تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب : ۱۳۲۴۷۲

کاش آقای فدایی زودتر به کهگیلویه وبویراحمد می‌آمد!

۱۹
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمود پیروزه

 با پیروزی انقلاب شکوهمند مردمی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) خدمت‌رسانی به نقاط محروم کشور به ویژه مناطق روستایی و دور افتاده ایران آغاز شد. راه روستایی مهمترین خدمت و دستاوردی بود که به روستائیان ارائه می‌شد. در کنار سایر امکانات از جمله آب آشامیدنی و برق (اخیراً گاز)، راه، این زیربنای اساسی ایجاد شد و روستائیان و عشایر بزرگ از ارتباط نزدیک با شهرهای کشور برخوردار شدند و در روند رو به رشد و تکاملی کشور سهیم شده و علاوه بر آن همپای سایر نقاط کشور در عرصه تولیدات و کمک به رشد همه جانبه کشور همراه شدند.yasuj-baghri (1)
در این دوئل خدمت‌رسانی، استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین منطقه لوداب با مردمانی نجیب، فرهنگی و مهمان‌نواز نیز بی‌نصیب نماندند. از ابتدای دهه هشتاد پرداختن به راه اصلی روستایی در منطقه لوداب شروع شد و راه اصلی مرکز بخش لوداب به آبمورد آسفالت گردید. اما به صورت جسته گریخته راه‌های فرعی هم در دستور کار قرار گرفت ولی عمده راه‌های ارتباطی فرعی که روستاهای منطقه را به جاده اصلی متصل می‌نمود نیمه‌کاره رها شد و بارها به مناقصه رفتند و تا حدودی هم کار زیرسازی آنها (البته نه تکمیل) انجام شد و پیمانکاران بعد از گرفتن اولین صورت حساب دست از کار شسته و از پول دریافتی زمین و ماشین و... می‌خریدند و این مردم بیچاره بودند که به امید پیمان کار دیگری امروزه و فردا می‌کردند.
مردمی که در طول انقلاب و جنگ تحمیلی شهدای زیادی را تقدیم نموده و جمعیت زیادی از مردم منطقه جانباز و ایثارگر از جنگ برگشتند. مردمی که در صحنه‌های انقلاب از جمله انتخابات همپای سایر استان‌ها حضور شجاعانه و هدفمند خود را به رخ بیگانگان کشیدند. مردمی که نه مترو می‌خواهند و نه راه‌آهن! مردمی که هفته‌ها و ماه‌ها راه روستایی آنان مسدود می‌شد و کسی هم به فکر آنان نبود. مردمی که با اولین بارش زمستانی راه‌ارتباطی روستایشان قطع می‌شد و اگر فرزندشان بیمار می‌شد با نذر و صدقه از خدا شفای او را می‌خواستند. مردمی که فرزندان خود را مشقت فراوان به روستاهای اطراف جهت تحصیل می‌فرستادند مردمی که به دلیل عدم راه ارتباطی مناسب و نبود امکانات به شهرها مهاجرت نموده و با هزاران دردسر در اطراف شهر سکنی گزیده‌اند و زمین‌های کشاورزی و دامداری خود را رها کرده و گوشه نشین شهر بی‌تحرک گشته‌اند!
مردمی که بسیاری از جگر گوشه‌های خود را به وقت مرگ در دیار غربت دفن نموده‌اند که راه‌های روستائی آنان مناسب رفت و آمد وسائل نقلیه نبود.
مردمی که به دلیل راه‌های نامناسب مجبورند کرایه چند برابر پرداخت نمایند!pirozeh
آری، مردمی که شاید نوه‌هایشان دیگر نام منطقه خود را ندانند که سال‌هاست وطن خود را ترک نموده‌اند!
بس است... «تو خود حدیث مفصل بخوان از این مُجمل»
مردم لوداب این روزها شاهد تحولی بزرگ در حوزه راه‌سازی خود هستند، راه‌های روستایی که به همت و اراده مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بعد از یک دهه آسفالت گردید که در نوع خود یک انقلاب محسوب می‌شود. با نگاهی به کارنامه عملکردی و مدیریتی حسین فدایی در اداره‌کل راه و شهرسازی لارستان و کهگیلویه و بویراحمد بزرگی چون کرمانشاه به خوبی هویداست که ایشان خدمتگزاری صادق و مردمی و کاردان و کار آزموده است. فدایی در بدو ورود به استان کهگیلویه و بویراحمد و در جلسه معارفه از معاون محترم وزیر اعتبار ساخت راه‌های روستایی و ورودی شهرهای استان به ویژه یاسوج «پایتخت طبیعت ایران زمین» را مطالبه می‌کند که به حق مطالبه خوبی بود که یاسوج پیشانی استان و مردم روستاها شایسته خدمت‌اند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اقدامی بی‌نظیر از مدیرکل قبل از خویش در محل باغ ویلای ایشان در شهر سی‌سخت تکریم به عمل می‌آورد. از ابتدای شروع مسئولیت با چینش به حق و هدفمند در حوزه راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، کار و تلاش برای رفع عقب‌ماندگی در استان را سرآغاز برنامه خویش قرار می‌دهد و به کارمندان جزء، خدماتی و پرسنل پایین دست ادارات راه، اهمیت داده و ارزش و احترام قائل شده‌است به طوری که در سیستم اداری تحت مدیریت ایشان کارمندان راضی بوده و مراتب تشکر و رضایت خود را ابراز می‌نمایند.
وی با رایزنی‌های به موقع و مفید در جهت جذب اعتبارات کافی برای ترمیم عقب‌ماندگی در حوزه راه ها گام برداشتند و اقدامات مؤثری را انجام داده‌اند.
امید است که ایشان در این مسیر موفق بوده و بتوانند تا فرجام کار نامی نیک و ماندگار از خویش بر جای گذارند.
مردم لوداب با پیشینه درخشان فرهنگی و به رسم ادب و احترام مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام نموده و دعای خیر خویش را بدرقه راه ایشان می‌نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

١
Iran, Islamic Republic of
تجزیتون عالیه عزیز اما ترکیب ......
Sass
Iran, Islamic Republic of
این همه نامه و بیانیه و اعتراض جوانان منطقه کشک بود و به اسم حاج فدایی ثبت شد همه چیز
اندکی از سطحی نگری فاصله بگیریم
آخرت خودمون رو برای دنیا هیشکی نفروشیم
مطهری
Iran, Islamic Republic of
کاش آقای فدایی به کارمندان خود که قرار هست بازنشسته شوند و چندسالی در صف بی پولی اداره راه مانده اند هم بیاندازد
لوداب
Iran, Islamic Republic of
دستش درد نکند وخدا حفظش کنه :
و اگه لطف کنه دستور ترمیم چاله چوله های سر چهارراه جهاد تا آبمورد را بده باید تندیس ماندگاری براش تراشید. اگه یه عده ای نگن کار حاجی و.........
مردی ازلیشتر
Iran, Islamic Republic of
انشااله موفق باشید.
لوداب1
Iran, Islamic Republic of
چی نوشتی بابا
جمشیدامیرپور
Iran, Islamic Republic of
دوستان تلاش های مرد خستگی ناپذیر را فراموش نکنید
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
درود وهزاران سلام وخسته نباشی بر شما برادرعزیز وفرهنگی که همیشه دغدغه مسایل فرهنگی باالاخص دغدغه منطقه محروم لوداب راداشته ودارید سربلند وسرافراز وپیروز باشید
آشنا
Iran, Islamic Republic of
به این میگن چخان!
مردک تمام این کارها نتیجه پیگیری و اقدامات نماینده است.
منصف
Iran, Islamic Republic of
یادمان هست به خاطر این تعریف بی نظیر ،جایزه ارزشمندی تقدیمتان میکنیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
میهمان
Iran, Islamic Republic of
حالا چکار کرده که زودتر می آمد ما که کارخاصی ندیده ایم جناب آدرس بده ببینم چکار کرده فقط باآمدنش تمام پروزه ها خوابیدند و دارند نابود میشوند
یک منتقد
Iran, Islamic Republic of
لوداب از وضعیتی که بوده بدتر شده چکار کرده برای انجا ما که آمدیم انجا ندیدیم کاری شده باشد دهیارها چکار میکنند
درمانکاه لوداب
Iran, Islamic Republic of
سپاس محمود جان از بابت مطلب بجا و ارزنده
مطلبتون بسیار بجا و شایسته ایشان بود
مهندس فدایی انصافا کارش بسیار قابل تحسین است
امیدوارم این مرد زحمت کش با فکر و دوستداشتنی همیشه سالم و موفق باشند
البته اگر از چهارراه جهاد-ابمورد رو هم تعمیر میکردند عالی بود
ولی بهرحال شایسته توصیف و تحسین هست
درود محمود عزیز
مهم نیست
Iran, Islamic Republic of
راستش رو بگو محمد رضا زارع چقد بهت داده و این مطلب رو بنامت زدن
یه دلسوز
Iran, Islamic Republic of
وواقعا منتقدان این متن خوارج زمانند.انقلاب شده در لوداب خیلی کج فکرید.
سپهر معصومی
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت اقای پیروزه: از لطف شما ونیت حضرتعالی تشکر میکنم انصافانه کاری که اقای فدایی در لوداب انجام دادند بینظیر هست وامید در در دل مردمی که درلوداب مانده اند زنده کرد وحداقل کار حاج فدایی انجام دادجلوی مهاجرت مردم بسوی یاسوج را گرفت
باران
Iran, Islamic Republic of
دست شما درد نکنه که وظیفه مردم لوداب رو به جا اوردین واز این مرد بزرگ تشکر کردین.سپاسسسسسس.دوستان هم لطف کنن نسنجیده نظر ندن.ط
باران
Iran, Islamic Republic of
سپاس جناب پیروزه که زبان گویای مردم بی ریای لوداب شدید وازاین مرد بزرگ تقدیر کردین.منتقدان لطفا ندیده ونسنجیده نظر ارسال نکنن.
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
لطفا نسنجیده نظر ندهید همه استان های کشور کمبود بودجه هست خیلی دل شیر میخواد که بدون پول کار کنی که ایشان انجام دادند ایشان مردی هستند که با تمام قوا درگیر هستند که راههای روستایی و استان را به نحو احسنت راه اندازی و مرمت کنند..سپاس گزاریم از مهندس حاج فدایی..
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1