تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۱۲۹۴۵۶

حکایت تلخ آب شهر لنده (+عکس)

۰
کبنا ؛


سید اسماعیل میری




وقتی صحبت از آب می‌شود خیلی از مسئولان شهرستان لنده با عکس العمل‌های خیلی تند خود جواب منتقدان را با کیفیت عالی آب شهر لنده می‌دهند که تصاویر کولرهای آبی این شهر خلاف گفته‌های آنان را اثبات می‌کند.





حکایت تلخ آب شهر لنده را باید در کولرهای آبی به وضوح دید که چگونه همه ساله شوره گرفته و باعث کاهش عمر مفید کولرهای آبی می‌شود.

این شهرستان به واسطه گرمسیری بودن از نیمه اردیبهشت تا پایان مهر ماه از کولرهای آبی به واسطه گرمای هوا استفاده می‌کنند که در این مدت حداقل دوبار ناچار به تعویض پوشال‌های کولر خود به واسطه رسوب بیش از حد پوشال‌ها می‌باشند.

حال هر اندازه که این آب کٌلرزدایی شود بازهم نیازمند ایجاد یک تصفیه خانه می باشد که قبل از استعمال مردم به صورت ۱۰۰درصد قابل شرب به دست مشترکان لنده ای برسد.

البته هر ماه از سوی واحد بهداشت محیط مرکز بهداشتی درمانی شهرستان لنده آزمایشات کنترل کیفیت صورت می گیرد ولی املاح موجود در آب بیش از حد می باشد که تنها راه و چاره ایجاد تصفیه خانه در این شهرستان می باشد.



انتظار می‌رود که مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان کهگیلویه و بویراحمد که از زمان مسئولیتش تاکنون سبب خدمات خوبی به شهرهای استان در حوزه آب شده است با همکاری مسئولان لنده و با برنامه‌ریزی صحیح به جهت ایجاد تصفیه خانه آب شهر لنده تلاش کنند تا خاطر مردم از بابت این مشکل نیز آسوده باشد.
ab-lenda (1) ab-lenda (2) ab-lenda (3) ab-lenda (4)

نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1