تاریخ انتشار
دوشنبه ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۹
کد مطلب : ۱۳۳۸۲۶

تاجگردون پا روی دمب راست گذاشت و به چپ نگاه کرد

۱۲۰
۰
کبنا ؛بهنام عکاشه، تصویر برداری جواد حسنی
درانتخابات آمریکا به ایالت های هوادار جمهوریخواهان و دموکرات‌ها، ایالت های قرمز و آبی می گویند.
برخی از این ایالت ها مانند کالیفرنیا همواره متمایل به دموکراتها و برخی دیگر مانند تگزاس به جمهوریخواهان(قرمز) گرایش دارند. ویرجینیا نیز به طور سنتی ۴۰ سال است که به کاندیداهای جمهوریخواه ریاست جمهوری رای داده ولی در دور قبل اوباما در آن رای آورد. پنسیلوانیا در ۳۰ سال گذشته طرفدار دموکرات ها و یک ایالت «آبی» بوده است.
این بدان معنا نیست که این رویه عمومیت دارد چون ایالتی مانند اوهایو به لحاظ ترکیب و تعداد جمعیتی به گونه ای رفتار کرده است که به معدل اجتماعی آمریکا شهره شده است و رای آوری هر حزبی در این ایالت نشانه ای بر پیروزی در کل کشور است.
در همه انتخابات های دیگر کشورها نیز، وضع کم و بیش همین گونه است.
در گچساران نیز چند حوزه کلیدی در انتخابات وجود دارد که نامزدها برای بدست آوردن رای در آن تلاش خواهند کرد مانند باباکلان، باشت، خیرآباد، لیشتر، دیل و...
برخی حوزه ها مانند باشت با توجه به ترکیب جمعیتی اش و تاثیر اجتماعی سیاسی اش بر شهر دوگنبدان تعیین کننده پیروز انتخابات بوده اند و برخی نیز مانند دیل همواره به سمت اصولگرایان متمایل بوده اند.
حوزه هائی مانند تلخاب شیرین و سرآب ننیز هم معمولا گرایش به چپ داشته اند و تقریبا کاندیداها کمتر تلاشی در آنها دارند.
در هفته اخیر درست بر خلاف راست ها که باشت را برای تاخت و تاز انتخاباتی شان در نظر گرفته اند، تاجگردون بویراحمد گرمسیر به خصوص دیل را نشانه گرفته است.
این حوزه که تاجگردون دارالمومنین می نامدش، دارای شهدای فراوان و مساجد و حسینیه های بسیار است و لازم نیست درباره رفتارشناسی مردمانش چندان تفحص نمود.
سه دوره حضور مستقیم نبی زاده و جعفری در مجلس و چندین دوره مردان در سایه سیاست در گچساران، مردانی از دیل بوده اند و احتمال می رود این روند بریده شده در چند سال اخیر، تا سال ها ادامه پیدا کند.
هر چه باشد تاجگردون تلاش گسترده عمرانی خود را در این حوزه آغاز کرد و به گفته هواداران نماینده، بعد از انقلاب سابقه نداشته که حوزه ای این حد مورد توجه قرار گیرد و به نسبت حوزه های دیگر در همین چهارسال نیز مورد عنایت تاجگردون بوده است.
سخنرانی مطابق ذائقه مخاطب تاجگردون نشان داد او با برنامه در این جمع ظاهر شده ولی او خود از سختی های رفتار با این مردم زیرک و آگاه می داند.
به هرحال حضور در پایگاه اصلی اصولگرایان، آن چیزی نیست که آنها به راحتی از آن بگذرند و همه تلاش شان را برای بازگشت وضعیت، در هفته های پیش رو آغاز خواهند کرد.
به قول رسول شعبانی که تاجگردون را از گذاشتن پا روی دمب راستی ها بر حذر می داشت اما به نظر می رسد مرد باوی گام هایش را آهسته آهسته بر دمب این شیر می گذارد.
او همچنان منتظر بیداری شیر خفته اصولگرائی ست و معلوم نیست اگر بیدار شود چه سرنوشتی در انتظار اسب جوان و تازه نفس اصلاحات است.
او وقتی اسم روحانیون را برد و نام عده ای از روحانیون که در کنج راست مجلس نشسته بودند با مزاح گفت: من فقط چپ را می بینم و از جناح راست عذر می خواهم که این گونه ام.
تاجگردون امروز یکه تاز عرصه سیاست در گچساران شده است.
همین است که رقبایش در صحنه سیاست هیچکدام به عرصه نمی آیند و آنها که آمده اند ترجیح می دهند در روز عاشورا در صف هشتم(فولادی) و در صف سوم(افشین پور) بایستند و همچنان منتظر خیزش شیرهای خفته بمانند.
در راه برگشت از دیل به صحنه ای عجیب برخوردم که شمائی از صحنه فعلی انتخابات را به دست می داد و آن این بود که در ورودی جاده دیل در سمت اسلام آباد جاده دوطرفه و نیمه کاره ای است که سمت چپ این جاده آسفالت شده و از راحتی نسبی برخوردار است ولی سمت راست آن که خاکی و به حال خود رها شده توسط سنگ های فراوان پر شده بود.
تاجگردون بهتر از همه می داند وضع این جاده همیشه اینطور نمی ماند و مهره هایش در ادارات که نصب آنها نگرانی هواداران قدیمی اش را برانگیخته است این جاده را نیز آسفالت خواهند کرد و راه سنگلاخ راست را برای عبور عادی می کنند.
اما مهم این است چه کسی این جاده را به سلامت به مقصد می رساند.
IMG_2683IMG_2449 IMG_2451 IMG_2453 IMG_2454 IMG_2459IMG_2471 IMG_2460 IMG_2461 IMG_2462 IMG_2463 IMG_2464 IMG_2467 IMG_2469 IMG_2470 IMG_2472 IMG_2473 IMG_2475 IMG_2476 IMG_2477 IMG_2481 IMG_2482 IMG_2483 IMG_2484 IMG_2485 IMG_2486 IMG_2488 IMG_2489 IMG_2490 IMG_2491 IMG_2493 IMG_2494 IMG_2496 IMG_2497 IMG_2498 IMG_2499 IMG_2502 IMG_2503 IMG_2505 IMG_2507 IMG_2512 IMG_2513 IMG_2515 IMG_2516 IMG_2518 IMG_2523 IMG_2524 IMG_2525 IMG_2527 IMG_2529 IMG_2530 IMG_2531 IMG_2534 IMG_2535 IMG_2539 IMG_2540 IMG_2541 IMG_2547 IMG_2549 IMG_2551 IMG_2552 IMG_2557 IMG_2558 IMG_2559 IMG_2565 IMG_2575 IMG_2576 IMG_2577 IMG_2579 IMG_2582 IMG_2583 IMG_2591 IMG_2593 IMG_2595 IMG_2598 IMG_2599 IMG_2600 IMG_2601 IMG_2602 IMG_2608 IMG_2614 IMG_2615 IMG_2624 IMG_2632 IMG_2636 IMG_2651 IMG_2653 IMG_2659 IMG_2667 IMG_2680 
نام شما

آدرس ايميل شما

United States
محافظ تاجگردون علاقه زیادی به مرغ محلی داره
United States
محافظ تاجگردون باعث ریزش آرا میشه .
کوهسرک
United States
آقای تاجگردون باور کن این فردی که نقش بادی گاردتو بازی میکنه فقط آرای شما را پر پر میکنه. البته رای ما افشین پوره جون مثل شما جوگیر نیست که محافظ با خودس این ور و انور ببره خخخخخخخخخخ
ديل
Iran, Islamic Republic of
جناب عکاشه تحلیل شما اشتباه است
اکثریت مردم دیل اصلاحطلب هستند
دلیل:
۱- غلامرضا تاجگردون در دو دوره ای که کاندیدای مجلس بود در دیل بالای ۹۰۰ رای آورد
۲- تحقیق بکنید ببینید در سال ۸۸ کدام روستا در استان بیشترین هزینه را برای اصلاحات داده است که تا به امروز هم عده ای گریبانگیر آن هستند
انشالله در هفت اسفند ۹۴ با یک رای بالا یکبار دیگر معمار اقتصاد ایران را بر کرسی سبز مجلس خواهیم نشاند
بويراحمد گرمسير
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر تاجگردون عزیز
ممنون از تشریف فرماییتون به منطقه بویراحمد گرمسیر
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
زنده باشی بزرگ مرد
باشت باوي
Iran, Islamic Republic of
امسال بر عکس همه دوره ها باشت باوی و بویراحمدگرمسیر در کنار هم خواهند بود انشالله که قشقاییها و دره شوریهای عزیز هم کم کم به ما خواهند پیوست
به امید پیروزی دکتر تاج گردون
.
United States
سبنه چاک دایی عزیزم هستم. تا بنیانگذار اقتصاد ایران منو داه غم نداره
حامي تاجگردون
Iran, Islamic Republic of
امسال انشالله دکتر تاجگردون با هفتاد هزار رای بار دیگر وکالت مردم گچساران و باشت را بر عهده خواهد گرفت
انشالله
سياستمدار
Iran, Islamic Republic of
درود بر معمار اقتصاد ایران
درودبر سردار سازندگی کهگیلویه و بویراحمد
درود بر حاج غلام عزیز
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون مرد بزرگی می باشد افتخاری برای این استان و کشور می باشد
ترك قشقايي
Iran, Islamic Republic of
در جواب باشت باوی
برادر ترکهای قشقایی تصمیم خودشان برای پیوستن به دکتر تاجگردون را از ماه های قبل گرفته اند
امسال برای حمایت از دکتر تاجگردون شما لرها باید به ما ترکها بپیوندید
تکبیر
عارف امینی
United States
فدای معمار اقتصاد ایران دکتر تاجگردون عزیز. امینی هایی که دارن خیانت میکنن جایگاهی در فامیل ندارن.ما بدون شما هم پیروزیم.بچه هاتون باید درس میخوندن تا الان انتظار کار شخصی ار دکتر را نداشتن. پیروزی قاتعانه دکتر تاجگردون پیشاپیش مبارک
بد بخت
Iran, Islamic Republic of
یار و یاور محرومان غلامرضا تاجگردون
خدا حفظت کنه
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
جناب ناشناس

تاجگردون احتیاج به محافظ ندارد و هر کسی هم این این نوع نشان میدهد از علایق شخصی خودشان است
كهگيلويه
Iran, Islamic Republic of
خدایا چی میشد غلامرضا تاجگردون این دور از حوزه کهگیلویه کاندیدمیشد
خوشبحال مردم گچساران و باشت
باباكلان
Iran, Islamic Republic of
باباکلان امسال یکصدا دکتر تاجگردون را صدا میزند
دکتر ممنون به خاطر خدماتی که به باباکلان دادی
گشين
Iran, Islamic Republic of
هفت اسفند مراسم باشکوه قدردانی از معمار اقتصاد ایران
ميرسي
Iran, Islamic Republic of
مگر میرسی مرده باشه فولادی مجلس ببینه
حاج غلام ما مثل کوه پشتتیم
دانشگاهي
Iran, Islamic Republic of
همه نخبگان و دانشگاهیان می دانند که دکتر تاجگردون چه خدمات خوب و زیربنایی به گچساران و باشت ارائه داده و جامعه دانشگاهی بخاطر زحمات و تلاشهای بی وقفه از ایشان تقدیر و قدردانی خواهند کرد.
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا اصول گرایان طرفدار تاجگردون بیشتر و حساستر از مثلا اصلاحطلبان طرفدار تاجگردون. و اگر جناب تاجگردون عزیز ادم عاقلی باشه مشی اعتدال رو همین طور ادامه میدهد که گرایش بی خود و بی ضرورت به چپ که برخی به ظاهر طرفدار جهت سهم خواهی از ایشون دارند باعث ریزش ارا به شدت خواهد شد
محرابی
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاج گردون یکه تاز میدانه...لیشتر امسال یکصدا فقط تاج گردون
کارکنان 10 جنوبی
Iran, Islamic Republic of
بنیانگذار اقتصاد ایران خیلی مسخره بود کلی خندیدم اول صبح
حامی افشین پوز
Iran, Islamic Republic of
انتخابات امسال قابل پیش بینی نیست
ودکترافشین پور آمده است برای اشتغال اشتغال واشتغال
باشت
Iran, Islamic Republic of
جا دارد از زحمات بی دریغ جناب سرهنگ نبوی،آقای اسلامی وحاج آقای تقوی ومردم مهمان نواز دیل برای پذیرایی روز پنجشنبه که حقیر خودم حضور داشته وبه عینه موارد را میدیدم تشکر وقدردانی نمایم. الحق والانصاف که از هر نظر سنگ تمام گذاشتند.
Iran, Islamic Republic of
بخت بوت من توربه وش نیکنیت
کمپ بل
Iran, Islamic Republic of
برادر دمب نه دم
محرابی
Iran, Islamic Republic of
بخت بوت من توربه وش نیکنیت
محرابی
Iran, Islamic Republic of
هلولی غایبه انگار
محمود
Iran, Islamic Republic of
اصلا رو لیشتر حساب نکنید عزیزان
s
Iran, Islamic Republic of
خداوند پشت و پناه تاجگردن باشد تاجگردون یک فرصت طلایی برای استان کهگیلویه وبویر احمد
محسن
Iran, Islamic Republic of
آقای برادر..دمب معادل فارسیش میشه دم!
دوستدار
Iran, Islamic Republic of
.. که نقش عکاستو بازی میکنه داره . میکنه حاجی
از ما گفتن
قشقایی اصیل
Iran, Islamic Republic of
سلام اتحاد باوی بویراحمد گرمسیر قشقایی مبارک شک نکنید قشقایی ها امسال بالرین رای یعنی ۱۹هزار رای به دکتر تاجگردون خواهند داد فقط رای سربیشه بیدزرد کلاغ نشین و پاکوه کلاغ نشین و باباکلان و آب شیرین ملاک رای قشقایی هست که یک دست قشقایی هستند تمام بزرگان سران قشقایی با تاجگردون هستند و معدود افرادی که با آقای فولادی هستند رفتارشان و گفتارشان چنان ناپسند هست که باعث شده حتی هزار نفر بهش رای نده خوشبختانه وجود چنین افرادی دور آقای فولادی نیاز به تبلیغ تو قشقایی نیست همه یکصدهزار دکتر تاجگردون مرد دانا عامل وحدت از بین برنده قومیت و چهره بین المللی و جز چهار اقتصاد دان کشور ولایت مدار خانواده شهید خدمتگذار بی منت مردمی پاک دست پاک چشم اصیل کسی که با درایت با حضور به موقع و با خروج به موقع اش برجام را به فرجام رساند من به دکتر تاجگردون شهرم احساس افتخار میکنم و به جای رای جان میدهم در رکابش
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
جون تو سر چیل وش نیکنه .بین همین جمعیت ۷۰درصدش تاجی نیستن۰
خواهی دید روزی که دور هم نیست .شکی نیست از سری قبل ۲تا سه هزار کمتر رای خواهد آورد.
ولی نقطه مقابل با فاصله فاحشی بالای دقیقا ذوبرابرچون عقل همین را خواهد گفت ..گروهای راست شک نکنید که..............................................
ولی مردم از شما انتظاراتی داشتن که برایشان محقق نکردین ازتون بریده اند ..
خیلیها فیلا کنارتن به دلایلی که شاید فرجی واسشون کنی که نمیکنی دقیق ۹۰به بعد رهایت خواهند کرد .گر نمیدانی بدان
ومتاسف هستم واسه اسلامی وپور زکی که نون به نرخ روز خورند..رای میخوان بدهند بدهند ولی تا این حد چاپلوسی و..............زشته تورا خدا این ادارات ومسولیتها چه دارد.که اینطورخودتان را خورد میکنید ..تف بر دنیا و چنین زمانه ای .
عکاشه شده آینده نگر وپیشگو تو چه گیرت میاد.گرچه هیچ وقت کامنتهای ما را ثبت ننمود ه ای
Iran, Islamic Republic of
خانواده جعفری بزرگترین خیانت رو به اصولگرایان کردن باید جواب گوی تمام اصولگرایان باشند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
شتر در خواب بیند پنبه دانه به همین خیال باش که ما بویراحمدگرمسیر در کنار باوی باشیم خدا نکنه هرگز!!
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستت داریم جناب آقای بودجه پارلمان افتخار ما هستی جانم را فدات میکنم
حق
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ تاج گردون برا همیشه
باراک اوباما
Iran, Islamic Republic of
ای کاش من هم یک دیلی بودم
Iran, Islamic Republic of
V;درجواب کوهسرک عزیزم افشین پورچه کاره است که محافظ داشته باشه بفرماتاماهمبدانیم
واقع بین
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه اون کسی چند کامنت اول رو نوشته
عزیز من مردم که مث شما نابینا نیستن و زمان انتشار مطلب شما در بالا سمت چپ درج میشه. اگه قصد داری کسی رو تخریب کنی پشت سر هم اسن کار نکن و یکم بینش وقت بذار تا کسی شک نکنه کار یه نفر بوده
هادی
Iran, Islamic Republic of
دکتر افشین پور داره میاد آماده باشید
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون نیازی به بادی گارد تداره و اینایی گه میبینی خودشون از علاقه ی زیاد میان جناب ناشناس ....


شما به فکر جمع کردن ارا باشید برای خودتون
بیکار
Iran, Islamic Republic of
درود بر تاجگردون سلام بر بهزیستی خخخخخخخخخ
قدیم
Iran, Islamic Republic of
آخه شما چه ترسوها و خودخواه هایی هستین که دکتر کریم رضایی را تهدید میکنین که دکتر افشین پور نباید بیاد درمانگاه باشت؟؟ مگه شعار شما خدمت نبود؟؟
شهروند
Iran, Islamic Republic of
مدیرسایت خواهشا ازالفاظ باوی تامرادی جلیل .باباملکی اینا بکارنبربگو تاجگردون گچساران نگو باوی
دیلی باغیرت
Iran, Islamic Republic of
نوذر زمانپور هواست باشه تو خونه نشسته بودی حاضر نشدی تو جلسه تاجگردون شرکت کنی بعدش. به ما بگو دیلی وطن فروش
حامی افشین پوز
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر افشین پور
باشت واقعیت توصیه به عزیزان
Iran, Islamic Republic of
همانطور که اقای عکاشه عزیز در مطالبشون هم یاد اواری کرده اند اولا بر همه مشخص وثابت است که در دیل تاجگردون رای انچنانی نخواهد داشت چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ثانیا هر عزیزی میخواهد گوشه ونظری به تاجگردون داشته باشد سراغ زادگاه ایشان در باشت بیایید واز اوضاع واحوال ایشان با خبر شودهمانطور که در دورهای قبل اقای جعفری۹۵درصد ارای مردم زادگاه خود را کسب میکرد اقای تاجگردون در باشت به یقین وبا اطمینان میگویم در کسب کردن ۵۰درصد ارا در باشت توسط ایشان شک دارم شاید بااین روندریزش رای که در باشت وروستاها دامنگیر ایشان شده در روزهای اخر به ۴۰درصد و۳۸درصد هم برسد هر عزیزی که تمایل دارد میتوانم در کامنتهای بعدی برایش تجزیه وتحلیل کنم در باشت نیروهای۳۶ساله خطی تاجگردون دارند تغییر مسیر میدهند بنا به دلایل ذیل از جمله تبعیض وبی عدالتی پس شماها نیروی خطی وفکری مرحوم نبی زاده خدا رحمتشون کنه میخواهید با چه امیدی و انتظاری به ایشان رای دهید تبعیض در زادگاه قائل شده وای به حال شماها امیدوارم که بپذیرید ودر تصمیم خود تجدید نظر کنید
گچساران
Iran, Islamic Republic of
از جناب عکاشه خواهش میکنیم که بیوگرافی کاندیداهای احتمالی رو داخل سایت بزنن.
با تشکر
ایخوم بگو
Iran, Islamic Republic of
ایخم بگم تعداد غذاها از افراد بیشتره
دیلی عاقل تر از ایناست
نفتی هوادارتاجگردون
Iran, Islamic Republic of
غلام جان طوفان به پا کردی.

دل همه ملت با توست.
امسال قلبهای همه را مست خود نمودی.

خدا یا از خلقت تاجگردون متشکریم.
همشهدی
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون در قلب همه ی ما جا داری .دوستت داریم.وافنخار همه ی ما هستی
دیل
Iran, Islamic Republic of
در جواب دیلی باید بگم ننگ اصلاحات از دامن ما دیلی ها دور باد ان شاالله . اکثر این هایی که دیدین یا اصلاح طلب هستند و همیشه با خانواده تاج بودن و همیشه اقلیت بودن و هستن. در نهایت در دیل تاجگردون بهتر از قبل خواهد بود اما ادم های های تشکیلاتی دیل با فولادی هستن . ده درصد ارا به تاج میرسد . بهنام
شلالدون
Iran, Islamic Republic of
دوباره انتخابی مرد بزرگ. درود به شرف مردمان با اصالت بویراحمد گرمسیر...
سید
Iran, Islamic Republic of
اخ سی نبوی و علی جعفری
با صفا
Iran, Islamic Republic of
من بعدازسه دوره رای به سید این بار به شایسته ترین مهره میدان یعنی تاج رای خواهم داد نه به امید کارشخصی که برای آینه فرزندم و حمایت از دولت تدبیر و امید این بار طرفداران معتدل آقای جعفری را نیز خواهیم داشت
سید
Iran, Islamic Republic of
هی علی جعفری
روزگار
Iran, Islamic Republic of
جان خودت محافط تاجگردون کیه . تاجگردون محافطش خدایش است
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرف بزرگ مرد سیاست ایران دکتور تاجگردون همه میدانیم این شهرستان انقدر کمبود دارد که هرچه دکتور تاجگردون تلاش میکنند یک جای دیگرش مشکل دارد همین منطقه دیل نه گاز داشت نه جاده نه پارک نه فضای ورزشی با وجوده این که چند دوره نمایندگان این اشهرستان از همین منطقه بودن اما نتونستن مشکلاتو هموار کنند پس ببینید همه که چه مردی سکان سیاست را دارد درود بر بزرگ مرد گچساران
علیرض
United States
بالا برید پائین بیاییم و خودتو نو بکشییت تاجگردون توی مجلسه به خاطر کارایی که انجام داده
ایمان ظفری
Iran, Islamic Republic of
درود بر ابر مرد اقتصاد ایران دکتر تاج گردون
Iran, Islamic Republic of
درجواب قدیم مگه قراره دکترافشین پوربیادباشت کارکنه درست میگن اگرمیخواست کارکنه قبلامی امد ای کارکرئن خدمت نیست فرصت طلبیه که همه میشنانشاگه راست میگه بعدانتخابات بیاد
باشتی
آقایی که در مورد باشت نظر میدی من توصیه میکنم بیشتر چشماتو باز کنی چون خیلی اشتباه میکنی..باشت اکثریت با تاجگردون هستن..برو تحقیق کن خیلیا که توی این ۳۵ سال مخالف بودن دارن دکتر رو دعوت میکنن..بجز ی اقلیت متعصب کوچک نگر اکثرا ب دکتر رای میدن..امیدوارم در مورد انتخابتون بیشتر دقت کنین و همچنین تفکر و گفتارتون
سجاد
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست هر کسی نماینده گچسارن شه برای پیگیری امور بره پیشه ریس کمسیون برنامه و بودجه پس چه دلیلی داره به کسی که خودش ریس کمسیون برنامه و بودجه است رای ندیم
شهر من
Iran, Islamic Republic of
چطور میشه که عده بخاطر منافع خودشون میخوان چوب لای چرخ توسعه گچساران شن بعد از سالها که گچساران دار آباد میشه یع عده بخاطر منافع خودشون و فرزندانشون دارن دلواپس بازی در میاران و میخوان نذاران روند عمران و حبران عقب افتادگی که حاصل سالها خودخواهی و انحصار طلبی است ادامه یابد
اصولگرا
Iran, Islamic Republic of
کاش اصولگرایان یه کاندید دیگه داشتن شک ندارم با بودن فولادی شکست سختی از تاج میخوریم باز ضایع میشیم
کاتب تاریخ
Iran, Islamic Republic of
....هیچ وقت اصولگرا نبودند.فقط بچه های خوب وتحصیل کرده باوی را سال ها بار برچسب های ضد ولایت ووووازصحنه نابود کردند که ...اما شاهد بودیم که تمام .... توی این شهر همه همین ...... می نوشتند وپ..... می شد و حالا هم زنده هستیم ومی بینیم. همین...... را می بینید زمان انتخابات هرچی توهین بود به تاجگردون می کرد. حالا هرجای حاج غلام سفر ه ای پهن می کند او بندش می خورد.حق ان فهش های که به .... می دادی از همان سفره گلوت رابگیرد واقعا فقط ..... می شناستد که هیچ وقت قبولت نداشت.بنازم عکاشه را که تک تیر اناز وشکارچی ماهری هست به موقع گرگهای مردارخوررا شکار می کند.هر کس حر فهای من قبول دارد. با تاید حرفام کامنت بگزارند.
محله سادات
Iran, Islamic Republic of
هرچه میکشیم از دست این متفکرین اصولگراهاست که داغونم کردن با ای گزینه نشون آخی خدایی یکی نیست به شما بگه بر چه اساسی فولادی رو علم کردید به چیش قسم به تخصصش قسم به درس نخوندش قسم و کاریزما بودنش قسم شما ها برای منافع خودتون جریان اصولگرایی رو میبرید تو باطلاق
روزگار غریب
Iran, Islamic Republic of
می سازمت وطن اگر چه با خشت جان خویش
به عنوان یه اصلاح طلب خوشحالم که نماینده ای در خور داریم شهر گچساران امروز پس از سالها داره چهرش عوص میشه تو سالهای گذشته چهره شهرم تنها افسردگی و خستگی را بر چهره داشت ولی امروز دوباره امید در همه ما زنده شده است
نورون
Iran, Islamic Republic of
در جواب دیل که گفته طرفداران تاجگردون در اقلیت هستن باید عرض کنم.که اتفاقا این دوره با بقیه دوره ها فرق داره.و از انجایی که اقای جعفری در انتخابات کاندیدا نخواهد شد خیلی از نیروهای اقای جعفری به اقای تاجگردون رای خواهند داد.حتی خود اقای علی جعفری برادر حاج جعفری هم در جلسه حضور داشتن.خود بنده از نیروهای پر و پا قرص حاج جعفری بودم و اصولگرا هم هستم ولی این دوره بخاطر نبود کاندیدای اصولگرای قوی و عملکرد قابل قبول اقای تاجگردون از ایشان حمایت خواهم کرد.
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
مطمئنم که تاجگردون با اختلاف فاحش برنده انتخابات آتی مجلس است
رأی 80 هزاری
Iran, Islamic Republic of
لازمه به اطلاع دوستان برسانم خوشبختانه در این دوره دکتر تاجگردون با عملکرد خوب خود که به نوعی حسادت دیگر مناطق را علیه گچساران و باشت برانگیخته، یکدست شدند تا از فرزند برومند خود حمایت قاطعانه ای داشته باشند که به همگان نشان دهند مردم باشت و گچساران قدردان خدمت بی منت دکتر تاجگردون برای منطقه خود هستند.
دکتر تاجگردون با عملکرد خوبش حتی اغلب کسانی که در دوره قبل به ایشان رأی نداده اند را با خود همراه ساخته است و امید داریم این دوره انتخابات پرشوری را در گچساران و باشت داشته باشیم
بدون شک این دوره امید است رأی ۸۰ هزاری را دکتر تاجگردون در کارنامه خود درج نماید.
گچساران و باشت
Iran, Islamic Republic of
مردم باشت و گچساران اجازه نخواهند داد نقشه شوم افراد حسود بقیه مناطق که چشم پیشرفت و آبادانی گچساران و باشت را ندارند برای گچساران و باشت تصمیم بگیرند.
در این دوره با حمایت حداکثری از دکتر تاجگردون به همگان نشان خواهند داد که مردم گچساران و باشت مردم قدرشناسی هستند.
باشت
Iran, Islamic Republic of
تو را خدا آقای عکاشه بیوگرافی کاندیداهای احتمالی از جمله فولادی را در این سایت برای مردم درج کنید آخه میخاهیم بدونیم کی میخاد رقیب دکتر تاجگردون بشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
بنده در محل کارم در حدود ۱۲ نفر در یک واحد شرکت نفت مشغول بکار هستیم و در بین همکاران تنوع طوایف اعم از نیمدوری.شابهرامی.میرسحی.دیلی .مارینی.یاسوجی و باشتی داریم باورتون میشه بجز یک نفر همه همکاران طرفدار تاجگردون هستند؟مشت نمونه خروار است.دوستان یه کم واقع اندیش باشید با انتخاب مجدد تاجگردون شهرمون شکوفا میشه
در جواب ایخوم بگوم
Iran, Islamic Republic of
اقای عکاشه این عکسهایی که شما زدید تو سایت دقیقا یک سوم اون جمعیتی هستش که مردم حضور داشتن از جمعیت زیادی که بیرون از مسجد نشسته بودن و جمعیتی که در صحن جدید و در حال احداث مسجد نشسته بودن عکس نزاشتید در صورت امکان اضافه نمایید.
بچه دیل
Iran, Islamic Republic of
بسیاری از نیروهای سید قدرت و جعفری بخاطر روابط فامیلی و هم ولایتی بودن و غیره به اونا رای میدن و به جز افراد معدودی فکر نمیکنم مردم با غیرت لر زبان به برادر خودشون پشت کنند .
الکس
Iran, Islamic Republic of
در جواب کاتب تاریخ شعر نگو پیرزن
Iran, Islamic Republic of
جالبه ، اینایی که به غلام میگن معمار اقتصاد ایران تو دوره تحصیلشون تنبل کلاس بودن. بعضیاشون هم دیپلم ندارن
دلواپس گچساران
Iran, Islamic Republic of
مردم شریف دیل تا جایی که من سراغ دارم با مدرک . دکتر تاجگردن اعلام کرد در ۲۰ سال گذشته نمایندگان ما همه .. گفتن که این حرف احانت به روح شریف مرد دیل حاج نبی زاده عزیز می شود
جناب خان
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید این تبلیغات رو فولادی پیروز هست. .دکتر فولادی فردی جهاد گر انقلابی ولایتی مدیر عملیاتی مرد عمل هست. ..شک نکنید پیروز انتخابات هست
دیلی
United Kingdom
اصولگرایان نتیجه خیانت خودشون به جعفری رو دارن میبینن.تاجگردون اصولگرا تر از خیلی از اصولگراهاس. هر قومی به بزرگان خودش بی احترامی بکند از همان لحظه فرو میپاشد
اشکان الهی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون یک چهره ی ملی هستن و باید هم محافظ داشته باشند
خــدمــت بــی مــنــت
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان فرزند کوچکی از این دیار به نامزدهای نمایندگی مجلس پیشنهاد میدهم که قبل از ورود به صحنه تفکر کنن و ببینن که آیا واقعا میتونن این شهرستان و حتی استان را از این بن بست و محرومیت نجات بدن یا نه.
کاری که تا اینجا دکتر تاجگردون توانسته در آن قدم های بلندی بردارد.
شاهد
Iran, Islamic Republic of
عکاشه خدا بهتر از هر کسی شما را شناخت ......
گچساران آباد - باشت سرافراز
Iran, Islamic Republic of
مردم عزیز ،
واقع بین باشید.
کدوم نماینده نه در گچساران و باشت بلکه در کل ایران ،در اولین حضور خود در مجلس توانسته ریاست کمیسون های مهمی چون کمیسیون تلفیق و همچنین کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات رو بدست بیاره ؟؟؟؟؟!!!!!!!
کدام نماینده مجلس در اولین حضور خود در مجلس توانسته در انتخابات هیات رئیسه با کسی که سابقه نمایندگی در ۷ دوره مجلس را داشته(محمدرضا باهنر) و یکی از پر سابقه ترین نمایندگان مجلس میباشد و در ۱۲ سال اخیر نیز به عنوان نایب رئیسی مجلس فعالیت داشته برابری کند؟؟؟!!!
که پس از پایان رای گیری دکتر تاجگردون به حکم ادب و پیشکسوتی محمدرضا باهنر انصراف خود را از کاندیداتوری نایب‌رئیسی مجلس اعلام کرد.


به یقین رسیدن به این همه سمت های سیاسی و اقتصادی در مجلسی سراسر اصولگرا به‌جز تسلط به حوزه کاری میسر نبوده است.



مردم عزیز،
آیا اقدامات مثبتی که در در این چند سال نمایندگی دکتر تاجگردون در سطح شهرستان و حتی استان بعمل آمده رو احساس نمیکنید؟؟؟!!!!

آیا .......


روشن فکر و واقع گرا باشید.
همشهری
Iran, Islamic Republic of
میگم مگه اقای اسلامی رئیس ثبت اسناد تا اخرالزمان رئیس نیست؟؟؟ مگه میترسه کسی عوضش کنه؟؟؟؟؟؟؟ بابا نیازی به اینهمه خرجومخارج نبود کسی زورش به تو نمیرسه.......همچنان بر این مردم بتاز
ج به گچساران آباد
Iran, Islamic Republic of
هیچ چیز تو این مملکت بعید نیست. حتی بزرگواری که میخواست دولتی ها را با چماق بزنه الان برزیله. پس بیهوده دست و پا نزنید
باشتی
Iran, Islamic Republic of
در جواب همشهری : قطعاً درست میگی آخه همه با پارتی رفتند سر کار و مجبور به اطاعت هستند
در جواب محرابی
Iran, Islamic Republic of
شما هیچ جایگاهی در لیشتر ندارید چه برسه به این که جای مردم این منطقه نظر بدین ادم فروشها
اولاد خان علی
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون فقط رای دیل رو بدست نیاورده کل دیلی هایی ک درگچساران هستند وهمه کسانی ک باجعفری بودن ب تاجگردون رای میدهند ..باید خومون بخواییم گچسارن پیشرفت کنه راست وچپ روبزارین کنار پیشرفت گچساران مهم تره یا چپ و راست؟؟؟ تاجگرون رو همه دنیا میشناسن از هرجا ک بخواد بودجه میاره هرجا ک بره با ارای بالا پیروز انتخاراته.
دوست عارف امینی
Iran, Islamic Republic of
عارف دلبندم اون قاطعانه هستش نه قاتعانه .فدای اون مدرک تحصیلی که داری
دیل .امیر ک.
Iran, Islamic Republic of
درود بر ابر مرد اقتصادایران دکتر تاج گردون.
دکتر تاج گردون مرد بزرگی می باشد افتخاری برای این استان و کشور می باشد.
دیل امسال یکصدا دکتر تاج گردون رو صدا میزند.دکتر ممنون به خاطر خدماتی که به دیل دادی.
عملکرد قابل قبول دکتر تاج گردون ..دراین دوره به همگان نشان خواهیم دادکه مردم دیل مردم قدرشناسی هستند.
قدم اباد باشت
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان دلسوز غلام تاجگردون میگم ان افرادی که درطول این چند سال نمایندگی از مشاورین از دفتر گرفته تا برنامه ریزان که الحق والعنصاف بد عمل کردند نتیجه اش را به چشم خودمان میبینیم که نارضایتی مردم تا به کجا رسیده اینان ول کنند برن کنا ر تا افراد دیگری که عاقل تر ومحبوب تر وکار بلد تر ومردم پسند جای اینان تصمیم بگیرند چرا تاجگردون را بدنام میکنید.شما ها که توجهی نکردید.به رای مردم وپی گیر مشکلات مردم هم نبودید فعلا بروید کنار تا لااقل مردم بیایند .ودر میدان حمایت از تاج عمل کنند
اولین انقلابی استان
Iran, Islamic Republic of
در جواب کاتب تاریخ. اگر مردی اسم واقعی خودت و بنویس بعد
اظهار نظر بکن . اگر راست میگی و به حرفی که در مورد مردم دیل زدی و تهمت هات
اعتقاد داری اسم و مشخصات رو بنویس تا بهت بگم یه من ماست چقدر کره داره
در نهایت بهت میگم چشمات رو خوب باز کن. شعر نویس های دیل سال هاست
که با خاندان تاج هستند. بزدل
محرابی
Iran, Islamic Republic of
تو هرموقع مرد بودی مثل بنده با اسم واقعیت کامنت بدی اون موقع ارزش جواب دادن داری..۷اسفند معلوم میشه رای لیشتر مال کیه.دوست عزیز شعار انتخاباتی کارگروه لیشتر رای حداکثری بدون تخریب فامیل یا دوستان..زنده باد مخالف من..زنده باد تاج گردون
اول ناقلا
Iran, Islamic Republic of
راستی شما چطور خودتان را اول انقلابی می دونی؟
دلیلش که خودرایی نیست؟
شما به چه حقی دیگران را تهدید می کنی؟
می دونی دلیل ریزش ا آرای ین آقا همین چیزاست؟
شما توقع داری دیگران خودشون رو معرفی کنن شما که خودت خرما خورده ای و اونم از نوع دروغ بزرگش
تکبری که شما دارید زمانی که قدرت را از شما بگیرن بد جوری فشارت می دهد و مشکل ساز می شود مواظب سلامتیت باش و کمی هم خودت باش که با چیز دیگران بزرگی نشاید
روحی
Iran, Islamic Republic of
مخالفین تاج خیلی خوب میدونن که تاجگردون بهترین گزینه هست
درود بر شاغلام دوست داشتنی
Iran, Islamic Republic of
کاش تاجگردون نماینده بویر احمد بود
راستگو
Iran, Islamic Republic of
با سلام. واقعا متاثر شدم که چقدر بیکار داریم که فقط کامنت میگذارند و خیالات خود را می نویسند.این کامنتها همه اش خیالبافیه! نود درصد افراد توی عکسها به تاج رای نمیدن و رای تاج در ذیل ۲۰۰ رای میباشد و فولادی۷۰۰ رای و بقیه.......در ضمن روز پنجشنبه فولادی ساعت سه بعدازظهر میده ذیل و بعدا قضاوت کنید. تاج کیلو چنده!!!
باشت باوی
Iran, Islamic Republic of
در جواب مجید عسکری تو که به پدرت رحم نکردی وگزارشش را دادی چطور می تونی اعتماد تاجگردون را جلب کنی ودوم در جواب عارف امینی برادر تو همان زمان دانش اموزی املا نمر ه نمیاوردی حداقل سعی کن املا تمرین کن یا مثل قدیما رو کتاب بنویس تا کلمات اشتباه ننویسی همکلاسی قدیمی
مسعود
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت دوست عزیز دیلی با غیرت : شنا کردن در مسیر جریان آب هنر نیست . هنر آن است که در خلاف جهت آب شنا کرد . لطفا تحقیق نمایید زمانی که آقای جعفری کاندیدا بود در انتخابات دو دوره قبل که هیچ دیلی جرات نداشت اسم آقای تاج گردون را به زبان بیاره . آقای زمان پور بودند که آقای تاج گردون را به دیل دعوت کردند و از زمان حاج بهرام تاج گردون تا کنون این خانواده ها طرفدار تاج بودند . اینها دوستان جانی هستند نه نانی و زبانی . قضاوت با خداوند و شخص حاج غلامرضا تاج گردون .
کارهای بزرگ دکتر تاج برای بویراحمد گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
بیرون انداختن دکتر پاکدل ودکتر زراعت کیش از شرکت نفت ودانشگاه تا بویراحمد هیچ مسئول ی در گچساران نداشته باشد بزرگان بویراحمد بیدار شید
درجواب نویسنده اولین انقلا بی
Iran, Islamic Republic of
اولا من مثل تو بی ادب نیستم دوما تو اگه مردی خودت را معرفی کن تا من بیایم مردو نامردی رانشانت بدهم سرگپو تو فقط زورت به پیاز می رسد. سوما شما فقط با ظاهر مسلامانی سالها این شهررا چپاول کردید ولا یک نفر انقلابی ناب تو دیل وجود ندارد فقط بخاطر اینکه تو این شهر خوردو برد کنید به اقایان جعفری وخدا بیامرز نبی زاده رای می دادین بنازم سید قدرت را که دست شماهارا ازاین شهر براهمیشه قطع کرد.۳۰سال بادروغ خودتان را ولای نشان دادید وبهترین افراد حزب الله واصول گرای ناب را که احساس می کردید سکان را ازتون بگیرند گزارش های که خداهرگز نمی بخشددتون دنبال انها می فرستادین تا کسی در میدان جلو دارتان نباشند.یادت هست صنوق ارای دیل موین۱۵۰۰رای داشت؟؟چقدر می خواهید مردم را فریب بدهید؟؟همین حالا هم اینجا از این جمله سواستفاده کردی.ایا می خواهی انکار کنی که تمام شعارها از دیل بود؟؟من هرچی که می گویم مستندند.من خودم اصو لگرای نابم جعفری ونبی زاده هم مرد وانقلابی ناب بودند.اما شما ها فقط دروغ گو وزیر اب کردن بهترینها هستید وخاهید بود.دیگر ان فکسهای که تو خونه هایتان بوددیگر انتن نمی دند.چون تمام مسولین کشوری به دروغهای سالهای شما پی بردند
x&y
Iran, Islamic Republic of
اقای ع ج وxالان باید اب خنک میخوردن باید هم با دکتر عکس یادگاری بگیری
دوست
Iran, Islamic Republic of
در جواب همشهری که بر علیه مهندس اسلامی کامنت گذاشتن عرض کنم که اولا اقای اسلامی در زمان سید قدرت حسینی و بر اساس لیاقتش مدیر اداره شدند و در دوره اقای تاجگردون هم در حالی که همه مدیران شهرستان عوض شدند ولی فقط ۲ مدیر تغییر نکردند یکی اقای اسلامی و دیگری مهندس کرمی رییس مخابرات و اطمینان داشته باش که هر دو مدیران لایقی هستن .اقای اسلامی فردی با اصالت و از خانواد ه ای ریشه دار هستند.ایشان فرزند مرحوم ملا حبیب اسلامی که هفت پشتشان شیخ السلام بوده اند و از رگ مادری هم نوه مرحوم ملا عبدالرضا کدخدا و بزرگ مارین و نیز وصل به طایفه بزرگ و با غیرت میرسحی مرحوم کا غلوم رضا میرسحی که از بزرگان نارگ موسی میباشد.اسلامی شیر باوی خورده و از پشتوانه قومیتی بالایی برخوردار هستند شما هم اگه عرضه و لیاقت دارید رییس شوید.اصالت ممکنه در طول تاریخ بالا و پایین بشه ولی بدون باش از بین نخواهد رفت.بعدش هم رای ازاده و هر کسی به هر کی دلش بخواد میتونه رای بده.
مافیا
Iran, Islamic Republic of
اولا بگم بابای خودم هم توی این جمع بود و... کردم
دوما تاج هیچ وقت بالای ۴۰۰ رای بیشتر توی دیل نیاورده
سوماا .... و هر بویر احمدی دیگه
ابروی هرچی بویراحمدی بردن
خودم دیلیم والی ..میشه بگم اهل دیلم
تاج هیچ گونه پروژه عمرانی توی دیل اجرا نکرده جز یه پارک...بازم پارک
گاز کشی هم طرح ملی بوده و از زمان نبی زاده روی میز بوده و کم کمک از سمت دهدشت به این سمت اومد
طرفداراش آمار بدن چند نفر از دیل رفته سر کار؟؟؟؟ هیچچچچ
فقط ...
بخ..
یه زمانی دوره قبلا شناسنامه پسوند دیل داشت... میداد
از طریق ... پیگیریم کنیم توی ... نشون میدم
مافیا
Iran, Islamic Republic of
واقعا تاسف میخورم برای بویراحد گرمسیر
تمام پیمان کاریا برای باویاست و .... واسه ما
نورون در جواب مافیا
Iran, Islamic Republic of
اولا اینکه بگیم طرح گاز کشی دیل از زمان مرحوم نبی زاده روی میز بوده حرف حساب نمیشود.کار را که کرد انکه تمام کرد.پرونده هسته ای هم ۱۰ سال روی میز شورای امنیت بود و اقایانی سالیان سال رفتند مذاکره ولی نتونستن کاری کنند اقای ظریف توانست ایا میتوانیم این حرف رو قبول کنیم که چون پرونده از ۱۰ سال پیش بوده پس پیروزی از ان اقای ظریف نیست؟مردم دیل اگه واقعا قدر شناس باشند باید به دور از حال و هوای عده ای که حاضرند هر کسی به مجلس برود به جز تاجگردون تصمیم گیری کنند.خواهشن بحث چپ و راست رو کنار بزارید و اگاهانه تصمیم بگیرید.در بحث اشتغال هم عرض کنم که شرایط اقتصاد کشور توی این چند سال اخیر افتضاح شده.کشور هنوز تا ۲ ماه دیگه در تحریمه.دولت پول یارانه مردم رو نداره بده و با چنگ و دندون تامینش میکنه.اکثر پروژه های کشور خوابیدن اونموقع باز هم اقای تاجگردون بیشتر از گذشته کار کرده.زمانی ایران روزی ۳ میلیون نفت ۱۲۰ دلاری میفروخت امروزه دولت روزی یک میلیون نفت ۴۰ دلاری میفروشه که پولش هم بلوکه میشه.خدا وکیلی مقایسه کنید عملکرد نماینده زمان نفت ۱۲۰ دلاری رو با عملکرد تاجگردون مقایسه کنید ببینید کی بیشتر کار کرده.
علی ع
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت جناب آقای تاج گردون . در دیل جوانی هست به اسم ع. را.. در دور گذشته جانن در خدمت شمابودند به طوری که مورد انتقاد و گاها تمسخر مردم قرار گرفت به طوری که هر کس اون را می دید با تمسخر بهش می گفت خوب آقای تاج گردون گذاشتت سر کار . این جوون فوق دیپلم حسابداری داره و مرحوم حاج م. ع چندین بار از جنابعالی درخواست کار برای ایشان کردند . لطفا به حرمت مرحوم ع.. این بنده خدا را در اداره ای مشغول بکار فرمایید . بینی و بین الله مستحق هستند و نیازمند به کمک حضرتعالی
تراب
Iran, Islamic Republic of
این بادیگارد رو میشناسم عاشق مرغ محلی و خروس و باهنده های مردم بود...بهتر موقع استخدام محافظ استعلام صورت بگیره...
کیا گچساران
Iran, Islamic Republic of
حاج فولادی در ادوار قبل از جعفری حمایت می‌کرد کاندید ا شده باید ماهم لر و ترک نکنیم چون حاجی فراتر از این حرف هاست تاج گردون چهار سال کار نکرده حالا رای میخواد
باباکلان امسال هم با فولادی میشه ب. ی کدوم خدمات رو به باباکلان داده
شرکت لرزه نگاری بچه‌ها رو راه ندادند تاجگردون برای بچه‌های باباکلان چه کار کرد
اگه گاز رسانی به باباکلان منظور شماست باید گفت این مصوبه دولت قبل مبنی بر گاز رسانی به همه روستاها بالای صد خانواده است که باباکلان همشامل ان شد تازه ازیاد نبر سه ساله عقب میفته تا نزدیک انتخابات مجلس اجرا بشه وملت رو فریب بدن
دیل ...مصطفی
Iran, Islamic Republic of
بزودی منتظر همایش بزرگ دکتر تاج گردون در دیل باشید
متدین.ا
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه گچسارانیهاوحومه اش.خوش بحال خودتون .کاشکی شهرمادهدشت هم یک تاجگردون داشت!
د
Iran, Islamic Republic of
آقای امینی اگه ما هم با فوق دیپلم وعدم مدیریت مسئول یه درمانگاه میشدیم فقط به خاطر نسبت فامیلی الان جای شما از دکتر جونتون تقدیر میکردیم
80
Iran, Islamic Republic of
پس گو رییس ثبت احوال گچساران
80
Iran, Islamic Republic of
تاجگردون به همشون قول داده بزاره سر کار.
مختار
Iran, Islamic Republic of
چه شد اخرش
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1