تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۱۲۹۵۶۹

تغییر جدید در پیراهن تیم نفت گچساران(+عکس)

۳
۰
کبنا ؛

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران گفت: پیراهن جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نماد زاگرس‌نشینان رونمایی شد.



 محمد حبیبی‌نژاد امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با انگیزه و رویکردی جدید برای برگزاری بازی‌های قابل قبول و در شأن فوتبال این شهرستان به مسابقات لیگ دسته دوم کشور قدم گذاشته است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در شرایط مطلوبی به سر می‌برد، گفت: علی‌رغم وقت و زمان محدود برای کسب آمادگی، این تیم در شرایط خوبی برای رویارویی با حریفان خود قرار دارد.

رئیس امور ورزش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به رونمایی از پیراهن جدید نفت گچساران گفت: لباس جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران الهام گرفته از رنگ پرچم و مشعل صنعت نفت، متشکل از سه رنگ زرشکی، سرمه‌ای و سفید بوده در دو رنگ زرشکی و سرمه‌ای با خطوط سفید طراحی شده است.

حبیبی‌نژاد افزود: لوگوی باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران در میان یک برگ بلوط که نماد زاگرس‌نشینان است قسمت سمت چپ این لباس حک شده است.

وی عنوان کرد: روی لباس با نام نفت و گاز گچساران به صورت فارسی و لاتین به رنگ سفید حک شده که این امر نشان از شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران به عنوان سرمایه‌گذار این تیم نوشته شده است.

حبیبی‌نژاد با بیان اینکه نام گچساران نیز در پشت این لباس به صورت لاتین در بالا حک شده است، یادآور شد: این امر نشان از تعلق این تیم به مردم متعصب و فوتبال‌دوست شهر پرافتخار و نفت‌خیز گچساران است.

رئیس امور ورش شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ادامه داد: زیر شماره بازیکنان نیز آدرس اینترنتی وب سایت خبری باشگاه فرهنگی ورزشی نفت و گاز گچساران که مخفف باشگاه نفت و گاز گچساران است حک شده است.

حبیبی‌نژاد در پایان افزود: طرح لباس جدید تیم فوتبال نفت و گاز گچساران که متفاوت از طرح‌های گذشته لباس‌های این باشگاه است با بهره‌گیری از نماد استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان گچساران و شرکت بهره‌برداری و باشگاه نفت و گاز گچساران به این لباس جلوه‌ای خاص بخشیده است./فارس

 


 


 


 

نام شما

آدرس ايميل شما

منصور
Iran, Islamic Republic of
جالبه
فصل بعد لیگ یک هستیم
Iran, Islamic Republic of
اقای ... مشکل تیم لباس نیست افرادی مثل شماست که باموزیگری تیم رابه بادفنامیدهید
زاگرس
Europe
درود جناب آقای حبیبی نژاد ، بهترین نقش برای زاگرس نشینان همین برگ بلوط است ، زیرا در سراسر زاگرس این بلوط در دشتها و کوههای زاگرس نقش اساسی در زندگی این مردم سلحشور و حماسی دارد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1