تاریخ انتشار
شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۱۳۰۱۲۶

اجازه تکرار سرنوشت فوتبال شهرداری یاسوج را ندهیم

۳
۰
کبنا ؛

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با اشاره به کار سخت این تیم در لیگ فوتبال کشور گفت: اجازه ندهیم زاگرس یاسوج به سرنوشت تیم فوتبال شهرداری یاسوج گرفتار شود.


حمید کرمی در تمرین تیم زاگرس یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تیم زاگرس یاسوج با درایت رئیس هیئت فوتبال و مدیرکل تربیت بدنی و همچنین مسئولان استانی از جمله استاندار و با مساعدت کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال تشکیل شد و در رقابت‌های لیگ دسته دوم امسال فوتبال کشور حضور خواهد داشت.
وی ادامه داد: مردم شهر یاسوج بعد از انحلال تیم بزرگ شهرداری یاسوج نگرانی‌های زیادی داشتند و جوانان فوتبال‌دوست از مسئولان درخواست حضور یک تیم از این شهر در لیگ‌های کشور را داشتند که این اتفاق با تلاش شبانه‌روزی عده‌ای از عاشقان واقعی ورزش و فوتبال در استان رخ داد.

کرمی بیان کرد: با سقوط تیم شهرداری از لیگ یک و سپس در لیگ دسته دوم فوتبال کشور تقریبا امید جوانان این شهر به ناامیدی تبدیل شد و حضور آن‌ها در ورزشگاه‌ها را کمتر مشاهده می‌کنیم اما با تشکیل تیم زاگرس شک نداریم که دوباره حال و هوای دیگر بر فوتبال شهر یاسوج حاکم می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج با اشاره به اینکه نباید اجازه داد که دوباره امید جوان یاسوجی به یأس در فوتبال مبدل شود از مسئولان به خصوص نماینده مردم بویراحمد و دنا و استانداری و مسئولان خواست تا با کمک و مساعدت به این تیم هدف اول یعنی بقا در لیگ دسته دوم فوتبال کشور محقق شود.

وی گفت: بازیکنان ما توقع چندانی در بحث مالی ندارند و تیمی را بسته‌ایم که با حداقل‌ها و حتی پایین‌تر از آن در خدمت هواداران باشند.

کرمی افزود: برای مثال سعی بر این است که در مخارج خود حداکثر صرفه‌جویی را داشته باشیم و به همین منظور حتی برای حضور در شهرهای مختلف مسافرت هوایی نخواهیم داشت.

سرمربی تیم زاگرس به بازیکنان این تیم و توانایی آن‌ها برای حضور در لیگ دسته دوم کشور اشاره کرد و گفت: تعدادی بازیکن از لیگ‌های دسته اول و دسته دوم فوتبال کشور جذب خواهیم کرد و به کمک همکاران بومی خود سعی در حفظ تیم خواهیم داشت.

--------------------------------

بهنیازاده



 
نام شما

آدرس ايميل شما

فوتبال نابود شده
Iran, Islamic Republic of
خودت رو ..کردی با این برنامه هات
ابروی این شهر رو هم میبری
سابقه مربیگیری ...کجا بوده ؟
فقط چون داخل انتخابات با پرویز موسوی بوده گذاشتن مربی
بدتر از همه چیز... هستش که داره تیم رو میبنده
Iran, Islamic Republic of
خخخخخخخخخ جلال جلوی سقوط تیمه ایگره حتما عالیه عالی خخخخخخخخخ خبر نزنیت میرم یکی تو تیم خودش به مردم شهر میرسونه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
درپاسخ به فوتبال نابود شده
Iran, Islamic Republic of
فوتبال روزی نابود شد که... دورهم جمع میشیدودیگران را به تمسخرمیگیرید.درصورتی که .. بیش نیستید.فوتبال روزی نابود شدکه وسعت تفکرودیدتان فقط لیگ شهرستانه.این اقایان که مسولین فنی تیم هستن همگی کارکشته وکاربلد هستند.شما بربد دنبال .. باشید که زبانزد خاص وعامه.درضمن حیف نون که به .. میدن.فقط لایق کردن هستین..
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1