تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب : ۱۳۲۸۰۲

برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی نونهالان در باشت

۰
کبنا ؛

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری اردوی استعدادیابی تیم ملی نونهالان زیر ۱۴ سال در شهرستان باشت خبر داد.



امیدعلی حسینی با بیان این که مدارس فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد به خوبی کار خود را در فصل تابستان امسال انجام دادند، اظهار کرد: نظارت خوبی بر کار مدارس فوتبال در استان داشتیم.

رئیس کمیته جوانان هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هیئت فوتبال استان نسبت به کار مدارس فوتبال در استان حساسیت خاصی دارد و به همین خاطر با جدیت پیگیر برخورد با مدارس غیر قانونی در استان است.

این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در استان فستیوال‌های استانی را به خوبی برگزار کردیم و در شهرستان‌ها نیز این کار انجام شد.

حسینی تصریح کرد: اما مهم‌ترین کاری که باید انجام دهیم در تاریخ ۳۰ مهرماه امسال در شهرستان باشت اردوی مهمی را برگزار می‌کنیم.

وی گفت: اردوی استعدادیابی تیم ملی نونهالان زیر ۱۴ سال را در استادیوم تختی شهر باشت برگزار می‌کنیم که استعدادهای برتر استان در این اردو حضور خواهند داشت.

این مسئول در هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در پایان این اردو تعداد ۱۱ نفر جهت حضور در اردوی نهایی مناطق و برای انتخاب در تیم ملی نونهالان انتخاب و به فدراسیون فوتبال نام آن‌ها ارسال خواهد شد.

حسینی اضافه کرد: افراد انتخاب شده توسط استعدادیابان استان که هیئت فوتبال و کمیته جوانان مشخص کرده‌اند انتخاب خواهند شد.

وی در ادامه اظهارات خود با تأکید بر اینکه استعدادهای برتر استان با در نظر گرفتن توانمندی‌ها و استعدادها انتخاب می‌شوند، افزود: نگاه به همه نقاط استان یکسان بوده و برای انتخاب افراد تنها استعداد و برتری‌های فنی مد نظر قرار می‌گیرد.

حسینی با قدردانی از هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل توجه به فوتبال پایه‌ها در استان گفت: یکی از کمیته‌هایی که مورد توجه هیئت بوده و بیشترین همکاری با آن می‌شود کمیته جوانان است که کار نظارت بر فوتبال پایه‌های استان را بر عهده دارد.

این مسئول در هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد شرط ارتقای فوتبال استان و موفقیت در طرح آسیاویژن را توجه به فوتبال پایه‌ها ذکر کرد و گفت: بر همین اساس برنامه‌های خوب و زمان‌بندی شده برای پایه‌های فوتبال در استان داریم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1