تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹
کد مطلب : ۱۳۱۰۸۸

شعاعی از نور در پورتال شرکت نفت گچساران

۶
۰
کبنا ؛ 
habibi-sasanرئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از راه‌اندازی بخش فرهنگی شعاعی از نور در شبکه کامپیوتری داخلی این شرکت )پورتال) در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر خبر داد.
ساسان حبیبی‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم گفت: احیای امر به معروف و نهی از منکر مهم‌ترین هدف قیام عاشورا بوده است.
وی با بیان اینکه اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با همکاری اداره فناوری و اطلاعات این شرکت در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر اقدامات و برنامه‌های فرهنگی بسیاری را در طول سال انجام می‌دهد، افزود: حرکت در مسیر امام حسین (ع) و احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر وظیفه‌ای همگانی است.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از راه‌اندازی بخش فرهنگی شعاعی از نور در شبکه کامپیوتری داخلی این شرکت (پورتال) خبر داد و گفت: این بخش در راستای اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر به همت اداره فناوری و اطلاعات شرکت راه‌اندازی شده است.
حبیبی‌نژاد با اشاره به فرموده امام خمینی (ره) مبنی‎ بر اینکه اگر عاشورا نبود نمی‌دانستیم به سر قرآن و اسلام چه می‌آمد، عنوان کرد: این ایام فرصت مناسبی جهت آشنایی با اهداف عظیم قیام عاشورا است.
این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای مراسمات عزاداری و مذهبی در ایام محرم در این شرکت، بیان کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی‌ بر اینکه مجالس عزاداری امام حسین (ع) باید منشاء معرفت باشد، گفت: بخش شعاعی از نور شامل آیات نورانی قرآن کریم و احادیث و روایات اهل بیت (ع) بوده که مهم‌ترین و بهترین منابع دینی اسلام است.
رئیس روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تعداد کاربران شبکه کامپیوتری داخلی این شرکت را حدود ۲ هزار نفر برشمرد و اظهار داشت: امیدواریم این حرکت مورد رضای خداوند متعال و مورد استفاده همکاران قرار گیرد.
حبیبی‌نژاد یادآور شد: روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران جهت استفاده کاربران اینترانت این شرکت، تاکنون اقدامات دیگری از جمله راه‌اندازی بخش «چند رسانه ای» برای نمایش فیلم‌ها و اخبار استانی و ملی توسط واحد خبر را اجرایی کرده است.
-------------------------------------
واحد خبر اداره روابط عمومی شرکت نفت- گرجی زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز محبت بفرمایید اول در باشگاها یتان وجشنهایتا ن شروع کنید که واقعا ادم وقتی وارد این مکانها ی شرکت نفت می شود احساس می شود دریکی از کشورهای اروپایی هستی.بعدش به دوستان شرکتی بوگوید یکم نسبت به خانواده هایشان تعصبی باشید.مردم فقیر این شهر همه چیز را می بینند
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب حبیبی نزاد و خانم مهندس گرجی زاده
بدون شک با وجود شما تخصص و نوآوری در بدنه شرکت نفت بخصوص در بخش اطلاع رسانی ساری و جاری خواهد شد
چوپان
Iran, Islamic Republic of
آقای شهروند شما مگه روزانه در کشور نمی بینید چه خبره ، ما اروپا و آمریکا رفتیم وضعیت خیلی خوب بود مسلمانی و انسانیت را آنجا دیدیم . آونوقت شما گیر دادین به ۴تار مو و پوشیدن پیراهن آستین کوتاه ،در ضمن من که اصلا" لباس مناسب که با فرهنگ ما همخوانی داشته باشه در هیچ شهر کشورجمهوری اسلامی نمی بینم ، باید برای تولیدیهای لباس فکری کرد .شما شهروند عزیز گشتی در شهر بزن ببین چه خبره بعد قضاوت کن .
شهروند دیگر
Iran, Islamic Republic of
خدا کند که هیچگاه دچار فقر فرهنگی نشویم که فقر مالی بسیار تاسف بار تراست .ارزش و اعتبار ادمی به تقوا و شعور اوست .یاعلی
كارمند شركت
France
به حق ، می شه گفت بخش کامپیوتر و فناوری اطلاعات در شرکت نفت گچساران واقعا پیشرو و بروز است و کارهای زیادی انجام می دهند و زیر ساخت های مناسبی برای خیلی از کارهای فنی و فرهنگی به وجود آورده اند. بنده به شخصه در شرکت های نفت دیگه ، آوازه شرکت نفت گچساران رو شنیده م.
کارمند نفت گچساران
Iran, Islamic Republic of
درود بر حاج حبیبی نژاد و خانم مهندس گرجی زاده،
نیروهای خوش فکر، توانمند و با اخلاق شرکت نفت گچساران
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1