تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۱۲۹۹۷۲

آخرین وضعیت پروژه های چمن مصنوعی شهرستان گچساران

۷
۰
کبنا ؛ 
جهانبخش ایزدپور مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد با حضور در شهرستان گچساران از نزدیک از روند اجرایی پروژه چمن مصنوعی دراین شهرستان بازدید و خواستار تسریع در اتمام پروژه ها شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این بازدید روند اجرایی و احداث این پروژه را خوب توصیف نمود و از حمایت های  نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در تحقق و احداث این پروژه ها تقدیر نمود.
پروژه چمن مصنوعی خیر آباد گچساران با مساحت ۱۰۵۸ متر مربع ،اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان کار احداث آن در تیرماه سال گذشته شروع شد و با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی یکی از پروژه های افتتاحی در هفته تربیت بدنی و ورزش می باشد.
پروژه بزرگ احداث چمن مصنوعی فوتبال شهید بشارت گچساران یکی ازمهمترین پروژه های مهم در این شهرستان و استان میباشد . این پروژه با مساحت ۸۸۰۰ متر مربع، اعتبار فاز یک آن به مبلغ ۵۴۴ میلیون تومان کار احداث آن در اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز گردید و تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و می توان گفت مهمترین پروژه افتتاحی در هفته ی تربیت بدنی و رزش در شهرستان گچساران میباشد که مورد بازدید مدیر کل ورزش و جوانان استان قرار گرفت.
پروژه چمن مصنوعی پانصد دستگاه گچساران با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع ،اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان ،کار شروع بکار آن در سال گذشته  بوده و با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی یکی دیگر از پروژه های پیش بینی شده برای هفته ی تربیت بدنی می باشد.
از دیگر پروژه های مورد بازدید و پیش بینی شده برای افتتاح هفته ی تربیت بدنی و ورزش پارک بانوان شهرستان گچساران می باشد.
این پروژه نیز با مساحت ۲۱۰۰ متر مربع ،اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان ،کار احداث آن در سال ۱۳۹۳ شروع شده و با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این هفته می باشد.
چمن مصنوعی روستای امامزاده جعفر گچساران نیز با مساحت ۲۵۰۰ متر مربع ،اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان نیز همانند دیگر پروژه های در دست اجرا چمن مصنوعی ،کار احداث آن در سال ۱۳۹۳ اغاز شد و با ۱۰۰ درصد پیشرفت فیزیکی انشا الله در هفته تربیت بدنی و ورزش افتتاح و تحویل اهالی خوب این روستا خواهد شد.
در استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۹ پروژه چمن مصنوعی با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات خاص وزرات نفت با حمایت و پیگیری تاجگردون نماینده مردم شهرستانهای گچساران و باشت و رئیس کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی در دست اجرا مییاشد و تاکنون ۱۷ افتتاح و تحویل جامعه ورزش استان در دو شهرستان گچساران و باشت شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایزدپور و تبلیغات و نمایندگان مجلس
ورزش و کسادی و ورزشکاران کشته شده
آشنا
Iran, Islamic Republic of
احساس خطر میکنه حالا افتاده به پای تاجگردون و داره واسش خودشو شیرین میکنه
ناشنلس
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای آقای مدیرکل خوب میتونستید روز افتتاح ورزشگاه یاسوج که حاصل زحمات دولت قبل بود خودنمایی کنی اما در جریان مرگ ورزشکاران رزمی استانمان خودتان را مثل چی قایم کردید و هیچ کس هم نیست از شما بپرسه که حال خودی نشان بده مدیر کل بی لیاقت فقط میتونستید در گچساران بگید آقایان بلند شوید وسی ثانیه برای آقای نماینده دست بزنید خیلی مسخره بود برای سال های سال این حرکت شما دست مایه خنده جماعت ورزش ما میشود پس لطف کنید از این به بعد کمتر مصاحبه کنید و هرچه زودتر استان ما را ترک کن آقای ورزشکار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برو بچه های محله سادات و خیابان امینی کشاورز
Iran, Islamic Republic of
با سلام چمن مصنوعی یا همان زمین هاکی گچساران که هر روز به صورت اجاره ساعتی داده میشود متاسفانه دارای نورافکنهای بسیار کم و نور وحشتناک کمی برا بازی در شب میباشد به گونه ای که حتی دادن دو پاس بهم با اون تاریکی به سختی صورت میگیرد و دروازبانان که دیگه اصلا دیدی ندارند که توپها رو مهار کنند این همه هزینه میشه حداقل فکری بحال سیستم روشنایی چمن مصنوعی سالن بشارت هم کنید کرایه چمن هم گرفته میشه که لطفا اقای قلندری و عکاشه که فوتبالیست هم بودید پیگیری کنید تا نور و روشنایی رو درست کنند
مریم
United States
سلام جناب مدیرکل محترم لطفا پروژه چمن مصنوعی روستای تلخاب شیرین رابررسی کنید
نوروز
Asia/Pacific Region
اولا با چه مجوزی بازم بدوم مزایده چمن هاکی رو به پیمانکار قبلی
دادید.دوما چرا یک نفر اکثر اماکن ورزشی را در گچساران برنده میشه.سوما مگه نمیشد چمنها رو به باشگاهها واگذار کرد...به نظر میرسد...یه خبرهایی باشه مثل زمان ...
قادری
Iran, Islamic Republic of
خیلی قدر نشناسیم البته اینا گچساران را تاج بهشت برین کنه به غر وانتقادادت بی موردشان ادامه میدن یادشون رفته زمان خودشون برا افتتاح شبکه سه چه غوغایی راه مینداختن.دکتر خسته نباشید بیخیال این ادما در همه دوران بودن وخواهند بود بزار خدا قضاوت کنه وبس
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1