تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۱۳۰۳۶۳

تعطیلی ۳۰۸ واحد مسکن مهر گچساران

۰
کبنا ؛جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با حضور اعضای شورای تامین و مسولان شهرستانی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
۴۲۴ واحد مسکن مهر در گچساران تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران گفت: ۴۲۴ واحد مسکن مهر در این شهرستان تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.
جعفر برکتی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری گچساران با اشاره به پروژه‌های راه و شهرسازی در دست اجرا در این شهرستان، اظهار داشت: پروژه‌های متعددی اکنون در زمینه راه و شهرسازی در گچساران در دست اجرا است.
وی از روکش آسفالت جاده پادوک به طول ۱۷ کیلومتر خبر داد و افزود: تاکنون عملیات اجرایی روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از این جاده به اتمام رسیده و مابقی در دست اجرا است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران خاطرنشان کرد: روکش آسفالت جاده گچساران – خیرآباد و گچساران – نازمکان در حال حاضر در دست اجرا بوده است.
برکتی با اشاره به اینکه اکنون ۲۲۰ کیلومتر راه روستایی در گچساران وجود دارد، عنوان کرد: ۱۳۰ کیلومتر راه اصلی در این شهرستان وجود دارد که ۲۷ کیلومتر آن بزرگراه است.
وی از آسفالت راه‌های روستاهای سرآب ننیز، قبرستان و مظفرآباد آبگرمو به طول ۹ کیلومتر خبر داد و افزود: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه‌ها اکنون ۹۵ درصد است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران به پروژه مسکن مهر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: سایت ۴۲۴ واحدی مسکن مهر سایت پادگان تکمیل و آماده واگذاری به متقاضیان است.
برکتی افزود: محوطه‌سازی سایت ۴۲۴ واحدی سایت پادگان تکمیل شده و عملیات اجرایی آسفالت آن آماده است.
تعطیلی ۳۰۸ واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در گچساران
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از تعطیلی ۳۰۸ واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد در این شهرستان خبر داد.
جعفر برکتی  افزود: این اداره طی یک سال اخیر اقدامات بسیاری در حوزه عمرانی و راه‌های ارتباطی شهرستان به انجام رسانده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران تصریح کرد: تکمیل پروژه ساختمانی سالن فنی و حرفه‌ای و تحویل موقت آن، ادامه عملیات تکمیل ساختمان مصلای نماز جمعه از ۶۰ درصد به ۸۵ درصد، ادامه عملیات تکمیل ساختمان مجتمع فرهنگی هنری از ۷۰ درصد به ۹۰ درصد، تکمیل محوطه‌سازی و دیوارکشی اداره کار و شروع اجرای ساختمان سالن جلسات فرمانداری از جمله اقدامات این اداره در حوزه عمرانی بوده است.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: محوطه‌سازی سایت ۳۶۸ واحدی شاکری واقع در بلوار بعثت با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال انجام است.
وی با بیان اینکه محوطه‌سازی سایت ۸۴۸ واحدی دبستان ی واقع در بلوار بعثت دوگنبدان با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال اجراست، اذعان کرد: عملیات اجرایی زیرسازی جاده مسکن مهر به بهشت زهرا با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد نیز اجرایی شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران به اخذ سند تک‌برگ عرصه و صورتمجلس تفکیکی اعیان یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: از مجموع ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن مهر در این شهرستان تاکنون ۹۰۸ واحد آن به متقاضیان تحویل داده شده است.
برکتی با بیان اینکه در حال حاضر تعداد ۳۰۸ واحد مسکونی مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد تعطیل است، عنوان کرد: یک‌هزار و ۲۲۲ واحد تاکنون تحویل موقت شده است.
این مقام مسئول یادآور شد: ۱۱۲ واحد مسکن مهر اکنون با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد فعال و در حال انجام است.
وی در ادامه به عملکرد این اداره در حوزه راه اشاره کرد و افزود: عملیات زیرسازی جاده کمربندی گچساران به طول ۱۷ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی آماده شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه عملیات روکش آسفالت هفت کیلومتر از جاده کمربندی با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد شروع است، خاطرنشان کرد: این پروژه به طور کامل تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
برکتی بهسازی و تعریض جاده روستای آبشیرین از توابع این شهرستان به طول ۱۰ کیلومتر را از دیگر پروژه‌های اجرایی این اداره خواند و بیان کرد: باند دوم جاده گچساران ـ خیرآباد به طول ۳۸ کیلومتر در حال اجرا است که حدفاصل جاده گچساران تا پاسگاه عبدالهی تا آخر سال به بهره‎برداری خواهد رسید.
این مقام مسئول به اجرای باند دوم گچساران ـ‌ باشت اشاره کرد و گفت: حدفاصل این جاده به طول ۱۱ کیلومتر تا پایان امسال به اتمام می‌رسد.
وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی فاز اول جاده مسکن مهر به بهشت زهرا به طول دو کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد با هدف کاهش حجم ترافیکی موجود در جاده بهشت زهرا در حال انجام است.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان  اینکه عملیات اجرایی جاده جهادآباد به طول ۵۱ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در دست اقدام است، اذعان کرد: جاده روستایی اسپر ـ مورگ ـ نیمدور به طول هفت کیلومتر اکنون فاز اول آن به طول چهار کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد و فاز دوم به طول سه کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در حال انجام است.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1