تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب : ۱۳۲۷۱۹

قضاوت داور گچسارانی در هفته نهم لیگ برتر کشور

۳
۰
کبنا ؛

رئیس هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از افتخارات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد درخشش در عرصه داوری فوتبال کشور است.


rahiسید پرویز موسوی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به موفقیت‌های داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در عرصه داوری فوتبال کشور اظهار کرد: یکی از افتخارات فوتبال کهگیلویه و بویراحمد درخشش در عرصه داوری فوتبال کشور است.
رئیس هیئت فوتبال استان افزود: در سالیان اخیر داوران خوبی از استان ما دیدارهای مهم فوتبال کشور را قضاوت کرده‌اند و درخشش خوبی در این زمینه داشته‌اند.

این مسئول گفت: در همه رده‌های فوتبال کشور از لیگ‌های پایین استانی تا دیدارهای لیگ برتر فوتبال داوران استان ما حضور دارند که نشان‌دهنده پیشرفت پلکانی داوری فوتبال استان بوده است.

موسوی گفت: داوران فوتبال استان ما امسال هم در لیگ‌های مختلف از جمله در لیگ برتر نماینده دارد که امیدواریم این پیشرفت را در سال‌های آتی بیشتر مشاهده کنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: داوری عرصه‌ای مهم و یکی از ارکان اصلی فوتبال به شمار می‌رود که داوران جوان ما لازم است با دانش‌افزایی هر چه بیشتر به فکر پیمودن پله‌های ترقی و حتی حضور در صحنه‌های بین‌المللی فوتبال باشند.

وی به آخرین موفقیت داوران هم استانی اشاره کرد و گفت: محمد راهی و روح‌الله شریفی امسال در لیگ برتر و تا امروز دیدارهای حساسی را قضاوت کرده‌اند.

این مسئول افزود: محمد راهی کمک داور ملی فوتبال ایران دیدار نفت و راه‌آهن تهران را در هفته نهم لیگ برتر فوتبال روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه تختی تهران بر عهده دارد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

باشت
Iran, Islamic Republic of
بچه گروس باشت هست... الکی به گچساران نچسبونینش
همشهری
Iran, Islamic Republic of
lمن نبریک می گویم .به عزیز پر تلاش . جوانان ثابت کرده اند که اگر میدان به آنها داده شود از دیگران چیزی کم ندارند. در سیاست و مدیریت نیر چنین است و فرزندان غیور ما استعدادهای درخشانی دارند. اما افسوس که رگه هایی از ....ا دوباره جان گرفته اند و مشی آنها در مجالس ما دیده می شود .روحیه انقلابی و بسیجی را و دفاع از محرومین و مستضعفین کم رنگ شده و عده ای آمده اند که این فزرندان رشید را در برنامه ها و مجالس و نسیت های خود جای نمیدهند و کی و کا و...در استان ما متاسفاته مایه دعقب ماندگی های زیادی شده و مناسفانه این نقطه پرتاب شده است . نیروهای ارزشی و مدافعان انقلابی نبایذ بگذارند دواره دوره ارباب رعیتی و نئکر پروری شکل بکیرد .
نگذارید( ان اکرمکم عندالله اتقکم) کم رنگ شود که آن روز ما چیزیر که با هزاران زحمت بدست آوردیم دو دستی نقدیم فرصت طلبان کرده ایم .
نظر
Iran, Islamic Republic of
دهه ۶۰ سه سال دبیر ایشون بوده ام،انتظارفوق تخصص در یکی ازرشته های پزشکی ازشون داشتیم.موفق وسلامت باشند.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1