تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۴۳
کد مطلب : ۱۳۱۰۸۷

نشست مدیران نفت گچساران و مجریان دیسپچینگ

۴
۰
کبنا ؛واحد خبر اداره روابط عمومی شرکت نفت- گرجی زادهmohammadiهمزمان با آغاز مرحله اولیه اجرای طرح ملی دیسپچینگ نفت و گاز شرکت ملی نفت، نشست مشترک مدیران شرکت نفت و گاز گچساران و مجریان طرح ملی دیسپچینگ برگزار شد.
پیش از ظهر امروز همزمان با آغاز مرحله اولیه اجرای طرح ملی دیسپچینگ نفت و گاز شرکت ملی نفت، نشست مشترکی با حضور مدیرعامل، می‌ران و روسای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران و مجریان این طرح برگزار شد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در این نشست با اشاره به جایگاه و تاسیسات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز این شهرستان در زنجیره تولید نفت و گاز کشور، اظهار کرد: این شرکت بهره‌برداری و راهبری عملیات تولید از میدان‌های پراکنده‌ای از جمله گچساران، بی‌بی‌حکیمه، سیاهمکان، رگ سفید، پازنان، منصورآباد، نرگسی و کیلو کریم را برعهده دارد.
امین محمدی تصریح کرد: قرار گرفتن میدان‌های فوق‌الذکر در استان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، فارس و بوشهر از یک‌سو و قرار گرفتن تلمبه‌خانه عظیم گوره و چند راهه بزرگ نفت خام صادراتی ایران در حوزه عملیات این شرکت در ساحل از سوی دیگر، گچساران را به یکی از مناطق پنجگانه مهم تولید و قطب صادرات نفت خام ایران تبدیل کرده است.
مجری طرح دیسپچینگ نفت و گاز شرکت ملی نفت در ادامه این نشست اظهار کرد: این سیستم نظارتی از مبادی تولید و کارخانجات بهره‎برداری تا صادرات پالایشگاه‌ها، پتروشیمی‌ها و سایر تحویل گیرندگان محصولات شرکت ملی نفت را شامل می‌شود.
عزیزالله عباسی یکپارچه‌سازی، کنترل و پایش جریان تولید و تحویل نفت و گاز، افزایش قابلیت اطمینان سیستم تولید، امکان برنامه‌ریزی تخصیص نفت و گاز همزمان با توسعه می‌ادین، جمع‌آوری و تحلیل مکانیزه اطلاعات، امکان برنامه‌ریزی تعمیرات و اندازه‌گیری محاسبات میزان نفت و گاز را از جمله اهداف کلان این طرح عنوان کرد.
مجری طرح دیسپچینگ نفت و گاز شرکت ملی نفت خاطرنشان کرد: طرح ملی دیسپچینگ شرکت ملی نفت ایران مشتمل بر انتقال اطلاعات ورودی و خروجی و پارامترهای کیفی نفت خروجی واحدهای تولیدی و عملیاتی به همراه اطلاعات اصلی فرآیندی و اطلاعات تصویری دوربین‌های CCTV به سطوح بالا‌تر عملیاتی است.
عباسی ادامه داد: این طرح از سال ۱۳۸۹ در شرکت ملی نفت ایران کلید خورد و مرحله اجرایی آن هم‌اکنون توسط شرکت متن (مهندسی و توسعه نفت) آغاز شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت عزیزان
نفتی
Iran, Islamic Republic of
ما از حاج امین محمدی بخاطر تواضع و فروتنی و پیگیری کردن کارهای شرکت راضی هستیم.

ایشان کم ادعا و پرکار هستند.
Norway
بخور بخور خوبیه
ناشناش
Iran, Islamic Republic of
کاش کمی به فکر نیروهای ارکان ثالث هم بودند پیگیر تبدیل وضعیت یا همسان سازی
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1