تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۸
کد مطلب : ۱۲۹۷۰۷

سوق شهری بدون کوچه خاکی

۶
۰
کبنا ؛
 سوق شهری از توابع شهرستان کهگیلویه کوچه و خیابان خاکی ندارد و نسیم تلاش دولت تدبیر و امید در تمامی کوچه های این شهر وزیدن گرفته است.


سوق دیاری که به جایگاه فرهنگ و تمدن در استان کهگیلویه وبویراحمد معروف است در دولت تدبیر و امید به جایگاه اصلی خود نزدیک می شود.
هر چند که در سالهای اخیر کم توجهی به بخش سوق مشهود بود ولی شهر سوق در برابر این کم توجهی پله های آبادانی را یکی پس از دیگری پیموده است.
درآمد زا نبودن حوزه شهرداری ها در سطح استان مشکلات زیادی را برای مسوولان در ارایه خدمات شهری به وجود آورده است ولی تعامل و همکاری مردم و مسوولان شهری سوق این مشکلات را برطرف کرده است.
یکی از شهروندان فرهنگی شهر سوق به ایرنا گفت: خدمات شهری روز به روز در سوق روبه افزایش است.
سید جمال حسنی با اشاره به تعامل و همکاری خوب مسوولان شهرداری با مردم افزود: تعامل و همکاری نقش مهمی در ارایه خدمات بهتر به شهروندان دارد.
علی جوادی از دیگر شهروندان سوقی ،آسفالت شدن تمام کوچه ها و خیابانهای شهر سوق را خدمت ماندگار مسوولان در دولت تدبیر و امید به مردم دانست.
وی اظهار کرد: توسعه شهر سوق نیازمند حمایت بیشتر مسوولان است.
برخی از کوچه های شهر سوق که تنها دو یا سه خانه مسکونی در انها احداث شده عملیات زیر سازی و آسفالت آنها از سوی شهرداری آغاز و در حال تکمیل شدن است.
شهردار سوق گفت: ۱۶هزار متر مربع از خیابانها و کوچه های شهر سوق زیرسازی و در حال آسفالت است.
مراد مرادی پور با اشاره به اینکه در دولت تدبیرو امید ۲۲ هزار متر از خیابانها و کوچه های شهر سوق آسفالت شده است ،افزود: همه خیابانها و کوچه های شهر سوق از نعمت آسفالت بهره مند خواهند شد.
وی با تشکر از تعامل و همکاری شهروندان با شهرداری اظهار کرد: در سال جاری یک هزار و ۲۸۰ متر نیز جدول کاری در کوچه های سوق انجام شد.
مرادی پور بهسازی بافت فرسوده را اولویت بعدی شهرداری سوق دانست و تصریح کرد: بافت ۴۰ هکتاری فرسوده سوق برای بهسازی نیازمند تخصیص اعتبارات ویژه است.
وی اعتبار مورد نیاز برای بهسازی بافت فرسوده را ۲۰ میلیارد ریال ذکر کرد و گفت: سال گذشته دو میلیارد ریال هزینه بازگشایی این بافت فرسوده شد.
مرادی پور تعداد پارکهای محله ای شهر سوق را سه پارک دانست و اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر سوق برای هر نفر شش متر مربع است.
شهر سوق با جمعیتی بیش از هفت هزار نفر در ۱۲ کیلومتری دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه قرار دارد.

نام شما

آدرس ايميل شما

ناشناس
Iran, Islamic Republic of
سلام - و اما واقیعیت جریان -اگه کاری صورت گرفته باشد نه از دولت تدبیر و امید است نه توان شهردار بلکه از تلاش صادقانه شورای شهر مان سوق است../و چرا خودمان را فریب می دیم سوق محروم و مظلوم است چرا الکی شعار چند متر آسفالت را می دید... یک نگاه منصانه محرومیت در سوق بیداد می کند
دلدار
Iran, Islamic Republic of
سوق دیار فراموش شده این استان ومسئولین این استان است .ایا مسئولین دولت تدبیر وامید می دانند.که بالاترین رای متعلق به جناب دکتر روحانی باتوجه به درصدجمعیتی ان بوده است .به همین خاطر است که مسئولین استان به مردم این شهر بی تفاوت هستند
شهروند خسته
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا .......دوست عزیز ومحترمی که میگویی سوق شهری بدون کوچه خاکی.....چرااغراق مکنی یاچشمانت بسته است ....اولا اکثر کوچه های سوق از لحاظ مهندسی البته نه از نوع مهندسی هادی فتحی دارای اشکالات زیادی میباشند...دوما کوچه های سوق ساختار کوجه بودن راندارند ....سومابیشتر کوچه ها هنوز معارض مالکیتی دارندوزمینهای فروخته شده توسط مالکین ازنظرشهرداری تفکیک نشده فروخته میشوندبعد شهرداری محترم جیب خریدار محترم را خالی میکندکه باید حق تفکیک که نوسان قیمت یاهمان واسطه وضابته بازی راداردنرخ ان از۱۰۰هزارتا۲۰۰۰۰۰۰میلیون تومان میباشد که این جای سوال دارد....چهارما عدم همکاری وتعامل بین اداره اب فاضلاب وشهرداری درکشیدن انشعابات جدیددربعضی ازکوچه هاخودباعث اسفالته نشدن خیلی ازکوچه ها ازجمله خ ۲۰متری ازجلو خ بسیج تاانتهای شاهد۸ ////خود کوچه شاهد ۸٫٫٫///کوچه فرعی شاهد ۸به شاهد۱۰٫٫///کوچه وخیابان شاهد۱۳که منتهی میشود به تپه نورالشهدا....////کوچه جنب تربیت بدنی////ووووو......جناب فعال فرهنگی که خودت خبرنگارودوربین خبرسازراحمل میکنی درست است که از خدمات شهردار باید تقدیر وتشکر نمودامامعایب راهم مدنظربگیرچون کوچه خودت دارداسفالت میگردد این حرفهارامی زنی برادر جان دراین وسط اداره محترم گاز ومخابرات دراین مشکلات نیز سهیم میباشند
خسته تر ازخسته
Iran, Islamic Republic of
برادرشهروند خسته سلام علیکمحرفهای قشنگی زدی اینهاکه گفتی درسته اماتلاش روز افزون شهردار ومهندس غندی رانبایدچشم پوشی کردچون این دوفردخیلی فعال هستننداللخصوصبرادرغندی که فردی مومن وبی ریامیباشد ومث شهردارتعریف ازخود وکارهایخود نمی کند فقط بخاطر رضایتمندی مشترکین وخدای خود داردکارانجام میدهداگه شهردارمیخاهد بیشتر محبوب شود شاهد۸وشاهد۱۰راباهم اسفالته بکند که حرف وحدیث پشت سرشان نباشد////////از بخشدارمحترم نیز تقاضامندیم که مشکل لوله گذاری اب فاضلاب شاهد ۸ وفرعی شاهد۱۰راباپیگیرهای خود مرتفع بنماید من الله التوفیق
سوقی
Iran, Islamic Republic of
اقا .باید از دایی خودش حمایت کند .. تو این حرفهاست وشورا محترم اعتباری که به شما جهت عمرا ن وکمکهای عمرانی میدن ارتباطی به شما ندار داعتبارات دولت هست وتحت این عنوان باید هزینه شود باز دست شهردار محترم درد نکنه که اعتبارات را در جایی خود هزینه میکنه هر چند گوچه را خا نوادگی آسفالت کرد.
سید سوقی
Iran, Islamic Republic of
جمال تو دیگه چرا البته نمی دونستم شهردار دایت هست باید تعریفش بدی البته شغل شماست واما شورای محترم اعتبارات رو از استان به هر شهر ی اختصاص میدن با کد هزینه کرد ...باز دست شهردار درد نکنه که تخصصی هزینه رو انجام داده هر چند سلیقه ای.....بهتر بگم خانوادگی....آه بر ما
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1