تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۲۲
کد مطلب : ۱۳۴۶۸۲

کارخانه برتر تولیدات غذایی استان واحد نمونه صنعتی کشور شد(+اسناد)

۲
۰
کبنا ؛مدیرعامل کارخانه آرد باقری از موفقیت‌های این کارخانه در روزهای اخیر خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، بهرام باقری عصر امروز در نشستی که به مناسبت روز جهانی غذا و با حضور مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، اظهار کرد: کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج در سال ۷۵ توسط پدر صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد آقای «حاج خسرو باقری» مجوز تاسیس خود را دریافت و در سال ۷۹ با ظرفیت ۳۰۰ تن در شبانه‌روز آغاز به کار کرد.
مدیرعامل کارخانه آرد باقری در ادامه اضافه کرد: این شرکت از سال ۹۱ به مدت سه سال متوالی به عنوان واحد نمونه اداره‌کل استاندارد و دانشگاه علوم پزشکی در سطح استان و جزء بیست واحد برتر و نمونه صنایع غذایی در سطح کشور انتخاب گردید.
باقری افزود: در سال ۹۴ تندیس واحد صنعتی نمونه کشوری را از وزارت صنعت و معدن دریافت کرد.
baghri-(5)
وی با بیان اینکه کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج جهت پیشبرد اهداف خود در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و ورود به بازارهای بین المللی اقدام به اخذ گواهینامه‌هایی کرده است، اظهار داشت: این شرکت توانست گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریت کیفیت؛ ISO9001 ،ISO14001 ،OHSAS18001 و گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت مواد غذایی ISO22000 و گواهی نشان حلال را کسب کند.
baghri-(6)
باقری با اشاره به مجموعه فعالیت‌های این شرکت در ۳ فاز، ادامه داد: تولید انواع آرد با ظرفیت اشتغال‌زایی ۶۰ نفر به صورت مستقیم و بالغ بر ۲۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در فاز اول این کارخانه اتفاق افتاد.
وی افزود: فاز دوم این کارخانه با راه‌اندازی واحد بسته‌بندی انواع آردهای سفید و سبوس‌دار گندم با نام تجاری «کوبودنا» در اوزان ۱۰ کیلویی ۲۵ کیلویی جهت مصارف صنفی و صنعتی و اوزان ۵۰۰ گرمی و ۹۰۰ گرمی در بسته‌های چند لایه متالایز جهت مصارف خانگی با ظرفیت اشتغال‌زایی ۲۰ نفر در ابتدای سال ۹۴ به بهره‌برداری رسید.
مدیرعامل کارخانه آرد باقری گفت: فاز سوم کارخانه با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که بزرگترین واحد تولید نان صنعتی جنوب کشور با نام تجاری «کوبودنا» در این کارخانه راه‌اندازی می‌شود.
baghri-(2)
باقری در ادامه سخنان خود اظهار کرد: کلیه ماشین‌آلات خط تولید این واحد بر اساس آخرین تکنولوژی روز اروپا بوده و با ظرفیت ۲۰ تن در روز و ۸۰۰۰ قطعه در ساعت قادر به تولید بالغ بر ۱۵۰ رقم انواع نان و محصولات مشابه می‌باشد.
وی ادامه داد: با راه‌اندازی این واحد امکان اشتغال‌زایی ۱۶۰ نفر به صورت مستقیم و ۳۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فراهم می‌شود.
baghri-(9)
مدیرعامل این کارخانه غذایی در یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه نان غذای اصلی مردم جامعه است، افزود: این شرکت در راستای ارتقاء کیفی و بالا بردن ارزش غذایی این محصول و همچنین کاهش ضایعات نان‌های رایج فعلی و تولید نان‌های صنعتی خاص را در اولویت برنامه کاری خود قرار داده است.
باقری تولید انواع نان و میان وعده‌های غنی شده با آهن و انواع ویتامین‌ها جهت تغذیه کودکان و نوجوانان برای عرضه در مدارس و مراکز آموزشی، تولید نان‌های خاص و میان وعده‌های رژیمی جهت بیماران دیابتی، فشار خونی با توجه به پتانسیل‌های بالقوه استان در زمینه‌ی گیاهان دارویی، تولید انواع نان‌های تخصصی جهت بیمارانی که از نارسایی‌های کلیوی و ضعف سیستم گوارشی رنج می‌برند از برنامه‌های این کارخانه است.
وی گفت: کارخانه آرد آبشار گستر باقری با بهره‌گیری از متخصصان و مشاوران مجرب تغذیه و صنایع غذایی و عقد تفاهم‌نامه با دانشگاه‌های استان اقدام به فرمولاسیون انواع فرآورده‌های تخصصی با میزان فیبر بالا جهت جلوگیری از بیماری‌های گوارشی، سرطان، چربی خون و چاقی نموده است.
این کارآفرین برتر کهگیلویه و بویراحمد افزود: علاوه بر این در تولید نان‌های صنعتی به دلیل استفاده از فرایند تخمیر ضمن تولید و عدم استفاده از جوش شیرین مشکلات گوارشی ناشی از مصرف نان‌های سنتی فعلی برای مصرف کنندگان بر طرف می‌گردد.
باقری گفت: بر اساس تعریف بانک جهانی امنیت غذایی، امنیت غذایی بر سه عنصر موجود بودن غذا، دسترسی به غذا، پایداری در دریافت غذا استوار است و هر کدام از این عناصر دچار چالش شود امنیت غذایی و به تبع آن امنیت ملی دچار مشکل خواهد شد.
وی افزود: در واحد تولید نان صنعتی «کوبودنا» با ظرفیت تعریف شده حداقل ۲۰ تن در روز با توجه به مکانیزه بودن کامل خط تولید و استقرار ماشین آلات مدرن اروپایی امکان استمرار تولید در شرایط بحران و حوادث غیرمترقبه وجود دارد.
baghri-(1)  baghri-(3)    baghri-(7) baghri-(8)  baghri-(10)
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
... کارخانه نمونه..
شما
Iran, Islamic Republic of
عکس کت شلوار ابی کپ مرحوم احمد سلیمی استومیدونم پسر زنده یاد احمد سلیمی باجناق اقای باقری هس .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1