تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۱۲۹۸۴۳

رسانه‌ها در انتخابات دکان اهداف مغرضانه نشوند

۳
۰
کبنا ؛
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات و وظایفی که رسانه‌ها بر عهده دارند، گفت: فضای رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد نباید به دکان سیاسی تبدیل شود.matboaat-jashnvreh-zaree-dehbani (74)



 غلام‌محمد زارعی امروز در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات و رسانه‌ها در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اصحاب رسانه و مطبوعات در استان با حداقل امکانات و سختی‌های فراوان و با انتقادات ریز و درشت به وظایف خود عمل می‌کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رسانه‌های استان با تلفیقی از پیشکسوتان و جوانان اکنون کارهای بزرگی انجام می‌دهند، گفت: تیم رسانه‌ای استان در رسانه‌های مختلف لازم است با هم‌افزایی و هم‌گرایی در پی توسعه کهگیلویه و بویراحمد باشند.

وی بیان کرد: اکنون به برکت همین حضور بسیاری از مشکلات در استان برطرف شده و کنترل خوبی توسط رسانه‌ها بر کار مسئولان مشاهده می‌شود.

زارعی گفت: رسانه‌ها باید قدر و منزلت خود را بیشتر بدانند چرا که در این استان با سختی‌های زیاد مشغول تهیه خبر و گزارش هستند و به همین دلیل نباید کار آنها تحت‌الشعاع برخی موارد قرار گیرد.

وی وجه مهم کار رسانه را فرهنگ‌سازی عنوان کرد و گفت: عملکرد رسانه‌ها با دقت توسط مردم رصد می‌شود و به همین دلیل اصحاب رسانه باید به دور از مسائل شخصی عمل کنند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به برگزاری انتخابات آینده اشاره کرد و افزود: در سال جاری مهم‌ترین موضوع در کشور انتخابات است که رسانه‌ها وظیفه دارند فضا را برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم آماده کنند.

زارعی اذعان کرد: امیدواریم که رسانه‌ها با رعایت همه جوانب و بدون جانبداری شخصی و جریانی، عملکردها را به گونه‌ای درست در اختیار مردم قرار دهند.

وی اظهار داشت: کار رسانه باید به گونه‌ای باشد که در انتخابات با حفظ همه رسالت‌ها، این فضا به گونه‌ای پیش برود که احساس نکنیم فضای رسانه تبدیل به دکان سیاسی شده است و اهداف مغرضانه برخی از را با انتشار مطالبی دنبال کنند.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

جليل
Iran, Islamic Republic of
عجب! !!!دست پیش میگیری که پس نیفتی!!!!!!!
زارعی
Iran, Islamic Republic of
آقای زارع در زمان کوتاهی پرونده سیاسی خود را لکه دار کرد و پشتیبانی مردم را از دست داد
Iran, Islamic Republic of
....شهرستانی که شما نمایندش باشی
اخه ....
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1