تاریخ انتشار
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۱۳۰۰۲۹

اعتراض به هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد+سند

۵
۰
کبنا ؛مدیرعامل باشگاه استقلال دیشموک از نحوه داوری در لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد به شدت انتقاد کرد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، نعمت‌الله رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگاران از مسئولین برگزار کننده مسابقات و رئیس دپارتمان داوری استان به شدت انتقاد و اظهار کرد: چرا در مسابقه‌ای که یک‌ طرف آن از چرام است، داور را از همان شهر انتخاب کردند.
rahimi
مدیر عامل باشگاه استقلال دیشموک  با اعلام اعتراض خود نسبت به نحوه قضاوت داوران استانی در سه مسابقه سپری شده این تیم در لیگ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: استقلال دیشموک تاکنون سه دیدار در این دوره از مسابقات انجام داده و در هر مسابقه به نحوی از قضاوت داوران ضربه خورده است.
رحیمی‌زاده اضافه کرد: در مسابقه اول مقابل المپیک لنده در شهر لنده در حالی که تیم استقلال دیشموک با یک گل از تیم حریف جلو بود، داور با سوت اشتباه یک پنالتی به سود المپیک لنده اعلام کرد که متاسفانه بازی را به طور کامل برگرداند.
وی خاطرنشان کرد: داور این مسابقه در حالی که بازی با مساوی ۱-۱ نزدیک به خاتمه بود، بدون دلیل ۸ دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که متاسفانه تیم ما در ثانیه پایانی وقت اضافه نتیجه را واگذار کرد.
مدیرعامل تیم فوتبال  استقلال دیشموک گفت:  البته ناگفته نماند که داوران به طور کامل تحت تاثیر مسئولین حاضر در ورزشگاه و تماشاگران به سود تیم حریف سوت می‌زدند.
وی در ادامه به اشتباهات داوری در دیدار دوم در لیگ فوتبال استان اشاره کرد که سهم زیادی در پیروزی تیم حریف داشت.
رحیمی زاده گفت: داور به اشتباه، خطا به سود تیم صبای شهید مرادیان چرام اعلام کرد که همان توپ تبدیل به گل شد، همچنین در همین مسابقه داور پنالتی صد در صد ما را نادیده گرفت در صورتی که می‌گفت زاویه دید نداشتم با این وجود کمک داور وی هم با وجود اینکه خطا کاملاً محرض بود برای تیم ما پرچم نزد که این کار هوادران و حتی ناظر حاضر در مسابقه را شگفت‌زده کرد.
مدیر عامل باشگاه استقلال دیشموک اوج اشتباهات داوری به زیان تیم خود را در بازی سوم مقابل پاسارگاد چرام به میزبانی این تیم توصیف کرد و گفت در این بازی باز هم حق ما خورده شده و پنالتی آشکار ما نادیده گرفته شد.
وی اضافه کرد: اشتباهات داور در اینجا ختم نشد تا اینکه دوگل صحیح صد در صد را که توسط شماره هفت تیم ما زده شد، مردود اعلام شد.
رحیمی‌زاده همچنین تک‌به تک بازیکن استقلال با دروازبان حریف را از دیگر اشتباهات داور و کمک داور مسابقه عنوان کرد و  متذکر شد بعد از مسابقه به ما اعلام شد کمک‌داور بازی از همان شهر چرام بود.
وی با انتقاد شدید از مسئولین برگزار کننده مسابقات و رئیس دپارتمان داوری استان گفت چرا در مسابقه‌ای که یک‌سر آن از خود چرام بود، داور را از همان شهر انتخاب کردند؟! چرا مسئولین برگزارکننده به طور کامل چیدمان داوری و ناظران مسابقه را بررسی نمی کنند؟.
رحیمی‌زاده افزود: از اینکه وارد لیگ استانی شدیم، هدفمان کار فرهنگی ورزشی و استعدادیابی جوانان منطقه محروم دیشموک است، انتظار داریم مسئولین برگزار کننده با نظارت کامل مسابقات کاری کنند که با احساسات جوانان این منطقه محروم بازی نشود و امیدواریم از بهترین و باتجربه‌ترین داوران در ادامه تمام مسابقات لیگ استان استفاده بشود تا حق هیچ تیمی ضایع  نشود
اعتراض کتبی باشگاه استقلال دیشموک از نحوه داوری لیگ فوتبال کهگیلویه و بویراحمد



مدیر عامل استقلال دیشموک در نامه‌ای اعتراض خود را نسبت به نحوه داوری لیگ فوتبال اعلام و از هیئت فوتبال تقاضای بررسی و استیفای حقوق کرد.









به زودی گزارش‌های رسیده به کبنا در خصوص نحوه عملکرد هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد منتشر می‌شود.
----------------------------------
خبر: مجید آذربارگون
---------------------------------

نام شما

آدرس ايميل شما

گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سایت محترم کبنا نیوز چرا خبرهایی که از طرف دانشگاه آزاد اسلامی گچساران میزنید ،قسمت نظرسنجی را بستین چقدری پول از ملکزاده و دار و دسته اش گرفتین.که اجازه ندادین مراجعه کنندگان سایت کامنت های خودشون را یزارن.خدایی بگین چقدر پول گرفتین.آخه این دانشگاه اینقدر... و مشکل دارد که بایستی شما این قسمت را باز میکردین تا مسئولین و بخصوص نماینده محترم بدانن که ... در این دانشگاه صورت گر فته و میگیرد.
غفار دلاوری
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز واقعا وضعیت دانشگاه ازاد گچساران افتضاح بخصوص از زمانی که اقای ملک زاده مسولیت این دانشگاه رو به عهده گرفته. ولی شما چرا نمیرن از تاجگردون که نابودگر تمام ادارات گچساران و باشت گلگی کنید با این رئس گذاشتناش.بخدا جایی تاسف داره. چقدر این مدیران تاجگردون نا لایقن بخدا قسم دارن به مردم خیانت میکنن. اینچنین مسولینی.
پیشکسوت فوتبال
Iran, Islamic Republic of
خدمت آقای... سلام و عرض ادب. یادت رفت دست به سنگ شدی می خواستی به طرف داور کنار پرتاب کنی؟ همون بازی که محروم بودی؟ تو اول برو فرهنگ ورزش را یاد بگیر بعدا دم از چیدن داوری بزن
هواداران سادات
Iran, Islamic Republic of
با سلام. در روز روشن در جلوی چشم همه بازی سادات که با نتیجه ۷بر۱ تمام شده بود ۶بر ۱ نوشته شده تا تیم سادات بخاطر تفاضل یک گل ازصعود باز بماند حالا این را کجای دلمان بگذاریم به کجا شکایت ببریم
احمد معماری
Iran, Islamic Republic of
منم نماینده هیئت فوتبال استان بودم و شاهد بودم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1