تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰
کد مطلب : ۱۲۹۵۹۶

کیفیت پایین خدمات بنیاد مسکن در لنده/ اعتبارات به دست دهیاران نرسید

۰
کبنا ؛ 
نشست دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن شهرستان لنده برگزار شد.
دهیاران و بخشداران شهرستان لنده از کیفیت کارهای انجام شده و کسر شدن هزینه خدمات جهادی توسط بنیاد مسکن در روستاها از دهیاری‌ها گلایه‌مند هستند.
عادل مرادی امروز در نشست دهیاران، بخشداران و بنیاد مسکن شهرستان لنده گفت: خدمات‌رسانی به مردم در سطح شهر و روستاها باید صداقت همراه با خدمات مطلوب را در خود گنجانده باشد.
وی با اشاره به لزوم انتقاد برای پیشرفت کار افزود: بازگو شدن معایب توسط دهیاران و یا بخشداران و حتی مردم عادی نباید باعث رنجش مسئولان شود بلکه باید زمینه‌ای برای بهبود وضعیت و رفع عیوب از کارها باشد.
دبیر شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد: بهسازی معابر روستایی انجام شده ولی باید برای مردم و دهیاران شفاف‌سازی لازم در خصوص چگونگی و اعتبارات آن انجام شود.
مرادی با اشاره به همکاری و همراهی مردم و مسئولان شهرستان لنده با عوامل اجرایی خدمات جهادی بنیاد مسکن در روستاها افزود: زیرسازی‌های انجام شده از وضعیت نامطلوب و نامناسبی برخوردار هستند و عوامل اجرایی در این خصوص هیچ‌گونه همکاری با بخشداران و دهیاران نداشته‌اند.
وی با بیان اینکه کیفیت خدمات انجام شده در روستاها بسیار پائین است خاطر نشان کرد: قرار بود در خصوص این اقدامات بنیاد در سطح شهرستان هیچ اعتباری از دهیاری‌ها کم نشود ولی عملاً خلاف آن ثابت شده و از اعتبار دهیاری‌ها کسر گردیده است.
دبیر شورای اداری شهرستان لنده در ادامه گفت: طبق توافقات گذشته قرار نبود از هزینه‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان برای اقدامات جهادی بنیاد مسکن هزینه‌ای کسر شود ولی حالا غیر از آن انجام شده و همین امر باعث نارضایتی دهیاران و بخشداران می‌باشد.
* برخی روستاهای شهرستان لنده در کالبد گذشته خویش مانده‌اند
موسی محتشم رئیس شورای اداری موگرمون نیز در این نشست ضمن تقدیر از گازرسانی به شش روستای بخش موگرمون گفت: با همت و تلاش مسئولان و مشارکت و همراهی مردم  عملیات گازرسانی به ۶ روستای دم تنگ، بنه لوط، تراب، کهناب، گوردالو  و آبرزگه با موفقیت به پایان رسیده است.
وی به مشکلات روشنایی معابر در روستاها اشاره کرد و افزود: در خصوص تعمیر و نگهداری خطوط فرسوده اقدامات لازم توسط اداره برق شهرستان انجام شده و به دنبال نصب پایه‌های برق و یک ترانس جدید در روستای مونه هستیم.
رئیس شورای اداری موگرمون در ادامه به وضعیت روستاها بعد از ۳۶ سال از بهار انقلاب اشاره کرد و گفت: برخی از روستاها شهرستان هنوز عمران و آبادانی لازم را پیدا نکرده و در کالبد گذشته خویش مانده‌اند.
محتشم افزود: با ارائه خدمات و بهسازی جاده‌های ارتباطی امید به زندگی در روستاها افزایش خواهد یافت و این مستلزم آن است که کمیت جای خود را به کیفیت بدهد.
وی در ادامه تعداد دهیاری‌های بخش موگرمون اشاره یادآور شد: در طی ماه‌های اخیر سه دهیاری جدید به بخش موگرمون اضافه شده که خدمات‌رسانی به مردم را آسان‌تر خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1