تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۰
کد مطلب : ۱۲۹۵۲۱

پاسخ تند کارشناسان فنی کهگیلویه و بویراحمد به سازمان مدیریت

۲۷
۰
کبنا ؛کارشناسان دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با ارسال متن زیر به اظهارات برخی از مسئولان در جلسه شورای فنی استان که به ریاست استاندار و با حضور رئیس سازمان مدیریت برنامه‌ریزی و معاون عمرانی استاندار برگزار شد، واکنش نشان دادند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، متن جوابیه کارشناسان فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد به شرح زیر است؛
 
جایگاه نظارتی شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل غرض‌ورزی و معلول‌الحال بودن عده‌ای متزلزل شده است.
در پاسخ به مطالب درج شده در سایت کبنا نیوز در خصوص ساختمان استانداری کهگیلویه و بویراحمد [کلیک کنید] موارد ذیل جهت اطلاع عموم مردم استان به خصوص مهندسان عزیز ضروری است.
۱-رسالت کمیته نظارت عالیه، بازدید از پروژه‌های عمرانی به جهت ارتقاء کیفیت پروژه‌ها می‌باشد، نه محلی برای تخریب و سوءاستفاده مغرضانه بعضی جهت مقاصد شخصی خود.
۲- کسانیکه درگذشته سابقه خوبی نداشته و صلاحیت نظارت بر پروژه‌های عمرانی را ندارند، نمی‌توانند به تنهایی  و جدا از نظر کمیته نظارت و خارج از مسائل فنی و آئین‌نامه‌های اجرایی مغرضانه و بدون داشتن اطلاعات فنی آن هم به صورت چشمی اظهارنظر نمایند.
۳-بازدید از ساختمان جدید الاحداث استانداری در مرحله اول توسط کمیتع نظارت عالیه استان و با حضور کلیه اعضا کمیته شورای فنی استان انجام و نتیجه این بازدید با نظرخواهی از اعضا با درجهع خوب ارزیابی گردید.
۴-مجدداً خارج از وقت اداری چند از کارکنان سازمان مدیریت و برنامه ریزی که بعضاً فاصد صلاحیت و پایه نظارت و با مدرک تحصیلی غیره مرتبط و همچنین کسانیکه پروانه اشتغال آنها به دلیل تخلفات حرقفه‌ای ابطال گردیده ساختمان مذکور مورد بازدید قرار گرفت.
۵- قرارداد اسکلت ساختمان مذکور در تاریخ ۲۴ / ۲/ ۹۴ انعقاد و در تمامی مراحل اجرای اسکلت تست جوش توسط آزمایشگاه مکانیک خاک استان انجام و تمامی تست ها دارای جواب مثبت و قابل قبول  می باشد (به جزء دو مورد که آن هم با هزینه پیمانکار اصلاح و مجدداً تست انجام گردید) که تمامی مدارک و مستندات جهت ارائه به عموم موجود می‌باشد لازم به ذکر است که ساختمان مذکور در حال اجرا می باشد و هر گونه نقص احتمالی در همان مرحله اولیه به پیمانکار ابلاغ و رفع نقص می‌گردد.
۶- خروج از مرکزیت ستون های فلزی بر اساس مبحث دهم مقررات ملی ساختمان تا حدودی مجاز می باشد و این خروج از مرکز می بایست توسط دوربین نقشه برداری مشخص گردد و هرگونه اظهار نظر بر اساس مشاهدات چشمی با توجه به خطاهای دید کاملاً  غیرفنی و غیرکارشناسی می باشد که مورد ارائه شده در خصوص این پروژه کذب و مغرضانه است.
۷- تک تک ستون‌های پروژه مذکور در مرحله نصب و اجرا به طور دقیق توسط گروه نقشه برداری دفتر فنی استانداری کنترل گردیده و خروج از مرکزیت احتمالی آنها تماماً در حد مجاز آیین نامه بوده که تمامی مستندات موجود می باشد.
۸- با مستندات و مدارک موجود اعلام می نمائیم که ساختمان استانداری یکی از بهترین ساختمان های در حال احداث استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که تمام نکات فنی در آن رعایت گردیده است.
در آخر انتظار می رود کسانیکه بر چنین جایگاه فنی نشسته اند، بدانند که این جایگاه جای مقاصد شخصی و مغرضانه نیست و اگر چنین ادعایی دارند ابتدا نسبت به مطالعه آیین نامه های مرتبط و به روز نمودن اطلاعاتت خود اقدام و همچنین نسبت به بررسی مدارک و مستندات شامل نقشه و مشخصات؛ تست جوش، نتایج آزمایش‌های پروژه اقدام و سپس با اطلاعات کامل اظهار نظر نمایند.
عالم محضر خداست
(بیاید نادانسته و مغرضانه قضاوت نکنیم)
کارشناسان حوزه نظارت دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

یادآوری؛
به گزارش کبنا، در پنجمین نشست شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد ساختمان جدید استانداری این استان که به عنوان بزرگترین پروژه اداری می‌باشد مورد بررسی قرار گرفت که نواقصی بر آن پروژه وارد شد.
نقص در بزرگترین پروژه اداری کهگیلویه و بویراحمد
در ادامه بزرگترین پروژه اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که در ادوار گذشته هیچ‌گاه به دلایل نامعلومی مورد رصد کمیته نظارت شورای فنی قرار نگرفته بود در پنجمین شورای فنی استان گزارشی از این ساختمان ارائه شد و این پروژه که مربوط به ساختمان جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد می‌باشد از نوع اسکلت فلزی و در چند طبقه در حال ساخت است و آنطوری که کارشناس فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست مطرح کردند؛ این پروژه دارای ضعف‌ها و اشکالات فنی و مهندسی بسیار زیادی در جوشکاری، بادبندها، ستون‌ها، پیچ مهره‌‌ها، پای ستون‌ها و نیز زنگ زدگی شدید ستون‌ها  دارد.
DSC_0280
سهمگین: ساختمان جدید استانداری کهگیلویه و بویراحمد مشکلات فنی زیادی دارد
سیدانتظام سهمگین مدیر فنی و اجرائی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: این ساختمان بزرگترین پروژه اداری استان کهگیلویه و بویراحمد و در واقع مرکز تصمیم‌گیری برای استان است که باید به لحاظ امنیت و رعایت مقررات ساختمانی در سطح بالای باشد.
سهمگین با بیان اینکه در ساختمان استانداری قرار است روزی بحران‌ها مدیریت شود و در حد یک بیمارستان از اهمیت خاصی برخودار است، تصریح کرد: این پروژه‌ اشکالات فنی و مهندسی زیادی دارد.
نیک‌اقبالی گفت: به جرأت می‌گویم در هیچ پروژه‌ای تا این حد تست جوش نبوده و ایراد خاصی در این پروژه نیست.
وی گفت: تعداد پیچ‌ها و جوش‌های این پروژه بسیار زیاد است و ممکن است یک مورد جوش ضعیفی داشت که آن هم دستور داده شد تا برطرف شود.

 
DSC_0271   DSC_0277 DSC_0278  DSC_0281 DSC_0282 DSC_0283
نام شما

آدرس ايميل شما

عضو جامعه مهندسین
Iran, Islamic Republic of
کاملا با این متن موافقم. آقای سهمگین از اصولگرایان حاشیه ای استان می باشد و چندین و..در زمان مدیریت سازمان نظام مهندسی دارند و حالا هم در دولت تدبیر و امید جایگاه دارند و کارشون شده تخریب نیروهای باسواد جامعه مهندسین استان در استانداری
آخی وه بختم
Iran, Islamic Republic of
بله برادر موقعی که اقای نماینده اصلاح طلب استان میره.....سهمگین رو که در صدور حکم نهایی بوده را به تعویق می اندازه و با فشار مضاعف به ...عث میشه ایشون رو جایگاه معاونت بهش بدن و حالا هم شده علامه دهر. براتون متاسفم که اصلاح طلبین و پایداری ها باید رو سرتون حکومت کنن
مدیران
Iran, Islamic Republic of
این را بدانید اگر در آینده این ساختمان با مشکلات فنی روبرو شد حتی اگر بازنشسته هم شده باشید اونوقت هم باید به مردم هم به بازرسی جواب دهید تا بعد نگین نظرها شخصی و کینه ورزانه است خوب اصلاحش کنید
Iran, Islamic Republic of
تمامی مطالب یاده شده صحیح می باشد و معلوم بود که فقط مغرضانه ساختمان استانداری را زیر سوال بردن به قول خودشان می خواستن بعد از جدا شدن سازمان مدیریت خودی نشان بدن که دستشون رو شد.
امید
Iran, Islamic Republic of
کاملا معلوم است که نظرات ارئه شده از سوی سازمان مدیریت غیر کارشناسی و صرفا مغرضانه عنوان شده، امید است زین پس با دقتی بیشتر نظارت شود و تعصبات و غرض ها کنار گذاشته شوند. اگر سازمان مدیریت با چنین سیاستی پیش رود بدون شک پایان خوبی نخواهد داشت.
Iran, Islamic Republic of
ایرادات بی موردی که از ساختمان استانداری گرفته شده بود توسط کسانی که تا دیروز کارمند خود استانداری بودن و هر چه به در و دیوار زدن تا شاید استانداری یه پستی حتی در دورترین نقاط استان به آنها داده شود و کسانی که صلاحیت فنی و حرفه ای آنها با ابطال پروانه اشتغال آنها به زیر سوال رفت گرفته شده است. عزیزان مردم خیلی خیلی عاقل و آگاهند بیگدار به ........
Iran, Islamic Republic of
افرادی که چنین ایرادات مغرضانه را از ساختمان استانداری گرفتند بدانید کسانی بودن که تا دیروز خود کارمند استانداری بودند که هر چه به در و دیوار زدن استانداری یه پست حتی در دورترین نقاط استان بهشون نداد و کسانیکه پروانه اشتغال مهندسی آنها بدلیل عدم صلاحیت فنی ابطال گردید. عزیزان بدانید که مردم خیلی آگاه و عاقل هستند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
افرادی که چنین ایرادات مغرضانه را از ساختمان استانداری گرفتند بدانید کسانی بودن که تا دیروز خود کارمند استانداری بودند که هر چه به در و دیوار زدن استانداری یه پست حتی در دورترین نقاط استان بهشون نداد و کسانیکه پروانه اشتغال مهندسی آنها بدلیل عدم صلاحیت فنی ابطال گردید. عزیزان بدانید که مردم خیلی آگاه و عاقل هستند.
رضا
Iran, Islamic Republic of
سلام دوستان گذشته و آینده نسبت افراد مغرض قضاوت میکند عجله نکنید لطفا".....
عابر پیاده
Iran, Islamic Republic of
حالا بعد از همه این حرفها ، میشه بگید : این عکسها از کدام فاجعه عمرانی گرفته شده ؟ لابد عکاسش غرض داشته ! شاید هم فتو شاپش با آیین نامه ۲۸۰۰ شما مغایرت داشته !
عضو شورای فنی
Iran, Islamic Republic of
آفرین به سازمان مدیریت که بالاخره تونست گند کارهای دفتر فنی که خودش ازتمامی دستگاهها ایراد میگرفت را در بیاره .برین فکر مقاوم سازی باشید جناب کاظمی این حرفهای بیخود و بیجا دردی را دوا نمیکنه این تازه یه تعداد عکسیه که از طبقه همکف گرفته شده وای به حال طبقات بالا ضمنا چرا تو شورای فنی شرکت نکردی که دفاع کنی از ساختمونت سر در نمیاوردی ازشون نه؟ آخی بلد نبودی جواب بدی نه ؟تازه خروج از مرکزیت را یاد گرفتی ؟متاسفم واقعا.
Iran, Islamic Republic of
تمامی کامنتها توسط یک نفر در دفتر فنی استانداری گذاشته شده وگرنه هر نفر اگر تا این لحظه به هر کامنت رای میداد باید ۶ رای بیاره نه یک رای
محمد
Iran, Islamic Republic of
دوستان سازمان مدیریتی که یک ... آن میشود باید فاتحه آن را خواند
مهندس عمران زرنگ
Iran, Islamic Republic of
بی خیال زود با آجرچینی وپلاستر روی این گندکاری ها رو بپوشنید بره کی به کیه .حتما که نباید ساختمون ۲۰ سال عمر کنه .۶ماه هم کافیه .تازه خیلی کلاس داره هر ۶ ماه توی یه ساختمون جدید بری .خخخخخخخ.البته یه پیشنهاد خوب دارم اونم اینه که که چادر بزنن به جای ساختمون امنیتش بیشتره .زررررررررررررررررررشک
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
سلام بر عزیزان مهندس خصوصا نیروهای فن حوزه معاونت عمرانی ودفترفنی استانداری وهم چنین مدیر فنی سازمان مدیریت وبرنامه ریزی وزیر مجموعه های ان مدیریت بحث ساختملن اداری استانداری می توانست بهتر وعقلانی تر مشکلات احتمالی فنی انطرح ونسبت به رفع نقایص ان اقدام کرد ولی دوستان روش دوستانه را انتخاب نکردند که میشد انها را با ناظر قبل از جلسه در میان بگدارند تا هم برادری شان را ثابت کنند وهم این موارد را اینهمه بزرگ نمایی نکنن که سبب رنجش خاطر یک مجموعه بزرگ واداره ای که خود وظیفه نظارت عالی دارند نگردد ولی دوستان برنامه وبودجه روش گروکشی و.. نیروهای با تجربه استانداری را انهم در جلسه ای که استاندار ومعاوننین عمرانی وبودجه نیز حضور داشتند وتمامی مدیران کل حضور داشتند به نوعی . استاندار جلوی مدیران زیر مجموعه اش بود که این رفتار اقای .. اشتباه فاحش بود که با هدف تخریب اقای مهندس کاظمی مدیر پاک وتوانمند دفترفنی مد نظر بود ولی غافل از اینکه خود استاندار... شد وبه نوعی ناتوانی استاندار مطرح شد که کار غلط واشتباه بود چرا که جایگاه شورای فنی نه جای تسویه حسابهای شخصی است که قطعا اقای .. خود اسیب میبیند وایشان من فکر میکردم خیلی باهوشتر باشد ولی مایوس شدم که چطور رودست خورده
مهندس ناظر
Iran, Islamic Republic of
بعنوان یک مهندس ناظر که چند بتا این ساختمان را رویت کرده ام سازه ا
ان از نظر چوشکاری واتصالات و بادبندها دارای اشکالات زیادی است ودوستان
استانداری باید بجای فرار از مسوولیت و متهم جلوه دادن طرف مقابل ایرادات را بپیذیرد
ورفع کند .این اوج بی انصافی است که کمیته نظارت همانند روال معمول وهمیشگی
وظیفه اش را انجام ولی استاندداری چون خودش کارفرما بوده نمیخواهد کم کاری خودشان را بپیذیرد
واگر یک دستگاه دیگر بود پوست از کله مدیر ان میکندند وحیثیتش را میبردند. وا اسفا به این تفکر
همشهری
Iran, Islamic Republic of
اقایان موارد نشان داده شده در تصاویر بالا نشان از ضعف اجرا دارند پس بحث چرا ؟ بروید اشکالات را برطرف کنید بی جهت وقت مردم و ساعت کاری را که بابت ان حقوق می گیرید هدر ندهید
ناظر
Iran, Islamic Republic of
ساختمان استانداری واقعا از نظر فنی مشکلات زیادی دارد وانها
تا الان سعی کرده بودند انی ضعف ها را بپوشانند ..میگویید نه؟خدایی دو مهندس یا استاد دانشگاه از خارج استان دعوت کنید تا بی طرفانه قضاوت کنند.چرا ساختمان استامداری باید اینهمه ضعیف وبدون نظارت باشد بخصوص با برخورداری از انهنه ناظر پرادعا
Iran, Islamic Republic of
اقای دکتر نوروزی با اینهمه جایگاه علمی بالا تا ... ابرتو نبرده برش دار
مطلع
Iran, Islamic Republic of
اختلاف در شورای فنی که بواسطه ایرادات فنی ساختمان اداری استانداری وجود داشت در اصل اختلاف اقای سهمگین واقای کاظمی دفتر فنی استانداری بود که هیزم این اتش را اقای س... اماده کرده بود ولی در اصل... استاندار در جلسه ای بود که استاندار مسول جلسه بود ولی دریغ از اقتدار استاندار حداقل مهندس نیک اقبال جرات اظهار نظر داشت ولی رییس نه
علی
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت دکتر نوروزی که افراد مغرض و بی سواد، ف..... و س..... تش اینن من جلش
Iran, Islamic Republic of
من واقعا برای دوستان برنامه و بودجه ...هر آدم عاقلی میداند این نوع نقد کردن برای رسیدن به چه اهدافی بوده و کاملا ..بوده،ساخنمانی با این عظمت و بزرگی با زیر بنایی بالای دوازده هزار متر به نظر اینجانب واقعا عالی کار شده. ضمننا با این چیزا کسی بزرگ نمیشه. سابقه هر کسی مشخه. یه فلاش بک بزنید به گذشته هه چی رو متوجه میشین.
قابل توجه سازمان مدیریت
Iran, Islamic Republic of
ارجمن گرانمایه جناب دکتر نوروزی
اقای... . را قبول نداره و تو نظام مهندسی هم... و شما را هم با این همه فعالیت و کوشش داره به چالش می کشونه



بخاطر شرایط دولت و اصلاحات ایشان را عزل نمائید.
مهندس
Iran, Islamic Republic of
واقعا این چند سال گذشته مطالعه ورصد کنید رفتار ... با دستگاههای مختلف اجرایی را .ببینید به مدیران کل چه بی .. د که زده نشد حالا که ایراد ات مهم پروژه خودشان که تا الا.. بوده مطرح میشود بجای پذیرش وتلاش برای رفع ان ساختمان مشکل دارشان را بهترین ساختمان استان معرفی میکنند.
کجاست تدبیر و امید
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزی باید بداند ..که س برای شورای فنی درست کرده صرفا برا خودش بد تمام میشه
عضو نظام مهندسی
Iran, Islamic Republic of
در توان ودانش مهندس سهمگین هیچ شکی نیست وانکسی که به
نام ... به قول خودش پاسخ وجوابیه داده چرا در جلسه رسمی
شورای فنی شرکت نکرد واز خودش دفاع نکرد که حالا دست پای . میزند؟
ان فرد که بنام کارشناسان .. مطلب زده همان است که در جلسات .. مدیران را بدون انکه
قصوری داشته باشند میبرد البته با حمایت یک پیمانکار...
جواب به عضو نظام مهندسی
Iran, Islamic Republic of
شما همان آقای... هستید که از دانش خود تعریف می نمائید و مطمئن باشید همین اقای پیمانکار در جلسه تودیع حضرتعالی حضور خواهد داشت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1