تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب : ۱۳۰۳۶۱

ماجرای جدال جوان سوقی با مرگ

۶
۱
کبنا ؛






باتلاش نیروهای مردمی و امدادی بخش سوق و شهرستان کهگیلویه جوان سوقی از مرگ حتمی نجات یافت و پس از ساعت ها جدال با مرگ به آغوش خانواده برگشت.



«ر-الف» جوان  سی و دو ساله‌ی سوقی عصر روز جمعه هفدهم مهرماه ۱۳۹۴ حوالی ساعت ۱۵ به قصد یافتن کندوی عسل از منزل به سمت منطقه قرق بلوط بنگان در نزدیکی «سد مارون» خارج شد و پس از چندساعت تلفن همراه وی نیز خاموش می شود.





پس از اطلاع خانواده به همسایگان و فامیل جست و جو برای یافتن این جوان در حوالی سد مارون در چهار کیلومتری شهر سوق آغاز می شود.



باتاریک شدن  هوا به جمع نیروهای مردمی افزوده شده و مسولین بخش سوق و شهرستان کهگیلویه با اعزام نیروهای امدادی و حضور در محل تا ساعاتی پس از نیمه شب در تاریکی شب به جست و جوی جوان مفقود می پردازند.



به دلیل تمام شدن شارژ برقی تلفن همراه فرد گرفتار شده از محل مفقود شدن وی اطلاع دقیقی در دست نبود که با همکاری نیروهای  مخابرات شهرستان تا حدودی از موقعیت مکانی این فرد اطلاعاتی تقریبی به دست آمد.



حوالی ساعت ۲ بامداد با پیدا شدن موتورسیکلت جوان مفقود در چند کیلومتری روستای چنگلوا تمرکز کلیه نیروهای بسیج مردمی و نیروهای امدادی در شعاع یک کیلومتری محل پیداشدن موتور سیکلت بیشتر می شود.



پس از هشت ساعت تلاش بی‌وقفه نیروهای مردمی و امدادی این فرد را که ضعف، تشنگی و بی‌حالی به آن دست داده بود و در حالی که سرش لابلای سنگ‌های صخره‌های اطراف گیر کرده بود پیدا می کنند و به این ترتیب  پس از ۱۲ ساعت جدال با مرگ این جوان سالم به آغوش خانواده برمیگردد.



حضور حداکثری  مردم شهر سوق و روستاهای اطراف،نیروهای  امدادی و اداری هلال احمر شهرستان کهگیلویه،نیروهای امدادی و رییس هلال احمرشهرستان چرام ،جانشین فرماندهی و برخی از معاونین و مسولین سپاه پاسداران ناحیه دهدشت و فرمانده ناحیه مقاومت شهر سوق،بخشدار و نیروهای بخشداری سوق،اعضای شورای شهر،شهردار و نیروهای شهرداری سوق،مرکز بهداشت و درمان سوق،آتش نشانی سوق،رئیس و نیروهای کلانتری ۱۳ سوق و تعامل و همکاری مرکز مخابرات شهرستان  و سایر دستگاهها و ارگان های ذیربط در منطقه ازابتدای عملیات جست و جو تا ساعت چهار بامداد از نکات قابل ملاحظه در این رابطه بوده که در نوع خود بی سابقه است.

پایگاه خبری کهگیلویه

 ساعت ۴ بامداد ۱۸ مهر- تجمع مردم شهر سوق پس از شنیدن پیدا شدن جوان مفقود







پایگاه خبری کهگیلویه



 --------------------

عصر مارون

نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
خدا را شکر پیدا شد
سیدخوزستان.اهواز
Iran, Islamic Republic of
احسنت به اهالی سوق.من چندین بارذکرخیروآوازه مردم سوق رادرعلم وفرهنگ وادب شنیدم.احسنت ودرودبه چنین مردمانی.رییس هلال احنرچرام جناب بهنامیان سیدحسین رادرسفرایام نوروز۹۳ازنزدیک دیدم وجدان بسیارموقروتوانایی است درودبرمردم سوق
دوتان علي .
Iran, Islamic Republic of
خداراشکرعلی .. پیداشد وبه اغوش خانواده اش برگشت ..امیدوارم که درس عبرتی باشد برای دیگر دوستان که لانه زنبورهای عسل را میخاهند خراب کنندتقدیروتشکر ویزه ازبرادران مرکز مخابرات سوق وریاست مخابرات دهدشت ومرکز شهید ارانپور وجناب مهندس جوکار رییس بازرسی مخابرات استان واحد موبایل استان که الحق وانصاف دراین قضیه سنگ تموم گذاشتندبسنده میکنم به شعربنی ادم اعضای یکدیگرند/// که درافرینش زیک گوهرند ////چه عضوی به درد اورد روزگار ///دگر عضوها را نماند قرار///
خامی
Iran, Islamic Republic of
آیا تو که در جواب دعای ناشناس کامنت منفی میگذاری دارای وجدان و حس نوعدوستی هم هستی
علی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از مردم شهر سوق و روستاهای اطراف سوق بخصوص چنگلوا و بلوطبنگان واقعاً سنگ تمام گذاشتید.الهی شکر. الهی شکر. الهی شکر
مینو
Iran, Islamic Republic of
لطفا عکس های شخصی پاک کنید.
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1