تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۲
کد مطلب : ۱۲۹۵۶۸

چه کسی صالحی را تهدید به کشتن کرد؟/ فردوسی‌پور در خنداونه/ راز هشت گل استقلال به پرسپولیس فاش شد+سند

۲
۰
کبنا ؛ رویدادهای خبری ایران و جهان

حسینیان: میخواستم صالحی را عصبانی کنم



از میان حاشیه های مختلف بررسی طرح برجام در مجلس، تهدید صالحی مبنی بر دفن او در قلب رآکتور اراک توسط روح الله حسینیان از همه پررنگ تر بود. حالا غلامرضا تاجگردون روایت تازه ای از این تهدید منتشر کرده است.

خبرآنلاین: از میان حاشیه های مختلف بررسی طرح برجام در مجلس، تهدید صالحی مبنی بر دفن او در قلب رآکتور اراک توسط روح الله حسینیان از همه پررنگ تر بود. حالا غلامرضا تاجگردون روایت تازه ای از این تهدید منتشر کرده است.
این نماینده مردم گچساران در مجلس در صفحه اینستاگرام خود در این باره نوشت:
شیخ روح الله حسینیان آقای دکتر صالحی را تهدید کرد: تو را بتون می گیریم. تهدیدی که صالحی را عصبانی کرد. از حسینیان سوال کردم چرا این حرف را زدی؟ گفت می خواستم عصبانیش کنم که موفق شدم! به نظرم دکتر صالحی جزء شخصیت های بسیار ممتاز و امین کشور است که این رفتار با ایشان خیلی دور از اخلاق بود. همین کار را هم با ظریف کردند. فقط خدا را شکر ظریف فرصت نکرد صحبت کند.
حسینیان: میخواستم صالحی را عصبانی کنم که کردم








احترام به کاپیتان با خالکوبی! + عکس


مسئله خالکوبی در بین فوتبالیست‌ها به فوت هادی نوروزی هم کشیده شد.

برخی از بازیکنان پرسپولیس بعد از مرگ هادی نوروزی رفتارهای احساسی از خودشان می‌دهند.
محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی در اقدامی عجیب برای زنده‌ نگه داشتن یاد و خاطره  هادی نوروزی  شماره ۲۴ را روی دستشان خالکوبی کردند.

گفته می‌شود این دو بازیکن برای اینکه بتوانند بازوبند کاپیتانی را ببندند روی دست‌هایشان عدد ۲۴ را خالکوبی کردند تا به قول خودشان بگویند بازوبند را شماره ۲۴ بسته است.
این دو بازیکن در حالی دست به رفتارهای احساسی از جمله خالکوبی می‌زنند که این حرکت در فرهنگ ما نادرست به شمار می‌اید.
به هر حال آنها باید بدانند که به جای انجام این حرکات برای زنده‌نگه داشتن یاد نوروزی کارهای خیرخواهانه دیگری هم می‌شود انجام داد.
محسن بنگر و رضا نورمحمدی که هم اکنون با بستن بازوبند کاپیتانی و بار سنگینی بر دوششان خواهد بود آنها باید رفتارشان را شبیه رفتار هادی نوروزی کنند نه اینکه با انجام حرکات و رفتارهای احساسی روح هادی نوروزی را برنجانند.
شنیده‌ها حاکی از آن است چند بازیکن سایپا که همبازی هادی نوروزی بودند و هم دست به اقدام زدند و شماره ۲۴ را روی دستهایشان خالکوبی کردند.
خالکوبی مدتی است که در بین بازیکنان به یک اپیدی تبدیل شده است و ارگانی هم نیست که به این مسئله رسیدگی کند. کمیته اخلاق مسئولیت رسیدگی به مسائل انضباطی و اخلاقی از جمله خالکوبی دارد که اعضای کمیته هم به علت عدم استقلال و خودکفایی استعفا دادند.
به هر حال موضوع خالکوبی بازیکنان پرسپولیس بهانه‌ای شد تا نظر عضو سابق کمیته اخلاق را در این مورد جویا شویم.
** خالکوبی کار پسندیده‌ای نیست
آبانگاه عضو مستعفی کمیته اخلاق درباره این مطلب گفت: خالکوبی در فرهنگ ما جایی ندارد و بازیکنان پرسپولیس هم اقدام نادرستی انجام دادند.
وی در ادامه عنوان کرد: معتقدم خالکوبی کار پسندیده‌ای نیست و یک کار احساسی است و بازیکنان در آینده از کارشان پشیمان می‌شود.
وی در مورد اینکه گفته می‌شود اعضای کمیته اخلاق به علت منع در مورد به مسئله خالکوبی دژاگه و آزمون استعفا داند، بیان کرد: این موضوع صحت ندارد فردوسی‌پور برای اینکه افکار اذهان عمومی را عوض کند این مسئله را پیش کشید.
وی در ادامه عنوان کرد: ما برای وتو کردن رائی خانبان، پرونده‌های جادوگری در فوتبال کی‌روش استعفا دادیم و برای خالکوبی اشکان دژاگه این کار را انجام ندادیم.
آبانگاه در پایان خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس به جای انجام رفتارهای احساسی باید کارهای خیرخواهانه برای مرحوم هادی نوروزی انجام دهند.





پیامک های تهدید نمایندگان مجلس علیه برجام(+عکس)


امروز و در جریان بررسی طرح یک فوریتی که نمایندگان محترم مجلس در مورد برجام تهیه کرده  بودند، خبری به نقل از برخی از نمایندگان مجلس به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه عده ای نمایندگان مجلس را با ارسال پیامک تهدید کرده اند و از آنان خواسته اند که به برجام رای منفی بدهند.
به گزارش تابناک، اهمیت این خبر به ویژه با توجه با جوی که امروز در مجلس بین نمایندگان و برخی از دولتی ها راه افتاد، خبرنگار تابناک را بر آن داشت تا با گفت و گو با برخی از نمایندگان صحت و سقم این مساله را جویا شود.
بررسی های به عمل آمده یا رویت پیامک های ارسالی به نمایندگان مشخص کرد که این پیامک ها از سوی شماره های نامشخصی ارسال شده است . پیامک هایی که عموما نمایندگان را دعوت به دادن رای منفی به طرح مجلس درباره برجام می کرد و در برخی از این پیامک ها نیز نوعی تهدید خفی دیده می شد.













بازداشت ۱۰ معلم ایرانی در امارات



وزارت خارجه کشورمان در پی بازداشت تعدادی از معلمان ایرانی آموزش و پرورش در امارات، کاردار این کشور را در غیاب سفیر امارات به وزارت خارجه فراخواند.


وزارت خارجه با فراخواندن کاردار امارات در تهران نسبت به دستگیری معلمان ایرانی در آن کشور با وجود چند سال کار قانونی و فعالیت مدرسه ایرانی در آن منطقه ابراز نگرانی کرده و خواستار حل مشکل به وجود آمده و آزادی هر چه زودتر معلمان شد.
سفارت ایران در امارات نیز به محض اطلاع از این موضوع جزییات آن را از مقامات محلی این کشور پیگیری کرد و تلاش‌ها برای آزادی این معلمان را آغاز کرد.
طرف اماراتی مجوز کار این معلمان را برای اشتغال در ابوظبی نامعتبر عنوان کرده، این در حالی است که این معلمان از سال‌های گذشته با مجوز کار و اقامت مربوط به دوبی به صورت متعارف در ابوظبی نیز تدریس می‌کردند و مشکلی در این زمینه نداشتند.







فردوسی پور: پیشنهادات بی شرمانه را رد کردم



فردوسی پور درباره سلامت کاری اش گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید.

ورزش سه: عادل فردوسی پور پس از سالها با حضور در یک برنامه تلویزیونی تن به گفت و گو داد و به سوالات رامبد جوان پاسخ داد.
این برنامه با تشویق شدید فردوسی پور توسط جوان آغاز شد و با حضور جناب خان در پارت سوم برنامه شکل دیگری به خود گرفت . متن حرفهای او را در برنامه خندوانه بخوانید:
مجری و گزارشگر محبوب صدا و سیما و برنامه نود درباره علایق خاص فوتبالی اش گفت: در منزل من زمان پخش فوتبال سه تلویزیون روشن است و به پخش فوتبال می پردازد و یک رادیو هم روشن است و مسلما هر کس بیاید دیوانه می شود.
خواب های فوتبالی
فردوسی پور در مورد خواب های عجیبش نیز در این برنامه پرده برداشت و گفت: همه می دانند من لیورپولی هستم و یادم هست یک بازیکن فنلاندی در این تیم حضور داشت که همه گزارشگران او را "هیپیا" تلفظ می کردند و البته گزارشگران انگلیسی او را هوپیا؛ من از سفارت فنلاند درباره اسم او پرسیدم که تلفظ درست او را هوپیا گفتند. از آن پس من او را هوپیا تلفظ کردم و یک شب در خوابم آمد و گفت دستت درد نکند و تنها تو اسم مرا درست تلفظ می کنی!
او در ادامه برای اینکه علاقه ویژه خود به تیم لیورپول را عیان کند اعلام کرد بارها در خواب هایش خود را در سمت های مختلف مدیریت و فنی این تیم دیده است.
عادل فردوسی پور در این برنامه درباره خواب هایی که به بازی با ستارگان بزرگ دنیا ارتباط داشت نیز سخن گفت و گفت بعضی اوقات با توجه به چنین خواب هایی اصلا دوست ندارم بیدار شوم.
چرا از فردوسی پور در صدا و سیما حمایت می شود
عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه در اقدامی جالب درباره حمایت هایی که از او طی این مدت از او شده گفت: من طی این مدت بارها از سوی خیلی ها اذیت شدم. از رییس سازمان تربیت بدنی تا نمایندگان مجلس و ... و خیلی سختی کشیدم. او ادامه داد: اما مدیران سازمان از من حمایت کردند، چون خیلی سالم کار کردم از موقعیتی که داشتم استفاده هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم سواستفاده کنم. فردوسی پور در ادامه درباره سلامت کاری اش گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید.
راز ماندگاری برنامه نود
مجری و تهیه کننده برنامه نود درباره راز ماندگاری برنامه اش طی این سال ها گفت: خیلی از برنامه ها طی این سال ها آمدند تا برنامه نود را به قول خودشان بزنند و جایگاهش را بگیرند. وی ادامه داد: خیلی از برنامه ها نیت شان خیر نبوده و می گفتند بیاییم نود را بزنیم. من شخصا آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم. هرگز تلاش نمی کنم با شکل غیر اخلاقی رقیبم را از راه به در کنم. اینطور نیستم که تیم رسانه ای تشکیل دهم و نیت شان خیر نبوده است.
چطور می توان عادل را عصبانی کرد؟
گزارشگر محبوب صدا و سیما در پاسخ به این سوال که آیا عصبانی می شود یا خیر گفت: اصولا خیلی کم عصبانی می شوم و در زندگی شخصی ام فردی آرام و ساکت هستم. وی ادامه داد: اما طی این سال ها بارها اتفاق افتاده که خیلی راحت تهمت مالی زده می شود و خیلی اذیت می شوم. وقتی یک سری آدم که به نظر می رسد مغرض هستند این حرف ها را می زنند عصبانی می شوم. نکته جالب توجه در مورد او این بود که اعلام کرد در زندگی شخصی اش خیلی ساکت است و کم حرف می زند، چیزی که در حین برنامه هایش اصلا دیده نمی شود!
وقتی فردوسی پور مسی را به کنسرت می برد
عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه خندوانه درباره خاطرات دوران کودکی اش گفت: در خانواده مان برای انجام کارها و خصوصا ظرف شستن از بازی جذاب «سنگ، کاغذ، قیچی» استفاده می کردم و من معمولا با برنده شدن در این بازی از شستن ظرف ها فرار می کردم.
وی در ادامه درباره تنبلی اش برای گفتن جملات نکته جالبی را تعریف کرد و اعلام کرد برای اینکه کاری را بگویم معمولا از کلماتی اختصار استفاده می کردم به طور مثال برای اینکه بگویم چراغ را خاموش کن می گفتم: چ خ! وی برای در را ببند می گفتم: د ب! کولر را خاموش کن را با ک خ می گفتم و ... او در ادامه درباره استفاده از این رمز در برنامه اش نیز گفت: یک بار می خواستم به همکارانم بگویم که بیانیه کی روش را روی صفحه بگذارند و پیامک نوشتم: ب کی! مسوول این کار برایم پیامک نوشت: بیانیه کی (چه کسی) که برایش نوشتم: ب سی کیو (b c q، بیانیه کارلوس کی روش) که او نوشت بابا دیوانه ام کردی!
او در ادامه این برنامه درباره اشتباهاتی که معمولا در ارسال پیامک مرتکب می شود نیز پرده برداشت و گفت: من معمولا اس ام اس اشتباه می فرستم. یک بار یکی از خواننده های خیلی معروف به من پیامک داد که کنسرت من بیا. همزمان یک تورنمنت بود تا تیمی فوتبالی را انتخاب کنیم. چند اسم برای کسی که می خواست این تیم را راه بیندازد نوشتم که او قبول نکرد. نوشتم می خواهی برایت مسی را بیاورم که اشتباهی این پیامک برای خواننده ای که از من دعوت کرده بود فرستاده شد!
فردوسی پور در ادامه نیز اعلام کرد یک بار می خواسته به یکی از عوامل برنامه اش زنگ بزند تا کلیپ موردنظرش را سریعا آماده کند و اشتباها شماره داورزنی، رییس فدراسیون والیبال را گرفته و با عصبانیت از او خواسته تا کلیپ را به برنامه برساند.
درخواست فردوسی پور؛ کتاب بخوانید، جوک نفرستید
عادل فردوسی پور با انتقاد از اینکه مردم توجه و علاقه ای به خواندن کتاب از خود بروز نمی دهند گفت: واقعا برایم جای تعجب است که چرا مردم دیگر به کتاب خوانی علاقه ندارند و این برخلاف تمام کشورهای در حال توسعه است که از فرصتی در مترو و ... در حال خواندن کتاب هستند. ما متاسفانه بیشتر وقت خودمان را صرف حضور در فضای مجازی و فرستادن جوک به یکدیگر می کنیم که به نظرم عادت درستی نیست.
او در ادامه خاطره ای نیز تعریف کرد: ماکس پلانک، یکی از پروفسورهای آلمانی که جایزه نوبل را هم از آن خود کرده در تورهای شهرهای مختلف آلمان شرکت می کرد و کنفرانس می داد. یک روز راننده اش به او گفت خسته نمی شوی این همه در کنفرانس حاضر می شوی و حرف های تکرای می زنی. بگذار یک روز من جای تو کنفرانس بدهم چون تمام مطالب ات را حفظ شده ام. در این کنفرانس بعد از پایان صحبت های راننده ماکس پلانک یکی از اساتید دانشگاه سوالی از او می پرسد که او با زیرکی می گوید واقعا از شما تعجب می کنم که با اینکه استاد هستی این سوال را می پرسی و این سوال را حتی راننده من (ماکس پلانک) هم به خوبی بلد است جواب دهد و اینگونه با زیرکی از این ماجرا جان سالم به در می برد.
رمز موفقیت عادل فردوسی پور
عادل فردوسی پور در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره اینکه رمز موفقیتش و راهکارش برای فرار از مشکلات چیست گفت: بیشتر در خلوت خودم سعی می کنم آرام باشم. دوستانی خوبی جدای از خانواده ام دارم و یکی از رموز موفقیت من این بود که دوستانم بدون چشمداشت مالی به من کمک فکری می کنند. مسائل ناراحت کننده خیلی زیاد است اما سعی می کنم زیاد فکر نکنم. وی ادامه داد: سعی می کنم فوتبال ببینم و به مشکلات فکر نکنم چون در زمان دو ساعتی که فوتبال نگاه می کنیم مشکلات را فراموش می کنیم و در همه جا اینطور است که در زمان فوتبال تماشاگران آن تمام مشکلات را فراموش می کنند.
گلایه یحیی گل محمدی از عادل فردوسی پور
عادل فردوسی پور که گزارشگر دیدار نیمه نهایی جام ملت ها بین ایران و چین بود، بعد از هدر دادن پنالتی یحیی گل محمدی جمله ای جالب درباره آن گفت که باعث گلایه سرمربی حال حاضر ذوب آهن شد. فردوسی پور درباره آن خاطره گفت: تیم دوست داشتنی ای بود و بنده خدا یحیی گل محمدی ضربه اش را چیپ زد که من گفتم الان چه وقت چیپ زدن بود آقا یحیی. چندی پیش آقای گل محمدی مرا دید و با گلایه گفت هر کس مرا هر جا که می بیند می گوید این چه وقت چیپ زدن بود یحیی گل محمدی!
دوست دارم با سقوط هواپیما بمیرم
عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه گفت دوست دارد مرگش به وسیله سقوط هواپیما باشد. مجری برنامه نود درباره این آرزویش گفت: هیجان انگیز است. دوست ندارم مرگم زمانبر باشد. دوست دارم زمان کمی ببرد و حداقل یک دقیقه باشد. حداقل دوست دارم به صخره بخورم. او در ادامه این مساله را کمی هیجان انگیزتر کرد و گفت: دوست دارم در لحظه سقوط و مرگ عزیزانم در کنارم باشند. فردوسی پور البته در پاسخ به شخصیت جناب خان که اعلام کرد دوست دارد مایلی کهن و قلعه نویی نیز در کنارش باشد با زیرکی گفت: "بگذریم!" او در ادامه درباره خاطره اش از پرواز گفت: یک بار یک خانمی در کنارم بود که در لحظه آماده شدن هواپیما برای پرواز غش کرد. من بعدا که به هوش آمد از لذت سقوط با هواپیما و جذاب بودن مرگ اینگونه صحبت کردم که فرد دیگری به من اعتراض کرد که می شود اینطوری او را نصیحت نکنی! فردوسی پور در ادامه از رامبد جوان خواست در پروازی او را همراهی کند که با پاسخ منفی مجری برنامه خندوانه روبرو شد.
حامی اسپانسری ندارم و برآورد خودم را می گیرم
فردوسی پور درباره اسپانسر برنامه اش نیز اینطور توضیح داد: من پولی از اسپانسر نمی گیرم. کل برنامه نود را بانک سپه حامی شده و اینطور است که پول را به شبکه سه می دهد و چه یک پیامک بیاید و چه ۱۰ میلیون چیزی به برنامه نود نمی رسد و با توجه به برآوردی که به شبکه داده ام پول می گیرم.
فوتبال یاد بگیر لامصب
در پایان حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه، جناب خان او را با جملات خداحافظ عادل و شاید خداحافظ خندوانه همراهی کرد که عادل با زیرکی و هوش خاص خودش به او گفت متوجه منظورش شده است.
رامبد جوان از فردوسی پور در این باره پرسید که او جواب داد من در پایان جام جهانی آلمان گفتم خداحافظ جام جهانی و شاید خداحافظ برانکو ایوانکوویچ.
فردوسی پور در ادامه انتقادی از رامبد جوان کرد و به او گفت: لامصب یک ذره اطلاعات فوتبالی ات را بالا ببر و از آن لذت ببر!
مرگ با هواپیما آسانتر از سقوط از موتور!
عادل فردوسی پور در بخشی از این گفتگوی جذاب درباره حضورش با موتور در گزارش ها گفت و اعلام کرد به دلیل ترافیک بارها مجبور شده خودرویش را به عابرین بسپارد و با موتور به سمت محل گزارش برود. او در ادامه خاطره ای در این باره تعریف کرد: یک روز سوار ترک موتورسوار شدم و از او خواستم مرا به گزارش بازی برساند. نمی دانم موتورش چه بود و می گفت آماده ای تک چرخ بزنم. واقعا صحنه های ترسناکی را پشت سر گذاشتم و همانجا متوجه شدم مرگ به وسیله سقوط با هواپیما راحت از مرگ بر اثر سقوط از موتور است.
آرزوی فردوسی پور برای مردم
آیتم پایانی برنامه خندوانه اختصاص به آرزوی فردوسی پور برای مردم داشت: آرزوی سلامتی برای مردم خوب ایران و امیدوامر هیچ استعدادی از مملکت خارج نشود و دست به دست هم بدهیم و کشورمان را به سمت شکوفایی ببریم.




واکنش مطهری به تهدید شدن صالحی توسط حسینیان: مایه تاسف است که تهدید کننده لباس روحانیت بر تن دارد


علی مطهری در صفحه اینستاگرام خود به ماجرای امروز مجلس و تهدید علی اکبر صالحی توسط روح الله حسینیان واکنش نشان داد.
مطهری دراین باره نوشت:اتفاقات امروز مجلس برای همه ناگوار بود. این که عده ای برای نیل به هدفشان حتی از تهدید یک مقام عالی رتبه کشور به مرگ دریغ نمی کنند تا در روحیه و نطق او اثر بگذارند، مایه تاسف است. خصوصا زمانی که آن تهدید کننده فردی با لباس روحانیت باشد.





ابلاغ اعتراض نمایندگان به عملکرد صدا و سیما


 منصور حقیقت پور عملکرد صداوسیما در موضوع برجام را یکسویه خواند.
نماینده اردبیل در گفت و گو با خبرآنلاین با تاکید بر اینکه به عنوان نایب رئیس کمیسیون ویژه برجام اصلا درجریان هماهنگی های رسانه ملی با این کمیسیون برای پخش جلسات کمیسیون برجام در تلویزیون نبود، گفت: گویا فقط با رئیس کمیسیون آقای زاکانی هماهنگی می کردند وگرنه ما که اصلا خبر نداشتیم می خواهند چه بکنند.
وی با بیان اینکه «صداوسیما در موضوع برجام بسیار بد عمل کرد»، ادامه داد: این رسانه جلسات کمیسیون ویژه برجام را به شکل گزینشی پخش کرد و حتی اگر نگوییم که استفاده تبلیغی برای فرد خاصی در کمیسیون بود، دست کم نوعی استفاده گزینشی و خطی از پخش جلسات کمیسیون ویژه شده است.
او که شب گذشته در تماسی تلفنی مهمان یکی از برنامه های شبکه شش تلویزیون بود، در حالیکه از زاکانی دعوت شده بود تا حضورا در این برنامه شرکت کند، گفت: نوع گزارش های منتشره در صداوسیما و نحوه دعوت از مهمانان و چینش آنها نشان از عملکرد یکسویه این رسانه دارد که عمدتا به نفع دوستان مخالف با توافق هسته ای، فضا را باز می کنند.
حقیقت پور که عملکرد صداوسیما در انعکاس جلسات کمیسیون برجام را هم یک طرفه می خواند، از ابلاغ گلایه های نمایندگان معترض به این رسانه خبر داد و گفت: اعتراضاتمان را از طریق آقای ابوترابی به آقای سرافراز ابلاغ کردیم.
وی در پاسخ به اینکه واکنش رئیس سازمان صداوسیما به این اعتراضات از مجلس چه بوده است؟، گفت: علی القاعده که آنها این انتقادات را نمی پذیرند کما اینکه گفته اند «کنداکتور ما پر است!». اگر اینگونه است و کنداکتور مشا پر است، پس همه مساول مربوط به این موضوع و یا کل جلسات کمیسیون را پخش نکنید. نه اینکه گزینشی پخش کنید!
نماینده اردبیل گفت که انتقاد به صداوسیما به نماینده های ناظر مجلس در هیات نظارت بر صداوسیما نیز منتقل شده است.
او در پایان جلسه امروز مجلس را «جلسه ای زنده» خواند که مخالفان برجام تلاش داشتند به هر نحو که شده صدایشان را به گوش مردم برسانند هرچند که خروجی کار، دو قطبی شدن فضای مجلس بود.




پسربچه‌ و پیشگیری از مرگ زائر‌ان



پسربچه هندی پادری‌های دیجیتالی ساخته است که با شمارش گام‌های زائر‌ها از ازدحام و مرگ آنها جلوگیری کند.

همشهری آنلاین: پسربچه هندی پادری‌های دیجیتالی ساخته است که با شمارش گام‌های زائر‌ها از ازدحام و مرگ آنها جلوگیری کند.
مقام‌های شهر باستانی ناسیک از این ابتکار نیلای کولکارنی در جشنواره کومبه‌میلای این شهر استفاده و اعلام کردند با این پادری می‌توانیم میزان مناسب عبور زائر‌ها را تخمین بزنیم.
نیلای می‌گوید: می‌خواستم کاری کنم که برای همه مردم مفید باشد.



گزارش تمرین امروز تیم ملی؛
تقلید دروازه بان تیم ملی از مهاجم رئال مادرید!



تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی روز سه شنبه برابر ژاپن در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.

خبرگزاری مهر: تمرین تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار تدارکاتی روز سه شنبه برابر ژاپن در زمین اصلی ورزشگاه آزادی برگزار شد.
تمرین امروز تیم  ملی فوتبال ایران در زمین شماره یک آزادی در حالی پیگیری شد که تمرینات تاکتیکی و تکنیکی را کی روش برای شاگردانش در نظر گرفته بود.
* ملی پوشان ابتدا با پاسکاری کوتاه بدنهایشان را گرم کردند و سپس به دویدن های سرعتی و استقامتی در گوشه ای از زمین مشغول شدند.
* در این تمرین ملی پوشان در محدوده ای بیش از نصف زمین به فوتبال درون تیمی با شش دروازه کوچک مشغول شدند که این فوتبال در دو تیم سفید و قرمز برگزار شد و کاوه رضایی با کاور مشکی دو تیم را همراهی می کرد. دروازه بانها نیز تمرینات ویژه ای را در برنامه داشتند. آنها ابتدا به دفع توپ های هوایی پرداختند و سپس به دریبل زدن به یکدیگر مشغول شدند.
* علیرضا حقیقی، سوشا مکانی، رشید مظاهری و علیرضا بیرانوند در قسمت بعدی نیز به شوت زنی به یکدیگر از راه دور پرداختند و سپس به پنالتی زدن به یکدیگر مشغول شدند که کری جالبی نیز بین آنها شکل گرفته بود پس از آن نیز به شوت زنی از پشت محوطه جریم به یکدیگر مشغول شدند که سوشا مکانی مانند رونالدو پشت ضربات می ایستاد و به توپ ضربه می زد مسئله ای که جالب توجه بود.
* سردار آزمون در قسمتی از فوتبال دچار مصدومیت شد و پس از آن به روی نیمکت رفت.
* چند بازیکن تیم ملی پس از پایان تمرین به سمت سردار آزمون رفتند تا از وضعیت همبازی خود مطلع شوند.




راز هشت گل استقلال به پرسپولیس فاش شد+سند


بالاخره بعد از گذشت ۴۷ سال استقلالی ها اسناد برد هشت بر صفر خود مقابل پرسپولیسی ها را رو کردند.
بالاخره واقعیت های تاریخ درباره ادعای فتح الله زاده و علی جباری ستاره بزرگ تاریخ فوتبال کشورمان روشن شد وعلیرغم اتهاماتی که به این ۲ زده شده است، این اتفاق در سال ۱۳۴۷ رخ داده است. مطلبی که اسناد آن از سایت ناصر حجازی در روزهای آینده اعلام خواهد شد البته ماجرای این بازی ۸ تایی ها نه از روی کری خوانی های مرسوم که برای روشنگری در تاریخ اعلام خواهد شد، متاسفانه در فوتبال ما مرور تاریخ فقط برای پیدا کردن نکاتی جهت رسیدن به مقاصد شخصی مورد استفاده قرار می گیرد.
به هرحال در تابستان سال ۱۳۴۷ تیم فوتبال تاج سابق در دیداری برابر یکی از تیم های تابعه شاهین سابق که بعد از انحلال شاهین، به تیم های زیر گروه پرسپولیس تعلق یافته بودند قرار گرفته و ۸-۰ برنده می شود، در این بازی چند بازیکن از ترکیب اصلی تیم اصلی شاهین و پرسپولیس تازه در میدان حضور داشته اند.
اسم تیم مورد اشاره و اسامی گلزنان و ترکیب ۲ تیم در حال حاضر استخراج شده است ولی برای آن که ترکیب اصلی و گزارش اصلی دیدار مورد اشاره اعلام شود و سند آن در اختیار قرار گیرد درصدد هستیم تا نسخه اصلی از نشریه مورد اشاره را برایتان انعکاس دهیم و امیدواریم مورد توجه دوستان وهمراهان عزیز این مقوله و مصحف قرار بگیرد.
۱-این بازی با نتیجه ۸-۰ به سود تاج به پایان رسیده و یاد آور می شویم که اصلا این بازی دوستانه هم نبوده و دیداری کاملا رسمی بوده است.
۲-در این مقطع تاج و پرسپولیس صاحب تیم های تابعی بودند. تیم های تابعی تاج عبارت بودند از دیهیم، افسر وتیم های تابعی شاهین هم پولاد، همایون و حمید بوده اند.
۳- در تیم های تابعی معمولا بازیکنان تیم های اصلی و تابعی تغییر و معاوضه می شدند چنان چه در ترکیب استقلال یا تاج سابق بازیکنی مثل پرویز ابوطالب و خیلی های دیگر و در پرسپولیس کاظم رحیمی حضور داشته اند.
۴- بنا به رعایت احترام به روح هادی نوروزی عزیز که فوت او همدلی طرفداران ۲ تیم استقلال و پرسپولیس را به نمایش گذاشت این پرونده را با تاخیر ارائه کرده و بار دیگر تاکید داریم که در ارائه این مطلب قصد نداریم که به نکات معمول هواداری از نوع متعصبانه بپردازیم و تاکید می کنیم که قصد هیچ رفتار غیر مودبانه و غیر حرفه ای هم وجود ندارد.
۵- امیدواریم که با ارائه این مطلب کمکی به تنویر تاریخ شده باشد و کسی از سایت ناصر حجازی رنجیده خاطر نشود.
۶- در بازی مورد اشاره علی جباری ۳ گل زده است که بعد ها با تواضع کامل اصلا به ۳ گل زده اش در این بازی اشاره نکرده است.
۷-استقلال در بازیهای زیاد دیگری تعداد گل زیاد به ثمررسانده است که این بازی یکی از بازیهای مورد اشاره است. بد نیست بدانید که استقلال در اوج تیم هایی چون شهباز، ملوان، دارایی و... به آنها بین ۴ تا ۸ گل زده است.
۸- تعداد ۸ نکته که در حال حاضر هشتمی از نظر شما گذشته است به هیچ وجه ارتباطی با ۸ گل مورد اشاره نداشته است!




چه کسی صالحی را تهدید به کُشتن کرد؟


نمایندگانی که شاهد برخورد یک نماینده مجلس با صالحی بودند می‌گویند، وی صالحی را تهدید به مرگ کرده است.
 سیصد و شصت و یکمین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی(امروز یکشنبه ۱۹ مهرماه) با ریاست علی لاریجانی و با حضور ۱۹۹ تن از نمایندگان مجلس در حالی آغاز شد که در ابتدای نشست با تقاضای ۵۰ نفر از بهارستانی‌ها برای بررسی با اولویت و خارج از نوبت طرح یک‌فوریتی اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام موافقت شد.
از همان ابتدای جلسه، مخالفان طرح برجام سعی کردند که رای نمایندگان مجلس را برای تصویب بررسی خارج از نوبت طرح تحت شعاع قرار دهند و مجلس را از رسیدگی به این طرح منصرف کنند.
چه کسی صالحی را تهدید به کُشتن کرد؟
"روح ‌الله حسینیان" نماینده مردم تهران در مخالفت با بررسی خارج از نوبت طرح مذکور گفت: آیین نامه داخلی به مجلس این اجازه را می‌دهد که اگر طرحی یک فوریتی و دوفوریتی را در دستور دارد، حداقل به مدت ۱۰ روز طرح مذکور در کمیسیون مورد بررسی قرار بگیرد، ولی در حال حاضر مشاهده می‌کنیم که هیئت‌رئیسه برای تصویب این طرح دستپاچه است و این طرح اگر امروز تصویب شود، خلاف رویه معمول است.
وی ادامه داد: این مسأله در آینده به ترکمنچای دوم شباهت خواهد داشت و به عنوان قرارداد گلستان دیگری شناخته خواهد شد، بنابراین مجلس نباید نسبت به این طرح چشم‌بسته رفتار کند، در حال حاضر ما پشت این قضیه جریاناتی را می‌بینیم که مجلس را در مقابل عمل انجام شده قرار می‌دهد.
در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات حسینیان گفت: شما عنوان کردید که هیئت‌رئیسه در این موضوع عجله کرده و دست‌هایی پشت پرده بوده است که بنده باید بگویم هیچ دستی پشت پرده نیست.
پس از به رای گذاشته شدن طرح برای بررسی خارج ازنوبت دستور و تصویب آن در صحن علنی موافقان و مخالفان این طرح نظرات خود را عنوان کردند.
در نشست امروز خانه ملت، وزارت خارجه‌ای‌ هاهم از ظریف گرفته تا کمالوندی و صالحی حضور داشتند.
"علی اکبر صالحی" رئیس سازمان انرژی اتمی به نمایندگی از تیم مذاکره کننده هسته‌ای، پشت جایگاه ناطقان مجلس رفت، اما اینبار سخنان صالحی رنگ و بوی دیگری داشت، وی پرده از سخنانی عجیبی برداشت که مخالفان "توافق هسته‌ای"، ظریف و وی را تهدید به قتل کرده بودند.
چه کسی صالحی را تهدید به کُشتن کرد؟

صالحی در ابتدای سخنان خود  اینگونه گفت: "آنچه که ما ادعا می‌کنیم براساس تعقل، مفاهیم علمی و بررسی‌هایی است که انجام داده‌ایم و در خلاء به شما قول نداده‌ایم؛ اگر مذاکره کردیم براساس چارچوب بوده است و فرصتی برای ما تعیین شده بود، تا به امروز سکوت کردم اما چند روز پیش آرزوی مرگ می‌کردم و فردی به تلویزیون آمد و مطرح کرده برنامه برجام ده سال است و همچنین گفته است بنده ۶۶ سال دارم و متوسط عمر ایرانی‌ها ۷۲ سال است و تا آن موقع بنده مرده‌ام آیا وی جای خدا نشسته که بداند تا آن زمان زنده هستم و یا خیر!
در همین حین روح الله حسینیان با فریادهایی از پشت صندلی خود، رو به صالحی گفت: دروغگو! دروغگو! دروغ نگویید این حرف شما دروغ است.
رئیس سازمان انرژی اتمی ادامه داد: "یکی از آقایان درهمین جلسه با قسم جلاله می‌گوید سیمان روی تو می‌ریزیم و می‌کُشیمت و در قلب راکتور اراک دفنت می‌کنیم، آیا این بیان در نظام جمهوری اسلامی و نحوه گفتار درست است؟"
چه کسی صالحی را تهدید به کُشتن کرد؟
در ادامه، صالحی با سر دادن فریاد به نمایندگان گفت: گوش کنید‌! گوش کنید‌! به حرف کسی که ۴۰ سال در مسائل علمی کار می‌کند، گوش کنید. ما که قرار است سیمان بر روی سرمان بریزند، اما شما را به خدا به حرف حق گوش کنید.
اما ماجرا تنها به سخنان صالحی در جایگان ناطقان مجلس ختم نشد و حاشیه‌هایی را به همراه داشت، برخی از نمایندگان خانه ملت "روح الله حسینیان" را نماینده‌ای معرفی کردند که در جلسه امروز علی اکبر صالحی را تهدید به مرگ کرده است. لذا برای روشن شدن ماجرا تلاش کردیم تا از برخی از نمایندگان خانه ملت و افرادی که در آن لحظه در کنار صالحی حضور داشتند، واقعیت را جویا شویم.
"کمال‌الدین پیرموذن" نماینده مردم اردبیل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در تشریح حاشیه‌های به وجود آمده هنگام صحبت‌های صالحی، گفت: امروز در جلسه علنی، حسینیان پیش صالحی رفت و با کمال تاسف وی و ظریف را تهدید کرد.
وی ادامه داد: حسینیان به صالحی گفت که "حالا که شما برای راکتور اراک  سیمان می‌خواهید ما شما را می‌کُشیم و روی شما سیمان می‌ریزیم".
"بهروز کمالوندی" سخنگوی سازمان انرژی اتمی هم که امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور داشت، در رابطه با تهدید صالحی از سوی یک نماینده مجلس به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:  بله. چنین جمله‌ای به آقای صالحی گفته شده است اما اخلاقی نمی‌دانم که به نام آن نماینده اشاره کنم.
وی ادامه داد: شنیدن چنین جمله‌ای برای ما خیلی تعجب‌آور بود و هنوز فکر می‌کنم در خواب هستم که یک نماینده مجلس زمانیکه یکی از مهمترین موضوعات ملی در حال بررسی است، یک مقام مهم کشور را تهدید به مرگ کند و بعد هم بگوید که فلان جا می‌بریمتان و بتن رویتان می‌ریزیم. ما البته این را به حساب عصبانیت این نماینده می‌گذاریم، در عین حال اصلاً حرف خوبی نبوده است.
کمالوندی در پاسخ به اینکه آیا صالحی شکایتی از این فرد دارد و یا می‌خواهد در این‌باره صحبت کند، گفت: به نظر من اگر این فرد پیش خود و خدایش توبه کند برای ما کفایت می‌کند، در عین حال آقای صالحی در یکی از مهمترین تریبون‌های کشور در این‌باره صحبت و ابراز تأسف خود از شنیدن چنین جمله‌ای را بیان کرد البته انتظار ما این نبود که درصحن علنی مجلس و در محضر مردم  درباره چنین مسأله مهمی یک نماینده حرف‌هایی بزند که در شأن خودش و مجلس نیست.

چه کسی صالحی را تهدید به کُشتن کرد؟
"رمضانعلی سبحانی‌فر" نماینده دیگری است که در این باره به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آقای حسینیان، صالحی را تهدید و گفت که وی خیانت کرده است.
حجت‌الاسلام "مجید انصاری معاون" پارلمانی رئیس جمهوربعد از پایان نشست پرحاشیه امروز مجلس با حضور در جمع خبرنگاران درباره اظهارات صالحی، گفت: متأسفانه یکی از نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز مجلس به آقای صالحی و آقای ظریف گفته است ما شما دو نفر را اعدام می‌کنیم و در رآکتور اراک دفن کرده و رویتان سیمان می‌ریزیم.
وی با بیان اینکه فکر می‌کنم آقای ظریف و صالحی از این صحبت‌ها بسیار شنیده‌اند گفت: ما این گونه سخنان را جدی نمی‌گیریم.
گذشته از اینکه بر اساس ماده ۶۶۹ قانون مجازات اسلامی که مقرر کرده "هر گاه کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشاء سری نسبت به خود یا بستگان او نماید،‌ اعم از اینکه به این واسطه تقاضای وجه یا مال یا تقاضای انجام امر یا ترک فعلی را نموده یا ننموده باشد به مجازات شلاق تا ۷۴ ضربه یا زندان از دو‌ ماه تا دو سال محکوم خواهد شد"، قطعا طرح چنین موضوعی در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به عنوان نماد دموکراسی و یکی از ارکان نظام مقدش جمهوری اسلامی ایران، بسیار مذموم بوده و قطعا خوراک تبلیغاتی بسیار مطلوبی را برای بدخواهان ایران به وجود خواهد آورد، چراکه هر طرح یا لایحه‌ای که در مجلس برسی می‌شود موافقان و مخالفان خود را دارد، اما نباید با چنین رفتارهایی شأن نظام اسلامی، نمایندگان مجلس، تیم مذاکره‌کننده و تصمیمی در بدنه نظام و بعد از ۱۲ سال مذاکره گرفته شده را زیر سوال برد.


نام شما

آدرس ايميل شما

مهدی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به دکتر صالحی که تا حالا نشان داده وابسته به هیچ جناح سیاسی نیست
.
در مساله مذاکرات هسته ای هرکجا در برجام نقطه قوت و ضعفی دیده با شجاعت بیان کرده
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1