تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب : ۱۳۲۷۶۰

عملکرد ضعیف هیئت ورزشی جانبازان کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛

جانباز ۵۰ درصد و عضو سابق تیم ملی کوهنوردی جانبازان از عملکرد ضعیف هیئت ورزشی جانبازان کهگیلویه و بویراحمد انتقاد کرد.


yasuj -janbazan(10)
 رضا یعقوب‌آزاد امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ورزش جانبازان یکی از دغدغه‌های مسئولان نظام و به خصوص مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: جانبازان در طول دوران پس از دفاع مقدس در عرصه ورزش توفیقات بزرگی برای کشور کسب کردند.

جانباز ۵۰ درصد و عضو سابق تیم ملی کوهنوردی جانبازان افزود: پس از اینکه در سن ۱۷ سالگی در کردستان و در سال ۶۲ بر اثر اصابت گلوله آرپی‌چی یک پای خود را از دست دادم و به توفیق جانبازی ۵۰ درصد دست یافتم بهترین راه را برای آمادگی جسمی و جلوگیری از هرگونه آسیب‌های روانی ورزش دیدم و به ورزش آن هم به صورت حرفه‌ای روی آوردم.

یعقوب‌آزاد تبیین کرد: در همین سال‌ها به تمامی قلل بزرگ ایران صعود کردم و توفیق داشتم تا به همراه سایر همرزمان جانباز خود قله‌های بلند دنیا از کلیمانجارو در آفریقا گرفته تا آرارات را نیز فتح کنم.

وی بیان کرد: اکنون نیز که سن و سالی از ما گذشته به همراه سایر جانبازان در سالن‌های ورزشی تمرینات خود را ادامه می‌دهیم هر چند که سالن‌ها و فضاهای مناسبی در استان برای پرداختن به ورزش نداریم.

عضو سابق تیم ملی جانبازان تصریح کرد: اما از همه مشکلات بدتر این که هیئت ورزشی ما به دنبال پی‌گیری مشکلات نیست.

این جانباز ۵۰ درصد افزود: کسانی که در هیئت ورزشی جانبازان و معلولان حضور دارند باید پیگیر مشکلات جانبازان باشند و فریاد ما را به گوش مسئولان برسانند.

یعقوب‌آزاد اضافه کرد: ورزشکاران جانباز باید رابط خوبی میان خود و مسئولان برای انتقال مشکلات داشته باشند اما چنین چیزی در استان ما وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه جانبازان به جانبازی خود افتخار می‌کنند و از بسیجی بودن و اهدای عضو خود در راه اسلام و ایران پشیمان نیستند، خاطرنشان کرد: متأسفانه بین دستگاه‌هایی مثل بنیاد شهید و بهزیستی برای هماهنگی ورزش جانبازان و معلولان نیز هماهنگی وجود ندارد.

این جانباز ۵۰ درصد با اشاره به این که در استان مسئولان نباید اجازه دهند ورزش جانبازان بمیرد، افزود: نمی‌دانم مسئولانی که مدام از هزینه کردن سخن می‌گویند کجا هزینه کرده‌اند و تاکنون چند اردو برای جانبازان ورزشکار برگزار شده است.

یعقوب‌آزاد بیان کرد: تنها یک سالن در شهر یاسوج مرکز استان به نام سالن سلمان داریم که آن هم وضعیت نامناسبی دارد و کسی هم به فکر ایجاد فضاهای ورزشی برای جانبازان در استان نیست.

عضو سابق تیم ملی جانبازان با بیان این که مگر چند سال دیگر جانبازان می‌توانند ورزش کنند که این‌گونه در استان به آن‌ها بی‌توجهی می‌شود، تصریح کرد: برای همه چیز و همه کار پول هست اما وقتی نوبت به ورزش جانبازان می‌رسد مسئولان از بی‌پولی حرف می‌زنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1