تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۳۰۳۲۳

استقبال سرد مسئولان چرام از دانشجویان صنعت و معدن

۹
۰
کبنا ؛ 
آئین جشن دانشجویان جدیدالورود دانشکده صنعت و معدن چرام در سال ۹۴ با حضور مسئولان استانی و دانشجویان و بدون حضور مسئولان شهرستانی در باغ عمران چرام برگزار شد.
مدیر دانشکده صنعت و معدن چرام با اشاره به کیفیت خوب آموزشی دانشکده صنعت و معدن چرام، اظهار داشت: این دانشکده به لحاظ کیفیت خوب اساتید و دانشجویان و قبولی در رشته‌های کاردانی به کارشناسی از دانشکده‌های خوب دانشگاه یاسوج است.
یونس شکاری عنوان کرد: دانشجویان براساس آئین‌نامه و شیونامه در دوران تحصیل با مدیریت خوب روی دروس در جهت پیشرفت تحصیلی تلاش و استفاده کنند.
وی با اشاره به مشکل اینترنت این دانشکده، ابراز کرد: با توجه به فاصله زیاد مرکز مخابرات تا دانشکده چرام و پرهزینه بودن آن تاکنون این مشکل برقرار است.
مدیر دانشکده صنعت و معدن چرام افزود: تصمیم گرفتیم از روش ارتباط رادیویی و نصب دیش و تهیه مودم این مشکل را حل کنیم که وسایل مورد نیاز خریداری شده و مودم تا دو هفته آینده تهیه و خوشبختانه تا یک ماه آینده اینترنت دانشکده صنعت و معدن چرام نصب و راه‌اندازی می‌شود.
شکاری با اشاره به وضعیت خوابگاه دانشجویان، خاطرنشان کرد: خوابگاه استیجاری مناسبی برای دانشجویان عزیز تهیه و خوشبختانه مشکلی از جهت خوابگاه ندارند.
وی بیان کرد: برای تهیه غذا با یکی از رستوران‌های شهر قرارداد بسته شده و یکی از دانشجویان و کارکنان نظارتی بر کیفیت و تهیه غذا دارند.
مدیر دانشکده صنعت و معدن چرام با اشاره به صحبت‌های دانشجویان، گفت: خوشبختانه در صحبت‌هایی که با دانشجویان داشتم از خوبی و عزت نفس بالا و میهمان نوازی  مردم چرام تمجید کردند.
شکاری افزود:با توجه به پیشینه فرهنگی مردم چرام آنها دانشجویان را مثل فرزندان خود قبول دارند و از آنها حمایت می‌کنند.
وی با بیان اینکه دانشکده صنعت و معدن چرام در شهری محروم ایجاد شده، تاکید کرد: به همین علت محرومیت بر این دانشکده تاثیر گذاشته اما هیچ محدودیتی مانع پیشرفت نمی‌شود و تعداد زیادی از دانشجویان کاردانی در سال‌های گذشته در بهترین دانشگاه‌های کشور قبول شده‌اند.
مدیر دانشکده صنعت و معدن چرام ابراز کرد: امیدواریم دانشجویان با انگیزه و تلاش مشغول تحصیل شوند و در آینده به عنوان مدیران ارشد و کارآفرینان برتر به کشور خدمت کنند.
رضوانی مدیر دانشجویی دانشگاه یاسوج در سخنانی از مردم چرام به خاطر مهمان نوازی از دانشجویان تقدیر کرد. وی گفت: دانشجویان اعلام کردند اگر به مغازه ای برای خرید برویم و خودمان را معرفی کنیم که دانشجو هستیم تا مبلغ ۲۰ هزار تومان و بیشتر به صورت قرض به ما جنس می دهند.وی همچنین از اماده شدن خوابگاه مناسب ،وسیله نقلیه دانشجویان و قرارداد رستوران برای غذای دانشجویان خبر داد.رضوانی گفت: وام دانشجویی به زودی به دانشجویان دانشکده صنعت و معدن چرام چرداخت خواهد شد.
علیرغم دعوت از مسئولین شهر چرام اما هیچکدام از آنها در در جشن دانشجویان شرکت نکردند که باعث دلخوری مسئولین دانشکده چرام و دانشجویان شد.آنها از بی توجهی مسئولان تعجب کردند و خواستار توجه بیشتر به دانشکده چرام شدند.
نماینده دانشجویان که ظاهرا پسرعموی کشتی گیر تیم ملی سعید عبدولی است با حضور در جایگاه هم به بیان مشکلات در حوزه خوابگاه از قبیل اینترنت و گاز و یخچال و ... پرداخت و هم به علت حاضرنشدن گروه موسیقی خودش با اجازه آقای شکاری رئیس دانشکده شروع به اجرای برنامه زنده و خواندن قطعاتی از موسیقی سنتی شد.
دانشجویان و مسئولان استانی دانشگاه ظهر در باغ عمران به نماز و صرف ناهار پرداختند.
۱
۲
۳
۵
۶
۷
۸
۹
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرام اصیل
Iran, Islamic Republic of
مسئولل فقط ایان تا کمشونه پرکنن چچکار چروم دارن
نیما
Iran, Islamic Republic of
شکاری سالی یه بار نمیاد چرام اما خوب سخنرانیه ها
Iran, Islamic Republic of
داااااانشکده در چرام؟؟؟؟؟؟ انتظار استقبال هم دارند . اونوقت دانشجویان صنعتی شریف را چه کسی باید استقبال کند ؟ هیئت وزیران ؟ بابا بروید سر کلاس درساتون بخونید
Iran, Islamic Republic of
جشن ۲۳ تا دانشجو با سه نفر رییس و معاون و ازتاد. خخخخخخخ
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای پژمان قبادی و مهندس پرویزی دو تن از چهره های سیاسی و محبوب چرام هستند که حضور این دو عزیز در این جلسه نشان از حسن نیت ایشان دارد
دانشجوی عمران
Iran, Islamic Republic of
فقط اقای محصول خوب بود به قران
دانشجوی عمران
Iran, Islamic Republic of
فقط اقای محصول خوب بود به قران.....
لیشتر
Iran, Islamic Republic of
قبادی چه خبر بود
دانشجوی مکانیک
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت دوستان و عزیزان،بنده کاردانی مکانیک را در دانشکده .. گرفتم،از همه عزیزانی که قصد دارن به این دانشکده بروند،برادرانه ازشون خواهش میکنم،این اشتباه بزرگ را نکنند،چون آینده خودتون رو نابود میکنید،برید پیام نور وآزاد خیلی بهتره،تا به این قبرستان بروید،پیروز و سربلند باشید...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1