روزی که وارد پرونده شده‌ام به صورت شفاف و روشن قرارداد حق‌الوکاله خودم را به دادستانی ارائه دادم و باید بگویم که در حال حاضر تمام اموال و دارایی‌های بابک زنجانی بلوکه است و هیچ‌گونه قابلیت پرداختی وجود ندارد و راجع به حق‌الوکاله همین مطلب را می‌توانم مطرح کنم.
- حق الوکاله یک قرداد دوطرفه بین وکیل و موکل است که قسمت به موکل مربوط میشود و محرمانه است و به نظر می‌رسد شایسته نباشد که مطرح شود و دستگاه قضا کاملا درجریان این موضوع است و با توجه به حجم و سنگینی پرونده و تعرفه‌های کانون وکلا رقم قابل توجهی نمی‌گیرم.



از شنبه تلگرام پولی می شود!


این روزها خبرهایی از پولی شدن تلگرام به گوش می رسد.

اخیرا در فضای مجازی تحت عنوان پولی شدن تلگرام دست به دست می چرخد که به شرح زیر است:
" صبح روز شنبه Telegram به حالت شارژی تبدیل خواهد شد. اگر شما حداقل به۱۰ مخاطب این پیام را ارسال کنید، پس متوجه خواهند شد که شما یک کاربر مشتاق و فعال هستید و آرم شما به آبی تبدیل خواهد شد و رایگان باقی خواهد ماند. (همانطور که امروز در روزنامه ها مورد بحث قرار گرفت هزینه هر پیام در تلگرام ۰/۰۱ یورو خواهد بود. این پیام را به ۱۰ نفر ارسال کنید اگر این کار را انجام دهید چراغ شما آبی خواهد شد،در غیر این صورت صدور صورت حساب در تلگرام فعال خواهد شد.(این پیامو به ده نفر بفرستید تا تلگرام متوجه بشه شما کاربر فعالی هستید وگرنه پولی میشه"
از شنبه تلگرام پولی می شود!
این پیام ها با هدف مشوش کردن اذهان عمومی و ایجاد اغتشاش طراحی می شوند، و هیچ پایه و اساس معتبر و قابل تاییدی ندارند. کاربران باید مراقب باشند که بازیچه چنین پیام های بی پایه و اساسی نشوند.





نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
چرا عکس تار کردی ولی ادرس اینستاگرامشو تار نکردی!!!!!!!!
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1