تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۴
کد مطلب : ۱۳۰۶۵۲

آغاز نهضت دخترانه «ما زنده‌ایم» در کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛با حضور مریم کاتبی، همرزم جاوید الاثر احمد متوسلیان در کردستان، ستاد نهضت دخترانه «ما زنده ایم» در کهگیلویه و بویراحمد آغاز به کار کرد.
شهرام مهدوی مطلق، در مراسم آغاز به کار نهضت دخترانه «ما زنده ایم» در یاسوج، بر ضرورت توجه به مسائل زنان از سوی جامعه زنان متدین و انقلابی تأکید کرد و گفت: امروز، فمنیسم جهانی در سایه مدرنیسم و با تبلیغات گسترده امپریالیسم خبری غرب، با برنامه ریزی و نقشه های مختلف در حال نفوذ به کشورهای دنیا می باشد که لازمه جلوگیری از این نفوذ، تقویت جبهه زنان متعهد و انقلابی در کشور است.
وی به گفتمان های غالب جریان فمینیستی اشاره کرد و افزود: این نوع گفتمان در مورد زنان و حضور آنان در اجتماع، گفتمان های دیگر جهان غرب را به منازعه کشانده است و در حال گسترش این نزاع گفتمانی به سراسر دنیا می باشند.۲۰۱۵۱۰۱۰_۲۰۱۶۱۳
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این گفتمان، ظاهری جذاب و فریبنده دارد؛ ولی در باطن چیزی جز فریب زن و نگاه تاجرانه به او ندارد.
مهدوی به حضور پرشور و متعهدانه زنان جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: الحمدلله در جمهوری اسلامی ایران و با حضور بانوان مسلمان، متدین، شجاع و نخبه، گفتمان زن انقلابی مسلمان، براساس موازین اسلامی، تمام مدعیان دروغین دفاع از حقوق زن را به چالشی جدی کشانده است.
وی افزود: لازم است تا دختران و زنان مسلمان با تشخیص ضرورت ها و بر اساس آموزه های دینی و سبک زندگی اسلامی جهت تشکیل تمدن نوین اسلامی در این عرصه منازعه گفتمانی بیش از پیش اقدام کنند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به رسالت زن اسلامی و انقلابی اشاره کرد و گفت: مهم ترین وظیفه و رسالت زن در جامعه اسلامی ما، تربیت نسل مؤمن و انقلابی است که بر این اساس، قوام و دوام هر جامعه به زنان آن جامعه بستگی دارد که سر منشأ اصلی تربیت نیروی انسانی آن جامعه به حساب می آیند.
 
آغاز نهضت ما زنده‌ایم در کهگیلویه و بویراحمد
ماه‌منیر گرجی‌زاده، مدیر واحد خواهران سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با اشاره به فلسفه نام گذاری این طرح، گفت: نام گذاری طرح نهضت دخترانه «ما زنده ایم» از کتاب خاطرات اسارت معصومه آباد با نام من زنده ام گرفته شد که  برای سه طیف بسیج دانش آموزی، بسیج ورزشکاران و بسیج دانشجویی برگزار می شود.
وی هدف از برگزاری این طرح را احیاء هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و فرهنگ ملی کشور، در بین دختران جوان دانست و گفت: به دلیل اینکه هویت دینی زن مسلمان بعد از دفاع مقدس دچار یک سری تغییرات و انحرافاتی شده است؛ و بنا بر تاکید مقام معظم رهبری برای شناساندن زن مسلمان ایرانی به عنوان الگوی نسل سوم، اقدام به برگزاری طرح نهضت دخترانه «ما زنده ایم» کرده ایم که طی شش ماه برای دو قشر از دانشجویان جوان اجرا می شود.
مدیر واحد خواهران سازمان بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد به تشریح بخش هایی از این طرح پرداخت و گفت: در این طرح برنامه هایی برای پرکردن اوقات فراغت دانشجویان از جمله دانشجویان خوابگاهی طراحی شده است که از آن جمله می توان به برنامه هایی چون شب های خوابگاه، جشنواره های فرهنگی و هنری، گارگاه های آموزشی ویژه نیروهای فعال فرهنگی با ساماندهی حلقه های صالحین و با موضوعات ویژه زنان و دختران خوابگاهی، برگزاری جام های ورزشی «ما زنده‌ایم»، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس در سطح دانشگاهی و تجلیل از دانشجویان برگزیده دانشجویی در سطح دانشگاه اشاره کرد.
در ادامه این نشست، مریم کاتبی، از بانوان همرزم حاج احمد متوسلیان در کردستان، به روایت گری از دوران دفاع مقدس پرداخت.
brakati-yasuj-basij (2) brakati-yasuj-basij (3) brakati-yasuj-basij (1)
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1