تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۱۳۰۶۵۹

پیشنهاد شهرستان مارگون را به وزارت کشور داده‌ایم

۰
کبنا ؛ 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیشنهاد ارتقاء شهر مارگون به شهرستان را به وزارت کشور داده‌ایم و تصمیم‌گیری در این خصوص با وزارت کشور است.khadmi-lodab- (9)



 صبح امروز استاندار کهگیلویه و بویراحمد، معاون عمرانی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد و مدیران دستگاه‌های اجرایی در پنجمین سفر کاروان هم‌دلی و هم‌زبانی به شهر مارگون از توابع شهرستان بویراحمد سفر کردند.

سید موسی خادمی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مارگون شهری دارای ظرفیت‌های فراوان اما محروم است، اظهار کرد: مارگون علی‌رغم شرایط خوبی که دارد اما متاسفانه کارهای زیرساختی طلوبی در آن صورت نگرفته است و نیاز به توجه بیشتر مسئولان در حوزه تأسیسات شهری، فضای سبز و معابر عمومی دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دلیل پراکندگی روستاهای مارگون راه روستایی این شهر دارای مشکلاتی است که امیدواریم مسئولان این مشکلات را پیگیری کنند.

این مسئول با بیان اینکه امروز در قالب کاروان هم‌دلی و هم‌زبانی مدیران با حضور در این شهر مشکلات را از نزدیک بررسی می‌کنند، افزود: مدیران با بررسی این مشکلات از نزدیک بهتر می‌توانند در رفع آنها کمک کنند.

خادمی به مشکلات اساسی مارگون اشاره کرد و اظهار داشت: تأمین آب شرب و احداث جاده روستایی از اصلی‌ترین مشکلات این شهر است که نیاز به منابع مالی دارد و همه تلاش خود را در جهت جذب اعتبارات و منابع مالی مورد نیاز به کار می‌گیریم.

وی در خصوص شهرستان شدن این شهر نیز گفت: پیشنهاد ارتقاء این شهر به شهرستان را به وزارت کشور داده‌ایم و تصمیم‌گیری در این خصوص با وزارت کشور است و به هر حال این کار را پیگیری می‌کنیم.

خادمی تاکید کرد: شهرستان شدن ۴ بخش در استان کهگیلویه و بویراحمد را به وزارت کشور پیشنهاد داده شده است.
وی با اشاره به اینکه شهرستان شدن بخش‌های دیشموک، لوداب، مارگون و قلعه رئیسی پیشنهاد داده شده است، افزود: تصمیم‌گیری در زمینه شهرستان شدن این بخش‌ها در اختیار هیئت دولت و وزارت کشور است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به این سئوال که آیا امکان شهرستان شدن بخش مارگون در دولت یازدهم وجود دارد، یادآور شد: این امکان وجود دارد ولی تصمیم‌گیری با هیئت دولت است.
خادمی تصریح کرد: شهرستان شدن بخش‌های دیشموک، مارگون، قلعه‌رئیسی و لوداب حق مردمان آن‌ها بوده و شهرستان شدن این بخش‌ها می‌تواند سبب توسعه این نقاط شود.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1