تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۱۲۹۷۴۰

وضعیت نامناسب بهداشت روستاهای چاروسا

۴
۰
کبنا ؛امام جمعه قلعه رئیسی گفت: وضعیت بهداشت در روستاها بسیار نامناسب است که باید در این زمینه خانه‌های بهداشت در تامین بهداست این مناطق فعال‌تر عمل کنند.
حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در نشست با رئیس شبکه بهداشت درمان کهگیلویه اظهار داشت: سلامت مردم، مهمترین دغدغه نظام است و همانطور که در دولت تصمیم‌های اساسی در این خصوص گرفته می‌شود امیدوارم در سطح شهرستان و استان هم تصمیمات خوبی اتخاذ شود تا شاهد پیشرفت خوبی در حوزه سلامت باشیم.
امام جمعه قلعه‌رئیسی با بیان اینکه خانه‌های بهداشت باید فعال‌تر شوند بیان کرد: وضعیت بهداشت در روستاها بسیار نامناسب است که باید در این زمینه خانه‌های بهداشت در تامین بهداست این مناطق فعال‌تر عمل کنند.
وی افزود: یکی از مشکلات منطقه چاروسا نبود پزشک متخصص است که بیماران بسیاری به دلیل نبود امکانات مجبور هستند هر روز مسافت ۷۵ کیلومتری به مرکز شهرستان را طی کنند تا برای درمان خود به پزشک متخصص مراجعه نمایند.
صلواتی به حجاب پرستاران در محل کار اشاره کرد و گفت: فضایل حضرت زینب (س) فوق درک و تصورات ما است ایشان بانویی بودند که به عنوان قهرمان صبر و استقامت، عفاف و حجاب و پاکدامنی و شجاعت در تاریخ درخشیده‌اند.
امام جمعه قلعه‌رئیسی اذعان داشت: عفت به معنای پاکدامنی در جامعه است، اگر در جامعه ما که یک جامعه فرهنگی است و همواره درصدد ترویج فرهنگ عفاف و حجاب بوده، حجاب نهادینه پیدا کند دیگر شاهد شکستن برخی حریم‌ها نیستیم.
وی ادامه داد: باید خدمات و تلاش‌های پرستاران را ستود و ارج نهاد، قشر پرستار سخت‌ترین و مقدس‌ترین شغل است.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند چاروسا
Iran, Islamic Republic of
حدوددوسال است که پزشک کاملا در مرکز داریم و کلا در چاروسا کمبود پزشک نداشتیم اما قبلا یک پزشک می آمد وچندماه میماند ودیگرادامه نمیداد و می رفت و هفته ها مردم با دربسته مواجه میشدند اماالان خیلی بهتر است
چاروسایی
Iran, Islamic Republic of
تشکیلات بهداشت و درمان نسبت به ادارات آب و گاز و ... برای مردم روستایی بسیار بسیار بهتر و تواانمندتر ارایه خدمت میدهند البته مشکلاتی هم هست که باید برطرف شود
بهداشت روستا
Iran, Islamic Republic of
کبنا جان ممنون اخبار منطقه مان را گذاشتی اماخیلی تیتر بدی انتخاب کردی مفهوم کلی صحبتهای حاج آقا این نبودکه تیتر زدی . در کل خدمات نظام مقدس در بهداشت و درمان منطقه مثال زدنی است
احمد اورژانسی
Iran, Islamic Republic of
خیلی باحالی آقای ... بخدا بعضی روزها که حالمان گرفته در سایت ها می گردیم تا از بیانات مفرح شما دلشاد گردیم فکر کنم مردم منطقه قلعه رئیسی شادترین مردم استانمان باشند .
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1