تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۱۲۹۸۳۷

مسئولان در خصوص مذاکره غیرت به خرج دهند

۱۰
۰
کبنا ؛مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بیانات صریح و شفاف رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با استکبار، گفت: مسئولان کمی بیشتر غیرت به خرج دهند، چقدر رهبر انقلاب شفاف صحبت کنند؟


علی رفعتی در رابطه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و خطاب به مسئولان دولتی گفت: مسئولان به تاریخ قبل از انقلاب بازگردند، فضای قبل و بعد از انقلاب در داخل ایران و فضای بین الملل قبل و بعد انقلاب را مقایسه کنند.
وی افزود: مسئولان فعلی باید جایگاه داخلی و بین المللی انقلاب را درک کنند تا بتوانند در  مسئولیت فعلی خود قدرت خدمت به انقلاب و اسلام و امت اسلامی را داشته باشند.
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد، درک فیزیک از دشمن را درک ناقصی دانست و گفت: درک مسئولین از دشمن و حضور دشمن صرفا حضور فیزیکی نباشد، گاهی حضور دشمن در افکار است و گاهی از طریق تجارت، گاهی از طریق سفارت خانه است و گاهی از طریق مسئولین.
رفعتی افزود: این به این معنا نیست که ما بخواهیم رابطه خود با کشورهای دیگر و همینطور کشورهای همسایه را قطع کنیم؛ بلکه این حساسیت ها باید برای طرف مذاکره باشد که با هر کشوری باب مذاکرات باز نشود.
وی به سخنان صریح رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات اشاره کرد و گفت: مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند٬ مگر رهبر انقلاب چقدر باید شفاف صحبت کنند که متوجه شوید٬ ایشان صریحا فرمودند که دستگاه های استکباری در منطقه هدف های خطرناکی را برای خودشان تعریف کرده اند٬ این ها هدف هایی است که با سرنوشت ملت ها سروکار دارد.
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد افزود: باید از پاسخ این چند سوال را از خود پرسید، که  دستگاه های استکباری کدام کشورها هستند؟، کدام کشورها هستند که در منطقه نفوذ کرده اند؟ کدام کشورها به دنبال نفوذ هستند؟ و به دنبال نفوذ در کدام کشورها هستند؟ کدام کشور بود که با انقلاب خود محاسبات بین المللی و فرامنطقه ای کشورهای دیگر را به هم زد؟ و کدام کشور است که در برابر استکبار ایستاده است؟
رفعتی تصریح کرد: مسئولان کمی  بیشتر غیرت به خرج بدهند و جذب حرف ها و کلمات رنگین دشمن نشوند.
وی وظیفه مسئولان را جلوگیری از نفوذ دشمن دانست و گفت: نفوذ دشمن از طریق همین مذاکرات است؛ به طوری که وقتی هنوز توافقی صورت نگرفته است عده ای از مسئولین با خوشحالی از حضور شرکت های اروپایی و آمریکایی استقبال می کنند که  این  یعنی نفوذ و اولین ضربه آن قطع تولید است.
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد بدترین نفوذ را نفوذ در اتاق فکرها دانست و گفت: در حال حاضر مجلس و مخصوصا کمیسیون بررسی برجام جزء اتاق فکر ها در مورد برجام و فرجام برجام هستند٬ بنابراین حساسیت و تمرکز بر این دو مجموعه باید بیشتر باشد٬ چراکه سرنوشت یک امت٬ در حال حاضر در اختیار نمایندگان است.
رفعتی افزود: متأسفانه به رغم تمام تأکیدات و توصیه ها بر خطر نفوذ شیطان بزرگ، عده ای با ساده اندیشی و کوته بینی باعث خروج روند بررسی تخصصی متن توافق برجام از ریل طبیعی و صحیح آن شده اند و از کمیسیون ویژه برجام آن را خارج کردند.
وی ادامه داد: کسانی که ادعای ولایت پذیری دارند٬ رهبر انقلاب صریحا نظرشان را اعلام کردند که با مذاکره با آمریکا مخالفیم.
مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه کهگیلویه و بویراحمد به دشمن ستیزی ملت ایران اشاره کرد و گفت: دشمن غربی و استکبار آمریکایی با توجه به شناختی که از سلاح ایمان و همدلی ملت ایران دارد، از این مردم هراس دارد و به همین دلیل دنبال نفوذ است که باید از تاریخ درس گرفته و مانع نفوذ انها در عرصه های مختلف کشور شویم.
رفعتی تصریح کرد: دانشجو بیدار است و نمی گذارد عده ای با سهل اندیشی و سیاست های سازش و نازش باعث تخریب تاریخ عبرت آموز انقلاب شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
فکر نکنم شما در حدی باشین که بخواین دکتر ظریف رو محاکمه کنید به فکر جوونای بیکار باشین همه چی حله برادر
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
برادر ر. خودتون را ناراحت نکنید قرار شده ظریف و عراقچی و تخت روان چی به همین زودی بیان یاسوج خدمت شما تا کمی درس غیرت و سایر چیزها بشون بدی خلاصه آماده باش
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
داداش غیرت رو شما باید یاد بگیری که اجازه دادید به حاجی هاتون جسارت بشه, ولی حتی به خودتون اجازه ندادید صحبتی ازش کنید چون از عرب ها ترسیدید
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
زیاد خودت را ناراحت نکن عمر شریفت کوتاه میشه و ملتی از وجود گرانبها و متعالی شما بی بهره می شوند و خدای نکرده به راه کج میروند و گناهان گریبانشان را می گیرد و درجهنم جای می گیرند و از همنشینی با حضرتعالی و امثال بزرگانی مانند شما در بهشت پر از حور و پری بی بهره می گردند .
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مااینه که ... بلندمیشه نظرمیده شما.. که حرف میزنیدتفسیرقبل وبعدازانقلاب میکنه نه جنگ رادیده نه بدبختی مردم و
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
ای خدا و ما نخو که .. درس غیرت به ما بدی
از این متاسفم که کسانی که ابزاری بیش نیستند جوری حرف می زنن که انگار علامه دهر هستن
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
آقای کمایی این مطلب را که می نویسم نمی خواهد درج کنید رتبه ای را که در فضای مجازی دارید از کاربران است پس در درج نظرات خساست و خوب و بد نکنید شما یک صفحه کامل به افرادی معلوم الحال اختصاص داده تا هر چه می خواهند بگویند آنوقت در نشر نظرات سانسور اعمال می کنید .
بچه بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
هیچ کس اینجا نمیدونه من کی ام ودلیلی برای ریا کاری وجود ندارد ، من متولد ۴۸ هستم ودر زمان جنگ یک سال تمام در جبهه ودر خط مقدم بودم . شک ندارم که این برادران دلواپس و نظریه پرداز تمام مسایل اگر جنگ شد پاشونو تو جنگ نمیگذارند
Iran, Islamic Republic of
دروووووووووود بر ظزیف. ننگ بر دلواپسان افراطی و منفعت طلب.
گل یاس
Iran, Islamic Republic of
با نظراتشون کاملا موافقم. دولت در برجام بسیار ضعیف عمل کرده و بسیاری از خط قرمز های رهبری رو زیرپا گذاشته ک مطمینا حالا حالا ها باید منتظر تبعاتش باشیم ولی دولت مردامون مث کبک سرشون کردن زیر برف و دارن همه شکستاشونو توی برجام انکار میکنن. اینجاست ک دقیقا بعضیاشون باید بیان درس غیرت از دانشجو ها و عوام بگیرن
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1